هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
17.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مهم / عادی سازی ترورهای سریالی در سیستان و بلوچستان / قسمت دوم
در هشت ماه گذشته حداقل سی ترور در سیستان و بلوچستان رخ داده است. باید بپذیریم که دچار سو تفاهم شده ایم؟ خیر ... / دستی برای فتنه در سرزمین ما در کار است....
📣 #ایران_تیوی
@irantv1400
هدایت شده از بیداری ملت
🔴شبانهروز، از شب شروع میشود، نه از روز. لذا باید برنامهریزی برای شب را مقدّم کنیم.
اگر کسی بتواند شبش را خوب مدیریت کند، انگیزه و وُسعتِ ظرفیت برای روز پیدا میکند، ولو نیمی از شب را شبزندهداری کرده باشد.
درواقع، آن قدرتی که برای کار و جهاد در روز احتیاج داریم، از شب باید بگیریم.
#سبک_زندگی
✍ آیت الله میرباقری
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟣👆 شهید بهشتی: «اعمال قدرت برای مهار آزادیهای نامشروع باید توسط حکومت باشد نه دیگران»
🍃🌹🍃
✅ «باید با قدرت جلوی قانونشکنان را گرفت و طبق تعالیم اسلام این اِعمال قدرت باید صرفا بهوسیلهٔ حکومت باشد.»
👈 اندلس سازی فرهنگی کشور را مهار کنید
👈 نبود قرارگاه فرهنگی در کشور واتحاد در تصمیم گیری از نظر کمی و کیفی هر روز گسل های اجتماعی و فرهنگی در جامعه شدت می یابد
👈 مسیولین کشور و حتی متولیان فرهنگی و آموزش و پرورش و وزارتین علوم و پزشکی همه فرهنگ و آرمان ها را یله کردند و هرکس دنبال منافع خاص خودشان هستندکسی نیست این ها را از خواب بیدار کند؟
👈 معبرهای نفوذ دشمنان را در خاک ریزها اجتماعی و فرهنگی ببندید*
👈 *یکی از مشکلات اساسی کم تعهدی و محافظه کار شدن مدیران می باشد که این محافظه کاری و به سمت لیبرال فکر کردن دامن مدیران در عرصه مختلف را گرفته است
✍ارجمندی
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از قاصدک
8.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥 نمایشگاه توانمندیهای هوافضای سپاه در قم😍
🔹این نمایشگاه تا ۵ خرداد در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و و بعد از ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۱ در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در میدان مفید، بلوار شهید عماد مغنیه برای بازدید علاقهمندان دایر است.
🔹گروههای بیش از ۱۰ نفر میتوانند برای بازدید با شماره تماس ۰۹۰۴۶۰۹۳۳۲۳ هماهنگ کنند.
🔹بازدید انفرادی و خانوادگی هم فقط در نوبت بعد از ظهر امکان پذیر است که لازم است هر نفر یکبار از طریق پیوند https://formafzar.com/form/3l87g ثبت نام کند.
15.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسانی که ندانسته وارد فاز زدن میخواستند بشنوند و توهین به شهید میکنند و توهین به بسیجیان میکنند حال کنند بعدش بعضی ها بگویند طلبه ها برای فرهنگ کشور چه کار میکنند چه حرکتی میزنند این کار بالغ بر سه ماه طول کشیده الآن در مازندران انجام شده چند شب....
بزرگواران اینه کارفرهنگی تمیز حتما ببینید ....
@beneshanha
🌹یازهرا 🌹
هدایت شده از روشنگری
🟠 در دورانی که رابطه با آمریکا خط قرمز نظام بود چرا #امام_خمینی به مذاکره با آمریکا راضی شد⁉️
🔴 چرا #حسن_روحانی حضور خود را در مذاکره با آمرام نیر #اسرائیلی و مک فارلین #آمریکایی انکار می کند⁉️
📓 عزیزان کانال روشنگری یه کتاب تازه منتشر شده که باید حتما بخونید #طعمه_هتل_هیلتون
👇جهت دریافت کتاب عضو شو👇
https://eitaa.com/joinchat/3815768065C75d9aa54b8
هدایت شده از روشنگری
ایران در رده دهم بیشترین تولیدکنندگان فولاد در دنیا
#خودتحقیرنباشیم
🆘 @Roshangari_ir
🔜 Rubika.ir/roshangari_ir
هدایت شده از روشنگری
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️🎥 ایران، بهشت برهنه گرایان!
🔺توضیح تصویری محسن آقایی فعال رسانه ای، درمورد #لایحه_عفاف_و_حجاب
🔻 بنظر شما با تصویب لایحه جدید عفاف وحجاب، در بدترین حالت، چه اتفاقی برای فردی که با وضعیتی زننده مثلا با لباس شنا، در خیابان حاضر شود خواهد افتاد؟!
🆘 @Roshangari_ir
هدایت شده از رسانه فتن (اخبار خاص)
12.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نظر واقعی امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب در مورد حجاب...
🔹 «گفتا شیخا من هرآنچه گویی هستم آیا توچنان که می نمایی هستی»
@fetan2
هدایت شده از رسانه فتن (اخبار خاص)
20.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ربات ایرانی که شگفتی پزشکان اندونزیایی را برانگیخت
🔹ربات جراح سینا آغازی بر همکاری گستردهتر تهران_جاکارتا در حوزه تجهیزات پزشکی است. از جمله مزیتهای مهم این ربات ایرانی، امکان استفاده بهصرفه در کشورهای در حال توسعه است.
🔹رئیسجمهور کشورمان در مذاکره با همتای اندونزیایی، گسترش همکاریهای پزشکی و فنی در کنار موضوعات اقتصادی و فرهنگی را پیگیری میکند.
🔹در سفر رئیسجمهور به اندونزی یکی از ۱۱ سند امضا شده میان دو طرف در حوزه گسترش تبادلات پزشکی و دارویی است.
@fetan2
#کمالی
بسمه تعالی
اصلاحات لازم و ضروری در لایحه جدید عفاف و حجاب:
به نظر میرسد مردم ولایی و متشرع ایران باید از طریق نمایندگان خویش مطالبه گری نمایند که مجلس بتواند و میباید با اعمال اصلاحاتی لایحه جدید عفاف و حجاب را کارآمدتر بسازد وگرنه لایحه جدید با مدلی که ارائه شده بروز نبوده و خلاء موجود را پر نمیکند و نخواهد کرد.
اصلاحات پیشنهادی:
منظور از ضابطین ذکر شده در لایحه نباید فقط عناصر نیروی انتظامی را شامل شود بلکه باید اعم بوده و سپاه و بسیج و واجا و فراجا را شامل گردد.
۲/ لایحه مذکور نحوه عملکرد نیروی انتظامی را ترسیم کرده و همچون آیین نامه اجرایی صرف برای فراجا رفتار نموده است. هیچ قانونی نباید نص صریح امر به معروف همگانی را به تعطیلی بکشاند.
لذا علاوه بر دوربین های محدود فراجا تذکر لسانی عمومی و مردمی باید محفوظ و مستندات تصویری مردم هم قابل قبول و حتی به گزارشات مردمی جوایز سوت زنی تعلق گیرد تا عموم مردم هم به شکل تذکر لسانی و هم به صورت گزارشات و سوت زنی عمومی، در امر مبارزه با بی حجابی، مشارکت داده شوند.
۳/ باید مفهوم« تکرار در جرایم» اصلاح و از انحصار ضبط دوربینی خارج و مشاهده عینی مامورین و معتمدین فراجا و گزارشات مردمی و فضای مجازی نیز مکمل استنادات در تکرار باشد. و همچنین بجای خلع ید فراجا و عموم ضابطین در جرایم مشهود، عناصر را به امکان مستند سازی و فیلمبرداری و عکس برداری مجهز و توصیه و امکان تذکر و دستگیری در صورت عناد را فراهم سازد
۴/ از آنجا که از افتادن روسری بهانه ای برای توجیه کشف حجاب و گریز از مجازات استفاده شده و میشود بایستی میان کشف حجاب روسری، با لباس مبتذل تفاوت قائل شود لذا لباس نامناسب و مبتذل چون تعمدی قطعی است باید مجازاتی شدیدتر و غیر قابل اغماض داشته باشد.
۵/مرتکبین به تخلف و جرم کشف حجاب اگر از اوامر مامورین و آمرین و ناهیان تبعیت ننمایند و کار را به مشاجره بکشانند مجازات مضاعف تر و سنگین تری داشته باشند بطوری که ترس از مجازات سنگین تر آنان را از درگیری سازماندهی شده و بی سازمان بر حذر بدارد.
آمرین به معروف باید از پوئن و حمایت قانون برخوردار باشند مگر اینکه سوء نیت آنان توسط دستگاههای متولی اثبات گردد نه اینکه هر مجرمی بتواند ادعایی را مطرح و آمران را به پای محکمه بکشاند.
۶/کلا جرایم نقدی مصرح در قانون مجازات اسلامی بدلیل افت ارزش پول ملی بازدارندگی ندارد،بطوری که حداقل جرایم مصرح در جدول، امروزه برابر یا کمتر از هزینه یک پیتزا و ساندویچ است، یا باید جدول جدیدی که از قیمت بروز دیه انسان و یا گرم طلا تبعیت نماید طراحی گردد.و یا به موازات این لایحه باید جدول مذکور اصلاح گردد.
۷/ حکم و فتوای رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه با عنوان« هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی» باید ملاک تنظیم کنندگان لایحه باشد به طوری که افراد سازماندهی شده توسط عناصر داخلی و خارجی و هدایت شده در فضای مجازی اعم از اغفال شدگان و یا تعمد و همچنین بستر سازان و مروجین کشف حجاب ، سرباز دشمن و همکار و پیشقراول آنان تلقی و فارغ از این درجه بندی جرایم به اشد مجازات که باید مجددا تعریف شود محکوم گردند (مجازاتی مثل مصادره کل اموال. جریمه ای معادل دیه قتل نفس، زندان برابر با قتل نفس و یا اعدام بجای قصاص).
۸/مفهوم حرام سیاسی که از آن به محاربه با حکومت اسلامی برداشت میشود، انتظار میرود که در تنظیم نهایی لایحه جدید در کنار تبیین و تبلیغ و ارشاد مرتکبین ، مورد فهم دقیق نمایندگان محترم قرار گرفته و نسبت به ده، بیست سال قبل، تشدید مجازان را در پی داشته باشد.
۹/ ترک فعل دستگاههای ذیربط و عدم مجازات آن در قانون امربه معروف مصوبه شورای عالی فرهنگی کشور باید جبران و برای ترک فعل دستگاههای مرتبط و حتی بعضا بستر سازان هجمه به عفاف و حجاب (مثل فیلم و سینما و تلوزیون) مجازات بازدارنده تعریف گردد
هدایت شده از مکتب سلیمانی🌿
#کمالی
بسمه تعالی
اصلاحات لازم و ضروری در لایحه جدید عفاف و حجاب:
به نظر میرسد مردم ولایی و متشرع ایران باید از طریق نمایندگان خویش مطالبه گری نمایند که مجلس بتواند و میباید با اعمال اصلاحاتی لایحه جدید عفاف و حجاب را کارآمدتر بسازد وگرنه لایحه جدید با مدلی که ارائه شده بروز نبوده و خلاء موجود را پر نمیکند و نخواهد کرد.
اصلاحات پیشنهادی:
منظور از ضابطین ذکر شده در لایحه نباید فقط عناصر نیروی انتظامی را شامل شود بلکه باید اعم بوده و سپاه و بسیج و واجا و فراجا را شامل گردد.
۲/ لایحه مذکور نحوه عملکرد نیروی انتظامی را ترسیم کرده و همچون آیین نامه اجرایی صرف برای فراجا رفتار نموده است. هیچ قانونی نباید نص صریح امر به معروف همگانی را به تعطیلی بکشاند.
لذا علاوه بر دوربین های محدود فراجا تذکر لسانی عمومی و مردمی باید محفوظ و مستندات تصویری مردم هم قابل قبول و حتی به گزارشات مردمی جوایز سوت زنی تعلق گیرد تا عموم مردم هم به شکل تذکر لسانی و هم به صورت گزارشات و سوت زنی عمومی، در امر مبارزه با بی حجابی، مشارکت داده شوند.
۳/ باید مفهوم« تکرار در جرایم» اصلاح و از انحصار ضبط دوربینی خارج و مشاهده عینی مامورین و معتمدین فراجا و گزارشات مردمی و فضای مجازی نیز مکمل استنادات در تکرار باشد. و همچنین بجای خلع ید فراجا و عموم ضابطین در جرایم مشهود، عناصر را به امکان مستند سازی و فیلمبرداری و عکس برداری مجهز و توصیه و امکان تذکر و دستگیری در صورت عناد را فراهم سازد
۴/ از آنجا که از افتادن روسری بهانه ای برای توجیه کشف حجاب و گریز از مجازات استفاده شده و میشود بایستی میان کشف حجاب روسری، با لباس مبتذل تفاوت قائل شود لذا لباس نامناسب و مبتذل چون تعمدی قطعی است باید مجازاتی شدیدتر و غیر قابل اغماض داشته باشد.
۵/مرتکبین به تخلف و جرم کشف حجاب اگر از اوامر مامورین و آمرین و ناهیان تبعیت ننمایند و کار را به مشاجره بکشانند مجازات مضاعف تر و سنگین تری داشته باشند بطوری که ترس از مجازات سنگین تر آنان را از درگیری سازماندهی شده و بی سازمان بر حذر بدارد.
آمرین به معروف باید از پوئن و حمایت قانون برخوردار باشند مگر اینکه سوء نیت آنان توسط دستگاههای متولی اثبات گردد نه اینکه هر مجرمی بتواند ادعایی را مطرح و آمران را به پای محکمه بکشاند.
۶/کلا جرایم نقدی مصرح در قانون مجازات اسلامی بدلیل افت ارزش پول ملی بازدارندگی ندارد،بطوری که حداقل جرایم مصرح در جدول، امروزه برابر یا کمتر از هزینه یک پیتزا و ساندویچ است، یا باید جدول جدیدی که از قیمت بروز دیه انسان و یا گرم طلا تبعیت نماید طراحی گردد.و یا به موازات این لایحه باید جدول مذکور اصلاح گردد.
۷/ حکم و فتوای رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه با عنوان« هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی» باید ملاک تنظیم کنندگان لایحه باشد به طوری که افراد سازماندهی شده توسط عناصر داخلی و خارجی و هدایت شده در فضای مجازی اعم از اغفال شدگان و یا تعمد و همچنین بستر سازان و مروجین کشف حجاب ، سرباز دشمن و همکار و پیشقراول آنان تلقی و فارغ از این درجه بندی جرایم به اشد مجازات که باید مجددا تعریف شود محکوم گردند (مجازاتی مثل مصادره کل اموال. جریمه ای معادل دیه قتل نفس، زندان برابر با قتل نفس و یا اعدام بجای قصاص).
۸/مفهوم حرام سیاسی که از آن به محاربه با حکومت اسلامی برداشت میشود، انتظار میرود که در تنظیم نهایی لایحه جدید در کنار تبیین و تبلیغ و ارشاد مرتکبین ، مورد فهم دقیق نمایندگان محترم قرار گرفته و نسبت به ده، بیست سال قبل، تشدید مجازان را در پی داشته باشد.
۹/ ترک فعل دستگاههای ذیربط و عدم مجازات آن در قانون امربه معروف مصوبه شورای عالی فرهنگی کشور باید جبران و برای ترک فعل دستگاههای مرتبط و حتی بعضا بستر سازان هجمه به عفاف و حجاب (مثل فیلم و سینما و تلوزیون) مجازات بازدارنده تعریف گردد