eitaa logo
محرمانه مدیا
919 دنبال‌کننده
3هزار عکس
393 ویدیو
440 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از امیر عباس
با دید معرفتی که نگاه کنیم، انقلاب اسلامی از مقدمات مورد نیاز حرکت به سمت جامعه زمینه ساز و فضای آخرالزمانی است.
هدایت شده از امیر عباس
از این منظر، صحنه های درون انقلاب اسلامی، صحنه های مرتبط با آینده تلقی میشه بدین صورت تحلیل مان رو از سطح سیاسی به تحلیل کلان معرفتی ارتقا میدیم
هدایت شده از امیر عباس
از این منظر، صحنه های درون انقلاب اسلامی، صحنه های مرتبط با آینده تلقی میشه بدین صورت تحلیل مان رو از سطح سیاسی به تحلیل کلان معرفتی ارتقا میدیم
هدایت شده از امیر عباس
و به جای جستجوی راهکار صرفا سیاسی، در جستجوی راهکار کلان معرفتی برمیاییم
هدایت شده از امیر عباس
باید راهکارهای معرفتی برای انقلاب اسلامی رو از ادبیات قرآن و عترت استخراج کنیم
هدایت شده از امیر عباس
عرضم تمام ختم جلسه
بزرگوار خدا قوت بسیار عالی، تشکر فراوان بابت روشنگری که فرمودید اجرشما با اقا امام عصرعج. 🛑 ازصبوری و همراهی و مشارکت همه فعالان و دوستان ولایتمدارگروه صمیمانه سپاسگزاریم. ✨اجرکم عند الله✨ 💫شب شما مهدوی💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 📕موضوع سمینار: 📚باحضور: ⏰ ساعت گفتگو: ۲۲:۰۰ 🗓 شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ 🌍 مکان: گروه لینک گروه: http://eitaa.com/joinchat/1963524107C2412dc3224 🛑 برای و با میهمان برنامه دراین سمینارمشارکت و ما راهمراهی بفرمائید 🛑 سمینارها را در کانال دنبال بفرمائید. 👇👇👇 @mahramane_media
💠 سیداحمدرضوی 🔷️ پژوهشگر در حوزه های : علوم سیاسی، علوم اجتماعی، رسانه، بازاریابی و تبلیغات، روانشناسی، دین شناسی، ظهور و شیطان شناسی 🔸️ دبیر تشکل نخبگان مردم در استان خراسان بزرگ 🔸️مدیر روابط عمومی گروه بین المللی تک 🔸️ معاونت توسعه کسب و کار فضای مجازی پارک توسعه کارآفرینی 🔸️ مدیر رسانه های مجازی پارک فن آوری تک 🔸️ مدرس نرم افزار فتوشاپ و گرافیک با سابقه تدریس در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه بین المللی امام رضا ( ع) 🔸️ مدرس سواد رسانه 🔸 مدیر اتاق فکر ستاد مرکزی احمدی نژاد در انتخابات ۸۸ 🔸 مسئول فضای مجازی آیت الله قمی در انتخابات خبرگان رهبری ۹۴ 🔸️ مدیر عامل کانون آگهی و تبلیغات پروانه 🔸️ ۱۸ سال سابقه فعالیت در عرصه های مختلف گرافیک و تبلیغات 🔸 مدیر اجرایی مجموعه رسانه ای ساج 🔸 عضو هیئت مدیره مجموعه فرهنگی بروج 🔸 مدیر مجموعه فروشگاهی غذای طیب 🔸 دبیر قرارگاه خانه جهادگران 🔸️کارآفرین، محقق، نویسنده و شاعر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 راهبرد در نفوذ 🔹 بدیهی هست که نفوذ بدون راهبرد کلان و طولانی مدت یعنی یک اقدام عبث؛ایجاد یک شبکه منسجم ، پیچیده و پر هزینه برای یک اقدام تک بعدی و زودگذر بی معناست... 🔹 وقتی از نفوذ حرف میزنیم یعنی مقابل ما یک شبکه پیچیده ، پر رمز و راز ، تو دو تو ، چند لایه و چند وجهی با یک راهبرد کلان و طولانی مدت و چندین عملیات سطحی و چند محور است. ✍
🔻 نفوذ دشمن 🔹 مهم این است که در هر دوره‌ای از دوره‌ها ما بفهمیم دشمنیِ دشمن چگونه است و چه‌کار دارد با ما میکند؛ نقشه‌ی دشمن را بفهمیم؛ درست مثل جنگ نظامی. در جنگ نظامی اگر شما توانستی حدس بزنی که نقشه‌ی دشمن چیست، پیشگیری میکنی، خودت را آماده میکنی؛ یا دفاعِ خوب میکنی یا حمله‌ی پیش‌دستانه میکنی؛ در جنگ نظامی این‌جوری است. در جنگ تبلیغاتی، در جنگ اقتصادی، در جنگ فرهنگی، در جنگ امنیّتی، در جنگ نفوذ -اینها همه جنگ است- در همه‌ی اینها قضیّه این است: باید حدس بزنید دشمن چه‌کار میخواهد بکند. ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ 🔸 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ✍
🔻 خب؛ حالا نکته مهم این هست که شبکه نفوذ راهبرد اصلیش چی هست؟ و برای رسیدن به این راهبرد چه تاکتیکها و تکنیکهایی رو پیدا میکنه؟ 🔸 برای رسیدن به پاسخ این سوالات ابتدا باید ببینیم در طول 43 سال اخیر شبکه نفود در چه حوزه هایی و با چه مولفه هایی ورود داشته ✍
🔻 نفود در دهه اول به چه شکلی کار کرد؟ 🔹 با توجه به شروع شکل گیری ساختار حاکمیتی انقلاب اسلامی و نیز حاکمیت یکپارچه در سراسر ایران و همچنین 8 سال جنگ تحمیلی و درگیریهای داخلی بهترین حوزه های عملیاتی نفوذ را میتوان در چند مولفه و بخش نام برد: 🔸 تاثیرگذاری در ساختار نهادها،نوع عملکرد و جذب نیرو 🔸 مسلح کردن و تقویت تفکرات جدایی طلبی 🔸دریافت اطلاعات نظامی و تاثیرگذاری در عملکرد نظامی ✍
🔻 نفوذ در دهه دوم به چه شکلی کار کرد؟ 🔹 با توجه به پایان جنگ تحمیلی و کاهش چشمگیر اختلافات داخلی و نیز نیاز به ترمیم زیرساختهای کشور و پایه گذاری کار فرهنگی در کشور 🔸 شکل دارن تفکرات و رفتارهای مدیریتی در سطح کلان و میانه 🔸 تغییر اولویتهای کاری حاکمیت به سمت موضوعات درجه چندم 🔸نقطه زنی فرهنگی برای برداشت در آینده ✍
🔻 نفوذ در دهه سوم و چهارم به چه شکلی کار کرد ؟ 🔹 با توجه به توسعه سیاسی،جوان شدن جامعه و گسترش اطلاعات در جامعه 🔸 تاثیرگذاری بر مسیر هدایت نیروی جوان جامعه 🔸 تاثیرگذاری بر تفکرات گروهها و اشخاص سیاسی 🔸 تمرکز بر موضوعات فرهنگی بخصوص زنان،جوانان،دین و سبک زندگی ✍
🔻 نفوذ در دهه پنجم بر چه مبنایی در حال شکل گیری هست؟ 🔹 با توجه عملکرد ضعیف تفکر غربگرایی در مدیریت کلان کشور و نیر قدرت گرفتن تفکر انقلابی 🔸 تاثیرگذاری ، تغییر و انحراف عملیاتی در آرمانهای انقلاب 🔸 تضعیف جایگاه ولایت فقیه در بدنه جریان انقلابی 🔸 عقیم و فشل کردن مدیریت انقلابی ✍
876.7K
🔻 نفود در دهه اول به چه شکلی کار کرد؟ 🔹 با توجه به شروع شکل گیری ساختار حاکمیتی انقلاب اسلامی و نیز حاکمیت یکپارچه در سراسر ایران و همچنین 8 سال جنگ تحمیلی و درگیریهای داخلی بهترین حوزه های عملیاتی نفوذ را میتوان در چند مولفه و بخش نام برد: 🔸 تاثیرگذاری در ساختار نهادها،نوع عملکرد و جذب نیرو 🔸 مسلح کردن و تقویت تفکرات جدایی طلبی 🔸دریافت اطلاعات نظامی و تاثیرگذاری در عملکرد نظامی ✍
1.41M
🔻 نفوذ در دهه دوم به چه شکلی کار کرد؟ 🔹 با توجه به پایان جنگ تحمیلی و کاهش چشمگیر اختلافات داخلی و نیز نیاز به ترمیم زیرساختهای کشور و پایه گذاری کار فرهنگی در کشور 🔸 شکل دارن تفکرات و رفتارهای مدیریتی در سطح کلان و میانه 🔸 تغییر اولویتهای کاری حاکمیت به سمت موضوعات درجه چندم 🔸نقطه زنی فرهنگی برای برداشت در آینده ✍
1.14M
🔻 نفوذ در دهه سوم و چهارم به چه شکلی کار کرد ؟ 🔹 با توجه به توسعه سیاسی،جوان شدن جامعه و گسترش اطلاعات در جامعه 🔸 تاثیرگذاری بر مسیر هدایت نیروی جوان جامعه 🔸 تاثیرگذاری بر تفکرات گروهها و اشخاص سیاسی 🔸 تمرکز بر موضوعات فرهنگی بخصوص زنان،جوانان،دین و سبک زندگی ✍
1.66M
🔻 نفوذ در دهه پنجم بر چه مبنایی در حال شکل گیری هست؟ 🔹 با توجه عملکرد ضعیف تفکر غربگرایی در مدیریت کلان کشور و نیر قدرت گرفتن تفکر انقلابی 🔸 تاثیرگذاری ، تغییر و انحراف عملیاتی در آرمانهای انقلاب 🔸 تضعیف جایگاه ولایت فقیه در بدنه جریان انقلابی 🔸 عقیم و فشل کردن مدیریت انقلابی ✍
محرمانه مدیا
🔻 نفوذ در دهه پنجم بر چه مبنایی در حال شکل گیری هست؟ 🔹 با توجه عملکرد ضعیف تفکر غربگرایی در مدیریت
🔻نفوذ جریانی؛ هدف: تغییر نگاه و فکر افراد مؤثر 🔹نفوذ جریانی، یعنی شبکه‌سازی در داخل ملّت؛ به‌وسیله‌ی پول که نقش پول و نقش امور اقتصادی اینجا روشن میشود. عمده‌ترین وسیله دو چیز [است‌]؛ یکی پول، یکی هم جاذبه‌های جنسی. افراد را جذب کنند، دور هم جمع کنند؛ یک هدف جعلی و دروغین مطرح کنند و افراد مؤثّر را، افرادی که میتوانند در جامعه اثرگذار باشند، بکشانند به آن سمت مورد نظر خودشان. آن سمت مورد نظر چیست؟ آن عبارت است از تغییر باورها، تغییر آرمانها، تغییر نگاه‌ها، تغییر سبک زندگی؛ کاری کنند که این شخصی که مورد نفوذ قرار گرفته است، تحت تأثیر نفوذ قرار گرفته، همان چیزی را فکر کند که آن آمریکایی فکر میکند؛ یعنی کاری کنند که شما همان‌جوری نگاه کنی به مسئله که یک آمریکایی نگاه میکند -البتّه یک سیاستمدار آمریکایی، به مردم آمریکا کاری ندارد- همان‌جوری تشخیص بدهی که آن مأمور عالی‌رتبه‌ی سیا تشخیص میدهد؛ در نتیجه همان چیزی را بخواهی که او میخواهد. بنابراین خیال او آسوده است؛ بدون اینکه لازم باشد خودش را به خطر بیندازد و وارد عرصه بشود، شما برای او داری کار میکنی؛ هدف این است، هدف نفوذ این است؛ نفوذ جریانی، نفوذ شبکه‌ای، نفوذ گسترده؛ نه موردی. اگر این نفوذ نسبت به اشخاصی انجام بگیرد که اینها در سرنوشت کشور، سیاست کشور، آینده‌ی کشور تأثیری دارند، شما ببینید چه اتّفاقی می‌افتد؟ آرمانها تغییر پیدا خواهند کرد، ارزشها تغییر پیدا خواهد کرد، خواستها تغییر پیدا خواهد کرد، باورها تغییر پیدا خواهد کرد. 🔸بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان گردان‌های بسیج ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ ✍
🔻 پیش بینی نقشه دشمن 🔹مهم این است که در هر دوره‌ای از دوره‌ها ما بفهمیم دشمنیِ دشمن چگونه است و چه‌کار دارد با ما میکند؛ نقشه‌ی دشمن را بفهمیم؛ درست مثل جنگ نظامی. در جنگ نظامی اگر شما توانستی حدس بزنی که نقشه‌ی دشمن چیست، پیشگیری میکنی، خودت را آماده میکنی؛ یا دفاعِ خوب میکنی یا حمله‌ی پیش‌دستانه میکنی؛ در جنگ نظامی این‌جوری است. در جنگ تبلیغاتی، در جنگ اقتصادی، در جنگ فرهنگی، در جنگ امنیّتی، در جنگ نفوذ -اینها همه جنگ است- در همه‌ی اینها قضیّه این است: باید حدس بزنید دشمن چه‌کار میخواهد بکند. ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ 🔸بیانات در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ✍