eitaa logo
مهدی کاظمی | گرافیک دیزاین
324 دنبال‌کننده
136 عکس
10 ویدیو
13 فایل
Graphicdesigner | creative گرافیک | تبلیغات | خلاقیت وب سایت Www.mahdikazemiart.ir تماس (پیامک) 09225805855 کانال شخصی
مشاهده در ایتا
دانلود
پروژه عکاسی از محصولات شرکت hemmatsnail سال : ۱۴۰۲ ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
پروژه عکاسی از بازار ماهی فروشان گیلان (رشت) ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
"فقط حیدر امیرالمومنین است " یا علی نام تو بردم نه غمی ماند و نه همّی بابی انت و امّی گوییا هیچ نه همّی به دلم بوده، نه غمّی بابی انت و امّی ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
طراحی فریم موزیک ویدئو دعوت بسفارش حسینیه سیده زینب ،آلمان ۱۴۰۳/خرداد ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
طراحی آرم بازو وسینه خادمین هیئت الرضا طراح : مهدی کاظمی ❗️استفاده از طرح مجاز نمی باشد ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
در ادامه جنایت کربلا ماه هاست کودکان در غزه سلاخی می شوند، به شهادت می رسند ،با لب تشنه ،گشنه ،وچه دقیق گفت ، تاریخ در حال تکرار است .... ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
⚠️گوش شیطون پَر Self Victimization قربانی نمایی یا مظلوم نمایی این یک استراتژی در تبلیغات برای تغییر نظر وافکار مردم ویا بازی دادن آن هاست ترامپ این تکنیک را بسیار ضعیف و رو بازی کرد ، اما توانست برای چندساعت ( ساعت مهم در امریکا) تیتر یک خبرگزاری ها شود و البته شاید محبوبت خود را هم افزایش دهد... خیلی ها متوجه این موضوع نمی شوند و فریب می‌خورند. مهدی کاظمی / ۱۴۰۳ ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
طراحی نشان / ست اداری ( کارت ویزیت،سربرگ،مهر) وکیل پایه یک دادگستری کریم قربانطالمی (رشت) کریم قربانطالمی قاضی بازنشسته رشت /۱۴۰۳ ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
طراحی نشانه نوشتاری پوستر مستند شهید رهبر (خبرنگار) ۱۷ مرداد / روزخبرنگار طراحی : ۱۴۰۲ ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4
تبلیغات و تاثیراتش چندبار همبرگر مکدونالد یا سیب زمینی هاشو خوردید؟! واقعیت اینه که ساندویچ ها بسیار کوچیکه و سیب زمینی همینطور تازه خیلی ها که اهل فسفود هستند بسیار مخالف برگرهای مک هستند و میگن بد مزه است یا فرقی با بقیه نداره پس چرا هرموقع از برگر حرف میزنم حتی تو ایرانی که مسلمان هستیم و گوشت برگرش حرامه یهو یاد اون برند می افتیم؟! نکته اینجاست... استراتژی درست ،تبلیغات درست و دیزاین درست ... اگر درست عمل کنیم حتی یک محصول ساده رو میتونیم متفاوت وبهتر نشون بدیم البته نباید اشتباه کرد ،این برند ویژگی هایی دارد که شاید بقیه برند ها نداشته باشند ،بعضی را میدانم وبعضی از آنها از استراتژی های ارتباطات و تبلیغات هست که طبیعتا افراد متخصص در آن حوزه بهتر میتوانند صحبت کنند مثلا سرعت آماده سازی ،یا اینکه یک میان وعده خوب است و... در تصاویر بالا مشاهده می کنید که این برند دیگه از ساندویچ و محتواهای شلوغ حتی لوگو هم استفاده نمیکنه ،چرا چون مراحل ارتباط با مخاطب رو درست پیش رفته ،حالا بنظرتون دیزاینر کجای این ماجراست؟! صرفا یک ویژوال انجام داده؟! یک تصویر ثبت کرده؟! پیوست: این تابلوها قسمتی از لوگوی برند هست که نشان میدهد چند کیلومتر جلوتر( دور برگردان، کنار جاده، دوراهی) به شعبه مک می رسید ✅ ورود به کانال گرافیست👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4121559240Cc3e473d1f4