" من انقلابیام "
😌😁فوران احساسات 🥳شاید یکی از دلایل جذابیت انیمه برای نوجوانان و جوانان همین برداشتن حدومرز احساسات
🔰حال در انیمه هم فوران احساسات مجاز است. اما این آزادی احساسات هستند. هر احساسی اگر از تعادل خارج شود آسیب زا است. ولی در انیمه عکس این ماجرا را نشان می دهند.
❌به مخاطب نشان می دهد که با رشد احساسات ماهم می توانیم رشد کنیم. در صورتی که وقتی گیاهی بیش از حد رشد کند باید هرس شود وگرنه به نابودی کشیده می شود. و در هرچیزی اندازه آن خوب است.
🎭 کنترل احساسات یک هنر است که معمولا در انیمه ها با سرکوب احساسات آن را رد می کنند. یعنی با جلوه دادن سرکوب احساسات و معرفی آن به عنوان کنترل، سعی دارند نوجوانان و جوانان را از کنترل داشتن بر روی احساسات زده کنند.
ادامه دارد.....
منبع سایت ای نقد
#نقد_و_بررسی_صنعت_انیمیشن_ژاپنی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam💠
🗡🩸خشونت در انیمه ها
😨آسیب های وارده به بدن، قطع شدن اعضای بدن، مرگ و دیگر صحنه های خشن، در انیمه ها به شدت با جزئیات همراه است. گاهی اوقات در انیمه ها شیوه های جدید کشتن یا مردن اختراع و عرضه می شود.
😱گاهی گوشت، خون و استخوان مضروب با جزئیات زیادی نشان داده می شود. استفاده بی حد و مرز از عنصر خون برای بالا بردن خشونت نیز مشهود است.
⬅️صحنه های پر خشونت برای نوجوان منع شدید شده، زیرا به شدت در روحیات وی دخیل است. ایجاد تعادل و ندیدن بیش از اندازه چنین خشونت هایی یا رد کردن صحنه های به شدت خونین برای جوانان توصیه می شود. ادامه دارد...
منبع سایت ای نقد
#نقد_و_بررسی_صنعت_انیمیشن_ژاپنی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam💠
" من انقلابیام "
🗡🩸خشونت در انیمه ها 😨آسیب های وارده به بدن، قطع شدن اعضای بدن، مرگ و دیگر صحنه های خشن، در انیمه ه
❌اوتاکو
♨️اوتاکو همان معتاد است. کسی که به صنعت انیمیشن، مانگا، مانهوا و موسیقی اعتیاد پیدا کرده. متاسفانه بعضی با دیدن دو عدد انیمه فکر می کنند اوتاکو هستند و این را برای خود افتخار می دانند.
📛دقیقا شبیه کسانی که برای پروفایل خود عکس افرادی سیگاری و شیک را می گذارند. آنها فکر می کنند این پروفایل آنها را بزرگ جلوه می دهد و مایه افتخارشان است.
❌اما چنین نیست. اوتاکو بودن نتنها افتخار نیست، بلکه یک معضل است. اعتیاد به آثار فرهنگی با دیگر انواع اعتیاد تفاوتی ندارد.
⬅️افراط در هر زمینه ای حتی عبادت مضر است و از آن منع شده ایم. اعتیاد همان وابستگی بر اثر افراط در مصرف است.
⭕️پس اگر به صورت افراطی به تماشای آثار ژاپنی نمی پردازید و به آنها معتاد نشده اید، لقب زشت و کریه اوتاکو را برای خود انتخاب نکنید.
⬅️اگر هم خود را اوتاکو می دانید، حداقل به آن افتخار نکنید. زیرا اعتیاد افتخار آمیز نیست. ادامه دارد...
منبع سایت آی نقد
#نقد_و_بررسی_صنعت_انیمیشن_ژاپنی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam💠
😠هیتر ها
⬅️هیتر به کسانی گفته می شود که بدون دلیل یا بخاطر ناهم خوانی با سلیقه شان، چیزی را مورد توهین قرار می دهند. اما در برخی صنایع، مانند موسیقی کره و انیمه، به هرگونه انتقاد و نقدی هیت گفته می شود و همه از جمله منتقدان هیتر نامیده می شوند.
💢دلیل آن است که برخی طرفداران افراط بیش از اندازه بر روی آثار دارند و خود را اوتاکو یا فن می دانند. افراط یعنی مقابله با هر نقدی. اصلا محتوای نقد مهم نیست، هر انتقادی نسبت به این گونه آثار هیت نامیده می شود.
⬅️البته بعضی ها واقعا هیتر هستند. این ترفندی هیتر نامیدن منتقدان، همان ترفند بی سواد، ابله، احمق، مزدور، پول بگیر، جیره خور و… نامیدن مخالفان برخی سیاست مداران است. با توهین از پاسخ گویی و پذیرش حرف حق سرباز می زنند. ادامه دارد..
منبع سایت آی نقد
#نقد_و_بررسی_صنعت_انیمیشن_ژاپنی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam💠
" من انقلابیام "
😠هیتر ها ⬅️هیتر به کسانی گفته می شود که بدون دلیل یا بخاطر ناهم خوانی با سلیقه شان، چیزی را مورد تو
⭕️نتیجه گیری نهایی از انیمه های ژاپنی
🇯🇵ژاپن پس از جنگ جهانی⚔ به شدت تحت تاثیر تهاجم فرهنگی🤺 غرب واقع شد و هویت اصلی💥 خود را از دست داد. فرهنگ اصیل ژاپنی تا حدودی مرده و فقط در مراسمات و اماکن خاص می توان آن را یافت.
⬅️پس ایدئولوژی های غربی در تفکر سازندگان انیمه های ژاپنی دخیل است. شرکت های توزیع کننده مانند نت فلیکس و فانی میشن (آمریکایی هستند) عرضه اصلی محصولات معروف ژاپنی را بر عهده دارند.
🎯پس باز هم اهداف و ایدئولوژی آمریکایی و غربی در آثار ژاپنی ورود می کنند. دین و فرهنگ ژاپنی ها با دین و فرهنگ ما ایرانی ها متفاوت است. ادامه دارد.
منبع سایت آی نقد
#نقد_و_بررسی_صنعت_انیمیشن_ژاپنی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam💠
" من انقلابیام "
⭕️نتیجه گیری نهایی از انیمه های ژاپنی 🇯🇵ژاپن پس از جنگ جهانی⚔ به شدت تحت تاثیر تهاجم فرهنگی🤺 غرب وا
⭕️تمام اینها دلایلی هستند که ما باید با آگاهی، تفکر نقادانه و سواد رسانه ای انیمه تماشا کنیم.
⬅️داشتن این توانایی ها باعث می شود از تمام آسیب هایی که فرهنگ و ایدئولوژی غربی یا دین و اعتقادات مذهبی متفاوت یا صحنه های مخاطب جذب کن می توانند بر روی ما بگذارند به حداقل برسند.
😎در کنار آن می توان از یک اثر جذاب و دیدنی لذت برد و نکاتی را هم یاد گرفت. پس با تقویت آگاهی، تفکر نقادانه و سواد رسانه ای، آثار ژاپنی را دنبال کنید تا از گزند آسیب ها در امان باشید.
📛این نکته را نیز فراموش نکنید که هر اثری ارزش تماشا ندارد و از ریشه ایراد دارد. پس به دنبال آنها نیز نرودید. می توان با داشتن این توانایی ها و نداشتن افراط و اعتیاد در تماشای آثار ژاپنی، از آسیب های روحی، اعتقادی و اخلاقی آنها مصون ماند.
منبع:سایت آی نقد
پایان
#نقد_و_بررسی_صنعت_انیمیشن_ژاپنی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 رشته ی ارتباط ما با سیّدالشّهدا صلوات الله علیه
#استوری #امام_حسین
صلی الله علیک یااباعبدالله ❤️
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam
💠 واکنش روزنامه های اسرائیل به تصویب قانون جنجالی نتانیابو
🔹 بعد از تصویب قانون اصلاحات قضایی، صبح امروز تمام روزنامه های اسقاطیل در اقدامی هماهنگ، صفحه اول خود را سیاه چاپ کردند.
🔹 اختلافاتشون روزافزون! خود درگیریشون مستدام!
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam
7.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
💠 جزئیاتی از ضربۀ امنیتی به بزرگترین تیم تروریستی ۲۰ سال اخیر
🔸یک مقام آگاه:
آنچه امروز اعلام شد ضربهای بود که بهتازگی به بزرگترین شبکۀ تروریستی ۲۰ سال گذشته فعال داخل کشور زدیم. قصد این تیمها التهابآفرینی، افزایش خشونت و ایجاد جنگ شهری در ایران بود.
🔹سرپلهای این تیمها در کشورهای همسایه مستقر شده بودند و تسلیحات و تجهیزات لازم را از همان کشورها در اختیار عوامل داخلی خود قرار میدادند. مهمترین ویژگی این جریانات، تمایل شدید آنها به کشتهسازی و افزایش رنگ خشونت در جامعه ایران بود.
🔹در این راستا دو نفر از عوامل ضدانقلاب بهنامهای شاهین زحمتکش با نام مستعار شاهینلو و تدین طهماسبی، کارمند اسبق وزارت خارجه، فعالیتهای خود را در فضای مجازی بهسمت شکلدادن شبکههایی برای اقدامات تروریستی جهتدهی میکردند.
🔹آنچه باعث شد این شبکه ضربه بخورد این بود که از یک بازهای به بعد وارد فاز #تروریستی شدند که اولین اقدامشان تلاش برای #بمبگذاری در مزار حاج قاسم بود. یکی دیگر از عملیاتهایی که این تیمها میخواستند انجام بدهند تلاش برای انفجار مرکز تقویت فشار گاز در ۵۰ کیلومتری یاسوج همزمان با سفر رئیسجمهور بود.
🔹در استانهای مختلف این تیمها دپوی مهمات داشتند. مثلا در تهران بیش از ۸۰ مورد و در فارس بیش از ۱۰۰ مورد دپو انجام داده بودند که #کشف و استخراج شدند.
🔹کشفیات متعددی مثل ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی، بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیشساز انفجاری از این افراد داشتیم.
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam
💠. برنامۀ «مهلا»، دو لایه دارد: یکی ستایش حسین و دیگری نکوهش انقلاب. سرسپردگیشان به حسین، در هندسۀ «سرزنش انقلاب» نشسته است.
۲. اما «حسینِ منهای انقلاب»، همان منطق هیأت سکولار است.
۳. انقلاب در این برنامه، «بیوکیل» است؛ هم میهمانان و هم مجری، شاکیان پروندۀ «اتهامات انقلاب» هستند
#امام_حسین #مهلا. #انقلاب_اسلامی
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
✍️ من انقلابیام
💠 @manenqelabiam