21.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سید علیرضا آلداود در گفتگوی زنده با برنامه ی جهان امروز شبکهی خبر:
⭕️ اخراج کارکنان آمازون، متا و توییتر نشان دهنده رکود اقتصادی در آمریکاست.
⭕️ مردم آمریکا در حصر و سانسور رسانه ای هستند و نمی دانند مالیاتشان برای دخالت سیاسی آمریکا در کشورهای دیگر و برای اوکراین هزینه می شود.
🔴گل به خودی؟!
♦️اعتبار چهره های بسیاری، خرج آقای روحانی و ستاد حامی او شد.
علی دایی، آقای گل سابق ما، سال 1394 تصاویر شرکت در مهمانی روحانی را به اشتراک گذاشت؛
🔹اما بعدها به فردوسی پور گفت پشیمان است: اگه زمان برمیگشت، به هیچ عنوان به اون افطاری نمیرفتم. کاری واسه مردم نکردند.کارگری که برای منزل آوردیم فوق لیسانس داشت، گریه ام گرفت".
♦️حالا روزنامه حزب اشرافی و غربگرا (شریک دولت روحانی)، از این که دایی، تیم ملی را حمایت نکرده، خوشحال است و تیتر زده: غمخوار مردم.
🔹کارگزاران، سال 74 در دولت هاشمی، با زدن رکورد تورم 49/6 درصدی، مردم را ناراضی کرد. آنها و برخی اصلاح طلبان دیگر ( با استفاده از سلبریتی ها) دولت روحانی را سر کار آوردند که تورم 60 درصدی را بر جا گذاشت.
♦️وارد شدن بدون آگاهی کافی در سیاست که یک فنّ پیچیده است، پشیمانی به همراه دارد. امثال علی دایی، نباید اشتباه قبلی را با اشتباهاتی پر خسارت تر برای مردم تکرار کنند.
🔹احزاب و گروه های پادوی بیگانه، برای فریب مردم، چهره های مشهور را طعمه قرار می دهند. هیچ کس نباید در زمین انگلیس و آمریکا بازی کند و به تیم خودی گل بزند.
✍محمد ایمانی
23.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با عمامه ، بی عمامه نوکرتم ...
اینقدر سر پست نوکری می ایستیم تا صحنه روشن تر شود ..
ماملت امام حسینیم
💢دولت سیزدهم و مبارزه با فساد
🔹مقابله و برخورد با فساد و همچنین جلوگیری از وقوع فساد، همواره از طرف همه اقشار جامعه مورد مطالبه جدی قرار دارد و دولتهای مختلف در این مسیر افتوخیزهای زیادی داشتهاند. احساس وجود فساد در جامعه ایران بسیار زیاد است و روند مبارزه با فساد نتوانسته است رضایت مردم را به همراه داشته باشد. در این خصوص چند محور قابل توجه است.
🔸۱ ـ فساد در کشور ما بسیار بزرگنمایی میشود؛ نتیجه بزرگنمایی همواره نارضایتی مردم است زیرا قاضی وقتی که بر اساس بینات و دلایل روشن قضاوت میکند برخوردی کمتر از انتظار با مفسدین اقتصادی دارد و افکار عمومی حکم قاضی را دلیلی برای تعلل و کوتاهی قوه قضائیه در برخورد با فساد میدانند.
🔹۲ ـ رسانههای ما وقوع فساد را مستند یا غیر مستند به صورت بزرگ تیتر میزنند ولی برخورد با فساد را مورد توجه قرار نمیدهند. این سیاست رسانهای که صرفا برای جذب مخاطب بیشتر صورت میگیرد باعث میشود چیزی که مردم میشنوند همواره وقوع فساد باشد نه برخورد با فساد.
🔸۳ ـ دولت سیزدهم در راستای پیشگیری و مقابله با فساد در ابتدای دولت خود و در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ، اصول ۱۲گانهای را به اعضای دولت و دستگاههای اجرایی ابلاغ کرده است که عبارتند از: شفافسازی، مدیریت تعارض منافع، فرهنگسازی و نظارت همگانی، متناسبسازی ساختار و تشکیلات دولت و... .
🔹۴ ـ رفتار دولت سیزدهم در عملیاتیسازی اصول مورد اشاره نسبی است و در برخی محورها موفقیت بیشتری داشته و برخی دیکر موفقیت کمتری داشته است. عملکرد دولت سیزدهم در اصلاح هدفمندسازی یارانهها در کاهش فساد در جامعه نقش بسزایی داشته است و یا در سهولت فرآیندها، شایستهگزینی، دولت الکترونیک، نظارت همگانی اقدامات قابل ذکر و برجستهای انجام داده است ولی در عین حال در سایر محورها انتظار جامعه بیش از اقدامات دولت است.
🔸۵ ـ به رغم آنکه دولت اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده و یا در حال انجام است اما گزارش اقدامات انجام شده آنچنان که باید به مردم داده نشده است و ضعف دستگاه اطلاعرسانی دولت در این حوزه نیز قابل مشاهده است.
🔹سخن پایانی آنکه دولت سیزهم مبارزه با فساد را مبدأ فساد شروع کرده و در حال جمعآوری بسترهای فساد در جامعه میباشد. اصلاح ساختار توزیع ارز ترجیحی و درگاه یکپارچه خدمات دولت را میتوان دو اقدام بزرگ دولت در این راستا ارزیابی کرد. از این جهت دولت سیزدهم را پیشگام مقابله با فساد در مقایسه با دولتهای گذشته ارزیابی کرد.
33.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ سکوت علما تا کجا ؟؟
❌ ای علمای اسلام به داد خودتون برسید !!
◾️ انتقاد و مطالبه خانم دکتر معصومیاصل از مصلحت اندیشی های غلط علمای حوزه علمیه
◾️ نشرحداکثری تا بگوش آقایان برسد بلکه از مارپیچ سکوت و حاشیه امنشان خارج شوند .
🔸ضرورت مقابله صحیح با فتنه ای بر پایه احساسات، هیجانات و شهوات!
🔹موضوع بحران اجتماعی اخیر فراتر از جنگ شناختی است! هر چند جنگ شناختی هم هست اما در واقع یک جنگ ترکیبی است که اتفاقاً نقطه ثقل آن، نظام تمایلات و بحران هویت اجتماعی است، در این شرایط بیش از هرچیز نیازمند چنین عناصر روحی و روانی به منظور جهت دهی به تمایلات اجتماعی هستیم:
- «احساس» هویت عزت مندانه،
- «احساس» امید به آینده،
- «احساس» افتخار به وضع موجود بواسطه درک قدرت و اقتدار و سربلندی نظام و کشور،
- «احساس» نفرت نسبت به دشمنان بواسطه درک حقارت و ضعف دشمنان اسلام،
- «احساس» اعتماد به مسئولان نظام،
- «احساس» توانمندی و بی نیازی از بیگانگان،
- «احساس» ترس اغتشاش گران نسبت به قدرت نظام،
- «احساس» شجاعت عوامل نظامی و مدیران عالی کشور،
- و ...
🔹هر چند در مراتب بالای جهت دهی تمایلات و ایجاد احساسات مثبت، نیازمند اطلاعات صحیح، شناخت، بینش عمیق و نگرش و اندیشه متعالی هستیم لکن کلید فهم و درک صحیح، جهت گیری مثبت دل و قلب انسان است و تا تسلیم قلبی و روحی و احساسی نباشد، هیچ درک و فهم صحیحی واقع نمی شود کما اینکه با غلبه شهوت و هیجان، فرصت و قدرت فهم و درک زائل می گردد. این حقیقت به صراحت از معارف اسلامی قابل استیفاد و در یک نگاه متعالی به حقیقت انسان و معرفت شناسی او قابل اثبات است...
🔹 اکنون در این جبهه درگیری، بیش از شناخت و شبهه نظری با غلبه اجتماعی هیجانات و شهوات و احساسات مواجه هستیم، و اقدام متقابل آن باید از جنس هیجان و احساس مثبت باشد بنابراین در این زمان بیش از آنکه بحران موجود و اقدامات متقابل را بر شناخت و عملیات نظری و تبیین اطلاعات و حقایق منحصر نماییم لازم است اقتضائات رسانه، فضای مجازی و جنگ هنری و رسانه ای جبهه مقابل را در ایجاد احساسات کاذب، حس بی اعتمادی، حس یأس و نامیدی، احساس حقارت و ضعف، تمایل به بیگانگان و ... بشناسیم و در مقابل با عملیات رسانه ای، هنری و «فعالیت های مؤثر اجتماعی» فضای روانی غالب بر جامعه را به سمت و سوی «هویت اسلامی ایرانی» سوق دهیم، به عبارت دیگر اذهان و افکار عمومی مردم بیش از آنکه متأثر از اطلاعات غلط و اکاذیب منتشره باشد، قلوب و احساسات مردم متأثر از هیجان کاذب، جو عمومی، امواج روانی، غلبه جلوه های نارضایتی مردم و ناکارآمدی نظام و ... می باشد و شایسته است در مقابل این جو هیجانی و امواج روانی و احساسات چالشی، اقداماتی را برنامه ریزی نماییم که ظرفیت مؤمنان و جبهه حزب الله اولاً در فضای احساسی و روانی جامعه حضور فعال و اثرگذار داشته باشد ثانیاً با انعکاس قوی رسانه ای، قدرت و عظمت و ابهت و انسجام و حضور فعال این جبهه را به نمایش بگذارد و قدرت و عظمت پوشالی دشمنان را به چالش بکشاند، بدین منظور به اقداماتی از این قبیل نیازمندیم :
- «تجمعات» مؤمنین، زنان محجبه، جوانان انقلابی، شخصیت های اثر گذار (هنرمند، سیاست مدار، اندیشمند و...) و ...،
- مانور ظرفیت های فعال فرهنگی مانند مؤسسات، کانون ها، گروه های جهادی،
- رزمایش های فرهنگی با تولید انبوه محصولات رسانه ای...
- فعال کردن ظرفیت های مردمی مانند جشنواره عمار ، راهیان نور، مساجد و هیئات و ... در جهت حضور فعال و فضاسازی عمومی جامعه،
- حضور سازماندهی شده مردم مذهبی در مجامع عمومی شهر،
🔹در سطح حاکمیت نظام نیز نیازمند تدابیری هستیم که حامل احساس اقتدار و عظمت و ابهت و شکوه نظام و کشور باشد کما اینکه برخی عوامل اثرگذار در کنترل بحران موجود، عظمت جمعیت مردم در راهپیمایی 13 آبان، تشییع شهدا و تجمعاتی مانند آن بود و نیز اعلام دستاوردهای نظامی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات و امثال اینها در ایجاد فضای روانی مثبت در جامعه مؤثر بود و می بایست برای استمرار و تقویت چنین اقدامات اثرگذاری برنامه ریزی و تدبیر شود. این رویکرد محصور و محدود به جنگ شناختی و جهاد تبیین نیست بلکه یک جنگ ترکیبی با تأکید بر جهاد حضور و فعالیت های اجتماعی از جمله تجمع و جلوه گری ظرفیت هاست و لازمه آن نیز پشتیبانی فضای هنر و رسانه از این جهاد اجتماعی است...
♦️ همیشه یک سوال را از خودتان بپرسید: اینها چه کسانی هستند؟
🔻 و چرا منافقین در این مرحله از بازی تا این حد ساکتند؟
🔻 سازمان منافقینیها ؟ سلطنتها؟
اگرچه اینها هم نقش دارند اما خیر، بازی را اشتباه فهمیده اید...
[سرویسها در حال تلاش هستند تا "مدلِ سازمان منافقین" را در نسل جدید بازتولید کنند، جنایت امشب در راستای محقق کردن همین پازل بود]
.
همه میدانیم که در دو ماه اخیر بیش از هزار سلاح و ۱۲ هزار فشنگ به ایران قاچاق شده است.
این را هم میدانیم که جان بولتون اخیرا به صراحت روی آنتن بی بی سی گفته با کمک تجزیه طلبهای مستقر در #اقلیم_کردستان معترضین را مسلح کرده ایم.
سوال اصلیتر اما این است: چه کسانی در میدان دست به سلاح برده اند؟
🔸 سازمان منافقینیها؟
🔸 سلطنتطلبها ؟
🔸 داعشیها ؟
ما با چه گروهی طرفیم؟
🔺 اگرچه تک تک گروه های فوق در خرابکاریهای مسلحانه اخیر نقش داشته و اگرچه بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای این گروهها در همین ایام اخیر بازداشت شدهاند؛ اما مسئله فراتر از این حرفهاست.
ما در طول سالهای اخیر به ویژه چهار سال اخیر شاهد این هستیم که بخشی از تیمهای رسانه ای وطن فروش که ارتباط آنها با سرویسها هرگز قابل انکار نیست بر روی نسل جوان و نوجوان متمرکز شده اند.
🔺 این تمرکز برای این بوده که نسل جدیدی در یک فرآیند مغزشویی تربیت شود که این ویژگی را داشته باشد؛ که بتواند جنایتی از جنسِ آنچه دخترها و پسرهای شانزده ساله و هفده ساله در دهه شصت انجام میدادند، را رقم بزند.
برای مثال
🔸 مانند آنها تیغ موکت بری به دست بگیرد و کسی که ریش داشت را بکشد!
🔸 مانند آنها آتش روی سر یک نفر که مخالف او فکر میکند بریزد، یا هر کار مشابه دیگر...
در فرآیند مورد نظر بازی تا آنجا پیش میرود که دو اتفاق رخ دهد؛
🔹 اتفاق اول : آنچه داعش انجام داده به مرور عادی شده و بستر برای حضورِ داعشِ مذهبی در میدان و همسنگر شدن با داعشِ غیر مذهبیِ نوجوان و جوانِ ایرانی آماده شود.
🔹 اتفاق دوم: در شرایطی که پاتالهای فرقه ی رجوی به تهِ خط رسیده و خانه ی سالمندان آلبانی به مرحله ی صدور بلیط به مقصد جهنم رسیده، یک نسل مشابه همان بازتولید شود...
نسل جدیدی که بر رویش تمرکز شده در یک فرآیند مغزشویی باید بتواند دقیقا مطابق بر رفتار همان تروریست ها عمل کند تا دهه شصت احیا شود.
حسن این قضیه چیست؟
تو اگر یک سرویس اطلاعاتی در آن سوی میدان باشی، در حالی که #فرقه ی_رجوی را به دلیل کهولت سن اعضا نداری، حالا میتوانی گروهی که خیانت را آموخته و حالا آماده است تا مثل اعضای همان فرقه که با صدام همکاری کردند، با هر قدرت خارجی دیگر (از امارات تا سعودی) علیه وطن همکاری کند ...
🔺 از خودتان بپرسید چرا در این مرحله از بازی، #منافقین تا این حد ساکتند؟
پاسخ روشن است: سرویسها در سالهای اخیر در حال باز تولید آنها در بین یک نسل ناآگاه بودهاند که دقیقا همان رفتار را دارد.
این نسل از کجا هدایت میشود؟
بررسی برخی کانال هایی که بازداشتی ها از آنها خط میگیرند نشان میدهد که اگرچه کانال های ارتباطی با پهلوی و رجوی ندارند اما یک کاور هستند که گردانندگان آن به نوعی در تیرانا نشسته و دعوت به جنایتِ در میدان میکنند...
سالهاست سرویس ها برای این پروژه کار کرده اند. ماه هاست برای برخی افراد که این روزها در خیابان سلاح به دست گرفتند ماموریت های سبک تعریف شده تا ترسشان بریزد. شعار نویسی ، پاره کردن بنر ، آتش زدن بنر و ...
همه این کارهای سبک که همین چند ماه اخیر روی خروجی کانال ها و رسانه های وطن فروش میرفته در واقع آغازی بوده بر تمرین دادن و اماده کردن این گروه برای استفاده از ظرفیتش در جنایات اخیر...
🔺با این ماجرا چگونه برخورد خواهد شد؟
بخشی از این بازی باید در میدان حل شود.
بخشی با برخورد با "دولت های پشت آن" ، "رسانه های پشتِ آن" ، "کیف های پول پشتِ آن" و .. حل خواهد شد.
اما یک مسئله مهم تر هم هست.
باید مغزِ این بازی را نشانه رفت.
آن کسانی که در میدان این جنایت را رقم زده اند؛ دستِ کم ۴ سال است مغزها را اجاره دادهاند به کسانی که بازی را از آن سوی آب هدایت میکنند.
مغزهایی باید تخلیه شود، تا عروسکهای بی مغزِ در میدان از کار بیفتند...
8.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀 خیلی از خواص در قضایای اخیر مردود شدند
🎥 سید ابراهیم رئیسی
🔹 اینها وظیفه قانونی، اخلاقی و انقلابی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند و گفتند از جوسازیها در فضای مجازی میترسیم.
اگر اینطور باشد که مجاهدان راه خدا نباید به میدان میرفتند.
🔴سخنانی کمتر شنیده شده از شهید مطهری درباره حجاب وتفکیک جنسیتی
♦️"بنكدار به جاى اينكه بكوشد جنس بهتر و مرغوبتر براى مشتريان خود تهيه كند، يك مانكن را به عنوان فروشنده میآورد، نيروى زنانگى و سرمايه عصمت و عفاف او را استخدام مىكند و وسيله پول درآوردن و خالى كردن جيبها قرار می دهد... يك دختر خوشگل فروشنده با ادا و اطوار و ژستهاى زنانه و در معرض قراردادن جاذبه جنسى خود مشترى را جلب می كند. بسيارى از افراد كه اصلًا مشترى نيستند براى اينكه چند دقيقه با او حرف بزنند يك چيزى هم میخرند.آيا اين فعاليت اجتماعى است؟ آيا اين تجارت است يا كلاهبردارى و رذالت؟"
.
♦️"مى گويند زن را توى كيسه سياه نپيچيد.ما نمى گوييم زن خود را در كيسه سياه بپيچيد ولى آيا بايد طورى لباس بپوشد و در اجتماع عمومى ظاهر شود كه برجستگى بدنش را هم به مردان شهوتران و چشم چران نشان بدهد و از آنطور كه هست بهتر و جاذبتر براى آنها جلوه دهد؟ از وسائل مصنوعى در زير لباس استفاده كند تا چاقى و زيبايى مصنوعى را هم براى فريفتن و دل ربودن مردان بيگانه به مدد بگيرد؟... اين كفشهاى پاشنه بلند براى چيست؟ آيا لباسهايى كه نازك كاریها و برجستگيهاى بدن را نشان میدهد جز براى تهييج مردان و براى صيادى است؟ عملًا غالب خانمهايى كه از اين نوع كفشها و لباسها و آرايشها استفاده مىكنند تنها مردى را كه در نظر نمى گيرند شوهران خودشان است...
♦️غريزه خودآرايى و شكارچىگرى در زن غريزه عجيبى است.اگر دختران در اجتماعات عمومى لباس ساده بپوشند، كفش ساده به پا كنند، با چادر يا با پالتو و روسرى كامل به مدرسه و دانشگاه بروند، آيا در چنين شرايطى بهتر درس مى خوانند يا با وضعى كه مشاهده مىكنيم؟ اصولًا اگر التذاذهاى جنسى و منظورهاى شهوانى در كار نيست چه اصرارى است كه بيرون رفتن زن به اين شكل باشد؟ چرا اصرار مى ورزند كه دبيرستانهاى مختلط به وجود آورند؟
♦️من شنيده ام در پاكستان معمول بوده است كه در كلاسهاى دانشگاه بخش پسران و دختران به وسيله پرده اى از يكديگر جدا باشد و فقط استادى كه پشت تريبون قرار مى گيرد مشرف بر هر دو باشد. آيا بدين طريق درس خواندن چه اشكالى دارد؟"
📚استاد مطهری. مجموعه آثار. جلد 19 ص 453
چه کسی به این دو سؤال پاسخ میدهد؟
🔹مدیر مسئول روزنامه کیهان: حمله تروریستی به مردم در شهرستانهای ایذه و اصفهان اگرچه نشانه ناامیدی دشمنان بیرونی از آشوبها و اغتشاشاتی است که طی پنجاه و چند روز اخیر در کشور به راه انداخته بودند، اما این اقدامات تروریستی برای چندمین بار از ضرورت برخورد قاطع و پشیمانکننده نظام با اراذل اجارهای و داعشیهای داخلی حکایت میکند.
🔹نیروهای حافظ امنیت بدون استفاده از سلاح، نه فقط در ایفای نقش خود برای مقابله با تروریستها و دفاع از جان و مال و ناموس مردم با مشکلات جدی روبرو هستند، بلکه همانگونه که شاهد بودهایم در برخی از موارد قربانی عملیات تروریستی نیز میشوند!
🔹کاش مسئولان و سیاستگذاران نظامی و امنیتی کشورمان به این دو سوال پاسخ میدادند؛ اول آنکه در مقابله با آشوبها از کدام الگو و مدل رایج در جهان پیروی میکنند و اگر الگوی خاص خود را دارند، این الگوی خاص از کدام باور دینی و داشتههای ملی و تجربی استخراج شده است؟
🔴عبدالحمید از کدام تهدید و ارعاب سخن میگوید؟ و مدعی کدام دلجویی شده است؟!
🔹روزنامه جوان نوشت: امام جمعه اهل سنت زاهدان روز گذشته در توئیتی نوشت: انتظار از هیات اعزامی رهبری دیدن واقعیتها، محکومیت جنایت جمعه خونین زاهدان، دلجویی از خانوادههای شهدا و آسیب دیدگان این حادثه و احقاق حق بود، نه تهدید و ارعاب مظلوم.
🔹 عبدالحمید از کدام تهدید و ارعاب سخن میگوید؟ و مدعی کدام دلجویی شده است؟! آنچه در این سفر انجام نشد، باج دادن به زیادهخواهانی بود که با سخنرانیهای سیاسی و تحریک آمیز خود آرامش را از استان سلب کردهاند.
🔹آنچه انجام شد و عبدالحمید نامش را ارعاب و تهدید مظلوم گذاشته، هشدار و تذکر شدیداللحن بابت تحریک مردم در مسیری خلاف واقع است.