#ملت_عشق
#قانون_بیستوسوم
« زندگی اسباب بازی پر زرق و برقی است که به امانت به ما سپردهاند. بعضیها اسباب بازی را آن قدر جدی میگیرند که به خاطرش میگریند و پریشان میشوند. بعضیها هم همین که اسباب بازی را به دست میگیرند کمی با آن بازی میکنند و بعد میشکنندش و میاندازندش دور. یا زیاده بهایش میدهیم یا بهایش را نمیدانیم. از زیاده روی بپرهیز. انسان عاقل نه افراط میکند و نه تفریط و همیشه میانه را بر میگزیند🕊 »
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
🪴🤍🦋
امیدوارم ،
آنقدر سبز شوی که درختان بگویند ؛ او هم ریشه ماست (:
🌳👒