eitaa logo
دانلود
"تاریک‌ترین لحظه هر شبی نزدیک روزه"
هدایت شده از کاش‌ابر‌بودم.
دلم می‌خواد انقدر بنویسم که بمیرم. شاید در اون دنیا نویسنده‌ی ماهری شدم.
دلم میخواد انقدر معین‌کرمی ببینم که بمیرم، شاید در اون دنیا کلا کنکور وجود نداشت.
آدم ها رو حساسیت‌هات ناخون میکشن بعد میگن چته؟
یک لحظه به خودم میام و میگم دقیقا داری برای چه کوفتی دست و پا میزنی؟ دنیایی که انگاری جهنمه و هیچوقت قرار نیست خوب باشه؟