eitaa logo
مکتب ام ابیها سلام الله علیها
735 دنبال‌کننده
40.9هزار عکس
49.2هزار ویدیو
2هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 پرخوری ⁉️ آیا میدانید طبق روایات، پر خوری از مهمترین علل مستقیم بیماریهاست؟ 💠 حضرت امیر(علیه السلام) میفرمایند: کمتر کسی وجود دارد که زیاد غذا بخورد امّا بیمار نشود. 🍃 همچنین در حدیث دیگری میفرمایند: کسی که خوردن او زیاد باشد او کمتر است. ✨ روایت : و با هم جمع نمي‌شود. 📚مستدرك الوسائل و 📚 مستنبط المسائل، ج‏۱۶، ص۲۱۶ ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
⛔️آمار وحشتناک ✅در طول 9 ماه در تهران علت 98 درصد مرگ و میر ها، بیماری بوده و فقط 2 درصد به علت کهولت سن و علل دیگر فوت کرده اند. 🔺بر اساس این آمار منتشر شده از منابع رسمی از بین 37288 نفر فقط 14 نفر به علت مرگ طبیعی فوت کرده اند. 🔻تبریک به نظام پزشکی غربی!👏 👌این یعنی کرونا وجود ندارد، کشتار بیولوژیکی قبلی را با مهندسی آمار به نام کرونا با فریب مردم، جا انداختند. 😔از مرگ روزانه ی بیش از 1000 نفر با مرگ و میر غیر طبیعی و بدلیل استانداردهای سلامت و تغذیه و درمان و بیمارستان، تعدادی را بنام کرونا ثبت کردند، تا ملت تشنه ی واکسیناسیون شود. ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به سیاسیون: در رقابت‌ها و مناظرات، دین و انقلاب را تضعیف نکنید 🔺️ بخشی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
6.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 موسیقی در مجالس مولودی زنانه 🎤🌸استادرفیعی ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
🔰ملاک های اصلح 1⃣ مردمی بودن 2⃣ با کفایت و قدرت مدیریت 3⃣ ایمان 4⃣ عدالت خواهی 5⃣ ضد فساد بودن 6⃣ عمل کردن انقلابی و جهادی 7⃣ اعتقاد به توانمندی های داخل 8⃣ امیدواری و اعتقاد به جوانان ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
هدایت شده از صفیر انقلاب
با عرض سلام خدمت اعضای محترم کانال . کانال برای اینکه در سطح ایتا تبلیغ کنیم نیاز به یک میلیون هست تمام عزیزان که خیّر میشناسن یا خودشون بصورت جهادی میتونند کمک کنند مراجعه کنند پیوی بنده 👇 @MTH943 تمام این یک میلیون قرار برای این ستاد مجازی مردمی خرج بشه
10.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 | بهترین هدیه زن و شوهر به یکدیگر ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
agar-delsooz-iran-hasti-besmellah.mp3
1.65M
🇮🇷 اگر دلسوز ایران هستی، بسم الله ... ✊🏻 باید با یک کار مجاهدانه یأس و ناامیدی که دولت در بین مردم ایجاد کرده را از بین ببریم. ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌️دو چیز را فراموش نکن؛ اول ...! دوم ...! 🎤 ‌ ‌ ‌❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╯
نگاه قبیله ای چه کسی اولین بار به احزاب، گفت؟ کسی که برای اولین بار، دو گروه موسوم به جامعه روحانیت و مجمع روحانیون را دو و دو و دو جناحِ حزبی، نامیدند امام خامنه ای عزیز بودند . برخی ادعا دارند که مقصود حضرت آقا، مشخصا روحانیت و روحانیون نبوده؛ در جواب این افراد باید گفت که دعوای مدّ نظر حضرت آقا در حزب جمهوری اسلامی، بین کسانیست که از سال ۶۱ تا کنون با اسم و رسم مشخص فعالیت دارند و شهرت دارند و موسس و شکل دهندگان روحانیت و روحانیون بوده اند و تا امروز تقریباً به غیر از فوت شدگان، این افراد در جبهه های سیاسی خود مانده اند و این موضوع، امری مشخص است. حضرت آقا سال ۶۴ که دبیر حزب جمهوری اسلامی بودند، همین تعبیر را خطاب به این دو گروه به کار می بردند، البته این دو جریان کم کم بعد از انحلال حزب، راه و کار خود را درقالب اصولگرایی و اصلاح طلبی دنبال کردند. امام خامنه ای معتقدند این دو، به جای تولید اصول و عقاید و بالا بردن آگاهی مردم، احساسات و درست می کردند. معظّم له می فرمایند: چیزی که در باب این دو باند نه امروز، از سابق معتقدم این است که آنچه این دو باند، درست می‌کنند، معتقدات و اصول نیست؛ عواطف و احساسات قبیله‌ای است! این اعتقاد من است ...گفتم شما دو قبیله هستید، به اصطلاح دو جناح حزبی، به هیچ وجه از این تعبیراتِ مثل دو ایدئولوژی ، نگذارید، که من قبول نخواهم کرد، من این اختلاف را مثل اختلافات قبیله‌ای می بینم، دو قبیله اند.۲۲ تیر۷۳ ایشان در تعریف قبیله ای فکر کردن می فرمایند: قبیله ای فکر کردن یعنی چه؟ یعنی در قبایل سابق، فردی از این قبیله فرد دیگری از آن قبیله را میکشت. قبیله مقتول کار به این نداشت که قاتل چه کسی است! اصلاً بحث قاتل نبود! لذا این قبیله می رفت یک نفر از قبیله قاتل را هر کس که بود میکشت... نگاه نمی کرد که بین ما چه کسی خوب است، و چه کسی بد است؟ بحث سر این بود که از قبیله ماست یا از قبیله ما نیست. اصلا مسئله این است، مثل بحث های فامیلی و مثل تعصب های قومی. ۳۲ اردیبهشت ۷۵ بنا بر فرمایشات حضرت آقا، اشکال کار وانحراف این دو قبیله، فقط در حوزه سیاست نیست، ایشان از جمله عوامل ضربه به فضای فرهنگ را هم دوگانه روحانیت و روحانیون معرفی می کنند. ایشان می فرمایند: این دوگانگی در محیط هنری و روشنفکری انقلابی و خودی هم پدید آمد عده‌ای بیهوده شروع به دادن شعارهاى آن دعواگرها كردند؛ در حالى كه هيچ وجه و دليلى نداشت. البته اينجا تقصير از سياسيون بود. ۲۹ بهمن ۷۹ معظّم له در ترسیم فضای حاکم بر این دو جریان، اینگونه می فرمایند: بلاشک در حدی هردو خط، هم آدمهاى بسيار خوب داشتند، هم آدمهاى ناباب داشتند، هم آدمهاى متوسط داشتند. سالها بیهوده با هم دعوا کردند، لکن چیزی که در باب این دو باند نه امروز، از سابق معتقدم این است که آنچه این دو باند، درست می‌کنند، ؛ عواطف و احساسات قبیله‌ای است! این اعتقاد من است؛ ما در حزب جمهوری اسلامی کنگره دوم را تشکیل دادیم، به نظرم سال ۶۴ بود ، اوج اختلافات گروهی هم این بود ، هر دو طرف تعصبات شديد داشتند. مظهر و به اصطلاح آن آيينه صحنه درگيرى هم، از همه جا بيشتر، حزب جمهورى اسلامى بود؛ چون از هر دو جناح افرادى در اين حزب بودند؛ از ِچپ چپ تا ِ راست راست. بنده آن زمان دبیر حزب بودم هر هفته که می شد روز جلسه هفتگی مان بود، یکی دو ساعت مانده به جلسه خدا میداند -غُصّه می گرفت که حالا باز باید بروم در جلسه پر ملامت و پر دعوا... بنده در آن کنگره سخنرانی ای کردم ان‌شاءالله خدای متعال این سخنرانی را از ما قبول کند؛ من آنجا هم این تعبیر قبیله را کردم؛ گفتم شما هستید، به اصطلاح ، به هیچ وجه از این تعبیراتِ -مثل دو ایدئولوژی- ، نگذارید، که من قبول نخواهم کرد، من این اختلاف را مثل اختلافات قبیله‌ای می بینم. دو قبیله اند ، عجيب اين است، در قبيله الف گاهى حرفهايى هست بسيار شبيه حرفهاى قبيله ب. در قبيله ب هم حرفهايى هست بسيار شبيه حرفهايى كه در قبيله الف معروف است. اين واقعا چيز عجيبى است! جز تعبير قبيله اى هيچ تعبير ديگرى ندارد. این دو قبیله همینطور رشد کرد. حزب جمهوری اسلامی که قالب انداخت، اینها طور دیگری در جامعه حضورشان را نشان دادند چه در مجلس و چه در بیرون از مجلس آیا انتخابات۱۴۰۰ هم غالب داوطلبان به جای ملاک قرار دادن ارزشهای اسلامی، بنا می کنند دفاع از هم قبیله های خود و با تولید احساسات و عواطف قبیله ای، از احساسات پاک جامعه متدینین نسبت به انقلاب سوء استفاده می شود؟ آیافقط همدیگر را متهم می کنند یعنی اگر اشتباه، ضعف، خطا و یا انحرافی از سوی هم قبیله ی اینها بود بازگو نشود؟ ✍ رحمت الله معظمی ۱۶خرداد۱۴۰۰
🔥حمله «حیرت» به قانون آقای مهدی نصیری: 🔻حکمت ۲۳۷ که آن را قدری تحریف کرد‌ه اید! این است: «كسى كه با توسل به گناه پيروز شود، پيروز نيست و كسى كه با ستم غلبه كند در واقع مغلوب است/ مَا ظَفِرَ مَنْ ظَفِرَ الاِْثْمُ بِهِ، وَالْغَالِبُ بِالشَّرِّ مَغْلُوبٌ». قطعا اگر به انتخابات قبل نگاه کنید معنای پیروزی همراه با گناه و ستم به مردم و نظام بیشتر متوجه می‌شوید و البته رفتار غربگراها در ۸۸ و مناظرات ۱۴۰۰ 🔻معنای عدالت، لزوما تساوی نیست؛ کاش حکمت ۴۳۷ نهج البلاغه را می‌دیدید که امام علی عدالت را نهادن هر چیزی در جای خود معنا کرده‌اند: الْعَدْلُ يَضَعُ الْأُمُورَ مَوَاضِعَهَا. 🔻با تعریف شما از عدالت انتخاباتی، در نهایت باید راه برای کاندیداتوری محکومان اقتصادی و سردسته‌های مافیای مواد مخدر هم باز شود! کجای عالم چنین چیزی را سراغ دارید؟ 🔻خودتان اعتراف می کنید حداقل دو نفر از طرف مقابل، در جمع کاندیداها حضور دارند؛ مردم اگر بخواهند رئیس جمهور را از میان آن دو انتخاب می کنند همان طوری که در سال ۸۰ خاتمی را از میان ۱۰ نفر برگزیدند؛ پس تعداد نامزدهای رقیب تاثیری در انتخاب آنها ندارد. 🔻چیزی که خلاف عدالت است متهم کردن بدون دلیل اعضای شورای نگهبان بر اساس ذهنیات و یا حمایت تلویحی از جریانی است که بانی وضع موجود است. 🔻به این بیندیشید که آیا علت سقوط و حیرت شما، تکبر و گرفتاری در زندان ذهنیات فرسوده نیست؟ ضمناً اگر مخالف آزاد اندیشی نیست بنده را از بلاک لیست تان خارج کنید! ✍حمیدرضا ابراهیمی ❣الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج❣ ╭━═━🍃❀🌺❀🍃━═━╮ @maktab_ommeabiha ╰━═━