هدایت شده از تربیتِ یار
اجرای سلام فرمانده براے دهه نودے ها و هشتادے ها در امامزاده اباذر علیه السلام
هدایت شده از تربیتِ یار
اجرای سلام فرمانده براے دهه نودے ها و هشتادے ها در امامزاده اباذر علیه السلام
هدایت شده از تربیتِ یار
کوچک ترین شرڪت ڪننده مون در سلام فرمانده😊
دهه چهارصدے😁
هدایت شده از گروه جهادی شهید شیری
(ثبت شده در قلب مادر شهید)
9.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹... وقتی توکلت به خدا باشد
و خالص باشی...
کار اینجوری از دستت در میره...☺️😁😂
📎امروز ما برای بچه های فرهنگی گروهمون اردوی زیارتی_تفریحی_سیاحتی تدارک دیدیم،
تا ظهر که زیارت و کوهنوردی و تیراندازی و... دیگر برنامه های جذاب و رضایت بخش برای اعضای گروه بود...
👌😁اما بعداز ظهر کار از دستمون در رفت،،،.
توسط همین گروه؛
کار فرهنگی، مسابقه تیراندازی، طناب کشی... برای صدها نفر از خانواده ها و فرزندانشان انجام شد و حسن اختتام برنامه های این اردو #سلام_فرمانده
🔹گروه جهادی شهید شیری
🔸 هیأت مکتب الزهرا سلام الله علیها
🔹طلبه های عزیز
🔸 نوجوانان و جوانان اقبالیه- قزوین
خداقوت و قبول حق
#جمعه روز انتظار آقا #امام_زمان عج و
روز کار برای زمینه سازی ظهورش...
آقا جان دعا کن برای ما...
🌹
┅🍃🌸🍃┅
گروه جهادی شهید شیری
جهاد در همه عرصه ها
👇
🌹 @jahadishiri 🌹
هدایت شده از گروه جهادی شهید شیری
(ثبت شده در قلب مادر شهید)
🍒🍐🍒🍐🥝🍓🍅🍓🍅
🌺 نکات تربیتی فرزندان ۱۴ تا ۲۱ سال
❓در موضوعات هفتگانه زیر با فرزندان خود، چه رفتاری داشته باشیم؟
۱. اطاعت و فرمانبرداری
در فرایند عبور فرزندان از مرحله فرمانبرداری به دوران وزارت و مشاورت، نونهالِ عبد، به رتبة وزارت منصوب میگردد.
«وزیر» تابع و مطیع بیچون و چرای اوامر حاکم نیست. حاکمان آنگونه که از رعیت انتظار اطاعت و فرمانبرداری دارند، هیچگاه از وزیران و مشاوران توقّع نمیبرند. وزیر اگر در مقابل نظر امیر، از خود هیچ رأی و نظری نداشته باشد و همیشه در پیشگاه او «بله قربانگو و مؤید» باشد، همان بهتر که رعیت باقی بماند و مقام خویش را به دیگران واگذار نماید.
کمال وزیر در آن است که؛
🍎نظرات و آرای حاکم را زیر و زبر کند
🍎مبانی آنرا به نقد کشد
🍎 پیامدهای منفی آن را روشن نماید
🍎 ملازمات و مقارنات آنرا خوب نشان دهد و
🍎 قضاوت خویش را گوشزد نماید.
حاکم نیز نسبت به وزیر وظیفه دارد؛
🌸تقاضای خود را از ابتدا با دلیل بیان کند
🌸سخن او را به خوبی گوش دهد
🌸 به رأی و عقیدة او احترام بگذارد
🌸با او به بحث و گفتگو نشیند، نتیجة این بحث و گفتگوی متقابل، زیر بنای تصمیم عملی حاکم است که باید منصفانه و در مسیر حق باشد.
امّا مهم آن است که وزیر پس از این بحث و گفتگو، نهایتاً در مقابل تصمیم و حکم حاکم، مطیع و فرمانبردار است، هر چند در مناظره تسلیمِ نظر حاکم نشده و نسبت به ادلّه او همچنان مردّد یا مخالف باشد.
خلاصه، چون و چرا کردن در مسائل، مقتضای سنین وزارتِ نوجوان است، و نه تنها بیاحترامی و جسارت محسوب نمیشود، که کمال او در آن است. نوجوان در چنین شرایطی خود را مستحق احترام و نظرخواهی و شایستة اظهار رأی میبیند و فطرتاً انتظار ندارد که از او اطاعت بیقید و بند اوامر طلب شود و به انتقادات او توجهی نگردد.
لذا درخواست اولیا از ابتدا باید؛
🍏 مستدل باشد
🍏همراه با توجیه عقلانی باشد
🍏 همراه اعطای بینش باشد و
🍏 هیچگاه به نحو تحکم و اعمال قدرت بیان نگردد.
از این رو، رویة غالب و برنامة اصلی نوجوان در سنین بین 14 تا 21، اظهار نظر و چون و چرا در اوامر دیگران است.
بنابراین، تنها پس از اظهار نظر علمی و گفتگوی متقابل، می توانیم از نوجوان، توقع تبعیت و اطاعت عملی داشته باشیم.
‹آوان💜AVAAN›