هدایت شده از کاشابربودم.
دلم میخواد انقدر بنویسم که بمیرم. شاید در اون دنیا نویسندهی ماهری شدم.
یک لحظه به خودم میام و میگم دقیقا داری برای چه کوفتی دست و پا میزنی؟ دنیایی که انگاری جهنمه و هیچوقت قرار نیست خوب باشه؟