مدیر برنامه «سلمان رشدی» کوری یک چشم او را تایید کرد
روزنامه انگلیسی «گاردین» روز یکشنبه (امروز) در خبری به نقل از مدیر برنامههای سلمان رشدی نویسنده مرتد خبر داد که او یک چشمش را از دست داده و قادر به استفاده از یک دستش هم نیست.
بیست و یکم مرداد ماه بود که رسانهها خبر دادند، سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.
@mafaz_news
تحقیر بیسابقه شیخ الازهر توسط السیسی
هفته گذشته در هنگامه برگزاری مهمترین جشن حکومتی - دینی دولت مصر(مؤتمر فی احتفال المولد النبوی) رسانه های مصری ویدئویی را از برخورد سرد السیسی با احمدالطیب مخابره کردند که در تاریخ روابط الازهر با دولت مصر کم سابقه است.
👈در وبسایت مفاز بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40856
@mafaz_news
تشیع لندنی، کاسه داغ تر از آش
جریان افراطی شیعه نمای تشیع لندنی که خود را مدعی گرفتن انتقام خون همه معصومین (ع) میدانند در چنین شرایطی که دشمنان اسلام به دنبال نابودی مسلمانان به ویژه شیعیان هستند، با همه توان خویش، تلاش میکند تا ضمن ایفای نقش در ترویج تفرقه میان امت رسولالله(ص) خود را بهعنوان نماد تشیع به جهانیان معرفی کنند.
👈در وبسایت مفاز بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40830
@mafaz_news
داعش خراسان چین را تهدید کرد
تروریستهای داعش در یکی از جدیدترین بیانیههای خود اعلام کردند چین به دلیل هیمنه اقتصادیاش بر جهان و رفتار مسئولان این کشور با اویغورها یکی از اهداف این گروه قرار گرفته است.
👈بیشتر بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40880
@mafaz_news
واکنش شیخ عیسی قاسم به برگزاری نشست رهبران ادیان در بحرین
آیتالله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین از شرکتکنندگان در نشست رهبران ادیان که توسط دولت بحرین برگزار خواهد شد، درخواست کرد که «ادعای تساهل یا صلح واقعی» رژیم آلخلیفه را باور نکنند.
👈اینجا بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40885
@mafaz_news
بغض بهائیان سازمانی در لایه پنهان صورتهای خندان در برابر مخالفین
یکی از نکات مشترکی که در انتشار تصاویر بهائیان سازمانی به چشم میخورد، لبخند اعضای تشکیلاتی این فرقه است که بخاطر قانون شکنی با مجازات و یا محرومیت هایی روبه رو شده اند.
تشکیلات #بهائیت بر اساس فنون روانشناسی و ترفندهای رسانه ای، در عکس هایی که از اعضایش برای انتشار گرفته و نشر می دهد بر لبخند اعضاء تأکید بسیار دارد. در واقع هدف تشکیلات اینست که به واسطه این تصاویر، حسی مثبت به مخاطب القاء و در عوض، هر آنکس که با قانون شکنی آنها برخورد و یا جلوی تحرکات و کادرسازی شان را گرفته، خشن و منفور جلوه دهد.
به همین دلیل است که سازمان بهائیت پس از دستگیری هسته های تشکیلاتی غیرقانونی و مبلّغین تهاجمی اش و تکرار ادعای دروغین خود مبنی بر بازداشت پیشروانش بخاطر عقیده، به موضوع لبخند سازمانی اعضایش اشاره و نوشت: «به چهره های خندان این افراد نگاه کنید! هیچ قدرتی توان محو این خندهها را ندارد.»
👈در وبسایت مفاز بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40879
@mafaz_news
شخصیتهای تاثیرگذار در شطحیات صوفیانه؛ حلاج
یکی از راه های روشن شدن ماهیت شطح، شناخت افرادی است که در این مسئله تاثیرگذار هستند. از جمله آن افراد می توان به حلاج و روزبهان بقلی اشاره کرد که #سنی مذهب بوده و گفتار آن با سخنان اهل بیت(ع) هماهنگ نیست.
حسین ابن منصور حلاج در سال 244 هـ ق در طور بدنیا آمد. طور قریه ای از توابع بیضاء فارس می باشد. وی در شهر شوشتر بزرگ شد و در 18 سالگی اقدام به سفر کردن کرد. از بصره و مکه و بغداد دیدن کرد و زنی از اهالی بغداد را به همسری برگزید.
بزرگان علمای شیعه همچون شيخ ابو القاسم حسين بن روح، سومين وكيل خاص امام زمان، شيخ مفيد (413-336 ق)، محقق کرکی و ابوسهل اسماعيل بن على نوبختی و… و همچین از علمای اهل سنت هم افرادی همچون ابن حزم، ذهبی و … از مخالفان سرسخت، حلاج بوده اند.
👈در وبسایت مفاز بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40794
@mafaz_news
10.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 درخشش معماری اسلامی در شبستان مسجد پوترا مالزی
🔻مسجد پوترا(صورتی) مالزی یکی زیباترین مساجد جهان اسلام است که در سال ۱۹۹۷میلادی و به نام اولین نخست وزیر مالزی، تونکو عبدالرحمان پوترا ساخته شده است.
🔸شبستان مسجد پوترا در مالزی با گنبدی به ارتفاع ۷۶ متر مملو از نقش و نگارهایی از گلهایی با طیف صورتی است که توجه هر بینندهای را به خود جلب میکند.
@mafaz_news
@mafaz_media
معرفی عرفان حلقه توسط آبان عسگری
وقتی شخص مشهوری یک فرقه انحرافی را با عناوین دلفریب و جذاب معرفی می کند و باعث جذب افرادی به این فرقه می شود، عواقب آسیب های احتمالی عضویت افراد در این فرقه بر عهده او می باشد. مثل معرفی فرقه عرفان #حلقه توسط آبان عسگری به عنوان مکتب حق طلب.
👈در وبسایت مفاز بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40969
@mafaz_news
گفتگوی نخست وزیر آلبانی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت: «ادی راما» نخست وزیر آلبانی امروز یکشنبه برای دیدار با مقامات این رژیم پیرامون امنیت سایبری و ایران به سرزمین های اشغالی سفر می کند.
بر اساس اعلام این رسانه، وی قرار است در این سفر با مقامات رژیم اشغالگر قدس درباره ایران رایزنی کند.
دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و «یائیر لاپید» نخست وزیر این رژیم در برنامه های سفر نخست وزیر آلبانی به اراضی اشغالی است.
این در حالیست که آلبانی میزبان عناصر تروریستی گروهک منافقین است.
@mafaz_news
ترویج بتپرستی با اخلاق فمنیستی در شبه معنویتها
شبه معنویت ها مدعی هستند عشق، بخشش و مهربانی در اخلاق فمنیستی، قابلیت تحقق جهانی عاری از خشونت را دارد. همچنین با توجه به اینکه در بعضی ادیان کهن الهه های زن تقدیس و پرستیده می شدند، سعی می کنند این بت های مؤنث را دوباره در سطح بین المللی مطرح کرده و مورد پرستش قرار دهند.
👈در وبسایت مفاز بخوانید
لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40963
@mafaz_news
مواجهه بابیت و بهائیت با اسیر
✍هرچند بهائیان امروزه با معرفی خود به عنوان اسیران در دست ظالمان، سعی دارند حس ترحم و حمایت مردمی را برانگیزند؛ اما افتخاردار پیروی از علی محمد بابی هستند که حکم به قتل عام مخالفینش داده بود و به اسیر گرفتن اعتقادی نداشت!
✍#بهائیت خود را افتخاردار پیروی، تکریم و بزرگداشت علی محمد بابی می دانند که هیچ اعتقادی برای به اسیر گرفتن نداشت و دستور به قتل عام تمام مخالفینش داده بود: «ان الله قد فرض علی کلّ ملک یبعث فی دین البیان أن لایجعل أحد علی أرضه ممّن لم یَدُن بذلک الدّین ؛(1) خداوند بر هر پادشاه دین بیان (بابیت) واجب کرد که غیربابیان را بر زمین باقی نگذارد.»
✍یا آنجا که قتل عام مخالفینش را مختص پادشاه بابی ندانسته و آن را بر هر صاحب قدری لازم دانست: «بر هر صاحب اقتداری ثابت بوده و هست مِن عندالله بر این که نگذارد در أرض (زمین)، غیرمؤمن به بیان را.»(2)
✍البته پس از شکست جریان #بابیت، بازماندگانش به ظاهر از فاز نظامی خارج شده و راه مظلوم نمایی پیش گرفتند و ترجیح دادند جای اسیرکشی، خود را اسیر ظالمان معرفی کنند؛ چرا که برانگیختن حس ترحم مردمی را کاراتر از هراس افکنی یافتند.
پینوشت:
(1). علی محمد شیرازی، بیان فارسی، الباب السادس و العشر مِن الواحد السابع (باب شانزده از واحد هفت)، ص 262.
(2). همان.
@mafaz_news