6.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🎬حزب الله آمادگی خود را برای مبارزه با صهیونیستها به رخ کشید
🔻 ویدیویی از آمادگی بالای نیروهای ویژه «رضوان» حزبالله برای مواجهه با نظامیان صهیونیست
روزنامه اطلاعات
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۵۳
خوب این وقت جهانبانی و ژنرال های شاه کجا بودند اونوقت ؟ فقط بلدن شایعه و داستان تخیلی رد شدن از زیر پل کارون رو اینور و اونور پخش کنند !
✅کانال تاریخ پهلوی👇
https://eitaa.com/joinchat/4153737506C363110af5c
8.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت دوم؛ شیخ👳♂ و عرفان🤷♂
🧐 چرا حجاب در زمان پیامبر آزاد بود؟
قسمت اول کلیک کنید
🇯🇴🇮🇳 ↯ شیخ فرهاد
@sheikh_farhad_fathi
1.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻با همین گوشی معمولی که در دستان شما هست هم می توانید غولهای رسانه ای صهیونیست را شکست بدهید و مظلومان غزه را یاری کنید.
#نقش_من
🦋 به #بانوی_آب بپیوندید:
https://eitaa.com/banooyeab
2.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 خرجِ چه کسی میشویم؟!
✍🏻 عینصاد
❞ ما كه در اين عالم خود را خرج مىكنيم، خرج چه كسى شويم كه سزاوارتر باشد؟
📚 #مسئولیت_سازندگی | ص ۷۷
#️⃣ #ویدیو #موشن #تربیت
🦋 به #بانوی_آب بپیوندید:
https://eitaa.com/banooyeab
#الگوی_سوم|
●مادران و آذوقه روحی فرزندان
💢حضرت آقا درباره تربیت فرزند میفرمایند: خانمها با زندگی کردن تربیت میکنند یعنی رفتار آنان الگوی عملی فرزندانشان است و از تعبیر قشنگ آذوقه های فرهنگی استفاده می کنند
در حالی که در جهان حاضر غذای جسم بچه ها مورد اهمیت است و مادران تلاش می کنند تا بهترین خوراکی های مادی را به فرزندانشون بدهند تا سلامت جسمی آن ها را فراهم کنند اما این تعبیر نشان می دهد که مهم تر از آذوقه جسم آذوقه روح است و مادر موظف هست تا آذوقه های روح را برای فرزندش مهیا کند و لقمه لقمه در جان فرزند تزریق کند.
#الگوی_سوم| #مصاحبه_بخش_چهارم
🔻#سرکار_خانم_دکتر_هاجر_اختری
🦋به #بانوی_آب بپیوندید:
https://eitaa.com/banooyeab
🔸🔸 دوگانه مستوریت و خودافشاگری در عصر شهرت (بخش اول)
✍ حوریه بزرگی
💢 ما وارد عصر شهرت شدهایم. این را میتوان از شکل گرفتن دغدغه عمومی برای دیده شدن فهمید. دیده شدن و شهرت میتواند برای صاحبش قدرت و ثروت بیاورد، از همین رو امروزه بخش قابل توجهی از مردم به دنبال کشف راههایی هستند که دیده شوند و بتوانند از رهگذر معروف شدن به نان و نوایی برسند.
💢 در این میان شبکههای اجتماعی و فضای سایبر امکانهای ویژهای برای همگان فراهم کرده است تا شانس دیده شدن خود را بیازمایند. از همین روست که ما از عصر ستارههای سینمایی عبور کردهایم و با خردهسلبریتیهای ده دقیقهای روبهروییم. در عصر شهرت لازم نیست شما برای معروفیت شایستگی یا مهارت خاصی داشته باشید، بلکه میتوانی با یک کلیپ ده دقیقهای که برخوردار از «اصول دیده شدن رسانهای» باشد به شهرت برسی.
💢 ساختار شبکههای اجتماعی بر افشاگری و آشکارگی استوار است و مستوریت، حریم نگه داشتن و گمنامی مفاهیمی غریب و بیمشتری هستند. تو به میزانی که به قانون طلایی خودافشاگریِ همهجانبه وفادار باشی بیشتر میتوانی توجهها را به سوی خود جلب کنی. زنان سلبریتی در سر این طیف قرار دارند، چرا که امر جنسی همواره با سطحی از مستوریت و نهفتگی همراه است و چون آشکار شود بیشترین توجهها را به دنبال خواهد داشت، این موضوع در کشورهایی که بافت فرهنگی دینی دارند، از شدت بیشتری برخوردار است.
💢 زن در فرهنگ اسلامی ـ ایرانی با حیا، عفت و پوشش گره خورده است و زنان سلبریتی به عنوان وفادارترینها به فرهنگ شهرت، در طی این سالها بیشترین تأثیر را در تغییر مرزهای کنشگری جنسی زنان ایرانی داشتهاند. ارائه خودِ عاطفی در قالب روابط صمیمی و آزاد با همکاران و طرفدارانشان مرحله نخست خودافشاگری بوده است. سلبریتی به حکم سلبریتی بودنش اجازه دارد با همگان ارتباط صمیمانه و نزدیک برقرار کند و این رفتارش به سبب آنکه در بستر فرهنگ شهرت و با پوششی جذاب اتفاق میافتد، کمتر معنای قبیحی از آن دریافت میشود و میتواند با ایجاد هژمونی لذت، تلخی بر هم زدن امر خصوصی و عمومی را به شیرینی بدل کند. در گامهای بعدی ارائه خودِ جنسی به کمک خودِ عاطفی میآید.
💢 خودافشاگری جنسی در تاریخ شهرت از اهرمهای پرقدرت دیده شدن بوده و همچنان است. در عصر رسانههای مدرن، مدونا آغازگر این مسیر بوده است. پیشتر از او برای اولین بار زنان ایتالیایی در قرن چهاردهم در بداهه نمایشها که نوعی تئاتر خیابانی بود، به انجام حرکات اروتیک پرداختند و قبح اینگونه اعمال و اختصاصی بودنش برای روسپیها و کنیزان را به مدح و عملی هنرمندانه بدل کردند. فرهنگ شهرت، در ایران نیز فرهنگی زنده و پویاست و آنچه تاکنون گفته شد، در دورههای مختلف حضور ستارگان سینمایی از دهه ۷۰ تا بلاگرها و خرده سلبریتیهای اینترنتی در سالهای اخیر قابل پیگیری و تطبیق است.
💢حال این سؤال مهم مطرح میشود که فرهنگی که با خودافشاگری و محو مرز میان زندگی شخصی و حضور عمومی گره خورده است، مواجههاش با حجاب چگونه است؟
ما از یکسو با اصول دینی و فلسفه حجاب روبهروییم که از عدم جذابیت و خودجلوهگری میگوید و از سوی دیگر با عصر شبکههای اجتماعی و شهرت که همگان را به خودبرندسازی و دیده شدن فرامیخواند.
💢 بررسی نوع کنشگری زنان سلبریتی اعم از سلبریتیهای سنتی که غالباً زنان بازیگر سینمایی هستند و سلبریتیهای اینترنتی اعم از حجاباستایلها و اینفلوئنسرها تا واینرها (بلاگر طنز) حاکی از آن است که خودآگاه یا ناخودآگاه اینان وفادار به اصول دیده شدن رسانهای هستند؛ اصولی که در فرایندی نرم و کاملاً ذهنی و شناختی کنشگر فعال و هوادارانش را به سمت سبک خاصی از نگرش، گرایش و کنش سوق میدهد، باورمندان و علاقهمندان به این سبک زندگی در فرایندی تدریجی حساسیت ارزشیشان نسبت به مفاهیمی، چون حیا، خویشتنداری جنسی، پوشش، جلوهگری و... تغییر یافته و نظام معنایی جدیدی برساخت میشود.
🦋به #بانوی_آب بپیوندید:
https://eitaa.com/banooyeab
5.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️یاد امام حسین افتادید این جمله رو بگید تا مثل کسی باشید که با ایشون شهید شدند.
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
⭕️حالا که غربگداها به دنبال تحقیر ایران هستند بدانند که در مجله کودکان الجزیره از ایران به عنوان سرزمین تمدن و انقلاب گفته شده!
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه