16.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ویدیو بینظیر "حواس پرتی بزرگ"
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
9.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مناظرهی جالب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در منابع اهل سنت
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
9.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روش پاسخگویی به یک شبهه با زبان ساده و جوان پسندانه!
⭕️ نظر کوروش درمورد آتیستها🥲
👈 حالا برو برای بچه محلهایت هم تعریف کن😅
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این نون خوردن داره!
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این انیمیشن کوتاه سه تا شبهه ماهوارهای رو به قشنگی جواب داده!👌
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شایعه: آیت الله مظاهری از مراجع شیعه در دیدار با رئیسی گفته، دولت شما بدترین دولت ۴۰ سال گذشته بوده
واقعیت رو در بالا ببینید!
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
6.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شب جمعه حرمش دیدنیه....
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
♨️ آموزش و پرورش ضد دین، تقلیدی و کهنه
🔻 رهبر معظم انقلاب (۱۳۸۶/۰۵/۰۳):
✔️ آموزش و پرورش کنونىِ کشور ما، ساخته و پرداختهی فکر ما و برنامههای ما و فلسفهی ما نیست؛ این یک امر واضحی است؛ این هم جزء مسلمات است، منتها به آن توجه نمیکنیم! از روزی که نظامی به نام نظام آموزش و پرورش در این کشور به وجود آمد - از آغاز کار - بنای کار بر آن فلسفهای نبود که ما امروز دنبال آن فلسفه هستیم. دو عیب بزرگ وجود داشت. یک عیب از جنبهی اعتقادی و ایمانی، یک عیب از جنبهی سیاسی و مدیریتی کشور.
✔️ عیبِ جنبهی ایمانی این بود که آن کسانی که آموزش و پرورش جدید را وارد کشور کردند، نه فقط نیتشان متدین کردن مردم و جوانها نبود، بلکه بعکس، نیتشان دور کردن مردم از عقاید دینی بود. به طور مسلم این است. البته آن کسانی که طراحان اولیهی وزارت آموزش و پرورش در کشور بودند، برنامهها را ریختند، کتابهای درسی را نوشتند، بعضیشان کاملاً جزو آدمهای بیدین نبودند؛ نه، در بین آنها آدمهای متدین هم بودند، لکن کلانِ برنامه این بود. همان برنامهای بود که در آموزش و پرورش به یک شکل، در مسئلهی کشف حجاب به یک شکل، در مسئلهی کوبیدن مراکز مذهبی به وسیلهی رضاخان به یک شکل خودش را نشان میداد؛ یعنی توسعهی تفکرات غیر دینی، بلکه ضد دینی. آموزش و پرورش بر اساس یک چنین فکری به وجود آمد ... اساس، اساسِ ضد دینی بود، نه غیر دینی؛ بر اساس ضدیت با دین بود. هر چه هم گذشت، این جنبهی ضد دینی، پیوسته و تا آخرِ دوران پهلوی بیشتر و بیشتر شد.
✔️ نظام آموزش و پرورش ما یک نظام غربزده، تقلیدی، مبتنی بر باورها و مبانی پذیرفتهی در اروپا بود. حالا یکی بلژیک را ترجیح میداد، یکی انگلیس را ترجیح میداد، یکی فرانسه را ترجیح میداد؛ بالاخره مربوط به آنها بود. در بخشهای مختلف اداری و تشکیلات دولتی ما، این محسوس بود. آموزش و پرورش هم عیناً به همین کیفیت شکل گرفت و همینطور ماند. حالا نکتهی قابل توجه این است که آن کسانی که الگوی آموزش و پرورش سنتی و قدیمی ما بودند، آنها به همان شکلها و قالبهای آن روز بسنده نکردند؛ مرتباً تحولات به وجود آوردند و خودشان را پیش بردند؛ اما این مقلدان آن تحولات را دیگر نفهمیدند و همان شکل سنتی را نگه داشتند.
✔️ این دو عیب بزرگ، یعنی اول، جنبهی ضدیت با دین - حداقل مغایرت با مبانی دینی و اخلاق دینی و تربیت دینی - و دوم هم بشدّت ترجمهای بودن، وابسته بودن، تقلیدی بودن، از نیازهای حقیقی کشور و ملت ایران نجوشیده بودن، عیب اساسی آموزش و پرورش ما بود که ماند تا دورهی انقلاب اسلامی.
✔️ در دورهی انقلاب، خیلی کارها در آموزش و پرورش انجام گرفته است؛ اما نظام آموزش و پرورش تحول پیدا نکرده و همان نظام قدیمی است!
✔️ البته بیشتر در مسائل روبنائی کارهای زیادی شده است: کتابها با «بسماللَّه» شروع نمیشد، حالا با «بسماللَّه» شروع میشود؛ آیهی قرآن نداشت، حالا دارد. کارهای خوب انجام گرفته؛ نه، من حقاً و انصافاً منکر کارهای خوب نیستم ... منتها اینها هیچکدام تحول نیست. تحول یک حرکت ریشهای است و شماها میتوانید بکنید.
رهبر معظم انقلاب
۱۳۸۶/۰۵/۰۳
https://khl.ink/f/3394
مکتب اسلامی | عضو شوید🔻
https://eitaa.com/joinchat/2275540994C6f057befd5
عنه عليه السلام
مَن لَم يُحسِنِ العَفوَ أساءَ بِالانتِقامِ .;
امام على عليه السلام
هر كه خصلتِ نيكِ گذشت را نداشته باشد، رفتار زشتِ انتقام را در پيش گيرد.;
غرر الحكم : 8959.