eitaa logo
محمود معلمی
1.5هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.5هزار ویدیو
24 فایل
🔹ارتباط با ادمین: @moallemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ پس از انتقادات گسترده به حضور احمد خمینی فرزند سید حسن خمینی در جایگاه شیشه ای ویژه، هنگام برگزاری مراسم عزاداری 🔸هیات خادم الرضا در قم: از امشب جايگاه شيشه‌‌ای را خواهيم بست ✅ @OstadRaefipoor1
⬛️ گریه حسینی(ع) باید مقدمه و باشد. ▪️یک عده خوششان می‌آید سر خودشان را کلاه بگذارند. خیال می‌کنند دارای ولایت بودن یک آدم به این است که آدم در مجالس اهل بیت کند فقط‌. خیال می‌کنند دارای ولایت بودن به این است که وقتی اسم اهل بیت می‌آید؛ علیهم‌السلام را بگوید پشت سرش حتما، فقط همین و بس. خیال می‌کنند که دارای ولایت بودن به این است که اهل بیت(عهم) در دل انسان باشد. همین و بس‌. بله محبت اهل بیت را داشتن واجب و فرض است. نام این بزرگواران را با عظمت گفتن لازم است، به نام اینها مجلس بپا کردن و از عزا و شادی آنها درس گرفتن، عزای آنها را گفتن، شادی آنها را گفتن، گریستن بر بزرگواری آنها، بر شهامت‌های آنها، بر مظلومیت‌های آنها، همه اینها لازم است. اما همه اینها ولایت نیست! ولایت از این بالاتر است. آنی که در مجلس سیدالشهداء(ع) می‌نشیند و می‌ریزد کار خوبی میکند که اشک می‌ریزد اما کار بدی می‌کند اگر اشک ریختن را برای دارای بودن ولایت بداند. ▪️درست بفهمید چه می‌گویم. آن کسانی که ذهنشان تحت تاثیر تلقینات و القائات مغرضانه یا جاهلانه است درست دقت کنند، گفته نشود که با گریستن بر سیدالشهداء کسی مخالف است، نه. اگر هم کسی مخالف باشد ما مخالف نیستیم، ما . ما می‌گوییم گریستن بر امام حسین(ع) گاهی میتواند یک ملت را بدهد. ▪️اما تعظیم امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) مختص شیعه نیست، جناب عالی حالا خیلی هنر کردی که وقتی می‌گویی علی‌ابن‌ابی‌طالب؛ دنبالش علیه‌السلام می‌گویی؟ خیلی کار مهمی انجام دادی؟ و خیال میکنی یعنی همین؟ بسی . آن ولایتی که انسان را به می‌برد این نیست. گریه بر امام حسین یکی از گوشه‌ها، شعبه‌ها، بخشهای بسیار دورِ اصل بسیار مهم ولایت میتواند به حساب بیاید. یک‌ عده‌ای از روی جهالت و ان‌شاءالله نه از روی غرض مسائل سطحی باب ولایت و تشیع را مطرح می‌کنند و میکنند ولایت را به اینها؛ و شگفتا که ولایت‌فهم‌ها و ولایت‌شناس‌ها و را با همین حربه می‌کوبند! میکنند ولایت را در یک متاغ و محدوده تنگ و کوچکی که شایسته این اصل مهم اسلامی نیست‌. ▪️ولایت در یک انسان به معنای و هرچه بیشتر و روزافزون با ولی‌ست. ولی را پیدا کن؛ ولی خدا را بشناس، آن کسی که او ولیّ حقانی جامعه اسلامی است، او را مشخص کن، بعد از آنی که مشخص کردی، شخصا از لحاظ ، از لحاظ ، از لحاظ ، از لحاظ راه و رسم و ، خودت را به او متصل کن، مرتبط کن، دنبالش راه بیفت، حرکت بکن. 👈 اگر: تلاشِ تو تلاشِ او، جهادِ تو جهادِ او، دوستیِ تو دوستیِ او، دشمنیِ تو دشمنیِ او، های تو جبهه‌بندی‌های او باشد؛ 👈تو دارای ولایتی. آدم دارای این است؛ 1⃣ولی را بشناسد، 2⃣فکر ولی را بداند، 3⃣با ولی بشود، 4⃣عمل ولی را بشناسد، 5⃣با ولی بشود، دنبال او راه بیفتد و خودش را فکراً و عملاً پیوسته با ولی کند. 👈این است ✍تلخیص بیانات حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای/ رمضان‌ ۱۳۵۳/ جلسه ۲۳و۲۵ کتاب اسلامی در قرآن https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
نفوذ چهل ساله....👆👇 اگر میخواهید معنی واقعی نفوذ در جمهوری اسلامی را درک کنید، اگر میخواهید بدانید چرا در جمهوری اسلامی بعد از چهل سال هنوز مشکلاتی وجود دارد که سنخیتی با انقلاب ملت ایران و آرمانهایش ندارد!!! به این سخنان محسن صفایی فراهانی سوپر میلیاردر اصلاحطلب گوش کنید که خود و هم حزبانش در این ۴۰ سال هم وزیر بودند و هم نماینده مجلس و..‌. کسانیکه هم قدرت را در جمهوری اسلامی قبضه کرده اند و هم ثروت را ... شرکتهای هزار فامیل و تو در تو در جمهوری اسلامی به راه انداختند و بواسطه قدرتی که داشتند سرمایه های افسانه ای برای خود وآقازاده هایشان در داخل و خارج از کشور انباشته کرده اند. 🔺اما ببینید در این فیلم چگونه به انقلابیون تهمت میزند و آنها را بقایای شاه میداند و نادان خطاب میکند به فرماندهان شهید ارتش توهین میکند و از فرماندهان جلاد ارتش در رژیم شاه حمایت میکند و جنایت سینما رکس آبادان را به انقلابیون نسبت میدهد و اما با کمال بیشرمی هم از مسئولیتهای مهمش در این ۴۰ سال سخن میگوید . 🔺نفوذ در جمهوری اسلامی از همان ابتدای انقلاب شکل گرفته بود و امثال بازرگانها و ابراهیم یزدیها و نهضت ملی ها و لیبرالها و سازمان مجاهدین (هم خلقیش با محوریت مسعود رجوی و هم انقلابیش با محوریت بهزاد نبوی ها) واصلاحطلبان و... مصداق واقعی نفوذ بوده اند که اکنون شاهد لجن پراکنی تفاله های آنها مانند همین صفائی فراهانی ها هستیم مصداق واقعی خائنین و آدم فروشان در این جمله همین جماعت هستند که گفته بود: اگر خواستی سرزمینت را آزاد کنی ده گلوله در تفنگت بگذار، که نُه گلوله برای خائنین و آدم فروشان و تنها یک گلوله برای دشمنت کافیست.. در کلیپ زیرببینید https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
✅ماجرای خواندنی بقالی رفتن فرزند رهبر انقلاب 🖊محمدکاظم روحانی نژاد خبرنگار واحد مرکزی خبر در وبلاگ شخصی خود نوشت: 🔸یک روز عصر برای خرید به مغازه ای در یکی از محلات تهران رفتم. به طور اتفاقی یکی از فرزندان رهبر معظم انقلاب هم آنجا کالایی را برداشته و در صف پرداخت وجه آن بود. بنده یک نفر بعد از ایشان در نوبت بودم وقتی متوجه حضور من شد سلام علیکی معمولی کردیم. منتظر بودم ببینم فروشنده چه واکنشی دارد؟ 🔹نوبت ایشان رسید فروشنده با لحن معمولی پرسید چی داری حاجی؟ آقا سید هم کالا را روی میز گذاشت و پولش را داد و خداحافظی کرد و رفت. 🔸نوبت به من که رسید، صاحب مغازه که آن طرف تر نشسته بود و قیافه ای اصطلاحا داش مشتی داشت بلند شد و اومد جلو و گفت: جناب روحانی نژاد قابل نداره افتخار دادید به مغازه من آمدید بفرمایید و خطاب به فروشنده گفت: از این خبرنگار مردم دار! پول نگیر.. و من با اصرار پرداختم! 🔹اینجا بود که دلم نیامد از موضوع بگذرم و گفتم این کار را باید با مشتری قبلی می کردید؟! یک مردم دار واقعی بود. گفت کدوم همون سید؟ گفتم بله. گفت بابا از این ها همه جا زیادند... گفتم ولی این فرق میکرد. پرسید مگه کی بود؟ گفتم یکی از فرزندان رهبری است، صاحب مغازه با تعجب لحظاتی به من نگاه کرد و پرید بیرون ببیند مشتری رفته یا هست. گفت خب زودتر می گفتید حداقل یک ماچش می کردیم. ایول بابا یعنی این ها هم مثل ما رفت و آمد می کنند؟ ✍محمدکاظم روحانی نژاد ✅ماجرای خواندنی بقالی رفتن فرزند رهبر انقلاب 🖊محمدکاظم روحانی نژاد خبرنگار واحد مرکزی خبر در وبلاگ شخصی خود نوشت: 🔸یک روز عصر برای خرید به مغازه ای در یکی از محلات تهران رفتم. به طور اتفاقی یکی از فرزندان رهبر معظم انقلاب هم آنجا کالایی را برداشته و در صف پرداخت وجه آن بود. بنده یک نفر بعد از ایشان در نوبت بودم وقتی متوجه حضور من شد سلام علیکی معمولی کردیم. منتظر بودم ببینم فروشنده چه واکنشی دارد؟ 🔹نوبت ایشان رسید فروشنده با لحن معمولی پرسید چی داری حاجی؟ آقا سید هم کالا را روی میز گذاشت و پولش را داد و خداحافظی کرد و رفت. 🔸نوبت به من که رسید، صاحب مغازه که آن طرف تر نشسته بود و قیافه ای اصطلاحا داش مشتی داشت بلند شد و اومد جلو و گفت: جناب روحانی نژاد قابل نداره افتخار دادید به مغازه من آمدید بفرمایید و خطاب به فروشنده گفت: از این خبرنگار مردم دار! پول نگیر.. و من با اصرار پرداختم! 🔹اینجا بود که دلم نیامد از موضوع بگذرم و گفتم این کار را باید با مشتری قبلی می کردید؟! یک مردم دار واقعی بود. گفت کدوم همون سید؟ گفتم بله. گفت بابا از این ها همه جا زیادند... گفتم ولی این فرق میکرد. پرسید مگه کی بود؟ گفتم یکی از فرزندان رهبری است، صاحب مغازه با تعجب لحظاتی به من نگاه کرد و پرید بیرون ببیند مشتری رفته یا هست. گفت خب زودتر می گفتید حداقل یک ماچش می کردیم. ایول بابا یعنی این ها هم مثل ما رفت و آمد می کنند؟ ✍محمدکاظم روحانی نژاد https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
این‌خانم‌ در وزارت خارجه‌چه غلطی می کنه وزیر محترم‌خارجه و دستگاههای اطلاعاتی و.....چه پاسخی دارند؟(درپیامک‌بالا ببینید) https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
▼ حرف روز آینده گروه‌های تروریستی استان ادلب واقع در شمال غربی سوریه آخرین سنگری است که ده‌ها هزار نفر از تروریست‌ها در آن مستقر شده‌اند و در حالی که در نشست سه‌جانبه تهران شرکت‌کنندگان در عزم خود بر ادامه همکاری تا نابودی کامل تروریست‌ها در این منطقه تأکید کردند، روند تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با ادلب بسیار پیچیده شده است و بسیاری از این گروه‌ها رویکردهای سلفی و تروریستی نزدیک به القاعده دارند. عمده‌ترین تشکل مسلح موجود در ادلب «جبهه تحریر سوریه» است که به تازگی شکل گرفته و متشکل از 15 گروه است و بزرگ‌ترین آنها هم «احرار الشام»، «جنبش نورالدین زنکی»، «صقور الشام»، «جیش الاحرار» و... هستند. گفته می‌شود این جبهه به تنهایی 60 هزار نیروی مسلح را شامل می‌شود. پس از «جبهه تحریر سوریه» گروه موسوم به «هیئت تحریرالشام» است که بیش از 40 هزار نیرو دارد و حدود 70 درصد از ادلب را تحت سلطه خود دارد. سومین گروه هم «جبهه ملی برای آزادی سوریه» است که عمده تمرکز آن ریف غربی حلب، معره النعمان و اریحا در ریف ادلب است. در چنین وضعیتی، ترس و نگرانی کشورهای اروپایی این است که محدود شدن دامنه عمل این تروریست‌ها در ادلب سوریه، در نهایت آنها را به سمت اروپا سرازیر کند؛ از همین رو رسانه‌های وابسته به آنها مخالف عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب هستند؛ اما وضعیت کنونی ادلب به هیچ وجه مورد قبول دولت سوریه و هم‌پیمانان آن در محور مبارزه با تروریسم نیست، همچنانکه این حضور گسترده تروریست‌ها در ادلب سبب می‌شود روند سیاسی برای حل بحران سوریه هم راه به جایی نبرد. با توجه به آنچه گفته شد، می‌توان به این نتیجه رسید که آینده گروه‌های تروریستی مرتبط با القاعده در ادلب می‌تواند همان سرنوشتی باشد که برای تروریست‌های داعش رقم خورده است و آنها که جان سالم به در بردند؛ به مناطق دور از دسترس پناه برده و در اندیشه رفتن به کشورهای دیگر هستند. ضمن اینکه این احتمال را هم باید در نظر داشت که رهبری القاعده در سوریه به دنبال فعال کردن هسته‌های خود در برخی مناطق سوریه و کشورهای اروپایی برود و همانند داعش عملیات‌ها و انفجارهای تروریستی را اجرا کند. https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
حمید: حمید: حقیقت ذلت و جهل غرب استعمارگر را از متن زیر دریابید: در دوران الـيزابت، اروپاييـان و انگليسـيها هنـوز وسـيله اي بـه نـــام فــرش را يــا نمي شناختند و يا به كاربرد آن خو نگرفته بودند. فرنــان بـرودل مي نويسـد: مـردم اروپـا اتاقهاي خود را در زمستان با كاه و در تابستان با علف و ُ گل مي پوشاندند و ايــن شـامل اقامتگاههاي اشرافي و سلطنتي نيز مي شد. در جشن ازدواج كــاترين دو مديچـي ژوئـن (١٥٤٩) شهر پاريس تمامي دقت خود را به كار بست تا اتاق از گياهان خوشبو پوشــيده شود" تصويري از مراسم ازدواج دوك ژويوز، ٤درياسالار فرانسوي، وجـود دارد كـه نشـان مي دهد كف اتاق با گلبرگ فرش شده است. برودل مي افزايد: بهرحال، اين كفپوش، خواه ُگل، خواه علف يا خاشاك، مي بايست عوض مي شد. امــا دست كم در انگلستان، آنگونه كه اراسموس گزارش مي دهــد، چنيـن نمي كردنـد زيـرا زباله و كثافت در آن جمع مي شد. به رغم اين مضــرات، حتـي در سـال ١٦١٣پزشـكي توصيه مي كند كه كف اتاق با علفهاي سبز فرش شود. بعدها، سالها پس از زمان اليزابت، به تدريج فرشهاي شرقي، ابتــدا حصـير و بوريـا و سرانجام در سده هيجدهم قالي، به فرهنگ انگليسي وارد شد: كاه، علف، خاشاك، يا گلخارهايي كه ديوارها را نيز با آن تزيين مي كردند، در برابــرحصيربافتها، كــه در رنگهـاي زيبـاي شـرقي وجـود داشـتند، عقبنشـيني كردنـد. حصيربافتها و بوريا نيز جاي خود را به قاليچه بخشيدند. قاليچه ها با رنگهاي زيبــا و ضخامت كافي زمين، ميزها )از روي ميز تا زمين( و حتي روي قفسه ها را مي پوشـاندند. ً به نقل از کتاب « زرسالاران یهودی» تالیف: عبدالله شهبازی. جلد اول. صفحه:65. https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
حسین راغفر - عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا با اشاره به نامه اخیر خود به مسعود نیلی و دعوت او برای انجام مناظره گفت که در آن نامه از ایشان با توجه به تاکیدشان بر گفت‌وگو درخواست کردم تا برای انجام مناظره‌ای اقتصادی گردهم جمع شویم. او در ادامه در توصیف علل افزایش قیمت ارز به آزادسازی آن اشاره کرد و گفت: این در واقع همان سیاست شوک درمانی است که خود بخشی از سیاست‌های تعدیل ساختاری است که به صورت آزادسازی قیمت‌ها و در اینجا آزادسازی قیمت ارز خود را نشان داده است. این اقتصاددان همچنین با اشاره به افزایش پنج درصدی حقوق کارکنان، گفت: زمانی که افراد ۶۰ درصد از قدرت خرید خود را از دست داده‌اند چگونه می‌شود با افزایش پنج درصدی حقوق‌ها از آنها حمایت کرد؟ راغفر با بیان این‌که توزیع بسته‌های کالایی از سوی دولت در واقع بخشی از همان سیاست‌های تعدیل ساختاری است، اظهار کرد: دولت با دادن یک بسته غذایی سعی می‌کند که خود را از فشار گروه‌های کم‌درآمد برهاند. با این حال طبقاتی که از سیاست‌های تعدیل ساختاری آسیب جدی دیده‌اند با اینگونه از اقدامات اوضاع‌شان بهتر نمی‌شود. وی در ادامه با بیان این‌که هر کسی که مسئول نابه‌سامانی‌های اقتصادی است باید پاسخگو باشد، گفت: حالا که قرار شده که افزایش دستمزد در دستور کار قرار گیرد باید به تولیدکنندگان برای افزایش این دستمزدها یارانه تعلق بگیرد؛ چرا که در غیر این صورت تولیدکننده‌ای که حالا با انواع مشکلات روبه‌رو است، از این مساله هم آسیب جدی خواهد دید. به گزارش ایسنا، منظور از شوک درمانی (Shock therapy) در علم اقتصاد آزادسازی قیمت‌ها و نظارت‌های ارزی و حذف یارانه‌های دولتی به طور ناگهانی درون یک کشور است که معمولاً به همراه خصوصی‌سازی گسترده در ذخایر دولتی رخ می‌دهد. این سیاست را میلتون فریدمن (اقتصاددان آمریکایی) باب کرد. این سیاست در راستای تحقق بازار آزاد انجام می‌شود که گاهی از آن به عنوان نئولیبرالیسم یاد می‌شود. https://eitaa.com/mahmoodmoalemi
هدایت شده از محمود معلمی
سخنرانی حاج‌محمودمعلمی ظهر عاشورا درجمع عزاداران حسینی هیئت صاحب الزمان مسجدصاحب الزملن(کلیپ بالا)