『🪽ملیکـــہ 』
این عکسم وایب دهه شصت رو میده 🤎
بین کسی که توی قلّه به دنیا اومده با کسی که کوه رو بالا رفته تا به قلّه رسیده فرق زیادی هست!
خودتو با هیچکس مقایسه نکن 💕
『🪽ملیکـــہ 』
🍅🌱
ماهایی که توی شهر دور از خانوادمون زندگی میکنیم ، لذت کنار مامان غذا درست کردن و گپ زدن باهاش توی آشپزخونه و ... رو بیشتر درک میکنیم و بیشتر قدر این لحظه هارو میدونیم (:
『🪽ملیکـــہ 』
.
من نمیخوام کاری که مردم ازم انتظار دارن رو انجام بدم. چرا باید بجای توقعات خودم با انتظارات مردم زندگی کنم؟🦋
.