#سردار_دلها🥀
🌼🌿🌼🌿🌼🌿🌼
🍃نشسته بودم بغل دست #حاجی.
🍂یک دفعه زد روی پایش.
🍃ازصدای ناله اش ترس برم داشت.🤔
گفتم: #حاجی چیزی شده؟
🍂مشکلی پیش اومده؟
گفت:#سه_چهار_روزه ازحال #آقا_بی_خبرم.
پدرش #فوت کرده بود.میان سنگینی غم ازدست دادن #پدرقلب وفکرش پیش#حضرت_آقا بود.
فقط #سه_چهارروزبود ، جویای حالش نشده بود، آن وقت این طور #آه می کشید.
این طور#خودش روسرزنش می کرد.
🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
#شاخصه_ولایت
#مبلغه_پیران_زاده
https://eitaa.com/mamin110
#محبت_ویژه ی_رهبری به #حاج_قاسم
🎙دکتر رفیعی میگوید:
وقتی حاج قاسم سلیمانی وارد جلسه شد،
رهبری ایشان را بوسید وکنار خود نشاند
و وقتی جلسه تمام شد ومیرفتند،
مقام معظم رهبری اورا صدا زدند وبه او گفتند:
شما یکبار دیگر بیاتا من شمارا ببوسم.
https://eitaa.com/mamin110
14.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
n.hajilou💖:
کلیپ شهادت سردار دلها شهید بهشتی قاسم سلیمانی
توسط ریحانه مرادی از قزوین مدرسه حجاب 👆👆
#حاج_قاسم #مرد_میدان
#سردار_دلها #فاطمیه
باتشکر مدیریت مدارس امین
https://eitaa.com/mamin110
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🍃
🌸سلام بچه ها☺️امیدوارم که حالتون خوب باشه🌷
امروز باهم میخایم با دعاهایی برای زیاد شدن حافظه هستند آشنا بشیم✨
که تو فصل امتحانات📝📝خیلی بدردمون میخوره😍😍😍👇👇👇👇
1⃣سوره الرحمن را تا فباي آلاء ربکما تکذبان هر روز بعد از نماز صبح بخونیم .👌🔆
1⃣ مرحوم شیخ بهائی در کتاب تهذیب فرموده است به جهت زیادتی حافظه این دعا را بخونیم🔆👇
💥اللهم ارزقنی فهم النبیین و حفظ المرسلین و الهام الملائکه المقربین آمین یا رب العالمین .💥
2⃣هر روز بعد از نماز نافله صبح:(قبل از نماز صبح 2رکعت مثل نماز صبح) بگوییم👇👇👇✨✨
💥اللهم لا تنسنی ما آقرء فی یوم هذا فانک قلت سنقرئک فلا تنسی .💥
خب حالا به غیر از دعاهایی که خوندیم چند راه دیگه هم هست که اگه در کنار دعا هامون باشه خیلی خوبه 👌👌👌
3⃣پنج چیز است که حافظه را زیاد می کند و بلغم(مربوط به سیستم لنفاوی یا سیستم ایمنی است و طبعی سرد و تر دارد)را از بین می برد :
یک - مسواك زدن
دو - روزه گرفتن
سه - قرائت قرآن نمودن مخصوصا آیت الکرسی
چهار - عسل خوردن
پنج - کندر جویدن .
✨✨✨راستی بچه ها دعای قبل از مطالعه رو همیشه قبل از اینکه کتابتون بازکنیدحتما بخونید خیلی تو یادگیریمون تاثیر داره 👇🤗
🔟 قبل از مطالعه این دعا را بخواند :🌟💫💫
💥اللهم اخرجنی من الظلمات الوهم و اکرمنی بنور الفهم اللهم افتح علینا ابواب رحمتک و انشر علینا خزائن علومک برحمتک یا ارحم الراحمین .💥
📚گنجینه معنوی صفحه ۸۵ تا ۸۷
#خالقیان مبلغ امین
#پیش دبستانی معارف
#حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)کشکوییه رفسنجان
باتشکر مدریت مدارس امین
https://eitaa.com/mamin110
990530-Panahian-MaktabeSardarSoleymani-01-18k.mp3
9.8M
🌷 سلسله جلسات #مکتب_سردار_سلیمانی 1
جلسه اول
شهید سلیمانی یک مکتب و یک جریان بود...
🔹 استاد پناهیان
🌎 @IslamlifeStyles
https://eitaa.com/mamin110
🙏خطاب های سرشار از احترام و محبت به فرزندان
✍کودکان خود را با #احترام مورد خطاب قرار دهید، در بعضی خانهها اعضای خانواده یکدیگر را با اسامی و #القاب زشت مورد خطاب میدهند.
بهانهی این افراد معمولاً #صمیمیّت بیشتر است، در حالی که با چنین کاری احترام میان اعضای خانواده از بین میرود و زمینهی هتک #حرمتهای بیشتر فراهم میشود.
✍از #سلیمان_بن_حفض_مروزی نقل شده که:
امام کاظم «علیهالسّلام» فرزند خود «علی» را «رضا» نامیدند و هر زمان که میخواستند نام او را بدون خطاب به زبان بیاورند،
میفرمودند: «بگویید فرزند من رضا، نزد من بیاید و به فرزند خود «رضا» چنین گفتم و فرزند من رضا چنان گفت و هر گاه فرزندشان را مخاطب قرار میداد، میفرمودند: «یا ابالحسن.»
📚 ترجمه عیون اخبار الرضا(ع)، ص ۱۴۵
#حاج_قاسم #مرد_میدان
مبلغ امین نسرین حاجیلو از قزوین
https://eitaa.com/mamin110
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولیدو محتوا
شاهدت حصرت زهرا
مبلغ امین : فریبا خداشاهی
شهرستان جغتای
مدرسه شهیده سهام خیام
https://eitaa.com/mamin110
🌼🍂🌼🍂
🔸️انواع کفر :
«فَلَمَّا جَاءتْهُمْ آيَاتُنَا مُبْصِرَةً قَالُوا هَذَا سِحْرٌ مُّبِينٌ(۱۳) وَجَحَدُوا بِهَا وَاسْتَيْقَنَتْهَا أَنفُسُهُمْ ظُلْمًا وَعُلُوًّا فَانظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الْمُفْسِدِينَ(۱۴) »
[و هنگامی كه آيات روشنگر ما به سويشان آمد، گفتند: اين سحری آشكار است
* و با آن كه دلهايشان بدان يقين داشت، از روی ظلم و تكبر آن را انكار كردند.پس ببين سرانجام فسادگران چگونه بود.«۱»
🔸️۲) ابو عمرو زُبَیری، از امام صادق علیه السلام روایت كرده است كه:
به ایشان عرض كردم: مرا از وجوه كفر در كتاب خدای عزّ و جلّ آگاه نما. فرمود: كفر در كتاب خدا پنج نوع است:
🔸️ یك و دو: كفر جحود است كه خود دو وجه دارد؛
🔸️ سه: كفر به ترك آنچه خدا به انجام دادنش امر فرموده؛
🔸️چهار: كفر برائت؛
🔸️ پنج: كفر نعمتها.
🔸️كفر جحود، همان انكار ربوبیّت است و این متعلّق به كسی است كه بگوید: هیچ پروردگاری نیست، هیچ بهشتی نیست، هیچ آتشی در كار نیست.
این سخن، سخن دو دسته از زندیقان است كه آنان را «دَهریّون» مینامند. اینان همان كسانی هستند كه میگویند:
«وَمَا یُهْلِكُنَا إِلَّا الدَّهْرُ»«۲»
[ما را جز طبیعت هلاك نمیكند]
آنان این دین را پسندیده و بیآن كه درباره آنچه میگویند تحقیقی كرده باشند، برای خود برگزیدند. خداوند متعال میفرماید:
«إِنْ هُمْ إِلَّا یَظُنُّونَ»«۳»
[و(لی) به این (مطلب) هیچ دانشی ندارند (و) جز (طریق) گمان نمیسپرند.]
اینان به افرادی میمانند كه خداوند عزّ و جلّ درباره آنان میفرماید:
«إِنَّ الَّذِینَ كَفَرُواْ سَوَاءٌ عَلَیْهِمْ أَأَنذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنذِرْهُمْ لاَ یُؤْمِنُونَ»«۴»
[در حقیقت، كسانی كه كفر ورزیدند، چه بیمشان دهی چه بیمشان ندهی، برایشان یكسان است. (آنها) نخواهند گروید.]
یعنی به «توحید» خداوند ایمان نمیآورند و این یكی از وجوه كفر است.
🔸️اما وجه دیگر جحود،«۵»
انكار از روی آگاهی است و آن این است كه جاحد (منكِر) با علم به این كه توحید حق است و این امر بر وی مسلّم شده، آن را انكار كند و خداوند عزّ و جلّ میفرماید:
«وَجَحَدُوا بِهَا وَاسْتَیْقَنَتْهَا أَنفُسُهُمْ ظُلْمًا وَعُلُوًّا» و باز در آیهای دیگر میفرماید:
«وَكَانُواْ مِن قَبْلُ یَسْتَفْتِحُونَ عَلَی الَّذِینَ كَفَرُواْ فَلَمَّا جَاءهُم مَّا عَرَفُواْ كَفَرُواْ بِهِ فَلَعْنَةُ اللَّه عَلَی الْكَافِرِینَ»
[ولی همین كه آن چه (كه اوصافش) را میشناختند برایشان آمد، انكارش كردند. پس لعنت خدا بر كافران باد.]
این بود تفسیر دو وجه «جحود».«۶»و۷
______________________________________________
۱-سوره مبارکه نمل آیه ۱۳و۱۴
۲- جاثیه/ ۲۴.
۳- جاثیه/ ۲۴.
۴- بقره/ ۶.
۵- در نسخههایی كه دیدهایم، این گونه آمده است، اما شكل صحیح آن چنین است: اما وجه دیگر جحود، انكار از روی معرفت است...
۶- كافی، ج ۲، ص ۲۸۷، ح ۱
۷- بیان از✍از تفسیرالبرهان
@hekmaat
💐⚘💐
https://eitaa.com/mamin110