فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت زوم کوادکوپترهای اطلاعات سپاه و فراجا که برای رصد و دستگیری لیدرهای اغتشاشات استفاده می شود..
20.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در دادگاه متهم به قتل شهید کرم پور از مامورین پلیس که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید چه گذشت ؟
فتنه اخیر، تلفیقیست از هر سه جنگ دوره امیرالمومنین(ع)؛
هم جنگ جمل که به خونخواهی باطلی راه افتاد، هم جنگ صفین که قرآنها سر نیزه شد و هم جنگ با خوارج و منافقین امت..
ذرهای در تقابل با کفر و شرک و نفاق تردید نکنید که وقتی فتنه بزرگ شد، نصرت الهی هم بزرگتر خواهد شد، انشاءالله..
جنگ احزاب همین است؛ آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، آذربایجان، داعش، کومله، مجاهدین خلق، پژاک، دموکرات، جیشالعدل، الاحوازیه، سلطنتطلبان و همجنسبازان، همه ذیل یک پرچم علیه ایران قوی ایستادهاند. جبههبندی واضح و روشن است.
حب بی پایان:
شاید درسِ تو
از کتاب حذف شود
اما
از ذهن و باور و اعتقاد ما
هرگز #حذف نخواهد شد ...
#سالروز_شهادت
#شهید_حسین_فهمیده 🌷
#هشتمـ_آبان_ماه
حسین فهمیده، #نوجوانی که از تمام بندرگاهای دنیایی دست کشید و #شجاعانه جان خود را فدای جانانش کرد
دقیق که مینگری، میبینی که نوجوان قصه ی ما چه زیبا توانست در آغازین ثانیه های نوجوانیش اسوه انسان کاملی را برای #عالمیان به تصویر بکشاند
بدرستی، او چه زیبا توانست #دلبری این عالم فانی را به چَشمِ روح، بشناسد و بر تمام آمال دنیویش پشت پا بزند.
آری فهمیده چه زیرکانه دام های #دنیایی را شناخت و آنها را به زانو دراورد.
✍️نویسنده : #زهرا_حسینی
🕊به مناسبت سالروز شهادت #شهید #محمدحسین_فهمیده
📅تاریخ تولد : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۴۶
📅تاریخ شهادت : ۸ آبان ۱۳۵۹
🥀مزار شهید : شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها )
#سالروز_شهادت_بسیجی_محمد_حسین_فهمیده
💠شـادی روحـش صـلوات🌺🌹
💐الـلَّـهــُمَّ صــَلِّ عَـلَـى مُـحَمَــّـدٍ و آلِ مُـحَـمــَّدٍ و عَـجِّـلْ فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج_۲۰۲۱_۱۲_۲۵_۰۸_۳۸_۲۲_۲۳۸.mp3
5.44M
🎵 #صوت_مهدوی
حضرت زهرا "سلام الله علیها" پسرش امام زمان "ارواحنافداه" را امانت بدست ما سپرده است!!
ما با او چه کردهایم⁉️
پیشنهاد ویژه
#اللهم_ارزقنا_کربلا_بحق_الحسین_
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «محمدحسین رجبیدوانی» محقق تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در بیانی با اشاره به وضعیت «حجاب» در دوران حکومت پیغمبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) گفت: در پیش از اسلام با وجود مفاسد اخلاقی که در بسیاری از اعراف رایج بود، مردان و زنان به سبب شرایط جغرافیایی باید پوششی برای سر خود میداشتند، در همین راستا مردان از چفیه و زنان از روسرهای بلند استفاده میکردند.
وی افزود: با ظهور اسلام تا مدتی وضعیت به همین منوال بود؛ یعنی وقتی مرد و زن از خانه خارج میشدند، سرهای آنان پوشیده بود، تا اینکه بعد از هجرت پیامبر اکرم (ص) به مدینه و تأسیس دولت اسلامی به سبب مزاحمتی که برای یک بانوی مسلمان جوان رخ داد، آیۀ حجاب نازل شد و بر مبنای این آیه زنان که روسری بر سر داشتند، اما تا پیش از این مانند چفیۀ مردان آن را به پشت سر خود میانداختند، موظّف شدند تا جز گردی صورت خود بقیۀ سر و گردن خود را بپوشانند و به این ترتیب حجاب به عنوان یکی از احکام قطعی خداوند برای بانوان جاری شد.
این محقق تاریخ اسلام یادآور شد: باید دانست که حجاب به این صورت دربارۀ زنان آزاد مسلمان صدق میکرد و زنان اهل کتاب و کنیزان از این مسأله مستثنی بودند، اما همانطور که بیان شد شرایط آب و هوایی ایجاب میکرد حتی زنان غیر مسلمان و کنیزان هم سرهای خود را بپوشانند، لذا مسألۀ بیحجابی یا بد حجابی در عصر حکومت پیامبر اکرم(ص) معنا مفهوم نداشته است.
* بیشتر بخوانید:
حجاب، شگردی الهی برای رشد و ارتقای انسانها
به گفتۀ رجبیدوانی در حکومت امیرالمؤمنین (ع) وضعیت به همینگونه بود، اما به سبب گسترش قلمرو اسلام و فتح سرزمینهای دیگر و اختلاط و آمیزشی که میان و مسلمانان و غیر مسلمانان بود، طبیعتاً مسائلی از ممالک و تمدنهای دیگر در بین مسلمانان رایج بوده است.
وی با بیان اینکه معضلی در عرصۀ حجاب در دوران حکومت پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین (ع) مشاهده نمیشود، خاطرنشان کرد: در نقلی آمده که امیرالمؤمنین (ع) زمانی که در بستر خلافت قرار داشت از اینکه بعضی از زنان در کوفه ـ که مرکز خلافت بود ـ آنگونه که باید و شاید حجاب رعایت نمیکردند، بر مردان آنان که غیرت کافی نداشتند خرده گرفته و آنان را سرزنش کرده است، با این حال، مسأله ای که به عنوان معضلی برای جامعه در عرصۀ حجاب و عفت بخواهد وجود داشته باشد در حکومت پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین (ع) مشاهده نمیکنیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تأکید کرد: باید به این نکته تأکید داشت که اگر طبق احکام اسلام حجاب برای زنان غیر مسلمان و کنیزان واجب نیست، این بدین معنا نیست که آنان مجاز هستند با آرایش و خودنمایی در جامعه حضور پیدا کنند، بلکه اگر چنین امری صورت گیرد، به عنوان شکستن ارزشهای الهی در جامعۀ اسلامی جرمی است که باید با آن مقابله شود