eitaa logo
🔮من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام، حرف را صریح وصادقانه میگویم. 💎
896 دنبال‌کننده
21.2هزار عکس
24.2هزار ویدیو
113 فایل
انقلابی بودن معیارنیست انقلابی ورهروماندن پای ارزشهاهنراست من انقلابیم ۵۷ گروه میثاق با شهدا https://eitaa.com/joinchat/2230386699C64b9b33430
مشاهده در ایتا
دانلود
شهدای غدیر شهدای طریق القدس جان برکفان عزیزتر از جان .. هرگز از یادها نخواهید رفت..🕊
3.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان 🔹لحظاتی قبل ارتش رژیم صهیونیستی، حملاتی را علیه ساختمان‌های مسکونی در عیتاالجبل و الطیبه در جنوب لبنان انجام داد. 🔹این اقدام رژیم صهیونیستی در نقض آشکار توافق آتش‌بس و بدون شک با چراغ سبز آمریکا انجام گرفته است.
داماد مرحوم جمال عبدالناصر به نام اشرف مروان جاسوس اسرائیل بود اما اصلی ترین وظیه اشرف مروان چه بود؟ اصلی ترین وظیفه اشرف مروان این بود که هر گاه مرحوم ناصر در هر جمع خودمانی و اداری و جلسات کشوری و لشکری میگوید: "باید زمین هایمان را پس بگیریم" داماد جاسوسش با ظاهر دلسوزانه یک دوگانه زمین و مردم درست کند و بگوید: "زمین مهم است اما مردم مان چه می شوند" استعمار از اشرف مروان خواسته بود تا با ایجاد دو قطبی زمین و مردم بر ذهن ناصر و دیگران تاثیر بگذارد و بوسیله مفهوم مردم مفهوم زمین را از اعتبار ساقط کند تا برای استعمار خطری نداشته باشد. اکنون محمد جواد ظریف و حامیانش چگونه همیشه دو قطبی هایی مانند تقابل "دیپلماسی و میدان" را مطرح میکنند؟ چگونه است که ظریف و امثال او میگویند: "موشک مهم است اما مردم مهم ترند"؟! "موشک مهم است اما مردم مهم ترند" آشنا نیست؟! این همان سخن اشرف مروان نیست که باید تکرار میکرد و میگفت "زمین مهم است اما مردم مان چه می شوند؟" ظریف و امثال او و این دو قطبی سازی های مستمر و مداوم از کدام جاسوس خانه استعماری خط و ربط میگیرند؟ ارتباط ظریف و اشرف مروان چیست و کارفرما کیست؟
هدایت شده از قطب نما ۱۴
. ❇️تجربه ای موفق از یک کار خوب فرهنگی❇️ ✍ پورخردمند ✅ در زمانه ای که طبق آیه ۱۹ سوره نور که می فرماید :  «کسانی که دوست دارند کارهای بسیار زشت در میان اهل ایمان شایع شود در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت » بازار اشاعه منکر داغ داغ است ضرورت اشاعه معروفات دو چندان میگردد . بر این اساس با هدف رونق بخشی به اشاعه معروف و تشویق همگانی در انجام کارهای خیر هر چند به اندازه سر سوزنی ؛ یکی از تجربیات خودم را با فرهیختگان ؛ اساتید معزز دانشگاه بویژه در گروههای معارف و نیز فرهنگیان محترم در آموزش و پرورش در میان می گذارم . امید است با هم افزایی و نیز ارائه پیشنهادات و نکته نظرات اصلاحی ؛ بتوانیم در ترویج اشاعه معروف و اعتلای فرهنگ اسلامی و معارف اهل بیت ؛ قدم‌های موثری برداریم . 🔵 چند سالی ست توفیق دارم در طول هر ترم در کلاسهای درسی خودم مراسم مناسبتی برگزار کنم : 🔹ولادت و یا شهادت حضرات معصومین و نیز بعضی مناسبتها مانند مبعث ؛ غدیر ؛ محرم . 🔹مولودی خوانی و روضه خوانی ( مداح از خود دانشجویان و یا کارمند دانشگاه ) 🔹پذیرایی مختصر ( چایی ؛ شیرینی ؛ خرما ) و اهدای کتاب برای دو نفر به قید قرعه ( موردی ) 🔹مدت زمان اجرای برنامه مداحی یا مولود خوانی و پذیرایی ؛ حداکثر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه . ↙️ نکات قابل ذکر ↘️ ◀️ برگزاری اینگونه برنامه ها هر چند مختصر ؛ برای کلاسهای معارف ضرورت دارد . ◀️ اجرای چنین برنامه هایی موجب تنوع و حاکم شدن فضای معنوی در کلاس گردیده و با استقبال دانشجویان مواجه می شود و آیه « و ذکرهم بایام الله » تحقق می یابد . ◀️ بشرط توجیه خیرین در باب اهمیت این برنامه برای دانشجویان ؛ حاضرند هزینه برنامه را تامین کنند اگر چه هزینه زیادی ندارد . ◀️ نمی‌خواهم در تاثیر گذاری اجرای شعائر دینی در محیطهای دانشگاهی بزرگنمایی کنم اما ساده انگاری هم نشود . ◀️ هفته گذشته به توفیق الهی بمناسبت ایام فاطمیه ؛ مراسم روضه خوانی حضرت مادر ( س ) در دو کلاس پسران و دختران در دانشگاه شهید مدنی برگزار گردید و انشاالله در مناسبت‌های آتی در دانشگاه تبریز و علوم پزشکی تبریز هم اقدام خواهد گردید . https://eitaa.com/ghotbnama1