3.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥تصاویری از تروریست شاهچراغ بعد از مجروح شدن و دستگیری توسط نیروهای امنیتی
🍃🌹🍃
🔻«حامد بدخشان» عامل تیراندازی به مردم در حرم شاهچراغ با تمام تلاشها برای زنده نگهداشتنش به هلاکت رسید.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
4.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آنها می خواهند مردم امروز جلوی سطل آشغال آتش زدن هایشان را نگیرند تا فردا با دختران ما اینگونه ایران نو برپا کنند.
#فردای_براندازی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
🔺این کاریکاتور را محمود ناظری کشیده؛ هرچه میخواستیم بگوییم اینجا هست
نشان میدهد روزِ روز است، اما فرد دارد اخبارِ روز و شب را از مجازی دنبال میکند و مجازی دارد به او توضیح میدهد که شب است و باید به رختخواب برود…
🔺این روزها فضای مجازی بخشی از جامعه ی ایران را همینطور جادو کرده است.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
🚨 وقتی هشتکها کمینگاه تروریستها میشوند!
#ایران_تسلیت
.┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
3.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عذاب وجدان جوان مجروح در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
🇮🇷
🖼جواب به دو شبهه
🍃🌹🍃
1⃣ ساعتِ انتشار پوستر سلام خونین در حاشیه عملیات تروریستی شاهچراغ
2⃣ تاریخ خبر سایت رسمی داعش در حاشیه عملیات تروریستی شاهچراغ
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
⭕️ عاملان اصلی جنایت شیراز
🔸 یک دنیا حرف در یک تصویر
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.
5.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥 روزمان را با #قرآن آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۳۹۲ قرآن کریم ( آیات ۵۱ تا ۵۹ سوره مبارکه قصص )
🍃🌹🍃
🌺 پیامبر (ص) میفرمایند: «اَفضَلُ العِبادَةِ قَراءَةُ القُرآنِ» برترین عبادت، خواندن قرآن است. (مجمع البیان ۱/۱۵)
🎙 استاد پرهیزگار
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
آدرس کانال مکتب شهید سلیمانی (ره) یزد
🆔https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
.