خدایا
مواضع ما آتش تهیه دشمن نشود🤲 از قدیم می گفتند خدایا ما را دشمن شاد کن مکن🤲
پ.ن
حتما راهکارهایی در نحوه و زمان و مکان نقد بوده که این را می گفتند.
✍ محمود باقری
@mahmoudbagheri1
#ما_و_مسخرهگران
📌از اینکه برخی مدام طعنه می زنند و دولت انقلابی را مسخره میکنند ناراحت نشوید و سلامی کنید و بگذرید، من که با دیدن اینهایی که حتی حاضر نیستند یک عمل خوب دولت را ببینند، یاد ابوجهل و ابولهب میافتم که پس از انکار و طلب معجزه، وقتی در برابر معجزه پیامبر قرار می گرفتند او را جادوگر خطاب میکردند!
🔺حالیکه او پیامبر بود و کارش معجزه، چه برسد به این سید اولاد پیغمبری که کارهای مثبتش انکار میشود و نادیده میگیرند.
✍ محمود باقری
@mahmoudbagheri1
واقعنگریهای یک آرمانگرا
#ما_و_مسخرهگران 📌از اینکه برخی مدام طعنه می زنند و دولت انقلابی را مسخره میکنند ناراحت نشوید و سل
البته یکی به من گفت این همون احمدی نژاده😳
گفتم همون جادوگر😂
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
✅ مراسم رونمائی از کتاب " نفوذ راهبردی در نظام دینی "
🔰 دکتر مهدی گرجی نویسنده کتاب نفوذ راهبردی در نظام دینی:
🔹تهدیدی راهبردی و بسیار بلندمدت و نرم که در سالهای اخیر، رهبر انقلاب بارها به آن اشاره کردهاند. من مدتها در پژوهشکدهها و کتابخانهها درباره این موضوع میگشتم. هیچ محتوایی در این خصوص وجود نداشت. به همین دلیل، احساس تکلیف کردم. امروز اینجا رونمایی کتاب بنده نیست، رونمایی و جهاد تبیین برای شناساندن تهدید است.
🔰دکتر فواد ایزدی، کارشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه:
🔹یکی از ویژگیهای کتاب این است که در این حوزه محتوای چندانی وجود ندارد و در واقع این کتاب در نسبت با معدود آثار منتشرشده، با فاصله زیادی در رتبه اول قرار میگیرد. نه تنها در ایران در این حوزه کم کار شده، در دنیا نیز همین گونه است. نوشتن این نوع از کتب باید الگویی شود برای استادان دانشگاهها. متاسفانه این نوع کتابها در دانشگاههای ما تولید نمیشود. این کتاب باید تبلیغ شود؛ چون نه تنها موضوعش مهم است، بلکه سبک کار هم افتخاری برای خودش است.
🔰 حجه الاسلام عبدالحسین خسرو پناه استاد فلسفه
🔹اکنون شاهدیم که دشمن با نفوذ راهبردی، دین را نشانه میگیرد. نفوذی که در این کتاب به آن پرداخته شده، فرایندی است که نفوذ در ساحت منش، بینش و کنش را در برمیگیرد.
🔰 دکتر نیلچی زاده:
🔹این کتاب توانست نمونهای عالی از تحقیقات علوم قرآن و حدیث باشد و بتواند از زبان قرآن، تولید علوم انسانی و اسلامی بکند. جلد دوم هم قرار است راههای مقابله با این نفوذ را بر اساس قرآن و روایات ارائه کند و دست محققان را پر خواهد کرد.
https://www.irna.ir/news/84755577/
https://www.farsnews.ir/news/14010226000700/
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
25.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غوغای سلام فرمانده...
چه دستاویز زیبایی است برای همنوایی وحدت آفرین در سراسر جهان...
سلام فرمانده
آثار خیانتها یه شبه پاک نمی شود، برای باز گرداندن جوی آب وقت لازم است اما آب ریخته را چه باید کرد...
اینها فرصتها را تبدیل به تهدید و از تهدیدها فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کردند.
اونوقت طرفدارانشان مثل کرکس افتادن به ایراد گرفتن از دولت
هر کار مثبتی هم که می کنه نادیده می گیرند
در برابر اینها باید نکات مثبت دولت را علم کرد و متعصبانه آنقدر مطرح نمود تا اینگونه تعصبشان را به رخشان کشید.👇
واقعنگریهای یک آرمانگرا
#آسیب_شناسی_کارهای_تحقیقی
📌این خبر با طعنه و کنایه و تکه پرانی در کانالهای مختلف بازنشر داده میشود اما ندیدم در باره چرایی آن نقطه نر قابل تاملی ارایه شود اما چند نکته لازم می بینم که عرض میکنم:
۱. اولین آسیب را باید در آموزش کار تحقیقی دید و آن هم این است که در نظام آموزشی ما کار تحقیقی جایگاه ویژهای ندارد، از دانشآموزی تا فوق لیسانس این موضوع اهمیت نمی یابد و کمتر علم آموزی تحقیق را تجربه می کند.
در کارشناسی کار تحقیقی تصنعی و بی اهمیت است.
🔺خب در این وضعیت چقدر میتوان از دانشجو توقع کار ریشه ای و اثرگذار داشت؟
اساتید هم در مواجهه با این وضعیت نابسامان چقدر میتوانند سختگیر باشند و مانع فارغالتحصیل شدن دانشجو در نظام آموزش محور و نه پژوهشی، به خاطر چنین ضعفی باشند.
۲. آسیب دوم هم جایگاه تحقیق برای بهرهبرداری است، یک کار تحقیقی خوب و جاافتاده چقدر مورد بهرهبرداری نهادها قرار میگیرد، چه نهادهایی برای چه پژوهشهایی پژوهانه در نظر میگیرند؟! این خلاء در رسالههای دکترا وجود دارد چه برسد به کارشناسیارشد
🔺و زمانی که پژوهش جایگاهی نداشته باشد، دانشجو در قامت محقق هم انگیزهای برای کار اصیل و اثرگذار ندارد و به همین مناسبت کار تحقیقی مقام رفع تکلیفی می گیرد.
۳. سومین نکته قابل تامل این است که کار تحقیقی فرجه زمانی دارد، یک موضوعی مورد بررسی و تحقیق قرار میگیرد و در فرآیند زمانی دیگر آن اهمیت اولیه را از دست میدهد.
مثلا پایان نامهای: بررسی موضوع حمله آمریکا به عراق و افغانستان از منظر حقوق بشر و حقوق بشردوستانه است. که بعد از ۲۰سال هم موضوع قدیمی شده و هم انواع تحقیقهای دیگر و بروزتری آمده است که تار و پود این موضوع را درآورده است، پس چه انتظاری است که از دانشگاهی که سالانه هزاران جلد پایاننامه و رساله دریافت می کند، خواسته شود این کارهای تحقیقاتی را انبار کند؟ خب برای کاهش حجم فضای در اختیار، چنین مقرراتی برای پایاننامهها و رسالهها _البته پس از چند سال_ تعیین میکنند.
🔻پ.ن
البته که نسخههای آن لاین همه رسالهها و پایاننامهها در ایران داک برای دسترسی موجود است.
✍ محمود باقری
@Mahmoudbagheri1
6.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#حیوان_انسان_انسانتر!
📌وقتی استاد برای ما از حقوق بشر و آزادی بیان در غرب صحبت میکرد، جامعه فاضلهای را ترسیم میکرد تو گویی دیگر بالاتر از این رهیافتی برای بشر نیست! بماند که با طعنه و کنایه و نیش زبان، اسلام و جمهوری اسلامی را هم نوازش میکرد و برخی غربزدگان متوهم هم با ریشخند روشنفکرانه تایید میکردند...
🔺حالی که این حقوق بشر غربی که تهوعآورترین حقوق و متناقضترین رهیافت است که رنگ پوست و نژاد و دین و موقعیت جغرافیایی در آن تعیین کننده سطح بهرمندی از آن است!
🔺اگر یمن یا افغانستان فرق دارد با اوکراین و فرانسه
🔺اگر قرآن و پیامبر نزدیک به دو میلیارد مسلمان فرق دارد با هولوکاست
🔺اگر فلسطین فرق دارد با رژیم اشغالگر قدس
🔺اگر اسلام فرق دارد با کفر
🔺اگر حقیقت فرق دارد با دروغ
✋تو اولی باشی حقوقی به مراتب کمتر از آنهایی داری که در نگاه حقوق بشری و آزادی بیانی غرب #انساتر هستند البته اگر حقوقی اعانه کرده باشند!
🔺پ.ن
مراسم قرآنسوزی و حمایت پلیس سوئد با بازداشت مسلمانانی که برای حفظ حقوقشان دل به آب زدند...
✍ محمود باقری
@mahmoudbagheri1