انسان مدام باید مشغول کار باشه و سازندگی کنه، وگرنه از درون پوک میشه! و بیکاری بدتر از تنهاییه. آدم بیکار توی جمع هم تنهاست.
« سمفونیمردگان »
『🪽ملیکـــہ 』
🤍❄️
اینجا داره برف میباره ...
اصن برف یجوری دیگه ای رویاییه 🥺
صدای سکوت میده ❄️