『🪽ملیکـــہ 』
°❤️🩹🦋°
چه کسی گفته پاییز دلگیر است؟🍁
اصلا انگ دلگیری به پاییز نمی چسبد ، فصل انار ، فصل نارنگی ، فصل رنگهای قرمز و نارنجی ، فصل بادهای با موقع و بی موقع که می پیچد لای موهایت و عطرش مرا عاشق میکند فصل قدم زدن زیر باران☔️🍊
پاییز کجایش دلگیر است؟
در فصلی که با هوای سردش دستانمان بیشتر در هم گره بخورد کجایش دلتنگی دارد؟ قطعا نمی شود طعنه دلگیری را به فصلی که با مهر می آید زد ...
پاییز شروع عاشقانه هاست🦋