『🪽ملیکـــہ 』
☕️💕
اسمش اینه که هنوز بیست و یک سالمه ، چیزایی که من دوست دارم هیچ شبیه بیست و خورده ای ساله ها نیست ،
من یه خونه میخوام توی یک روستای کوچیک سرسبز با یه باغچه که توش گلکاری کنم ، من بشینم کنار شومینه توی خونه و بافتنی کنم و اون روزنامه بخونه ، هر وقتم خسته شدیم کتاب بخونیم و پازل هزار تیکه بچینیم ... دور باشیم از شهر و تکنولوژی و هر صدای اضافه که توی مغزمونه و متوجهش نیستیم ...🏕
مود
.
با افرادی معاشرت کنید که عادتهایی دارند که دوست دارید خودتان داشته باشید! انسانها با هم رشد میکنند.🌝
.
『🪽ملیکـــہ 』
اینجا آلاء یک سال و خورده ایشه
یعنی تقریبا سه سال و نیم پیش🥺🤏🏻
چقدر زود میگذره ها (:
『🪽ملیکـــہ 』
اسمش اینه که هنوز بیست و یک سالمه ، چیزایی که من دوست دارم هیچ شبیه بیست و خورده ای ساله ها نیست ،
از اتاق فرمان اشاره میکنن چرا انقدر متضادی . ببخشید دیشب یه شخصیت دیگم باهاتون صحبت میکرد امروز یکی دیگه 🗿😂💔
『🪽ملیکـــہ 』
شماها موقع امتحان از استرس لاغر میشین ، من بخاطر پرخوری عصبی یه ثانیه هم نمیتونم چیزی نخورم ... ما
برای لذتبردن از زندگی نباید منتظر کاملشدن و بینقصبودن آن باشیم، چرا که جهان زودگذرتر از آن است که بتوانیم بسیاری از شرایط را دوباره تجربه کنیم.🪞🌿