『🪽ملیکـــہ 』
آخیش ❤️🩹 داشتم از دلتنگی میمردم (:
نفسش سخت گرفته ست، به آغوش بکش
نوکرِ خسته ی رنجورِ بهم ریخته را 🤍
شب جمعهس ، برای عزیزان از دست رفته یه صلوات بفرستیم 🤍
«اللهم صل علی محمد و آل محمد »
ㅤ.
لذت آنچه که امروز داری
با آرزوی آنچه که نداری
خراب نکن... 🌱
https://eitaa.com/bok_mark