『🪽ملیکـــہ 』
°🦋🕯🪴°
از یک جایی به بعد میفهمی که "پذیرش" مهمترین چیزه.
پذیرش غمها، پذیرش از دست دادنها، پذیرش تنهایی، پذیرش واقعیتهایی که نمیشه تغییرشون داد و در نهایت، پذیرش همون چیزی که هستی 💕
.
*چرا من؟
-زیرا اگر خداوند بنده ای را دوست داشته باشد او را امتحان می کند.
https://eitaa.com/bok_mark