از یه سنی به بعد درستی این جمله رو میفهمی :
دوستانی اندک اما شایسته، اما عمیق، اما اَمن..
و خیلی خیلی اَمن..
『🪽ملیکـــہ 』
🪴🤍
ترجمه آیه ۲۲ سوره ملک خیلی به دلم نشست ...
وصف حال خیلیامونه واقعا ، کسایی که میخوان همزمان هم با موج جامعه باشن و هم عقایدشون رو حفظ کنن ! نمیشه عزیز من ، مگه نه اینکه عاشق باید حق معشوقش رو ادا کنه ! مگه میشه تو هیچکدوم از حرفای معشوقت رو (که بخاطر خودت و به نفع تو هست ) گوش نکنی و توقع داشته باشی به تکامل برسی ! اینجوری میشه که هی زمین میخوری و هی پا میشی و باز زمین میخوری ...اما اگه توی راهی که درست و مستقیمه توی راهی که فکر میکنی امام زمانت میپسنده باشی ، راهت استوار و متوازن میشه و اینجوری به کمال و سعادت میرسی 🦋
『🪽ملیکـــہ 』
°❤️🩹🦋°
چه کسی گفته پاییز دلگیر است؟🍁
اصلا انگ دلگیری به پاییز نمی چسبد ، فصل انار ، فصل نارنگی ، فصل رنگهای قرمز و نارنجی ، فصل بادهای با موقع و بی موقع که می پیچد لای موهایت و عطرش مرا عاشق میکند فصل قدم زدن زیر باران☔️🍊
پاییز کجایش دلگیر است؟
در فصلی که با هوای سردش دستانمان بیشتر در هم گره بخورد کجایش دلتنگی دارد؟ قطعا نمی شود طعنه دلگیری را به فصلی که با مهر می آید زد ...
پاییز شروع عاشقانه هاست🦋