eitaa logo
مهدی‌یاوران‌جنوب‌شرق‌تهران
1هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
161 فایل
این‌گروه‌برای‌انعکاس‌اخبارمهدوی‌جنوب‌شرق‌تهران بوده‌وبصورت‌مردمی‌اداره‌میشود ادمین‌ @shahdoost کانون‌فرهنگی‌تبلیغی‌حضرت‌مهدی‌موعود(عج)‌به شماره‌۵۲۸تاریخ۱۴۰۰٫۷٫۱۴ثبت‌اسنادرسمی‌به شناسه‌ملی۱۴۰۱۰۳۷۰۰۷۳ شماره‌کارت‌بانک‌ملی‌ایران‌جهت‌نذرمهدوی 6037997599384071
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت زوم کوادکوپترهای اطلاعات سپاه و فراجا که برای رصد و دستگیری لیدرهای اغتشاشات استفاده می شود..
لیدر اغتشاشات که پس از دستگیری، خودشو خیس کرد
20.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در دادگاه متهم به قتل شهید کرم پور از مامورین پلیس که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید چه گذشت ؟
فتنه اخیر، تلفیقی‌ست از هر سه جنگ دوره امیرالمومنین(ع)؛ ‏هم جنگ جمل که به خونخواهی باطلی راه افتاد، هم جنگ صفین که قرآن‌ها سر نیزه شد و هم جنگ با خوارج و منافقین امت.. ‏ذره‌ای در تقابل با کفر و شرک و نفاق تردید نکنید که وقتی فتنه بزرگ شد، نصرت الهی هم بزرگ‌تر خواهد شد، ان‌شاءالله..
جنگ احزاب همین است؛ آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، آذربایجان، داعش، کومله، مجاهدین خلق، پژاک، دموکرات، جیش‌العدل، الاحوازیه، سلطنت‌طلبان و هم‌جنس‌بازان، همه ذیل یک پرچم علیه ایران قوی ایستاده‌اند. جبهه‌بندی واضح و روشن است.
حب بی پایان: شاید درسِ تو از کتاب حذف شود اما از ذهن و باور و اعتقاد ما هرگز نخواهد شد ... 🌷
حسین فهمیده، که از تمام بندرگاهای‌ دنیایی دست کشید و جان خود را فدای جانانش کرد دقیق که مینگری، میبینی که نوجوان قصه ی ما چه زیبا توانست در آغازین ثانیه های نوجوانیش اسوه انسان کاملی را برای به تصویر بکشاند بدرستی، او چه زیبا توانست این عالم فانی را به چَشمِ روح، بشناسد و بر تمام آمال دنیویش پشت پا بزند. آری فهمیده‌ چه زیرکانه دام های را شناخت و آنها را به زانو دراورد. ✍️نویسنده : 🕊به مناسبت سالروز شهادت 📅تاریخ تولد : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۴۶ 📅تاریخ شهادت : ۸ آبان ۱۳۵۹ 🥀مزار شهید : شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها ) 💠شـادی روحـش صـلوات🌺🌹 💐الـلَّـهــُمَّ صــَلِّ عَـلَـى مُـحَمَــّـدٍ و آلِ مُـحَـمــَّدٍ و عَـجِّـلْ فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اللهم عجل لولیک الفرج_۲۰۲۱_۱۲_۲۵_۰۸_۳۸_۲۲_۲۳۸.mp3
5.44M
🎵 حضرت زهرا "سلام الله علیها" پسرش امام زمان "ارواحنافداه" را امانت بدست ما سپرده است!! ما با او چه کرده‌ایم⁉️ پیشنهاد ویژه
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «محمدحسین رجبی‌دوانی» محقق تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در بیانی با اشاره به وضعیت «حجاب» در دوران حکومت پیغمبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) گفت: در پیش از اسلام با وجود مفاسد اخلاقی که در بسیاری از اعراف رایج بود، مردان و زنان به سبب شرایط جغرافیایی باید پوششی برای سر خود می‌داشتند، در همین راستا مردان از چفیه و زنان از روسرهای بلند استفاده می‌کردند. وی افزود: با ظهور اسلام تا مدتی وضعیت به همین منوال بود؛ یعنی وقتی مرد و زن از خانه خارج می‌شدند، سرهای آنان پوشیده بود، تا اینکه بعد از هجرت پیامبر اکرم (ص) به مدینه و تأسیس دولت اسلامی به سبب مزاحمتی که برای یک بانوی مسلمان جوان رخ داد، آیۀ حجاب نازل شد و بر مبنای این آیه زنان که روسری بر سر داشتند، اما تا پیش از این مانند چفیۀ مردان آن را به پشت سر خود می‌انداختند، موظّف شدند تا جز گردی صورت خود بقیۀ سر و گردن خود را بپوشانند و به این ترتیب حجاب به عنوان یکی از احکام قطعی خداوند برای بانوان جاری شد. این محقق تاریخ اسلام یادآور شد: باید دانست که حجاب به این صورت دربارۀ زنان آزاد مسلمان صدق می‌کرد و زنان اهل کتاب و کنیزان از این مسأله مستثنی بودند، اما همانطور که بیان شد شرایط آب و هوایی ایجاب می‌کرد حتی زنان غیر مسلمان و کنیزان هم سرهای خود را بپوشانند، لذا مسألۀ بی‌حجابی یا بد حجابی در عصر حکومت پیامبر اکرم(ص) معنا  مفهوم نداشته است. * بیشتر بخوانید: حجاب، شگردی الهی برای رشد و ارتقای انسان‌ها به گفتۀ رجبی‌دوانی در حکومت امیر‏المؤمنین (ع) وضعیت به همینگونه بود، اما به سبب گسترش قلمرو اسلام و فتح سرزمین‌های دیگر و اختلاط و آمیزشی که میان و مسلمانان و غیر مسلمانان بود، طبیعتاً مسائلی از ممالک و تمدن‌های دیگر در بین مسلمانان رایج بوده است. وی با بیان اینکه معضلی در عرصۀ حجاب در دوران حکومت پیامبر(ص) و امیر‏المؤمنین (ع) مشاهده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در نقلی آمده که امیر‏المؤمنین (ع) زمانی که در بستر خلافت قرار داشت از اینکه بعضی از زنان در کوفه ـ که مرکز خلافت بود ـ آنگونه که باید و شاید حجاب رعایت نمی‌کردند، بر مردان آنان که غیرت کافی نداشتند خرده گرفته و آنان را سرزنش کرده است، با این حال، مسأله ای که به عنوان معضلی برای جامعه در عرصۀ حجاب و عفت بخواهد وجود داشته باشد در حکومت پیامبر(ص) و امیر‏المؤمنین (ع) مشاهده نمی‌کنیم.  عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تأکید کرد: باید به این نکته تأکید داشت که اگر طبق احکام اسلام حجاب برای زنان غیر مسلمان و کنیزان واجب نیست، این بدین معنا نیست که آنان مجاز هستند با آرایش و خودنمایی در جامعه حضور پیدا کنند، بلکه اگر چنین امری صورت گیرد، به عنوان شکستن ارزشهای الهی در جامعۀ اسلامی جرمی است که باید با آن مقابله شود