#دلم_برای_رئیسی_سوخت
گفتند شش کلاس سواد داره
سراغ ناهار خوردن کارگران را گرفت چقدر مسخره کردند
گفت:مردم طوری نشوند،اگر اینجوری باشه خودم پشت فرمون می نشیم مسخره کردند
رفت به سیل زدگان کمک کنه گفتند شوآف است
به محافظان تو سیل گفت:بروید من هوای شما را دارم مسخره اش کردند
مغازه دار سنندجی شکلات تعارفش کرد کاری کردند که اصلا معلوم نشد کجا رفت
نماز میخواند گفتند ریا کار
خلاصه هر قدمی برداشت ،تهمت زدند ،مسخره کردندو......
حالا یکی شده رئیس جمهور
ده روزه هیات گردی داره(به به)
شکلات وآبنبات برای نوه اش میخره(به به)
یک بار بعد از رئیس جمهور شدن نیومده با رسانه ها حرف بزنه(به به)
با مردم که از روی کاغذ حرف میزنه وسطش میگه ولش کن تو سایتم میگذارم خودتان بروید بخوانید(به به)
این روزها واقعا #دلم_برای_رئیسی_میسوزه
راستی امشب ظریف چی گفت؟
سندی که نخوانده امضاء نکرد؟
راستی روز رای گیری یادتون دو انگشت ظریف را روی سر دکتر پزشکیان
یک ضرب المثل قدیمها میگفتند:چی بود؟
یادم رفت ،کارشناسان کمک میکنند
آهان یادم اومد تشکر از کارشناسان
"سالی که نکوست از بهارش پیداست
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین
#کربلا_طریق_الاقصی
#دلم_برای_رئیسی_سوخت
کانال خاطرات فراموش شده در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/khaterat_ razmandegan
فَاطِمَةُ كَلِّمِينِي فَأَنَا ابْنُ عَمِّكَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ قَالَ فَفَتَحَتْ عَيْنَيْهَا فِي وَجْهِهِ وَ نَظَرَتْ إِلَيْهِ وَ بَكَتْ وَ بَكَى
«ای فاطمه!
با من سخن بگو.
من پسرعموی تو علی بن ابیطالب هستم. فاطمه چشمانِ خود را به روی او باز کرد آنگاه آن بانو گریست و علی علیهالسلام هم گریان شد.» 🖤
بحار الأنوار، ج۴۳، ص۱۷۸
@mardomegarmsarr
شهید دستغیب در یکی از منابرِ فاطمیه فرمودند:
شخصی بود به نامِ سیدحسین که شربخمر میکرد. یک روز رفت دیدارِ والی موقوفات قم. اما والی در رو بست و راهش نداد. چندماه بعد همین والی به دیدار امام حسن عسکری مشرف شد. حضرت دستور دادند در رو ببندند. با التماس به محضرِ امام مشرف شد و علت رو پرسید.
حضرت فرمود چرا با سیدحسین اینطور برخورد کردی؟! والی علت رو گفت.
امام فرمود:
«جزای اعمال بد ایشان با دیگریست. شما را آن مرتبه نیست که اینطور با ذریهٔ پیغمبر رفتار کنید. این نحوسلوک نکن که زیانکار و بیچاره میشوی. آنان را اکرام کن و گرامی بدار و احترام کن و اهانت نکن چون بما وابستهاند.»
شهید دستغیب در ادامه فرمودن که این روایت ناظر به نهیازمنکر نیست. نهیازمنکر واجبه. اما نسبت به سادات باید بین «مودت» و «نهیازمنکر» جمع کرد.
@mardomegarmsarr
آقای ظریف فرمودن وقتی پهپاد آمریکایی رو زدیم، توییتِ من مانع از جنگ شد!
@mardomegarmsarr
موسی به دین محمد(ص)، عیسی به دین محمد(ص)
جهان در گردش است، گردشی درست به سمت آخرین دین و منتظر رسیدن آخرین منجی. دنیا در حال غربال است، غربالی که به پدر و مادر نگاه نمیکند. مثلا نگاه نمیکند پسر آن آقا زاده هستی یا از فلان خاندان مهمی. اصلا کار ندارد پدر و مادر شیعی داری، یا نه! الان خودت مهمی. اینکه چند مرده حلاجی؟ چقدر خودت را باور کردی؟ چقدر از دین آباء و اجدادیات ارتزاق کردی؟ چقدر خودت به کشف و شهود رسیدی؟
نکند در کارزار غربال بزرگ، مسیحیزادهها به فهم دین برسند و تو جا بمانی؟ نکند رسانه از هر مدلش، تو را به اشتباه بیاندازد و از لشگر دیگری سر دربیاوری؟ نکند سرِ بازی نخنما شده و دم دستی آزادی رکب بخوری و ...؟
میترسم از روزی که من مسلمان زاده و پای روضه بزرگ شده و نمک سفره اباعبدالله را چشیده، به حجت یاری دین خدا نرسم و با هزار دلیل عاقلی به انکار برآیم و یا سست شوم و توجیه کنم و آن طرف دنیا دختر مو بور چشم رنگی اروپایی با تمام ظواهر دنیای مادی، معنویت را شکار کند و عاقبت بخیر شود.
ترس معقولی است. با گسترش فیلم مانور حجاب در قلب اروپا، این ترس، بیشتر نمود پیدا میکند. یک ترس واقعی و یک ترس درست از شرایط کنونی که بوی آخرالزمان میدهد.
امروز روز بزرگداشت دین الهی است. روز یاری پیامبران است از ابراهیم، یحیی، موسی، عیسی و آخرین پیامبر که جان عالمی به فدایش. امروز، روز فکر کردن و درست فکر کردن درباره هویت شیعی، هویت دینی و هویت ملی است که تا دلمان بخواهد رویش حجاب افتادهاست.
امروز فرزندان موسی و فرزندان عیسی به خیل اصحاب آخرالزمانی میپیوندند، دیر نیست که حلاوت دین محمد(ص) دهان تلخ مردمان رنجدیده جهان را شیرین کند. خدا کند از کارزار رسیدن به ظهور جا نمانیم.
@mardomegarmsarr
🔻 تفاوت کارشناس با کارشناس
استاد_میرباقری:
⚡️ ما قبول داریم و همه قبول دارند که باید به کارشناس و کاردان رجوع کرد. اما چه کسی کارشناس و کاردان است؟ مسئله این است.
⚡️ گاهی کارشناس، متأثر از اندیشۀ غربی و ملتزم به آرمان سرمایهداری غربی و رؤیای آمریکایی است و گاهی کارشناس، متعهد به انقلاب و نظریۀ اسلامی _ ایرانی پیشرفت و استقلال و عزت کشور است.
⚡️ برای مثال، یک روشنفکری، میخواهد از مغز سرمان تا نوک پایمان آمریکایی و غربی بشود!
در آغاز مشروطه، اینها تازه با تمدن غرب آشنا شده بودند و شگفتزده و تحقیر شده بودند و لذا یک نسل را هم تحقیر کردند!
آیا ما باید برنامهریزی برای کشور را به دست چنین افرادی بسپاریم؟
@mardomegarmsarr
خطر نفوذ فکری بیگانگان در مسئولان!
▫️بخشی از سخنان علامه مصباح یزدی ـ (۱۳۹۶/۰۳/۲۷):
دشمنان برای تحقیر و غارت ملتها برنامه دارند. یکی از بدترین ظلمها این است که به ما میگویند ایدههای سیاسی ما از آموزههای دینی شما بهتر است.
در کشور خودمان بسیاری از صاحبمنصبان، تحصیلکردههای امریکا و انگلیس هستند و افتخار میکنند که از فلان دانشگاه امریکا یا انگلیس دکتری گرفتهاند.
اینها گرچه باور دارند که اسلام، اصولی صحیح و همیشگی دارد، معتقدند که برخی از احکام آن را همیشه نمیشود اجرا کرد. آنها میگویند که اگر بنا باشد ربا واقعاً حرام باشد، تمام این بانکها را باید تعطیل کرد، چون هیچکدام از اینها بدون ربا نیست.
⭕️نرخ سود در پستترین و عقبافتادهترین کشورهای دنیا کمتر از کشور ماست، و حتی بعضی جاها سپردهگذاری در بانک سود منفی دارد! آنوقت در کشور انقلاب اسلامی کار به جایی میرسد که عملاً نرخ سود حدود سی درصد تمام میشود. اقتصاددانهای برجستۀ دنیا اعتراف میکنند که هر کشوری که به بحران اقتصادی مبتلا شده براثر رباخواری است، ولی ما افتخار میکنیم که رباخواری را توسعه دادهایم و بر سر مردم منّت میگذاریم که مثلاً فقط چهاردرصد سود بدهید! از اینگونه مسائل فراوان است.
شما موضع اینگونه افراد را در مسائلی مثل حجاب، پوشش، مسائل جنسی، مسائل اقتصادی و مسائل سیاسی میتوانید ببینید. اینها میگویند که اصل اسلام را قبول داریم، علیعلیهالسلام را هم دوست داریم، برای امام حسین علیهالسلام هم گریه میکنیم، اما بقیۀ مسائل به درد امروز ما نمیخورد و با آنها نمیشود جامعه را اداره کرد!
اینگونه است که احکام اسلام تعطیل میشود و ربایی که طبق روایات، یک درهمش از هفتاد زنا با محارم در خانۀ خدا بدتر و گناهش بیشتر است، در بازار مسلمانها رواج پیدا میکند.
@mardomegarmsarr
گونهشناسی مردم کوفه در زمان امام حسن(ع) و تطبیق آنها بر جامعه ما
مردم کوفه عبارت بودند از:
امویان: که بهعنوان ستون پنجم و نفوذی دستگاه معاویه در کوفه عمل میکردند و از سران اینها میتوان عمربنسعد و عَمروبنحُریث را نام برد.
خوارج: کسانی که فقط به درگیری با سپاه شام میاندیشیدند؛ البته نه از نگاه و رویکرد امام حسن(ع)؛ بلکه براساس مبانی خود در تکفیر اهل شام. اینها خود را از امام حسن(ع) هم اتقلابیتر میدانستند و شمربنذیالجوشن و شَبَثبنرِبعی از سران این گروه بودند. اینها برای حضرت هزینه درست میکردند و شاید بتوان گفت که نقش این گروه در تحمیل صلح بر امام حسن(ع) زیاد بود. عجب اینکه آنها در ادامه کار بهسمت معاویه چرخیدند!
شکاکها: کسانی که فریب خوارج را خورده بودند؛ اما هنوز در سلک آنها درنیامده بودند. اگرچه که مخالفتی از اینها سرنمیزد، اما قابل اعتماد نیز نبودند.
الحمراء: که حدود بیستهزار جنگجوی تازهمسلمان و غیرعرب بودند و بهدلیل ناآشنایی با معارف حقیقی اسلام، بهراحتی در اختیار مجموعهها و افراد قرار میگرفتند. مثلا در ماجرای مربوط به امام حسن(ع) و قضیه عاشورا بهنفع امویان حرکت کردند.
شیعیان: مردمانی بابصیرت که پابهرکاب حضرت، آماده جنگ و مبارزه بودند.
حال نوبت آن است که از تاریخ درس بگیریم: اگر معاویه را نماد «دشمن خارجی» بگیریم، شاید بتوان راهبردها و راهکارهای او را بر حرکات دشمنان مختلف نظام اسلامی تطبیق کرد. برخی را از عاقبت تقابل با خود میترساند و برخی دیگر را با تطمیع و تهدید از میدان بهدر میکند. نیروهای داخل جامعه هم شامل همان تقسیمبندی بالا هستند: «نفوذیها» که دل در گرو دشمن دارند و پازل دشمن در داخل کشور را تکمیل میکنند. خوارج که همان انقلابینماها هستند و با اعمال غلط خود هزینهسازی برای انقلاب میکنند. شکاکها که در فضای اجتماعیِ غبارآلود و کمکاری نیروهای انقلاب، ممکن است تحتتأثیر حرکات انقلابینماها یا نفوذیها قرار بگیرند. الحمراء را شاید بتوان بر افرادی تطبیق کرد که هم شور و هیجان و قدرتعمل دارند و هم فهمشان از مبانی انقلاب و اسلام، بهاندازه کافی نیست و به همین دلیل باید به آنان آگاهی و بصیرت لازم را داد؛ وگرنه خدایناکرده ممکن است فریب بخورند. و نهایتا انقلابیون مؤمن، که به آرمان انقلاب وفادارند و با فهم درست از تحولات داخلی و بینالمللی، همواره پای کار انقلاب مانده و با همه سختیها و مشقتها، کار انقلاب را پیش بردهاند.
تاریخ نیز چیزی جز برآیند این نیروها بر هم نیست. پس هرگاه مؤمنان انقلابی که متناظر بر شیعیان مخلص دوران امام مجتبی(ع) هستند، به وظایف خود عمل کنند و با شکست توطئه نفوذیهای دشمن و انقلابینماها، سایر طیفهای جامعه را هدایت درست کنند، قاعدتا میتوان آینده جامعه را آیندهای مطلوب و تضمینشده دانست؛ آنچنانکه در دوران انقلاب اسلامی، این اتفاق رخ داده است.
@mardomegarmsarr
کانال بین المللی طلایه داران بدون مرز 1732052645653.mp3
9.78M
🌍دعای جوشن صغیر برای پیروزی حزب الله بخوانید
﹏﹏⃟🌻﹏﹏﹏
در نظام الهى، پاداش نيكىها بيشتر از خود نيكىهاست هرچند به مرحله عمل نرسد ، ولى كيفر كار بد به اندازه كار بد و به شرطى است كه از درجهى فكر و انديشه بگذرد و لباس عمل بپوشد.
🔴مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَيْرٌ مِنْها وَ مَنْ جاءَ بِالسَّيِّئَةِ فَلا يُجْزَى الَّذينَ عَمِلُوا السَّيِّئاتِ إِلاَّ ما كانُوا يَعْمَلُونَ ؛ سوره قصص آیه ۸۴
🔴ترجمه : هر كس كار نيكى [به پيشگاه خدا] بياورد، پاداشى بهتر از آن براى اوست، و هر كس كار بدى بياورد [پس بداند آنان كه كارهاى ناشايسته انجام دادهاند] جزا داده نمىشوند مگر آنچه را همواره انجام مىدادهاند
@mardomegarmsarr
رسایی نماینده مردم تهران در صحن علنی :
مسئله یک نفر نیست مسئله یک جریان است که ۸ سال کشور را به قهقرا برد و امروز کنار گوش رئیس جمهور ایستاده است.
برق قطع می شود آب قطع میشود نان گران می شود همه چیز دارد گران میشود چون آنجا یک عده مشورت میدهند که باید برویم دستمان را جلوی غرب دراز بکنیم؛ مسئله فرد نیست.
@mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه فراری نیست، مرگ میرسد
راه حل فرار از مرگ نیست
بلکه قبول مرگ و تذکر به خویش است
تذکر به اینکه مرگ میرسد
پس حواست به اعمالت باشد
برای همین اسمش یاد مرگ است
@mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لولوسازی دشمن
از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید! آل عمران ۱۷۵
-قطعا نباید توانایی های دشمن رو دست کم بگیریم ولی لولوسازی هم کار اشتباهیه،تاریخ هم به ما ثابت کرده مقاومت هزینه کمتری داره نسبت به سازش...
@mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینبار اگر قرار به سقوط خرمشهری باشد.....
@mardomegarmsarr
«ابوالفضل ایلچیبیگ» رئیسجمهور وقت جمهوری آذربایجان:
من این حرف را بارها زدهام و روی حرف خودم هم میایستم؛ تا سال ۲۰۰۱ آذربایجان جنوبی از ایران جدا خواهد شد!
پن: نامبرده در سال ۲۰۰۰ در آنکارا به دیار باقی شتافت.
@mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن بچه شیعه احساسی نیست، تخسه...عشق چه میفهمه؟!
ببینید شیعه ها چطورن...
@mardomegarmsarr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینکه ظریف میتونه اینقدر خودشیفته باشه هم جالبه!
خودتون مقایسه کنید.
@mardomegarmsarr
انجمن_حجتیه
انجمن حجتیه، تعطیلی یا انحلال؟
يك دسته ديگر هم كه تزشان اين است كه بگذاريد كه معصيت زياد بشود تا حضرت صاحب بيايد. حضرت صاحب مگر براى چى می آيد؟ حضرت صاحب می آيد معصيت را بردارد، ما معصيت كنيم كه او بيايد؟
📚صحيفه امام، ج17، ص: 534
پس از بالا گرفتن فعالیت بهائیان به سرکردگی استعمار، به منظور مقابله با آنها، انجمن خیریه حجتیۀ مهدویه در سال ۱۳۳۲ تأسیس شد.
این انجمن ابتدا فعالیتهای خوبی علیه بهائیان داشت به نحوی که بسیاری از عالمان دینی از آنها حمایت میکردند و وجوهات شرعی در اختیارشان میگذاشتند.
با گذشت زمان، ماهیت واقعی حجتیهایها آشکار شد. عقایدی چون عدم مداخله در امور سیاسی، ترویج ظلم و ستم، همکاری با ساواک و... باعث مخالفت برخی بزرگان از جمله امام خمینی با آنها شد.
امام خمینی در سال 62 طی یک سخنرانی، علیه آنها موضعگیری نمود و آنها نیز با صدور بیانیهای به صورت رسمی اعلان تعطیلی کردند.
اما وقتی امام راحل بیانیۀ آنها را مشاهده نمود، با بصیرت و تیزبینی خاصی که داشتند چنین فرمودند: «تعطیل غیر از انحلال است.» ولی آنها هرگز اعلام انحلال نکردند.
همان طور که امام راحل تشخیص داده بود، آنها هنوز هم فعالیتهایی دارند که حوزویان به ویژه مرکز_تخصصی_مهدیت باید علیه آنها افشاگری نمایند.
@mardomegarmsarr
♨️ رابطه انجمن حجتیه و مکتب تفکیک
مکتب تفکیک یا مکتب مَعارفی خراسان، اندیشهای مبتنی بر خالصسازی آموزههای دینی، تفکیک و جدایی آنها از اندیشهها و آموزههای فلسفی و عرفانی است.
این مکتب توسّط مرحوم آیتالله میرزا مهدی اصفهانی، در مشهد شکل گرفت و پس از آن توسط پيروان وی در حوزه های علمیه مشهد، قم و تهران رواج پیدا کرد.
شیخ محمود حلبی که موسس انجمن حجتیه است، یکی از شاگردان برجستۀ میرزا مهدی اصفهانی و از طرفداران مکتب تفکیک بوده است.
بین شیخ محمود حلبی و موسس مکتب تفکیک رابطۀ مرید و مرادی بوده و ایشان اهتمام ویژهای به ترویج اندیشههای استادش داشته است.
تنظیم دروس میرزا مهدی اصفهانی در قالب تقریر نویسی و چاپ آنها با عناوینی چون تقریرات اصول، حجیت قرآن و... از جمله اقداماتی است که شیخ محمود حلبی برای ترویج اندیشههای استادش داشته است.
بر همین اساس ساختار فکری انجمن حجتیه در مباحث عقلی و نقلی، نشأت گرفته از مکتب تفکیک میرزا مهدی اصفهانی است که با روشهای متعددی توسط شاگردش شیخ محمود حلبی در انجمن رسوخ پیدا کرده است.
@mardomegarmsarr