eitaa logo
مهدوی زادگان
345 دنبال‌کننده
242 عکس
67 ویدیو
20 فایل
*رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ*
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 بیاییم وفاداری مان به اصول و ارزش‌های انقلاب را نشان دهیم. داود مهدوی زادگان ✔️ یادداشت نویس حوزوی یکی از روزنامه های اصلاح طلب در بیان خطر افول اخلاق در حوزه چنین نوشته است : " جماعتي در حوزه به بهانه انقلابي بودن، به راحتي غيرهمفکران خود را به ضديت با انقلاب، جمهوري اسلامي و ولايت فقيه، و داراي تفکر سکولاريستي و مانند آن متهم می کنند". ✔️ نویسنده در حالی حوزه و روحانیت انقلابی را به بی اخلاقی متهم کرده که یادداشت وی نشانه هایی از افول اخلاقی دارد. وی به سادگی بر حوزویان انقلابی تهمت می زند، بی آنکه نوشته ها و دلایل آنها را مطالعه کند و بفهمد که آنان بی سند و دلیل حرف نزده اند. ترویج اندیشه های خوارجی، عدول از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترجیح نظام های سکولار بر حکومت دینی و ولایی و عرفی جلوه دادن علمای ربانی از میرزای نائینی و علامه شعرانی و علامه طباطبایی گرفته تا دیگر بزرگان استبداد و استکبار ستیز، از جمله ادله حوزه انقلابی علیه غیر همفکران است. آن وقت ایشان می گوید، آنها به راحتی تهمت می زنند!! ✔️ چرا نویسنده فقط به بهانه بیانیه اساتید و پژوهشگران حوزه انقلابی از خطر افول اخلاق یاد می کند ولی از بیانیه همفکران حوزوی خود احساس خطر افول اخلاقی نمی کند. در حالی که افول اخلاقی و شرعی در آن بیانیه کاملا مشهود است. آیا این شکل برخورد نویسنده با دو بیانیه نشانه " خود حق پنداری" و " تحمیل خود بر دیگران" نیست که دوری از آن را از جماعت حوزه انقلابی مطالبه می کند؟! ✔️ به راستی، جماعت ضدانقلاب، برانداز و سکولار، گفتار کدامیک از دو بیانیه را می پسندند؛ بیانیه ای که همسو با اغتشاش گران است و از حاکمیت می خواهد همه آنان را آزاد کند یا بیانیه ای که در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، آشوب و اغتشاش را محکوم کرده است و خواهان مجازات قاتلان و هتاکان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی هستند؟! ✔️ متأسفانه در سه دهه اخیر که مخالفان اسلام ناب و انقلاب اسلامی به کمک پروپاگاندای رسانه ای نظام سرمایه داری شبهه افکنی کرده اند، جای خالی همفکران نویسنده در مقام پاسخگویی به این شبهات، کاملا محسوس بوده است. تنها حوزه و روحانیون انقلابی است که از روی دغدغه مندی های دینی و انقلابی پاسخگوی جریان شبهه افکن بوده و هست. ✔️ نویسنده مدعی است که " تنها راه جبران، بازگشت به ارزش‌ها و پایبندی به موازین اخلاقی است". بسیار خب، بیایید همه مان نشان دهیم که به راه امام خمینی ره و اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه وفاداریم. نشان دهیم که مدافع و مبلغ اندیشه های سکولار در حوزه نیستیم. نشان دهیم در پاسخ به شبهات ضد دینی و ضد انقلابی کوشاییم و دغدغه حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب را داریم. نشان دهیم با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی مخرج مشترک نداریم و هم داستان با آنها نیستیم. نشان دهیم که هیچ همگرایی با فکر خوارجی و متحجرین نداریم. 👇👇👇 @mahdavizadegan
📌 سرآغاز فتنه بزرگ 401 داود مهدوی زادگان هر چه بیشتر از گستردگی ابعاد فتنه 401 خبر دار می شویم؛ این ذهنیت که با حادثه ای اتفاقی و به تدریج گسترش یافته روبرو نبودیم، بیشتر قوت می گیرد. چنانکه بیانیه مشترک دو سازمان اطلاعاتی این ذهنیت را تقویت می کند. خیلی از حوادث دو سه سال گذشته حتی مهندسی کرونا را می بایست در تحلیل این فتنه بزرگ دخالت داد. محتمل است که مهندسی انتخابات 1400 هم در این پروژه پیش بینی شده بود ولی با تدبیر شورای نگهبان که در محاسبه نیامده بود، خنثی شد و به مشکل خورد. به هر حال، برای عملیاتی شدن فتنه بزرگ 401 به روی کار آمدن و همراهی دولتی غربگرا نیاز بود. بلکه بزرگترین مانع این توطئه بزرگ، وجود سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود. هیچ بعید نیست که آغاز این فتنه بزرگ با ترور سردار سلیمانی کلید خورده است. تلقی دشمن این بود که با حضور وی کار پیش نمی رود. اما این توطئه بزرگ به پروژه ای شکست خورده تبدیل شد. چون روح شهداء و امام شهداء، روح بلند شهید سلیمانی و دعای خیر مادران و پدران شهداء پشت سر انقلاب و نظام اسلامی است. چون این ملت، حاج قاسم ها دارد. چون ولی فقیهی حکیم و مدبر و دشمن شناس دارد. چون این ملت، صاحب الزمان عج دارد. چون این ملت، خدا را دارد. ملتی با چنین سرمایه عظیم معنوی، هر قدر که گرفتار فتنه های بزرگ شود، ولی شکست نمی خورد. چون خداوند وعده یاری داده است: *يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ* ( محمد : 7 ) 👇👇👇 @mahdavizadegan
🔰 مردم در میدان حضور دارند یکی از مسئولین گفته است که " مردم را با دلسوزی باید به میدان آورد ". اما عرض بنده این است که آقای مسئول محترم، مردم در میدان حضور دارند. این مسئولان هستند که باید در میدان حضور پیدا کنند. مردم نه فقط در این هفتاد روز مبارزه با اغتشاش خیابانی بلکه از همان آغاز روزهای انقلاب و پس از آن در میدان حضور داشته و دارند. اگر این حضور مردمی نبود که بساط انقلاب و نظام در همان سال‌های 59 و 60 جمع شده بود و سلطنت طلب و منافق و تجزیه طلب با خشونتی بی سابقه، حکومت وحشت را حاکم کرده بودند. مردم در میدان حضور دارند که بیش از 17 هزار نفرشان به دست ضد انقلاب شهید شدند. مردم در همین هفتاد روز حضور میدانی پیدا کردند که توطئه دشمن ملت و اشرار خیابانی به شکست منجر شده است. یک نمونه از این حضور مردمی، مراسم ضد استکباری 13 آبان بود. اصولاً رمز پایداری انقلاب و نظام اسلامی در همین حضور میدانی مردم بوده است. این فرهنگ سیاسی مبارزه را امام و رهبری در مردم نهادینه کرده است. پس، ای مسئول و مدیر انقلابی بزرگوار، برای خود دلسوزی کن که همراه با مردم در میدان حضور داشته باش. 👇👇👇 @mahdavizadegan
🔸بیانیه «سمت» به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو منتشر شد؛ 🔶جمهوری اسلامی و اصالت دانشجو https://samt.ac.ir/fa/news/471 ⬅️ متن کامل بیانیه
🔰 جمهوری اسلامی و اصالت دانشجو 🖊 دانشجو، عنصر فرهنگی هر جامعه تعالی خواه و ترقی جو است. کسوت دانشجویی افتخاری است که نصیب قشری از جوانان جامعه می شود. دانشجو به مثابه عنصر فرهنگی از نگاهی اجتماعی و عقلایی امری زینتی و تشریفاتی نیست. چون جامعه تعالی خواه و ترقی جو بخاطر اهداف والا و مترقیانه ای که دارد چنین عنصر فرهنگی را در خود پدید می آورد. چنانکه دانشگاه و استاد نیز مولود همین اهداف تعالی خواهانه است. بنابر این، دانشجو از منظر عقلانیت غیر ابزاری اصالت دارد. بدین معنا که جامعه بدون دانشجو قادر به تحقق اهداف مترقیانه خود نیست. اما نکته اساسی در عینیت اصالت دانشجو است. ممکن است که جوان این آب و خاک در کسوت دانشجو قرار گیرد؛ لکن تا رسیدن به محتوای دانشجویی گام های زیادی را لازم است. 🖊 بدون تردید، حضور استاد دانا و فرهیخته و متعهد در دانشگاه و رابطه علمی و اخلاقی خوب میان استاد و دانشجو به همراه محیط روح افزا، اخلاقی و دانش ورزانه دانشگاه در عینیت اصالت دانشجو نقش بسیار زیادی دارد. در کنار این شرایط، الزامات دیگری نیز وجود دارد که مربوط به خود دانشجو است. روحیه فروتنانه علم آموزی و ارج نهادن به مقام استاد و اهتمام به علم آموزی از او، خود آگاهی تاریخی صادقانه،تعهد اخلاقی به جامعه و روحیه مردمی و فداکاری جهادی و دغدغه مندی دینی و حس غیریت ملی برابر بیگانگان همگی از جمله الزامات اخلاقی و علمی و اجتماعی و سیاسی است که موجبات اصالت دانشجو را فراهم می سازد. برای هریک از این الزامات، مطالب زیادی را می توان در جای خود ارایه کرد و توضیح مبسوطی داد. 🖊 با وصف این، راه برای عمومی سازی اصالت دانشجو بسیار است. چون ممکن است یک یا چند دانشجو با التزام به این شرایط، اصالت دانشجویی را در خود احیا کرده باشند؛ لکن برای عمومی سازی اصالت دانشجو به کار بیشتری نیاز است که مربوط به نظام سیاسی و اجتماعی است. فلسفه سیاسی و نظام حکمرانی است که می تواند موجب یا مانع عمومی سازی اصالت دانشجو شود. آنچنان که جامعه دانشگاهی بویژه دانشجویان ایرانی هر دو حالت را در یکصد سال اخیر تجربه کردند. 🖊 دانشگاه با همه عناصر اصلی آن؛ یعنی استاد و دانشجو و کتاب و کارکنانش در نظام استبدادی غربزدة وابسته پهلوی اصالت نداشت. شهادت سه دانشجو معترض به دخالت استکبار جهانی در سال 32 در دانشگاه تهران نشانه بی اصالت بودن دانشجو نزد حاکمان سلطنت طلب پهلوی بود. حضور گسترده مستشاران نظامی و غیر نظامی بیگانگان و بدخواهان ملت در ایران و سپردن امور به دست آنان، بی اعتنایی به فارغ التحصیلان دانشگاه و اساتید آن، وجه دیگری از اصالت نداشتن دانشجو و دانشگاهی در دیکتاتوری پهلوی بود. سلطه فرهنگ غربزدگی و لا ابالی گری و بی قیدی به اصول اخلاقی و دینی همراه با فقدان غیریت دینی و ملی در میان عموم دانشجویان از جمله موانع پا گیری اصالت دانشجو بود. بدین ترتیب، نظام سیاسی استبدادی وابسته پهلوی بزرگترین مانع عمومی سازی اصالت دانشجو در جامعه ایرانی بود. 🖊 به همین خاطر، ملت ایران از آنجا که بی اصالتی دانشجو را به مثابه تحقیر و بی حرمتی خود می دانست و حاضر نبود فرزندانش را به نظام حکمرانی بسپارد که نتیجه آن بی اصالتی و بی هویتی باشد، به رهبری فقیه و دردمند و اصالت خواه لبیک گفت و مردمی ترین انقلاب در دوران معاصر را پدید آوردند(1357ش/ 1979م ). بطوری که دانشجویان و حوزویان از پیشتازان وقوع انقلاب اسلامی بودند. به دنبال این انقلاب، نظام سیاسی جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل ولایت مطلقه فقیه با رای اکثریت قاطع مردم ایران تاسیس شد. 🖊 اکنون بعد گذشت چهل و اندی سال از تجربه نظام جمهوری اسلامی و کنار گذاشتن نظام و فرهنگ استبدادی و غربزده سلطنت پهلوی شاهد اصالت یابی جامعه ایرانی هستیم. دانشگاه و دانشجو با جمهوری اسلامی اصالت خود را پیدا کرده است. رهبران و دلسوزان نظام اسلامی همواره راه سربلندی ایران و ایستادگی برابر تجاوز طلبی و سهم خواهی های نامشروع نظام سلطه جهانی به رهبری امپریالیسم آمریکا را در اصالت مندی نهادها بویژه اصالت دانشگاه و دانشجو دانسته و می داند. چنانکه تجربه موفق جمهوری اسلامی تا به امروز بر دانشگاه اصیل و مستقل استوار بوده است. تمام ارزش های دانشگاه ایرانی پیش از انقلاب در تجربه جمهوری اسلامی به ضد ارزش تبدیل شده است. دقیقاً راز سربلندی نظام اسلامی و تبدیل شدن به ایران قوی در همین ضدیت های اصیل بوده است. هر آنچه که اصالت داشت در جمهوری اسلامی اصالت خود را پیدا کرد. چنانکه اصالت دانشجو بواسطه جمهوری اسلامی در دانشگاه و جامعه عمومیت پیدا کرد. ادامه متن 👇👇👇
ادامه متن: 👇👇👇 🖊 اگر تاریخ سیاسی معاصر ایران را نیک بنگریم، متوجه می شویم که دشمنی استبداد و استعمار با اسلام سیاسی و ایده جمهوری اسلامی دیرینه است و به وقایع بعد انقلاب اسلامی محدود نمی شود بلکه به زمان قیام مردمی پانزده خرداد و بلکه خیلی پیشتر باز می گردد. از همان زمان که اسلام سیاسی داعیه اصالت مندی داشت و بخاطر آن وارد صحنه سیاست شد. این دشمنی از آن زمان تا کنون نه فقط تغییر نکرده است بلکه شدت سبعانه و خشونت بار و سرکوب گرانه ای پیدا کرده است. استکبار جهانی و مزدورانش همچنان نه تنها خواهان افتادن ایران و ایرانی از اسب پیشرفت و ترقی هستند بلکه رویای افتادن از اصل را در سر می پروراند. به همین خاطر، همواره تابلو تاریخ تاریک دوران استبداد و دیکتاتوری پیش از انقلاب را به مثابه رویای دانشجوی ایران غلم کرده است. یعنی ایرانی ضعیف و چند تکه و بی قید و بی غیریت، ایرانی وابسته و غربزده را طلب می کند. امروز همچون گذشته، سلطه گران و عوامل ارتجاع، اصالت دانشجو را که به برکت جمهوری اسلامی و خون شهدای دانشجو به دست آمده نشانه رفته است و در پی باز ستاندن اصالت از دانشجویان این مرز و بوم هستند. این است که 16 آذر برای دانشجویان صرفاً تجدید خاطره سیاسی نیست بلکه تجدید عهد و پیمان برای حفظ و حراست از اصالت دانشجو است. اصالتی که این روزها از ناحیه بدخواهان ایران قوی مورد تهدید جدی قرار گرفته است. بطور قطع، دانشجویان اصیل بسیجی وار به پشتوانه حمایت مردمی و رهبری حکیمانه ی ولی فقیه و به فضل الهی بر توطئه اصالت ستیزان همچون گذشته فائق خواهد آمد. انشا الله. 16 آذر 1401 @mahdavizadegan
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرمداحی دوسه‌تا شاهکار داره یکی ازشاهکارهای مهدی رسولی همین نماهنگ هستش. حتما ببینید شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو تسلیت عرض میکنم 👈 عضوشوید @hosein_darabi
♦️امروز کنار مزار طلبه شهید آرمان علی وردی و دیگر شهدای مدافع امنیت و حرم جمهوری اسلامی با ذکر صلوات و فاتحه، آرام گرفتیم. اینان مجاهدان جهاد کبیر بودند که ناجوانمردانه به شهادت رسیدند. خیلی سخت و دردناک است که بسیجی جان برکف را در شهر خودش غریب و مظلومانه گیر آورند و بی رحمانه شهیدش کنند. کجا شدند آن مدعیان حقوق شهروندی که از خون شهدای امنیت، دفاع کنند. 🔸درود و سلام خدا و رسول خدا و اولیای الهی بر همه شهیدان که حیات و ممات شان برای این ملت رحمت و برکت است. جمعه 18 آذر 1401 👇👇👇 @mahdavizadegan
کمترین فساد عالم این است که در تولید آگاهی کاذب نقش آفرینی می کند. طرف، استاد دانشگاه است و اینگونه نه فقط عمل را توجیه می کند بلکه مقابله با آن را نامشروع می داند!! اولاً، مگر نمی گویند، صف اعتراض از اغتشاش جدا است. معترض که دست به سلاح نمی برد. ثانیاً، ترساندن مامور امنیتی و انتظامی جرم است. چون مأموران امنیتی و انتظامی وظیفه تامین امنیت مردم را بر عهده دارند. پس، تهدید و ارعاب ماموران امنیتی تهدید امنیت عمومی و ارعاب مردم است. ثالثاً تشجیع و ایجاد قوت قلب اغتشاشگران با سلاح، جرم دیگر است. بنابر این، شرایط جرم محرز است. به همین سادگی جامعه را به سمت هرج و مرج و نا امنی سوق می دهند و در این راه آنارشیستی دانش را به خدمت می گیرند. 👇👇👇 ‌@mahdavizadegan
🔰 چرا معترضان حاضر به محکوم کردن ارعاب و خشونت ورزی اغتشاشگران نیستند؟ داود مهدوی زادگان بیش از هفتاد روز است که از دور جدید خشونت و آشوب خیابانی توسط اشرار ضد انقلاب می گذرد. جماعت معترض هم در این مدت اعلام کرده که صف ما از اغتشاشگران جدا است. با وصف این، هیچگاه سعی نکرده اند این جدایی را با محکوم کردن اعمال سرکوبگرانه و خشونت بار اغتشاشگران نشان دهند. بلکه همواره زبان نقدشان متوجه حاکمیت بوده است و او را مقصر اصلی اعلام می کنند. حتی در مواردی آتش معرکه را نیز بیشتر کرده اند. چنانکه برخی از آنان به دنبال اعدام یکی از اغتشاشگران به جرم محاربه، این اقدام حاکمیت را محکوم کردند. این امر، ذهنیت تفکیک اعتراض و اغتشاش را تخریب می کند. اینگونه حمایت و تعزیت برای محارب معدوم، مردم و حاکمیت را دچار تردید و شبهه می کند که آیا اصولاً فرقی میان معترض و اغتشاشگر وجود دارد؟ به نظر می رسد که مردم و حاکمیت علیرغم شکل گیری چنین شبهه ای همچنان می خواهند صف معترضان را از خشونت طلبان جدا فرض کنند. لکن هر روز که می گذرد و خشونت و ارعاب اغتشاشگران عیان تر می شود، این پرسش برای مردم پر رنگ تر می شود که چرا جماعت معترض حاضر به محکوم کردن اعمال اغتشاشگران نیستند؟ چرا حتی حاضر نیستند درباره فجایع و جنایات ضد بشری آنان بیاندیشند و تأمل کنند؟ چرا برابر سوزاندن مامور امنیتی، هجوم به خانه بسیجی و آتش زدن آن، آتش زدن مسجد و حوزه علمیه و قرآن سوزی، ترور نیروی امنیتی و امام جمعه اهل سنت و شکنجه طلبه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر و مجبور کردن کسبه به بستن مغازه و موارد دیگر، چرا برابر این اعمال شنیع سکوت کرده و می کنند؟ این پرسش اساسی است که مردم از جماعت معترض دارند. نویسنده معترضی اقدام حاکمیت در برخورد با اغتشاشگران را موجب تشدید خشونت از ناحیه آنان و حتی متحد کردن « محیط خارجی » ( ! ) دانسته است و از این جهت خواهان کوتاه آمدن حاکمیت شده است. و یا نویسنده دیگری هرگونه اقدام حاکمیت علیه اغتشاشگران را تندروی می داند که راه میانجی گری جریان خشونت پرهیز را می بندد. اما به نظر می رسد که اینگونه تحلیل ها بیشتر توجیهی برای سکوت آنان برابر جنایات ضد انقلاب اغتشاشگر است. مگر از دید آنان خشونت محکوم نیست. چرا از دشمن خارجی با عنوان محیط خارجی یاد می کند؟ آن میانجی هم که از همان آغاز فتنه بی طرفانه برخورد نکرد و آتش فتنه را شعله ور کرد. تمام این پاسخ ها پذیرش ضمنی خشونت و ضرورت تن دادن به خواسته های نامشروع و سرکوبگرانه ضد انقلاب آشوب طلب است. باطن حرف این دسته از نویسندگان معترض این است که اغتشاشگر و آشوب طلب که از خشونت ورزی خود دست بردار نیست؛ پس شما کوتاه بیایید. اینجاست که آن شعار روشنفکر مآبانه ی ضدیت با فرهنگ بردگی این قبیل نویسندگان رنگ می بازد. اگر ترس از ارعاب خشونت طلبان نبود؛ بجای اینگونه توجیهات نا مربوط، جنایت اغتشاشگر را محکوم می کردند. باید جماعت معترض شجاعت محکوم کردن اغتشاشگران را پیدا کند. در غیر این صورت، آنان در تشدید نا امنی ناشی از اغتشاش و آشوب سهیم هستند. چون آنان در این مدت، موضع بی طرفانه نداشتند. عقل سلیم نمی پذیرد که از سویی مردم و حاکمیت را به خویشتن داری دعوت کنند و از سوی دیگر برابر جنایات اغتشاشگران سکوت کنند. 19 آذر 1401 👇👇👇 @mahdavizadegan
1.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اللهم عجل لولیک الفرج -یا-خامنه-ای -زمان دوستان کانال مون رو دنبال و تبلیغ🔽🔽🔽🔽 @khamenei_1401