eitaa logo
ݦَِـــڪَِــتَِــبَِ اَِݪَِــزَِھَِــࢪَِاَِء سلام الله علیها
163 دنبال‌کننده
923 عکس
494 ویدیو
36 فایل
🎤کانال رسمی هیئت مکتب الزهراء سلام الله علیها _اقبالیه اعلام برنامہ 📄 فایل های صوتے 🎵 فایل های تصویرے 🎥 گزارش تصویرے 📷 و... ارتباط با ما👇🏻👇🏻 @hobolmahdi313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تربیتِ یار
اجرای سلام فرمانده براے دهه نودے ها و هشتادے ها در امامزاده اباذر علیه السلام
هدایت شده از تربیتِ یار
اجرای سلام فرمانده براے دهه نودے ها و هشتادے ها در امامزاده اباذر علیه السلام
هدایت شده از تربیتِ یار
کوچک ترین شرڪت ڪننده مون در سلام فرمانده😊 دهه چهارصدے😁
9.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹... وقتی توکلت به خدا باشد و خالص باشی... کار اینجوری از دستت در میره...☺️😁😂 📎امروز ما برای بچه های فرهنگی گروهمون اردوی زیارتی_تفریحی_سیاحتی تدارک دیدیم، تا ظهر که زیارت و کوهنوردی و تیراندازی و.‌.. دیگر برنامه های جذاب و رضایت بخش برای اعضای گروه بود... 👌😁اما بعداز ظهر کار از دستمون در رفت،،،. توسط همین گروه؛ کار فرهنگی، مسابقه تیراندازی، طناب کشی... برای صدها نفر از خانواده ها و فرزندانشان انجام شد و حسن اختتام برنامه های این اردو 🔹گروه جهادی شهید شیری 🔸 هیأت مکتب الزهرا سلام الله علیها 🔹طلبه های عزیز 🔸 نوجوانان و جوانان اقبالیه- قزوین خداقوت و قبول حق روز انتظار آقا عج و روز کار برای زمینه سازی ظهورش... آقا جان دعا کن برای ما... 🌹 ┅🍃🌸🍃┅ گروه جهادی شهید شیری جهاد در همه عرصه ها 👇 🌹 @jahadishiri 🌹
🍒🍐🍒🍐🥝🍓🍅🍓🍅 🌺 نکات تربیتی فرزندان ۱۴ تا ۲۱ سال ❓در موضوعات هفتگانه زیر با فرزندان خود، چه رفتاری داشته باشیم؟ ۱. اطاعت و فرمانبرداری در فرایند عبور فرزندان از مرحله فرمانبرداری به دوران وزارت و مشاورت، نونهالِ عبد، به رتبة وزارت منصوب می‏گردد. «وزیر» تابع و مطیع بی‌چون و چرای اوامر حاکم نیست. حاکمان آن‌گونه که از رعیت انتظار اطاعت و فرمان‌برداری دارند، هیچگاه از وزیران و مشاوران توقّع نمی‏برند. وزیر اگر در مقابل نظر امیر، از خود هیچ رأی و نظری نداشته باشد و همیشه در پیشگاه او «بله‏ قربان‏گو و مؤید» باشد، همان بهتر که رعیت باقی بماند و مقام خویش را به دیگران واگذار نماید. کمال وزیر در آن است که؛ 🍎نظرات و آرای حاکم را زیر و زبر کند 🍎مبانی آنرا به نقد کشد 🍎 پیامدهای منفی آن را روشن نماید 🍎 ملازمات و مقارنات آنرا خوب نشان دهد و 🍎 قضاوت خویش را گوشزد نماید. حاکم نیز نسبت به وزیر وظیفه دارد؛ 🌸تقاضای خود را از ابتدا با دلیل بیان کند 🌸سخن او را به خوبی گوش دهد 🌸 به رأی و عقیدة او احترام بگذارد 🌸با او به بحث و گفتگو نشیند، نتیجة این بحث و گفتگوی متقابل، زیر بنای تصمیم عملی حاکم است که باید منصفانه و در مسیر حق باشد. امّا مهم آن است که وزیر پس از این بحث و گفتگو، نهایتاً در مقابل تصمیم و حکم حاکم، مطیع و فرمان‌بردار است، هر چند در مناظره تسلیمِ نظر حاکم نشده و نسبت به ادلّه او همچنان مردّد یا مخالف باشد. خلاصه، چون و چرا کردن در مسائل، مقتضای سنین وزارتِ نوجوان است، و نه تنها بی‌احترامی و جسارت محسوب نمی‏شود، که کمال او در آن است. نوجوان در چنین شرایطی خود را مستحق احترام و نظرخواهی و شایستة اظهار رأی می‏بیند و فطرتاً انتظار ندارد که از او اطاعت بی‌قید و بند اوامر طلب شود و به انتقادات او توجهی نگردد. لذا درخواست اولیا از ابتدا باید؛ 🍏 مستدل باشد 🍏همراه با توجیه عقلانی باشد 🍏 همراه اعطای بینش باشد و 🍏 هیچگاه به نحو تحکم و اعمال قدرت بیان نگردد. از این رو، رویة غالب و برنامة اصلی نوجوان در سنین بین 14 تا 21، اظهار نظر و چون و چرا در اوامر دیگران است. بنابراین، تنها پس از اظهار نظر علمی و گفتگوی متقابل، می توانیم از نوجوان، توقع تبعیت و اطاعت عملی داشته باشیم. ‹آوان💜AVAAN›