📷 گزارش تصویری| بازدید از حوزه علمیه
🔰 بازدید دانش آموزان شهرستان آوج از حوزه علمیه امیرالمؤمنين عليهالسلام
1⃣ روز اول حضور دانشآموزان آموزشگاههای دهخدا و عدالت ارتش آباد
◽️استقبال و پذیرایی
◽️ خیر مقدم و ارائه توضیحات اجمالی از حوزه علمیه، توسط مدیر محترم حجتالاسلام شعبانلی
◽️ حضور در غرفه نهضت انتظار با ارائه حجتالاسلام یاری
◽️حضور در غرفه سبک زندگی طلبه با ارائه حجتالاسلام قادری
◽️ حضور در غرفه شهدایی با ارائه حجتالاسلام حسینیفرد
◽️ حضور در حجرات و گعده صمیمی با طلاب
◽️ پذیرایی و گرفتن عکس یادگاری
📆 ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
📱حوزهعلمیهأميرالمؤمنين(ع) شهرستان آوج
🆔 @amiralmomenin_avaj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 کلام ولی| تخریب قبور بقیع
🔰 رهبر انقلاب حضرت#امام_خامنهای حفظهالله:
▪️اندیشههای متحجری که قبور ائمه را تخریب کرد ...
#کلام_ولی
✅ حوزهعلمیهأميرالمؤمنين(ع) آوج
🆔 @amiralmomenin_avaj
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔰 رهبر انقلاب حضرت#امام_خامنهای حفظهالله:
🔸 در میان مجموعهی مسلمانان و امت اسلامی کسانی پیدا شوند که با افکار پلید و متحجر و عقبمانده و خرافی خود، تجلیل از بزرگان و برجستگان و چهرههای نورانی صدر اسلام را شرک بدانند، کفر بدانند؛ واقعاً این مصیبتی است. و این را جزو وظائف دینی بشمرند!!
🔹 اگر اینها جرأت میکردند، قبر مطهر پیغمبر را هم ویران میکردند، با خاک یکسان میکردند.
🔸در آن وقتی که اینها بقیع را ویران کردند، سرتاسر دنیای اسلام علیه اینها اعتراض کرد. از شرق جغرافیای اسلام -از هند- تا غرب جغرافیای اسلام، علیه اینها بسیج شدند.
🔹 شرک این است که انسان بشود ابزار دست سیاستهای اینتلیجنس انگلیس و سی. آی. ای آمریکا و با این اعمال، دل مسلمانان را غمدار کند، آزرده کند.
🔸اینها اطاعت و عبودیت و خاکساری در مقابل طواغیت زنده را شرک نمیدانند، احترام به بزرگان را شرک میدانند! خود این، یک مصیبتی است.
#کلام_ولی
🏴 ۸ شوال سالروز تخريب قبور ائمه بقيع علیهمالسلام
📷 گزارش تصویری| بازدید از حوزه علمیه
🔰 بازدید دانش آموزان شهرستان آوج از حوزه علمیه امیرالمؤمنين عليهالسلام
2⃣ روز دوم، حضور دانشآموزان آموزشگاه شبانهروزی امام خمینی آوج
📆 ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
📱حوزهعلمیهأميرالمؤمنين(ع) شهرستان آوج
🆔 @amiralmomenin_avaj
🔰 مروری بر بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان:
🔳 برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانشآموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را آرمانهای انقلاب را به درستی منتقل کند به این نسل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.
🔳 ما بایستی کاری کنیم که دانشآموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد.
🔳 شما بین بچههای مدرسهتان، مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت میشناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد میشناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟
🔳ما از لحاظ تصمیم خوب و قانون خوب و سند خوب هیچ کمبودی نداریم. در کشور هر چه دلتان بخواهد ما تصمیمهای خوب و سندهای خوب و مانند اینها داریم. آنی که مهم است، این است که به این تصمیمها عمل بشود. این را دنبال کنید. ایجاد قرارگاه کار آسانی است . لکن ادامهی کار این قرارگاهها و خروجی این قرارگاهها خیلی مهم است. بروید دنبال عمل جدی و مجاهدانه.
🔳 الان در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایدهای به حال امروز و آیندهی این دانشآموز ندارد. یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود. در هیچ مسئلهی زندگی به اینها کمک نمیکند در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید حذف کنید. "علم نافع" آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است.
🔳 بچهها ارزش مقاوم بودن را بفهمند. اینکه یک ملت اجزایش اجزای مقاومی هستند، مقاوم یعنی چه؟ یعنی در مقابل باجگیری عقبنشینی نمیکنند، در مقابل حمله به خودشان نمیلرزند، در مقابل زورگویی کوتاه نمیآیند، اکسیر علاج مشکلات کشور این است؛ احساس مقاومت، روحیهی مقاومت، باید یک ملت بتواند در مقابل زورگوییها مقاومت بکند این را باید یاد بگیریم از بچگی از نوجوانی این باید در ما نهادینه بشود.
🔳 در دوران کرونا هم معلمین واقعاً زحمت کشیدند. واقعاً زحمت کشیدند. دوران کرونا برای معلمین دوران سختی بود. یک کار نامأنوس و ناآشنا، بعد کار مضاعف. در یک دورانی معلم کار مضاعف میکرد. یعنی هم کلاس، شاگرد حضوری داشت، هم بایستی با این برنامههای اینترنتی و فضای مجازی و اینها کار میکرد. یعنی در واقع کار مضاعف انجام میداد. خیلی زحمت شد برایشان. ما صمیمانه از معلمین در این زمینه تشکر میکنیم.
#کلام_ولی
#امام_خامنهای
📱حوزهعلمیهأميرالمؤمنين(ع) شهرستان آوج
🆔 @amiralmomenin_avaj
شهید مطهری انتظار فرج.mp3
1.45M
⛅️ نهضت انتظار| آینده بشریت
🔸 اسلام میگوید عاقبتِ بشر عدالت است ...
🔹ما مسلمین خوشوقتیم که برخلاف این همه بدبینیهایی که در دنیای غرب برای بشریت به وجود آمده، به آینده بشریت خوشبین هستیم.
🔸 راسل میگوید: امروز دیگر غالب دانشمندان امیدشان را از بشریت قطع کرده و معتقدند که علم به جایی رسیده است که به زودی بشر به دست علم نابود خواهد شد.
🔹 به ما گفتهاند: «افْضَلُ الْاعْمالِ انْتِظارُ الْفَرَجِ». این خوشبینی و #انتظار_فرج کلی فضیلتش از همه اعمال بیشتر است، چرا؟ برای اینکه این یک ایمانی است در سطح بسیار عالی.
🖇 استاد شهید مطهری، سیری در سیره ائمه اطهار، صفحه ۲۳۹ و ۲۴۰
#کلام_بزرگان
#امام_زمان عج
#نهضت_انتظار
📱حوزهعلمیهأميرالمؤمنين(ع) آوج
🆔 @amiralmomenin_avaj
📷 گزارش تصویری| هیئت هفتگی
🏴 گزارش مراسم هیئت هفتگی به مناسبت سالروز تخريب قبور ائمه بقيع
🔸باسخنرانی حجتالاسلاموالمسلمین سيد محسن هاشمى
🔹روضهخوانی و مداحى کربلایی احمدحدادزاده
🔸و مداحی طلاب حوزه
⏰ سهشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
🕌 مکان: حسینیه حوزه علمیه
✅ هیئت مکتبالزهراء(س)
✅ حوزهعلمیهأميرالمؤمنين(ع) آوج
🆔 @amiralmomenin_avaj