3.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوش مصنوعی ❤️حاج_مهدی_رسولی را به
آغوش پدر 🌷شهیدش🌷 رساند 💔🥺🌷🌹🌷
🇮🇷🇮🇷❤️🇮🇷🇮🇷
🔮من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام، حرف را صریح وصادقانه میگویم. 💎
شهدا را با صلوات و فاتحه یادکنیم
حضور درمحفل شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریزدرآخرین روز هفته بسیج
به نیابت ازجاماندگان بسیجی
بسیج لشگر مخلص خداست
🇮🇷🇮🇷❤️❤️🇮🇷🇮🇷
♦️تبریز؛ مرکز نشر کتاب کشور در دهۀ ۱۳۲۰ به مرکز نمایش کوراوغلوی راهزن و شرابخوار تبدیل شده است!/پلیس مبارز با اشرار در محفل کوراوغلی چه میکند؟
چند سال است که تبریز به مرکز نمایشهای سطحی و قومی تبدیل شده است، شهری که اوایل قرن گذشته، کتابهایی با شمارگان ده هزار نسخه چاپ میکرد.
🔻در تمام روایتها، کوراوغلی، شرابخوار، راهزن، دختردزد و غارتگر توصیف شده است.در داستان (کوراوغلی و کچل حمزه) بازنوشتۀ صمد بهرنگی هم آمده است:
«کوراوغلو سخت غضبناک بود... نعره زد: ایواز، به من شراب بده!
ایواز پهلوان شراب آورد. کوراوغلو هفت کاسه شراب پشت سر هم سرکشید!» (عجب شروری!)
🔻نمایش شخصیتی شرابخوار و راهزن چه پیام و تاثیری بر جامعه دارد؟
🔻نعمتالله پایان، مدیر ارشاد اسلامی آذربایجانشرقی با کدام ضوابط به نمایشی که یک فرد شرابخوار و راهزن و...را تبلیغ میکند، مجوز اجرا داده است؟ رابطۀ کارگردان با پسر پزشکیان یا دوایر دیگر نباید بر تصمیمها تاثیر گذارد!
🔸علاوه بر اشرار اجتماعی، اشرار سیاسی و هنری و تجزیهطلب نیز هستند که اغلب در خارج از ایران فعالاند وبرخی در داخل با شگردهایی مثل چسباندن خود به نیروی پلیس یا امنیتی، دنبال حاشیۀ امنی برای فعالیتهای خود هستند.
🔸فهم نادرست برخی مسئولان سیاسی از مسائل فرهنگی، بیتوجهی به هویت ملی،
و مواضعی مانند سخن معاون سیاسی استاندار دربارۀ برپایی همایش بینالمللی نوازندگان (عاشیخها) و حضور افراد متلون در مدیریتها، تبریز را از جایگاه مهمترین مرکز نشر کتاب در سالهای ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰ به مرکز نمایش کوراوغلی بوغی بورما تبدیل کرده است!
♦️برای اولین بار در تبریز، کانون غیرت ایران، نخستین پایتخت حکومت فراگیر شیعه در ایران، شهر شهدای محراب و کانون سپاه عاشورا اجرا شد:
کنسرت گروه زنان با ساز و آواز زنان، و رقاصی دختران و پسران در پوشش تئاتر کوراوغلی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجانشرقی و با تماشاگران مرد و زن و...
چهارشنبه ۵ آذر۱۴۰۴/ تالار همایشهای بینالمللی خاوران، متعلق به شهرداری تبریز
🔺بنی امیه در قرن اول اسلام، مدینهالنبی را به مرکز موسیقی و رقاصی تبدیل کردند و بنیامیههای دولت پزشکیان در حال تبدیل تبریز شیعه به تبریز رقاصان و مطربان هستند.
روند دیاثت فرهنگی در تبریز...
🔺ویدئوهای مربوط به ساز و آواز زنان در پوشش نمایش کوراوغلی ، توسط عوامل نمایش در فضای مجازی منتشر شده است.
مسئول رسانهای نمایش، یکی از فعالان اغتشاشات پانترکیسم در ۱۳۸۵ در تبریز است که با شعارهای تجزیهطلبانه و اتفاقاتی مانند آتش زدن و تخریب اموال عمومی و مجروح کردن ماموران انتظامی همراه بود.