eitaa logo
مهنا (راهبر رشد خانواده)
744 دنبال‌کننده
415 عکس
137 ویدیو
2 فایل
موسسه فرهنگی هنری مرکز مشاوره تخصصی « ازدواج و خانواده » ثبت ارشاد: ۵۲۶۵۵ ثبت نظام روانشناسی: ۵۰۱۶ سایت موسسه: Mahnaa.ir شماره تماس: ۰۹۹۲۲۵۰۰۵۴۰
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ جلسه خانوادگی اخلاق کاربردی 🗓جمعه ۹ آذر ⏰ ۷:۳۰ صبح 📌 شهرری . مسجد فیروزآبادی @moshaveresadeghi
سلام علیکم لطفا جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی به نکات ذیل توجه فرمایید. ۱- این کانال در حکم تابلو اعلانات دفتر مشاوره است. لطفا پیامهای ارسالی را بادقت مورد توجه قرار دهید. ۲- روزهای مشاوره شنبه ها : پاسداران-مرکز مشاوره راه بهتر ۵شنبه ها و جمعه ها :پیروزی - دفتر مشاوره ۳- روند تعیین نوبت برای دفتر پاسداران 👈 همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ تماس با شماره ۲۶۹۱۱۷۶۱ و برای دفتر پیروزی 👈ارسال درخواست از طریق گزینه های درخواست کانال بله 👈ارسال پیامک به ۰۹۳۵۲۵۳۱۴۲۱ ۴- لطفا زمان بندی جلسات خود را رعایت نمایید. زمان هر جلسه ۴۵ دقیقه است و عزیزانی که دوجلسه درخواست میکنند ۱:۳۰ ساعت زمان دارند. ۵- در صورت انصراف از حضور در جلسه لازم است حداقل ۴۸ ساعت قبل از وقت تعیین شده اطلاع دهید تا فرد دیگری جایگزین شما شده و وجه ویزیت به شما مسترد گردد. در غیر اینصورت پرداخت هزینه کامل جلسه الزامی است. ۶- حق مشاوره برای هر جلسه ۴۵ دقیقه مبلغ ۷۵۰۰۰ تومان می باشد. از همکاری صمیمانه شما عزیزان سپاسگزارم. صادقی
جمعه ها صبح یک هفته در میان ساعت ۸ تا ۱۲ کارگاه زوج درمانی این هفته (۱۶ آذر) سومین جلسه با موضوع : "روابط خانوادگی" رابطه زوجین با خانواده ها از مهمترین دغدغه های آنها پس از ازدواج به شمار میرود. میزان و نحوه تاثیرگذاری خانواده ها در روند زندگی زوجین جوان چگونه باید باشد؟ و چگونه میتوان تاثیرات آن را کنترل کرده و در جهت پیش برد اهداف ازدواج هدایت نمود. گاهی دلسوزی و مداخله نابجای یکی از والدین یا اقوام، تاثیری دردناک و جبران ناپذیر در رابطه زوجین به جای میگذارد... با ما همراه شوید.🌹🌹 ثبت نام: ارسال پیامک نام و نام خانوادگی و "زوج درمانی" به 09352531421
8.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ کلیپ ویدئویی بسیار زیبا از آیت الله حائری شیرازی (ره) تهیه شده توسط سازمان فرهنگی هنری اوج @haerishirazi
💞💞💞 💞💞 💞 ✅4⃣ جلسه چهارم 📆جمعه ۳۰ آذر ⏰ساعت ۸ تا ۱۲ موضوع این جلسه: اصلاح روابط جنسی💑 💳 هزینه : هر نفر ۷۵.۰۰۰ تومان ‼️ثبت نام الزامیست. ارسال نام و شماره به: 09352531421
انا لله و انا الیه راجعون اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ ارتحال فقیه اهل بیت، مجاهد وارسته، استاد فرزانه حوزه علمیه و کارگزار صدیق نظام اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می نمایم.
11.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از جلسه اخلاق عملی بنا داریم خانوادگی دور هم جمع بشیم و بیشتر و بهتر با هم بودن را تجربه کنیم. ابتدا با یک جلسه دعا و گفتگوی علمی. و بعد ان شاالله با اردو و سفر و گردش و زیارت و دیدار با بزرگان. و بعدشم ان شاالله همراهی های اساسی تر برای تشکیل و تقویت جامعه توحیدی و مهدوی. خوشحال کنندس وقتی صبح جمعه اعضای خانواده با هم برای شرکت در یک برنامه هدفمند همراه میشن و می بینند که خانواده های دیگر هم مثل اونها به راه افتادن و در کنار اونها قدم بر می دارند. کم کم گروههای سِنی مختلف شکل میگیره و دوستان جدید همدیگر پیدا میکنند و برای تنفس در هوای رفاقت الهی به همدیگه کمک میکنند. چشم انتظار حضور گرمابخشتان هستیم. #جلسه #جلسه_اخلاق #جلسات # اخلاق_عملی #اخلاق_کاربردی #جمعه #خانواده #خانوادگی #دورهمی_معنوی @Marefat_group
درود بر شهیدان راه خدا سلام بر ملت الهی و امام و مقتدای این ملت روح امام راحل و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس شاد حرکت عظیم امت الهی ایران اسلامی نشان داد که میتوان با حضور به موقع و تشخیص صحیح جلوی انحراف و کجروی را گرفت و جامعه و تاریخ را آبرو داد. آنچه در ۹دی در ایران اسلامی رخ داد روسپیدی بود برای تاریخ تشیع در مقابلِ آنچه در مدینه و کوفه و کربلا و ۱۴۰۰ سال غربت اهل بیت علیهم السلام رخ نداد و باعث بی آبرویی برای مدعیان اسلام و ایمان شد. باشد که با تلاش و کوشش در جهت افزایش بصیرت و آگاهی امت، در ذیل ارشادات و رهبری حکیمانه و شجاعانه امام عالِم و عادلمان طلایه دارانی سربلند برای ظهور مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه باشیم.
بازنشر پیام مهم آیت الله حائری شیرازی(ره) 27 اسفند 1395 بسم الله الرحمن الرحیم تطبیق بخشی از خطبه قاصعه به شرایط زمانی این روزها: خطبۀ قاصعه تحلیلی از علی علیه السلام به عنوان امام عصر خویش، در رابطه با وظایف امتی است که بعضی از ایشان الگوی بصیرت و صبر برای همه امت‌ها در طول تاریخ اسلام از آن زمان تاکنون شده‌اند؛ مثل سلمان، ابوذر، مقدار، عماریاسر، میثم تمار، محمد بن أبی بکر، مالک اشتر. این مجموعه، از اقتداء کنندگان به فاطمه زهرا سلام الله علیها در بصیرت و صبر و روشنگری، به دور از افراط و تفریط بودند؛ به طوری که نه به دلیل افراط و تندروی، ثلمه ای به وحدت مسلمین وارد آید و نه از راه احتیاط‌های زائد و کوتاه آمدن در ابراز حقایق، آسیبی به حفظ ارزش‌ها و اصالت‌ها وارد شود. در مقابل این گروه، بعضی از امت در بی بصیرتی و ضعف صبر و شکیبایی، چنان شدند که با قرآن سرِ نیزه رفتن نه تنها امام خود را در میدان تنها گذاشتند که او را به پذیرفتن حکمیّت مجبور کردند و نتیجه حکمیّت را که عزل آن حضرت و نصب معاویه بود، قبول کردند. علی علیه السلام در چنین شرائطی خطبه قاصعه را به عنوان تحلیلی از هر دو رویداد مقاومت در مقابل طاغوت و مقاومت در مقابل حق بیان می‌فرماید. دلیل تشابه عصر آن حضرت با عصر ما روشن است! عصر آن حضرت عصرِ گذر از دورۀ اِنذار نبوت و ورود به دورۀ هدایت امامت بود. اهل بَصر و صبر، عمل به عقل و قرآن را در اطاعت از امامت می‌دیدند؛ در حالی که دیگران به دانایی و کارایی خود غرّه شده بودند. عصرِ «امام عصر» -امام زمان امروز ما-، گذر از خواب طولانی پذیرش حُکّام طاغوتی و ورود به دوره بیداری است. دورۀ «بیداری» و «کُفر به تمام مظاهر طاغوت‌ها» و «اطاعت از ولایت الهی» است. اگر مسأله سجده بر آدم علیه السلام در ابتدای پیدایش انسان، مسأله اصلی برای امتحان فرشتگان بود و شرط قبول عبادت شش هزار سال ابلیس، تمکین از این عبادت کوتاه مدت بود، در عصر علی علیه السلام نیز شرط قبول جهادها در بدر، اُحد، أحزاب و حُنین، همراهی با مظهر ولایت الهی بود. در عصرِ ما هم شرط خدمت به اسلام، کُفر به پرچم‌های طاغوتی و گِرد آمدن همه در زیرِ لوای ولایت است. در چنین شرایطی نگاه دوباره به خطبه قاصعه نقشه راه را برای ما روشن‌تر می‌کند! امیرالمؤمنین علیه السلام در آغاز خطبه قاصعه، رمز عبور سالم از فتنه‌ها را کلید می‌زند و می‌فرماید: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَبِسَ الْعِزَّ وَ الْکبْرِیاءَ وَ اخْتَارَهُمَا لِنَفْسِهِ دُونَ خَلْقِهِ وَ جَعَلَهُمَا حِمًی وَ حَرَماً عَلَی غَیرِهِ وَ اصْطَفَاهُمَا لِجَلَالِهِ. وَ جَعَلَ اللَّعْنَةَ عَلَی مَنْ نَازَعَهُ فِیهِمَا مِنْ عِبَادِه» آنچه داروی شفابخش وحدت را به سمِّ مُهلِک تفرقه تبدیل می‌کند کبریاء‌ها است؛ ابلیس را خیالات کبریائی و کبریای خیالی و توهّمی از پیوستن به اقیانوس فرشتگان در سجده بر آدم علیه السلام بازداشت. در عصر علی علیه السلام نیز، بیست و پنج سال سنگ آسیاب اسلام را از قُطب خود خارج کردند. آنگاه که سنگ آسیاب بر قطب خود قرار گرفت اگر اهل بَصر و صبر به نصاب رسیده بودند همه موانع خُرد شده بود و همه در بهشت ولایت متنعِّم شده بودند، ولی کبریاءها، آن بیست و پنج سال و آن پنج سال را به سرنوشت دیگری گرفتار کرد. در عصرِ ما هم بیداری امت بود که بَصر و صبر او را به نصاب رساند و آسیاب سنگ اسلام به قُطب خود برگشت و بادِ حرکت این آسیاب بود که استخوان‌های نظام سلطنتی دو هزار و پانصد ساله را در هم شکست و ابرقدرتها را به زانو در آورد و اسلامِ مقاومت در مقابل طاغوت را در مقابل اسلامِ ذلّت و متابعت از طاغوت، درخشان کرد. اگر خودخواهی‌ها نبود رژیم صهیونیستی این جرأت را از کجا می‌آورد که به دست جماعتی از فرزندان اسلام، حقِّ جماعت دیگر را غصب کند و آنها را از هستی ساقط نماید؟ چرا فلسطین به فلسطینان برنگردد و چرا حقِّ مردم فلسطین از غاصبان گرفته نشود؟ چرا یکپارچگی عالم اسلام تحقق پیدا نکند؟ همه و همه به خاطر کبریاءهاست. به کوری چشم بدخواهان، سنگ آسیاب اسلام بر قُطب ولایت الله در حال چرخشی است که پرنده به گَرد آن نمی‌رسد و سیل بیداری اسلامی است که قُطب آسیاب ولایت الله را به حرکت در می‌آورد؛ همان گونه که علی علیه السلام در خطبه شقشقیه فرمود: «إنَّ محلّی مِنها محلُّ القُطبِ منَ الرَّحی»؛ هر جا ولایت الله تحقق پیدا کرد، آسیاب اسلام بر قُطب ولایت الله چرخید و همه موانع زیرِ سنگ این آسیاب خُرد شد و سرزمین‌های اسلام یکی پس از دیگری آزاد شد، و هر جا کبریاء و خودخواهی از پیوستن به ولایت الله مانع شد، از همه مراحل گذشت و بالأخره در سایه اسرائیل مستقر گردید. هر جا نیز رگ و غیرتی بود و از ذلّت و تحقیر فاصله گرفت، از همه مراحل گذشت تا بالأخره در سایه ولایت الله مستقر شد. ادامه در پست بعد 👇👇👇👇