eitaa logo
مکتب شهید سلیمانی(ره)
2هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
7.2هزار ویدیو
377 فایل
کانال ارتباطی با ما: @maktabyar
مشاهده در ایتا
دانلود
7.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 روزمان را با آغاز کنیم/ ترتیل ۵۵۰ قرآن کریم ( آیات ۶ تا ۱۱ سوره‌ مبارکه ممتحنه ) 🍃🌹🍃 🌺 پیامبر (ص) می‌فرمایند: «مَن اَرادَ عِلمَ الاَوَّلینَ وَالآخَرینَ، فَلیُثَوِّرِ القُرآنَ» هرکه علم اولین و آخرین را می‌خواهد، باید آن را در قرآن بجوید. (کنزل العمال ج۱ ص۵۴۸) 🎙 استاد پرهیزگار ┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ آدرس کانال مکتب شهیدسلیمانی( ره) یزد https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
www.ahlevela.comJoze14.mp3
زمان: حجم: 4.09M
┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ آدرس کانال مکتب شهیدسلیمانی( ره) یزد https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
788.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🌼 🌼 احکام به زبان ساده 🌼 سحری بعد از اذان ! ✅ ┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ آدرس کانال مکتب شهیدسلیمانی( ره) یزد https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
هدایت شده از محتوای خوب
16.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای بهبود معیشت مردم ایران برای دریافت آخرین محتوا ومطالب مفیدبر روی لینک زیر کلیک نمایید👇 🆔@mohtavakhob
هدایت شده از محتوای خوب
14.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه پرسی تاریخی برای دریافت آخرین محتوا ومطالب مفیدبر روی لینک زیر کلیک نمایید👇 🆔@mohtavakhob
هدایت شده از محتوای خوب
Khamenei.ir141500161_1117642436.mp3
زمان: حجم: 22.79M
🎧صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام. ۱۴۰۲/۱/۱۵ برای دریافت آخرین محتوا ومطالب مفیدبر روی لینک زیر کلیک نمایید👇 🆔@mohtavakhob
هدایت شده از محتوای خوب
🔎مساله حجاب و استراتژی پنج ضلعی در جنگ ترکیبی ▫️مقام مسئولی توییت زده که حجاب یک مساله فرهنگی است و ورود دولتی و قضایی اشتباه است. بزرگواری هم گفته که راه حل ماجرا در قضیه موسوم به ، ورود مردمی است نه دولتی. اهل دغدغه ای هم اشاره کرده که تا مقتدر نباشیم و احترام به قانون را از دولت و ساختارهای رسمی شروع نکنیم، عنان کار از کف می‌رود. تحلیلگری هم قضایا را یک برساخت رسانه‌ای و خوانده و شیوه مواجهه را نیز بر همین پاشنه و سیاق، تجویز کرده است. ▫️باید اذعان داشت که در حتی مفاهیم بسیط نیز صورت مرکب پیدا می‌کنند. هویت و حجاب هم بعنوان مفاهیم آوانگارد این بدون شک چنین حکمی‌ خواهند داشت. نکته بعدی اینکه بنطر می‌رسد وقتی یک مساله، مسری شد و از چارچوب علمی و پارادایم عملیاتی خود جدا گردید، دیگر نگاه های تک سویه رنگ می‌بازد. شاید در فهم اولیه و اجمالی بتوانیم حجاب را یک نماد و ارزش دانسته و در چارچوب اخلاق و فرهنگ تحلیل کنیم، اما با لنز عینیت و مبتنی بر ، تفکیک این مساله فرهنگی از حواشی سیاسی و امنیتی و اجتماعی، جز نظریات تک ساحتی، برونداد دیگری نخواهد داشت. ▫️اساسا و محاسباتی یعنی ندیدن پیچیدگی های مسائل چندضلعی با نتایج و امتدادهای ماتریسی و چندسویه که نادیده گرفتن بخشی از ماجرا، مساوی تحلیل های کاریکاتوری و رفتارهای رادیکال و جدا شدن از دوستان و کج فهمی از نقشه بیگانگان خواهد بود. بعنوان نمونه در ماجرای مسمومیت مدارس، یک مساله هویتی و نماد ایدئولوژیک مثل تحصیل و حجاب دختران، لایه ای امنیتی پیدا می کند یا در اغتشاشات سال گذشته، شعار زن زندگی آزادی، توسط سرویس های جاسوسی بیگانه تغذیه و هدایت می‌شود. ▫️در واقع نه می شود ضلع هویت بخش و مبانی فرهنگی و معرفتی حجاب و عفاف را نادیده گرفت و نه می توان داده‌های ناظر بر نقش ۹ کشور بیگانه در حوادث اخیر را فراموش کرد. بگذریم که ترک فعل های ساختاری و بازیگری های منفی و منفعلانه نیز کم اثر نبودند و پازل دشمن را کامل کردند. 🔻اما چه باید کرد؟ 1⃣اقتدار فراموش شده: از آنجایی که هویت در جهان عینیت، هم در حدوث و هم در بقا متاثر از قدرت و در سایه اقتدار شکل و صورت می‌یابد، نمی شود که نقش بی‌بدیل قانون را ندید و به بهانه فرار از تنش یا یک تجربه تلخ، سیاست را و شاهد بازاری ترجمه کرد. اگر ساختارها و ادارات دولتی بعلاوه پاساژها و و تفریحی، مساله حجاب را بطور هوشمندانه جدی بگیرند و ظرفیت های قانونی تشویق و تنبیه و تعلیق را با اعلام و ابلاغ قبلی و شفاف، فعال کنند، بی‌حجابی های معدود ولی پرسروصدا میدان جولان و را بطور حداکثری از دست خواهند داد. 2⃣بازیگری فرهنگ: آنچه که از مدل نقش جهان اصفهان هم پیداست، میز گفتگو و همچنین فضاسازی برای تاثیر و تعمیق فرهنگی بسیار اهمیت دارد. در واقع اگر بتوانیم ساز و کارهای جهاد تبیین و کارفرهنگی خلاقانه و موثر را در و فضاهایی با ترافیک جمعیتی بالا فراهم کنیم به تدریج در ذهنیت و بافت‌ فرهنگی جامعه به یک خواهد انجامید. سرودها و نماهنگ های رونق گرفته نیز فناوری مناسبی بشمار می‌روند. 3⃣ افکارعمومی و نقش مردم: در امتداد نقش حد و مرزساز قانون و تبیین بازیگری فرهنگ، نقش مردم و افکارعمومی گره‌گشاست. برطبق آمار و نظرسنجی های معتبر، عموم مردم ما با حجاب همسازند و معدود مخالفت‌ها و ضعف و زاویه‌ها نیز تا حد زیادی با ولی گسترده و فاقد تنش، تا حد زیادی قابل جبران است. در حکمرانی مردم سالار بایستی اکثریت موافق را یک فرصت تلقی نمود و بخشی از راه حل دانست. 4⃣ مدیریت رسانه‌: سیالیت و سرایت بدحجابی جز با رسانه و مجاری مجازی اتفاق نمی‌افتد. نظارت موثر بر فضای مجازی و کنترل شبکه خانگی مسموم و ضدعفاف از طرفی و ، افق‌گشا، پیشران و قهرمان‌طور از زن مسلمان محجبه در رسانه های رسمی و ضریب بخشیدن به پروتکل‌های مثبت و موثر دولتی و مردمی در مواجهه با بدحجابی می تواند برساخت‌های رسانه‌ای و و قلدری‌های کاذب را کنترل و حداقلی نماید. 5⃣ پیوست امنیت: نمی شود ژست فرهنگی گرفت و عوامل و نتایج ضدامنینی مساله حجاب را ندید گرفت. نمی توان به لایه معرفتی حجاب توجه نمود اما از ساحت نمادین و هویت بخش حجاب در ادبیات موافقین و مخالفینش غافل شد. اینکه حجاب را بهانه ای برای عملیات ناامن سازی قرار می‌دهند، دال بر این است که در هر اقدام فرهنگی و قانونی برای حجاب بایستی پیوست های امنیتی و را نیز در نظر گرفت تا اسیر اتفاقات نشویم و خطاهای احتمالی، تمارض ها و شبیه‌سازی‌های هدایت شده و مشکوک، ابتکار عمل را از دست حاکمیت خارج نکنند. 🆔@mohtavakhob
🌷دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب 🔹در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی میهمان رهبر انقلاب خواهند بود. 🔹 در این دیدار که امروز هم‌زمان با اقامه‌ نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود، تعدادی از شاعران جوان و پیشکسوت کشورمان، اساتید ادبیات فارسی و همچنین تعدادی از شاعران فارسی‌زبان غیر ایرانی حضور خواهند داشت و برخی از آنها اشعار خود را در حضور رهبر انقلاب می‌خوانند. ┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ آدرس کانال مکتب شهیدسلیمانی( ره) یزد https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
🌼حضرت فاطمه (علیها السّلام) : 🍃روزه‌دار با روزه‌اش چه می‌خواهد بکند، وقتی زبان و گوش و چشم و اعضایش را (از گناه) حفظ نکند؟🍃 🍂ما یَصنَعُ الصّائِمُ بِصیامِهِ إذا لَم یَصُن لِسانَهُ وَ سَمعَهُ وَ بَصَرَهُ وَ جَوارِحَه؟🍂 📚دعائم الاسلام، ج ۱، ص ۲۶۸ ┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ آدرس کانال مکتب شهیدسلیمانی( ره) یزد https://eitaa.com/maktab_soleymani_yazd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا