.
دست هایم به آرزوهایم نرسید
آنها بسیار دورند !
اما درخت سبز صبرم می گوید :
امیدی هست ؛ دعایی هست ؛
خدایی هست ...🪞🌿
.
『🪽ملیکـــہ 』
این مخاطب عاشق کشیدن نقاشی های فانتزیه 🥕✨
.
الفنّ يخلّص اللحظة من وحش الزمن.
هنر، لحظه را از هیولای زمان می رهاند.✨
.
انسان مدام باید مشغول کار باشه و سازندگی کنه، وگرنه از درون پوک میشه! و بیکاری بدتر از تنهاییه. آدم بیکار توی جمع هم تنهاست.
« سمفونیمردگان »