eitaa logo
مدرسه مجازی امام حسين عليه السلام
1.4هزار دنبال‌کننده
455 عکس
331 ویدیو
4 فایل
"مدرسه مجازی" وابسته به مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام، ◀️تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی دامت برکاته می باشد. ◀️یک حوزه در بستر مجازی برای علاقه مندان به فهم معارف قرآنی. 🔰 ادمین مدرسه مجازی: @majazi_a11 🔰 ادمین کانال: @AD_MFIH
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 فهرست کانال ایتای مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام 🔰برای یافتن پاسخ روی سوال کلیک کنید: 🔶1.مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام، به چه مجموعه ای وابسته می باشد، و با چه هدفی تاسیس شده است؟ 🔶 2. چرا شرکت در دوره عمومی دانش های حووزی، برای تمامی علاقه مندان به فهم معارف قرآن کریم، ضروری است؟ 🔶 3. چه دروسی در دوره عمومی مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام، به دانش پژوهان، تدریس خواهد شد؟ 🔶 4. شیوه برگزاری کلاس های مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام، چگونه خواهد بود؟ 🔶 5. ارزیابی دانش پژوهان، چگونه انجام خواهد شد؟ 🔶 6. روزها و ساعات برگزاری کلاس، چگونه می باشد؟ 🔶 7. مدت دوره عمومی، چه مقدار است؟ 🔶 9. برنامه مدرسه مجازی، جهت مباحثه دانش پژوهان با یکدیگر، چه خواهد بود؟ 🔶 10. آیا در پایان دوره، به دانش پژوهان، گواهی حضور داده خواهد شد؟ 🔶 11. آیا این دوره مختص براداران می باشد؟ محدودیت های سنی و تحصیلاتی، چگونه خواهد بود؟ 🔶 12. دوره های مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام، چگونه می باشد؟ 🔶 13. هزینه شرکت در هر فصل چقدر می باشد؟ 🔶 14. چه مزایایی برای برگزیدگان دوره، دیده شده است؟ 💠 مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام را در "ایتــا" "بلــه" "تلگرام" دنبال کنید.
🔰مزیت های دانش های حوزوی "مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام" ( ادبیات عرب، منطق، معارف قرآنی، احکام کاربردی) 1. کلاس های جهت شکل گیری محیط تعاملی با استاد 2. استفاده از اساتید فرهیخته حوزه علمیه قم 3. امکان پیوستن به سیر رسمی حوزه علمیه قم (طبق تبصره 1088) 4. کم بودن تعداد کلاس ها در هفته 5. استفاده از پشتیبان جهت پیگیری و کمک به دانش پژوهان 6. توجه به رویکرد بودن دروس 7. امکان بهره مندی از مشاوره تحصیلی اساتید محترم حوزه جهت ادامه مسیر و انتخاب دوره های تخصصی 8. امکان بهره مندی از برنامه اردوی زیارتی و تفریحی 📌جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتای مدرسه مجازی مراجعه فرمایید : 🌐https://eitaa.com/majazi_mfih
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
25.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 اهداف پیامبر از تشکیل نظام اسلامی 📹 نماهنگی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۶۷ به مناسبت ۲۸ صفر، رحلت پیامبر(ص) 💻 Farsi.Khamenei.ir 💠مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ا ﷽ ا 📢 هر روز بخوانیم 🔹 امروز؛ هفتاد و یک قرآن کریم سوره مبارکه آل عمران ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. 💠 مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام | ایتــا | بلــه | تلگرام @MAJAZI_MFIH
Quran-page-071.mp3
3.02M
📢 هر روز بخوانیم 🔹 هفتاد و یک قرآن کریم، سوره مبارکه آل عمران با صدای عبدالباسط محمدعبدالصمد بشنوید. ✏️ توصیه مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: هر روز حتماً یک صفحه قرآن بخوانید 💠 مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام | ایتــا | بلــه | تلگرام @MAJAZI_MFIH
🔸آخرین لحظات عمر پیامبر صلّی الله علیه وآله وسلّم از زبان علی علیه السلام ایشان در خطبه 197 نهج البلاغه می فرماید: رسول خدا صلّی الله علیه وآله وسلّم در حالى که سرش بر سینه ام قرار داشت، قبض روح شد، نفْس او در دستم روان گشت. سپس آن را به چهره کشیدم. من عهده دار غسل او بودم، در حالى که فرشتگان مرا یارى مى کردند و در و دیوار و صحن خانه، به ضجّه درآمده بودند.گروهى- از فرشتگان- به زمین مى آمدند و گروهى به آسمان مى رفتند و گوش من از صداى آنان که آهسته بر آن حضرت نماز مى خواندند، خالى نمى شد! تا زمانى که او را در قبر به خاک سپردیم. 📖مطالعه تفصیلی: http://mk6.ir/WuMwQ 🆔 @makarem_ir 🔶با انتشار پیام ها در ثواب ارتقای فرهنگ دینی جامعه شریک باشید. 💠 مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام | ایتــا | بلــه | تلگرام @MAJAZI_MFIH
13.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ ویژه ۲۸صفر 📹 نماهنگ | حکومت ده ساله پیغمبر(ص)؛ الگوی نظام اسلامی ☝️ بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در دهه شصت 🔶با انتشار پیام ها در ثواب ارتقای فرهنگ دینی جامعه شریک باشید. 💠 مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام | ایتــا | بلــه | تلگرام @MAJAZI_MFIH