.
*چرا من؟
-زیرا اگر خداوند بنده ای را دوست داشته باشد او را امتحان می کند.
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
یه روزی به خودمون میایم میبینیم دیگه کسی حنا نمیذاره کف دستش
زیر دامنش شلوار گل گلی نمیپوشه
هیچ بابا بزرگی یه گوشه در حالی که داره با نعلبکی چای میخوره رادیو گوش نمیده
نور آفتاب مستقیم به هیچ قالی گل ریزی نمی تابه
و هیچ بچه ای تو کوچه لی لی بازی نمیکنه
❤️🩹🦋
اینکه دوستام پیامای کانالمو ریپلای میکنن پی ویم و راجع بهشون باهام حرف میزنن خیلی خوشحالم میکنه (:
حس میکنم راهمو درست رفتم !
تا حالا به این فکر کردین که حیوون ها چقدر ذات پاکی دارن ؟ 🐣
هیچوقت دروغ نمیگن ، غیبت نمیکنن ، دو رویی نمیکنن ، باهات مثل کف دست صافن (:
علت علاقه بیش از حدم به حیوونا همینه ...
اونا هرگز آدمو نا امید نمیکنن 🤍