امام سجاد «ع» تو یه بخشی از مناجاتشون با خدا میگن که:
تو همونی هستی که وقت اضطرار دعام رو اجابت کردی و وقتی گناه کردم از من گذشتی و حقمو از ظالم گرفتی؛
خدایا هیچوقت بخیل ندیدمت ..
مناجات انقدر قشنگ و لطیف آخه؟🥲
هر که خدا را بندگی کند،
خداوند بیش از آرزوهایش
به او میبخشد..
-امامحسینعلیهالسلام-
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی نیمه شعبان نرفتی جمکران ولی دلت خیلی اونجاست=))) "
حاجحسن عطایینماهنگ اسعدالله ایامکم.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
عیدتون هم از همین تریبون
مبارک باشهههههه💛: )