eitaa logo
「 منتظران ظهور」
517 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
6.2هزار ویدیو
188 فایل
﮼بسم رب المهدی اومدیم یه کاری کنیم که یک سنگ از جلوی راه ظهور برداریم. به امید کارایی برای مهدی عج.. ادمین👇👇👇 @ya_mahdii_zahra
مشاهده در ایتا
دانلود
دو روز پیش عبدالجبار مختوم نژاد متولد سال ۱۳۸۰ در تهران به فیضِ شهادت رسید:)🕊 واقعنی دهه هشتادی ها دارن غوغا میکنن .. خداکنه ما جانمونیم .. همون وقتی که ما درگیر خودمون و دنیامونیم .. یکی پَرمیکشیه!! 💔
Majid Bani Fatemeh - Arom Arom [SevilMusic].mp3
13.21M
- داره‌کم‌کم‌تموم‌میشه‌یه‌سال‌ چشم‌انتظاریمون(: نزدیکه ..💔
🌱 - نور نمازشب رو با گناه از بین نبریم بدانيد هيچ‌چيز جای سحر را نمی‌گيرد .. اگر ڪسی سحر خوابيد، هر کاری در روز انجام دهد؛ جبران سحر نمی‌شود!! (توصيه می‌کنم به‌خصوص به جوان‌های عزيز که مواظب باشيد سَحَرتان را از دست ندهيد. خيلی وقت فوق‌العاده‌ای است. ظرف نجات انسان سحر است) "نَّجَّيْنَاهُم بِسَحَرٍ" سحر يعنی ثلث آخر شب .. مواظب باشيد به هيچ قيمتی اين را از دست ندهيد؛اين هم تدبير و برنامه‌ريزی می‌خواهد آدمی که برنامه‌ريزی در روز ندارد، طبيعی است که سحر ندارد ..!
- بسـٰم‌رب‌مادرم‌فاطمہ‌الـزھـٰرا (:♥️
یکـے از راھ‌ هاۍ نجات انسـان از گنـاھ ؛ پناھ بردن‌بھ امام‌‌زمـان‌؏ـج است ایشان بھ انتظار نشستـھ‌ انـد تـا کسـے دستش را بھ سمتشـان دراز کند تـا او را هدایت کنند .. !' 🌱
"أیٰھا النـٰاس!! حـٰاسِبوا أنفسَکم"
002 Komak Kon.mp3
10.67M
- خیلـےقشنگھ🌱
8.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 چرا امام زمان (عج) بیش از هزار سال، آواره است؟ چرا خداوند اجازه‌ی ظهور ایشان را نمی‌دهد؟
9.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 خلاصهٔ تدریسِ استاد رائفی پور 🔮 « فلسفهٔ غیبت و فواید امام غایب » 🔺قسمت اول 🔹عوامل غیبت امام زمان چه چیزهایی هستند؟
🌹امام صادق عليه السلام فرمودند:  ♦️لا يَسْتَغْنى أَهْلُ كُلِّ بَلَدٍ عَنْ ثَلاثَةٍ يُفْزَعُ اِلَيْهِمْ فى أَمْرِ دُنْياهُمْ وَ آخِرَتِهِمْفَاِنْ عَدِموا ذلِكَ كانوا هَمَجا: فَقيهٌ عالِمٌ وَرِعٌ وَ اَميرٌ خَيِّرٌ مُطاعٌ وَ طَبيبٌ بَصيرٌ ثِقَةٌ؛ ♦️مردم هر شهرى به سه چيز نيازمندند كه در امور دنيا و آخرت خود به آنها رجوع كنند و اگر آن سه را نداشته باشند گرفتار سرگردانى مى شوند: ♦️دين شناسِ داناى پرهيزكار ،حاكم نيكوكارى كه مردم از او اطاعت كنند و پزشك داناى مورد اعتماد.  📚تحف العقول، ص ۳۲