eitaa logo
مجید رحیمی | نقدنامه
2.4هزار دنبال‌کننده
374 عکس
280 ویدیو
9 فایل
درنگی بر دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی @majidrahimi_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
📌دوگانه دین و پیشرفت از منظر آیت‌الله مصباح‌یزدی (دامت‌برکاته) 🔻کسانی از سر نادانی یا به خاطر تحریک بیگانگان اصرار دارند برای رسیدن به ، علمی و صنعتی باید اخلاق و فرهنگ اسلامی را کنار گذاشت. غافل از این‌که رعایت ارزش‌های اسلامی نه تنها مانع پیشرفت نمی‌شود، بلکه با فراهم کردن زمینه‌های مناسب حتی در زمینه پیشرفت مادی نیز کمک مؤثری می‌کند. 🔻پیشرفت مادی هدف اصلی نیست؛ بلکه ابزاری برای پیشرفت‌های معنوی و انسانی است، ولی مادی با رشد معنوی در جامعه رابطه مستقیم دارد. 🔻در جامعه‌ای که صداقت و درست‌کاری در آن بیشتر است، کارش را بهتر انجام می‌دهد؛ نیز در حق کارگر کمتر اجحاف می‌کند؛ و همین رفتارها زمینه را برای فراهم می‌کند. ✅ سخنان حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی (دامت‌برکاته) در دفتر مقام معظم رهبری است که در تاریخ 1393/4/26 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
📌پابرهنه‌ها یا اتوکشیده‌ها؟! 🔻خداوند متعال در سوره مبارکه کهف می‌فرماید: مبادا این‌گونه باشی که به خاطر خواستن زینت دنیا، چشم از این‌ها برداری و سراغ آن‌هایی که خیلی و اتوکشیده هستند، بروی. 🔻با همین‌ و بنشین! وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَن ذِکْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَکَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا؛ از کسانی که ما آن‌ها را از یاد خودمان غافل کردیم و توفیق یاد خودمان را به آن‌ها ندادیم، اطاعت نکن! 🔻این‌ها مورد عنایت ما نیستند که دلشان غافل از یاد ماست و فقط راجع به و رفع صحبت می‌کنند. خیلی به این‌ها دل نبند! ✅سخنان حضرت (دامت‌برکاته) در دفتر مقام معظم رهبری . تاریخ 95/3/29 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
❇️خدمات مؤسسه امام خمینی قم به مدیریت در تولید و ترویج 🔻برخی از کتب‌: شاخص توليد طيب الگوی توزیع درآمد و ثروت از دیدگاه قرآن کریم تحلیل و بررسی مبانی معرفت‌شناختی و ارزشی علم اقتصاد متعارف و علم اقتصاد اسلامی شاخص تجارت خارجی با رویکرد اسلامی تأمين و تخصيص بودجه دولت اسلامي نه فقط به خاطر پول - تبيين هزينه هاي مخفي پاداش و جريمه؛ از روان شناسي تا اقتصاد جايگاه استقرا در روش شهيد صدر در اقتصاد اسلامي مباني فلسفي و روش‌شناسي اقتصاد معجم موضوعی آیات اقتصادی قرآن شاخص صداقت در بازار اسلامی مکتب اقتصادی اسلام ماهیت بهره و کارآیی اقتصادی آن شاخص اسراف و معيارهاي آن شاخص‌هاي توسعه اقتصادي از ديدگاه اسلام اسلام و توسعه معیارها و شاخص های پیشرفت انسانی از دیدگاه اسلام ساز و كار بانكداري اسلامي درآمدي بر شاخص‌هاي اقتصادي الگوي اسلامي ايراني پيشرفت حل مسائل اقتصاد خرد درآمدی بر شاخص های بانکداری اسلامی اقتصاد خرد اخلاق و اقتصاد اسلامي درآمدي بر مفهوم عدالت اقتصادي و شاخص‌هاي آن ساختار بازار سرمايه در اسلام و بررسي تحولات آن در ايران فرهنگ اسلامي و توسعه اقتصادي اقتصاد جمعيت، از اقتصاد متعارف تا اقتصاد مقاومتي اقتصاد خرد (با نگاهی به مباحث اسلامی) 🔻همایش‌های علمی: كرسي‌هاي نظريه‌پردازي همايش هاي علمي گروه اقتصاد نشست‌هاي علمي گروه اقتصاد نقد و نظر اقتصاد اسلامي 🔻نشریات علمی: دوفصلنامه علمی پژوهشی معرفت اقتصاد اسلامی ویژه نامه اقتصاد اسلامی ماهنامه ترویجی معرفت eitaa.com/economy_and_media
تأثیر رسانه بر ذهن 🔻ذهن ما شدیداٌ تحت تاثیر رسانه‌ها قرار می‌گیرد. 🔻 رسانه‌ها به راحتی بدون اینکه حتی متوجه بشویم اولویت‌ها و اهمیت مسائل و مشکلات را در ما تغییر می‌دهند. 🔻تصویر بالا میزان واقعی دلایل در کنار میزان جستجو مردم در و همچنین میزان پوشش مرگ‌های مختلف در رسانه‌های آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد. 🔻جستجو مردم در گوگل تابعی از میزان پوشش است نه دلایل واقعی مرگ و میر در آمریکا. 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅در شبکه من و تو مطرح شد: 🔸 نقش ایران در انتخابات آمریکا! 🔸 اسقاط سه رییس‌جمهور توسط ایران! 🔸ایران قدرتی بالاتر از بمب اتم دارد! 🔸 قدرت بازدارنگی ایران در منطقه 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
20.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اینترنت رایگان، دروغ یا واقعیت؟! 🔹اگر شرکت‌هایی مثل ، و...خدمات خود را رایگان در اختیار ما قرار می‌دهند، پس چگونه هزینه خود و کارمندانشان را تامین می کنند؟ 🔹واقعیت این است که هیچ کدام از خدمات و سرویس‌های شرکت‌های بزرگ ارتباطی و اطلاعاتی، رایگان نیست. ما -شخصی و هویت خود را در ازای استفاده از این ابزارها دراختیار آنان قرار می‌دهیم. 🔹این شرکت‌ها هم اطلاعات ما را طبقه بندی و به شرکت‌های تبلیغاتی و برخی دولت‌ها می‌فروشند. 🔹حقیقت این است که ما مشتری این شرکت‌ها نیستیم. ما محصولات آن‌ها هستیم. 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
15.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️کاسبان کازینوهای ابتذال ❇️سلبریتی‌های اینستاگرام چرا برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند؟ ❇️رابطه سایت‌های شرط‌بندی با سلبریتی‌های اینستاگرام چیست؟ ❇️نقش و در سایت‌های شرط‌بندی. ❇️چرا سایت‌های در ایران درگاه‌ بانکی دارند؟ 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
مجله مغز و شناخت شماره 14.pdf
2.54M
📚فصلنامه مغز و شناخت- شماره ۱۴ 🔻پرونده ویژه: اقتصاد شناختی 🔻معرفی پروژه جهانی FINGER 🔻هوش مصنوعی، نویسنده آینده! پ.ن: محتوای این فصلنامه مورد تأیید یا رد کانال «اقتصاد و رسانه» نمی‌باشد، صرفا به جهت استفاده‌ی علاقمندان به اطلاع شما عزیزان رسید. 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media
بسم الله الرحمن الرحیم کانال «اقتصاد و رسانه» با هدف جریان‌سازی و آگاهی‌بخشی در محورهای زیر با همراهی شما عزیزان فعالیت می‌کند: ✅اقتصاد رفتاری و روانشناسی‌اقتصاد ✅جنگ اقتصادی و رسانه‌ای ✅اقتصادِرسانه و سواد رسانه ✅بررسی ریشه‌های معضلات اقتصادی و ارائه راهکارهای متناسب 📌در انتشار مطالب و معرفی کانال ما را یاری نمایید 🆔eitaa.com/economy_and_media