معرفی برگزیدگان جشنواره عمار
در بخش جمهور پیروز، لوح افتخار به دلیل «ارائه روایتی خوش ساخت از مجاهدت مادری امیدوار» به اثر «ماهد» به کارگردانی حامد نمازی و اثر «میانداران» به کارگردانی صادق قاسمی به دلیل «توجه به نقش مردم در حل مسائل حاشیه کلانشهرها» اهدا شد. فانوس این بخش نیز به دلیل «گفت و گو با نسل جدید درباره ریشههای هویت ایرانی برای ساخت آینده» به اثر «پشت کوههای علی زنگی» به کارگردانی علیرضا باغنشی رسید.
در بخش جنگ فرهنگی هیئت داوران ضمن تقدیر از اثر «سقف شیشهای» به کارگردانی محسن کریمیان و اثر «لابیرنت(هزارتو)» به کارگردانی «محمدرضا عبدالحمیدی»، لوح افتخار این بخش را به دلیل روایت منسجم از یک سوژه مناسب» به اثر «مرد مردم» به کارگردانی مجید بهجت اهدا شد. همچنین لوح افتخار دیگری به دلیل «ساخت مستند پرتره جذاب از هنرمند انقلابی» به اثر «نورالقدس» به کارگردانی احسان شادمانی اهدا شد. فانوس این بخش هم به دلیل «پرداختن به موضوع مهم در قالب قصهای جذاب از یک سوژه مناسب و خلق تصاویری دوست داشتنی» به اثر «نفس» به کارگردانی علیرضا باغشنی اهدا شد.
در بخش جنگ اقتصادی و رویای ایرانی، لوح افتخار به دلیل «پرداخت هنرمندانه زندگی مجاهدانه و امید آفرین، زیبا جهانشاهی» نصیب حمید علیداد برای اثر «زیبا» و سید مهدی مصطفوی برای پژوهش اثر «بمبها می آیند» شد. همچنین دو اثر «سه روز قبل پرواز» به کارگردانی علیرضا باغشنی و «زینب» به کارگردانی «عزیز بابانژاد» مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفتند.
در ادامه برنامه نشان مردمی استقلال به دستان خانواده شهید شهریاری به علیرضا یوردخانی، سوژه قهرمان مستند «تلک» اهدا شد. علیرضا یورخانی پس از دریافت این جایزه بیان کرد: «خدمتگزار کوچک مردم ایران هستم. کار خوب خودش دعاست. این یک شعار بود و ما به این شعار عمل کردیم. اگر میخواهیم حزباللهی واقعی باشیم، باید تلاش کنیم گرهای از کار مردم باز کنیم.»
قطعه عربی در جشنواره
در بخش دیگری از این مراسم، مهدی العبودی، خواننده عربزبان حوزه مقاومت فانوس و لوح افتخار خود را از دست خانواده شهدا گرفت. در ادامه نیز جوایز بخشهای عدالت و آرمان روحالله به دست خانواده شهیدان امیراحمدی و حدادیان به برگزیدگان این بخش رسید.
ادامه برگزیدهها
هیئت داوران در بخش مستند «عدالت» ضمن تقدیر از اثر «ارث مادری» به کارگردانی محسن آقایی و اثر «سرطان اجتماع» به کارگردانی محسن اسلامزاده، لوح افتخار این بخش به دلیل تلاش قابل قدردانی برای تبیین مسائل صنفی کارگران معدن به اثر «آوار جان» به کارگردانی محمدعلی ابراهیمی، اهدا شد. فانوس این بخش نیز به اثر «عالیجنابان معدن» به کارگردانی محمود شهبازی رسید. دیگر فانوس این بخش به دلیل «معرفی یک گروه قهرمان مردمی و روایت تصویری از ایستادگی» به اثر «سنگر هفتتپه» به کارگردانی علی زهیری اهدا شد.
در بخش مستند «آرمان روح الله» ضمن تقدیراز اثر «آرمان» به کارگردانی رضوانه فتحی، لوح افتخار این بخش به اثر«تروکاژ2» به کارگردانی محمدهادی نعمتی و اثر«ترورامنیت» به کارگردانی علی سرو و ستاره کوهکن تقدیم شد. فانوس این بخش نیز به دلیل «پرداخت چند وجهی و جذاب به فتنه 1401» به اثر «هشت نفرت انگیز» از مهدی لارویی اهدا شد.
در بخش مستند «حافظه ملی (تاریخ سیاسی)» ضمن تقدیر از آثار «تفسیر و تفنگ» به کارگردانی رضا ایروانی الداغی و سیدحسین امام جمعه و اثر «مافیای بمب افکن» به کارگردانی سید مصطفی سیدالحسینی تقدیر شد، لوح افتخار این بخش نیز به دلیل «ارائه تصویر مستند و عینی از سوء استفاده جریانهای تجزیه طلب و وابسته خارجی» به اثر «دژِی کانو» به کارگردانی «یزدان پرونده» همچنین لوح افتخار دیگر این بخش به اثر «می مات» به کارگردانی «محمد علی رخشانی صابر» به دلیل «ارائه چهره جدیداز مقاومت ملی در برابر تجاوز ستم و تعدی انگلستان در مناطق بلوچستان» اهدا شد.
ضمنا فانوس این بخش به اثر «مستند شهر نو» به کارگردانی سیده مهدیه قریشی تعلق گرفت، همچنین فانوس دیگری به مستند «این یک اعتراض است» به کارگردانی «مهدی محمودی» به دلیل «طرح پاسخ به مسئله دیکتاتوری در ایران و مواجهه عزتمندانه روسای جمهوری ایران با اعتراضات حضوری دانشجویی و ایجاد شورآفرینی و هیجان و نشاط جنبش دانشجویی» اهدا شد.
صدای طنینانداز مرگ بر آمریکا
موزاییک مرگ بر آمریکا در صدای طنینانداز شعار «مرگ بر آمریکا» به ضد آمریکاترین و ضد استکبارترین اثر جشنواره، یعنی مستند «مافیای بمبافکن» به کارگردانی «سید مصطفی سید الحسینی» تعلق گرفت.
١
@mardomi_zanjan
٢ از ٣
علی مرتضی در اختتامیه پانزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: «میخواهم به لبنانیها بگویم اینجا ایران است و ایرانیها با ما هستند. لبنان قوی است؛ بیش از صد و بیست سرباز صهونیست کشتیم و هزاران نفر را زخمی کردیم و اقتصاد رژیم صهیونیستی را متوقف کردیم.»
وی افزود: «پس از مکتب امام خمینی، همیشه خوشحال بودیم که در زمان حیات سیدحسن هستیم. به شما میگویم که فکر و ایده مقاومت شما حتی از مسلمانان هم عبور کرده است و به هنر تبدیل شده است و ما امروز در جشنوارهای هستیم که ثابت میکند مقاومت در هنر و قلم و رسانه است.»
علی مرتضی در ادامه تصریح کرد: « قبل از جنگ، سیدحسن نصرالله به دشمنان گفت افقی میآیید و عمودی میروید و این حقیقتا از طرف ایران محقق شد.»
وی ادامه داد: « با توجه به اینکه نمیخواهند ملتهای منطقه وجود داشته باشند؛میخواهند ما را از نقشه جغرافیایی حذف کنند و مثل کرونا با ما برخورد میکنند. میخواهم به آنها بگویم ما در هنر و رسانه هستیم. حتی اگر همه وجود ما را از بین ببرید، ما برای این موضوع راهحل داریم.»
فکر و ایده مقاومت به هنر تبدیل شده است
با توجه به بمباران فرودگاه صنعا در یمن، پرواز کمال شرف به ایران دچار تاخیر شد و وی فردا به تهران میرسد از همین رو پیام تصویری این هنرمند به جشنواره «عمار» پخش شد. استاد قدیریان در این کلیپ درباره کمال شرف گفت: «از نکات مثبت کمال شرف صداقت اوست که بخاطر حضور در میدان است. ساده گفتن از خصوصیات مردان میدان است. تبلیغ در اوج حوادث نیز از دیگر ویژگیهای اوست. کمال شرف ضرورتها را خوب فهمیده و دشمن را میشناسد.»
کمال شرف در این ویدیو اظهار داشت: «مراتب تشکر خود را از مردم، حکومت و رهبری برای موضعگیریهای عظیمشان اعلام میکنم. دوست داشتم در این لحظات در کنار شما باشم اما به دلیل محاصره یمن، دیرتر به ایران خواهم رسید. اما این لحظه را تبلور لحظهای استثنایی در هنرم میبینم.«
وی در ادامه افزود: «از عمار بخاطر برنامه خوبی که ارائه داد تشکر میکنم؛ همچنین از هنرمندی که چنین تصویر بزرگی را خلق کرد و باعث امید در دل رهبر انقلاب شد. امیدی که حضرت آقا برای ادامه راه دارد.»
در ادامه هدیه ویژه قطعه فرش حرم امام رضا توسط خانواده شهید بیدی به «علی مرتضی» خبرنگار جبهه مقاومت اهدا شد. پس از این هدیه، فانوسهای جشنواره دوباره درخشیدند.
هیئت داوران لوح افتخار بخش نظم جدید جهانی و نهضت جهانی مستضعفین را به دلیل «سوژهیابی جذاب و پرداخت به نقش گروههای مردمی در حمایت از مقاومت مردم غزه و فلسطین» به اثر «دکتر تانر» به کارگردانی محمد مجیدپور اختصاص یافت. فانوس این بخش به دلیل «روایت جذاب و روان از تاریخ مقاومت فلسطین با استفاده از عکسهای خانوادگی» به اثر «آلبوم خانوادگی» به کارگردانی محمدرضا نوروزبیگی و دیگر فانوس این بخش به دلیل «روایت کامل از تسلیح و گروههای مقاومت فلسطین و نقش شهید سلیمانی در این راستا و بازنمایی تسلیح مقاومت به عنوان بخشی از نظم جدید جهانی» به اثر «در تدارک طوفان» به کارگردانی احسان شادمانی تعلق گرفت.
در بخش بین الملل دیپلم افتخار این بخش به اثر «قدسنا» ساخته سید محمدحسین خلیلی اهدا شد. فانوس این بخش نیز به اثر «حاضر بالمغلوب» ساخته سید محمد غسان زوقان و اثر «شیرین» به کارگردانی زید شکر تعلق گرفت.
همچنین لوح افتخار بخش پادکست فضای مجازی به اثر «ماجرای بهمن» ساخته احسان زارع اهدا شد. فانوس بخش تولیدات فضای مجازی به اثر «میدان» به کارگردانی محمد صمصامی تعلق گرفت.
در بخش تولیدات هوش مصنوعی لوح افتخار این بخش به اثر «حق حیان» محمدحسین امامی اهدا شد. فانوس این بخش نیز به اثر «واکنشات» ساخته محمدحسین امانی رسید. لوح افتخار بخش صفحات مجازی به اثر «بافتار» ساخته مرتضی ابراهیم پور اهدا شد.
فانوس بخش صفحات انسان رسانه نیز به حسین جنتی و فانوس دیگر این بخش به سید کاظم روح بخش تعلق گرفت.
خنجر یمنی در دست «صور صعده»
خنجر یمنی، جایزه ویژه اختتامیه پانزدهمین جشنواره عمار، توسط خانواده شهید محمد میرزایی به امیرحسین رضایی و محمدمهدی شعاعی کارگردانان اثر «صور صعده»، اهدا شد.
یکی از فانوسهای جشنواره به دستان پرمهر خانوادههای شهید رفیعی، شهید احمدی روشن و شهید ناصری به سیدعلی شاه موسوی خواننده جبهه مقاومت اهدا شد.
بخش بعدی مراسم اختتامیه به پخش کلیپ معرفی هیئت داوران و نامزدهای بخش تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس اختصاص داشت که با حضور خانواده شهدا و هیئت داوران از برگزیدگان این بخش قدردانی شد.
٢
@mardomi_zanjan
٣ از ٣
در بخش مستند تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس، هیئت داوران ضمن تقدیر از اثر «پروانه» به کارگردانی«ایمان احمدی»، لوح افتخار این بخش را به دلیل کارگردانی درست و بدون تکلف و نگاه ملی و انسانی به تلاش خستگی ناپذیر برای وطن و مردم با هر قومیت و مذهب به اثر «همسفر» به کارگردانی «محمدحسین حیدری» و اثر «شیخ محمد» به کارگردانی «روح الله فخرو» به دلیل «کارگردانی و طراحی مناسب و پرتلاش بخش های بازسازی» اختصاص دادند.
ضمنا فانوس این بخش به دلیل «بیانی نو پیرامون موضوعی جذاب از همدلی اهل مسجد و کلیسا در دفاع مقدس» به اثر«چلیپا و هلال» به کارگردانی«محسن اردستانی» تعلق گرفت.
لوح افتخار در بخش فیلمنامه به آثار «سرمنزل» به نویسندگی «کوثر امیدی» ،« به دنبال خورشید» به نویسندگی «مهدی قاسمزاده»، «ایستاده در آوار» به نویسندگی «صائمه گیلانی» و «راه بی بازگشت» به نویسندگی «امیر روئینی» اهدا شد. تک فانوس این بخش نیز برای اثر «ممدوک» به نویسندگی « محسن دانش بیری» به جای ماند.
هیئت داوران در بخش فیلم داستانی بلند ضمن تقدیر از اثر «میرو» به کارگردانی «حسین ریگی»، فانوس این بخش را به «آن دو» به کارگردانی « مرتضی رحیمی» اهدا کردند.
لوح افتخار بخش فیلم داستانی نیمه بلند و کوتاه به اثر «messege(پیام)» به کارگردانی سعید ملتجی و اثر «سیزده سالگی» به کارگردانی محمد اسفندیاری تعلق گرفت و فانوس این بخش سهم «فرزند حبیب» به کارگردانی کریم مهرآبادی شد.
در بخش کاندیداهای دریافت جایزه تیزر فرهنگی، لوح افتخار به اثر «خارج» به کارگردانی «محمدحسین عباسی» و فانوس جشنواره به اثر «شهیدانه زیستن(موج نو)» به کارگردانی «کمیل ارجمندی» اهدا شد.
٣
@mardomi_zanjan
🎥 دانشمندی که رهبری او را «کانون امید و ابتکار و نوآوری» نامید
📆 به بهانه ۱۴ دی ماه، سالروز ارتحال دکتر #کاظمی_آشتیانی
🎞 مستند #داستان_آینده روایتی از مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی است؛ از تلاشهای این دانشمند در پژوهشگاه رویان تا بنیانگذاری جایزه بینالمللی کاظمی چهار سال بعد از فوت ایشان.
♦️ دانلود #مستند «داستان آینده» جهت اکران:
🌐 B2n.ir/dastane_ayande
🚩#حسینیه_هنر_زنجان همراه ما باشید
🌐@hoseinieh_honar_zanjan
#خبر | عمار همیشه در فضای بایکوت حرف میزند
محسن اردستانی، کارگردان و مستندساز:
📌در جستوجوهایی که انجام دادم، گفتگو با عزیزانی که در این حوزه فعال بودند و جلساتی که شرکت میکردند، به دو یا سه سوژه جالب رسیدم. یکی از این سوژهها کلیسا و مسجدی در آبادان بود که دیوار مشترکی داشتند
📌کلیسا مربوط به سال ۱۳۲۰ و مسجد مربوط به سال۱۳۴۰یعنی۳۰ سال بعد بود. ماجرای جالبتر این است در ایام دفاع مقدس، حیات کلیسا به محل آموزش رزمندگان تبدیل میشود و این موضوع برای من جذاب بود
مطالعه کامل خبر:
https://ammarfilm.ir/?p=36646
@mardomi_zanjan
8.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دعوت رهبر انقلاب به تحقیق و نوشتن دربارۀ امام جواد، امام هادی و امام عسکری(ع)
🔹رهبر انقلاب ظهر امروز در پایان مجلس روضۀ شهادت امام هادی علیهالسلام، به نقش بیبدیل این امام همام و پدر و فرزند این بزرگوار، در گسترش کمّی و کیفی تشیع اشاره کرده و فرمودند: در هیچ دورهای از تاریخ اسلام، تشیع به گستردگی دورهی این سه امام بزرگوار نبوده است. بغداد و کوفه در زمان امام هادی و امام جواد به مراکز اصلی شیعه تبدیل شدند و نقش این بزرگواران در ترویج معارف شیعه بینظیر بوده است.
🔹ایشان با تأکید بر ضرورت پرداختن به زندگی و معارف این امامان در عرصههای مختلف تاریخی و هنری، ضمن انتقاد از نپرداختن به این سه امام بزرگوار در این عرصهها گفتند: متأسفانه در تاریخنگاری، کتابنویسی و حتی در منابر ما، به زندگی و معارف این سه امام بزرگوار کمتر پرداخته شده است. بسیار بجاست که پژوهشگران و هنرمندان در این زمینه کار کنند و آثار بیشتری خلق شود.
🔹رهبر انقلاب همچنین از زیارت جامعۀ کبیره بهعنوان گوهری بیهمتا یاد کرده و افزودند: اگر تلاش امام هادی علیهالسلام نبود، ما امروز زیارت جامعه کبیره را در اختیار نداشتیم. معارف موجود در این زیارت، که بر پایه آیات قرآن و حقایق ناب شیعه است، تسلط و عمق علمی امام هادی علیهالسلام را نشان میدهد.
🔹حضرت آیتالله خامنهای همچنین با اشاره به یکی از رمانهایی که بهتازگی مطالعه کردهاند و یکی از معجزات حضرت جواد علیهالسلام در آن ذکر شده بود، تولید آثار هنری در این زمینهها را کم توصیف کردند و خواستار توجه برای تولید آثار بیشتری در این مقوله شدند.
@rahbari_plus
امشب؛ برنامه زنده ثریا
ترمز دلار کجاست؟!
کدام جریان از جهش دلار سود میبرد؟!
آیا زمان عبور از تجویزهای آزموده شده تثبیت و گرانسازی فرا نرسیده است؟
راه سوم چیست و چگونه میتواند بازی را به نفع مردم و اقتصاد تغییر دهد؟
حفظ ارزش پول ملی وظیفه کیست؟!
آیا میتوان تاثیر جهش دلار در تشدید تورم را انکار کرد؟
حکمرانی ریال، مالی و ارزی چیست و دولتها تا کی قرار است از اصلاح بدیهیترین زیرساختهای حکمرانی اقتصادی غافل بمانند؟
باحضور:
🔹دکتر مهدی موحدی بکنظر
▫️ اقتصاددان و مدرس دانشگاه
🔹 محمدطاهر رحیمی
▫️ پژوهشگر و کارشناس اقتصادی
با دعوت و در انتظار پاسخگویی مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد
امشب؛ یکشنبه ۱۶ دیماه
ساعت ۲۳:۱۵
شبکه یک سیما
7.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سفر به کودکی مشترک مادربزرگهامون با ساعت جادویی
✴️ عماد با یه ساعت جادویی میره به گذشتهها برای کمک به پدربزرگ و مادربزرگش در انجام یک ماموریت بزرگ و تاریخساز.
⬅️ ثبتنام رزرو سانس سینما و اکران مردمی پویانمایی #ساعت_جادویی :
🌐 https://B2n.ir/Saat-Jadouee
☎️ ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰
🚩 به #حسینیه_هنر_زنجان بپیوندید
💠 @hoseinieh_honar_zanjan
17.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 حکایت دیدنی «قفس شیرهای درنده»
▪️حکایتی از امام هادی علیه السلام
🔸نقاشی شن: علی برنایی
@mardomi_zanjan
🔻رابطه مردم و حکومت؛ فرمانبری و فرمانروایی یا ...؟
✍علامه مصباح یزدی
🔹️ عده اى چنین استدلال مىکنند که حکومت دو نوع بیشتر ندارد و حکومت اسلامى به اعتراف خود طراحان و نظریه پردازان آن دموکراتیک نیست، پس حکومت دیکتاتورى خواهد بود! چون پیروان ولایت فقیه مىگویند ولىّ فقیه نیز در واقع از طرف خدا اذن حکومت دارد و این طور نیست که مردم او را تعیین و به این مقام نصب کنند؛ پس در حکومت مبتنى بر نظریه ولایت فقیه دموکراسى وجود ندارد.
🔹️ اما واقعیت این است که حکومت منحصر به این دو نوع نیست و ادعاى ما این است که حکومت اسلامى هیچ یک از دو نوع مذکور نمىباشد. بر اساس نظریه حکومت اسلامى، مردم و حکومت دو طبقه نیستند که یکى بالا و دیگرى پایین، یکى فرمانده و دیگرى فرمانبردار باشد، بلکه همه، از حاکم و رعیت، در برابر قانون یکسان و برابر هستند. به هنگام تولد، روى پیشانى هیچ کس عنوان «حاکم» یا «ولىّ فقیه» یا «سلطان» یا «رییس جمهور» نوشته نشده و کارگزاران حکومت از همین مردمند و با دیگران هیچ تفاوتى ندارند.
🔹در حکومت اسلامى، رابطه مردم با حکومت نه چنین است که حکومت آقا و مردم نوکر باشند و نه برعکس که مردم آقا و حکومت نوکر باشد، بلکه همه یکسانند. در این جا آنچه در واقع انجام مىشود نوعى تقسیم کار است و آن کسى که دستور مىدهد فراتر از همه ما است؛ از این روى نه دولت و حکومت فرمانروا است و نه مردم، بلکه فرمان دهنده حقیقى خداى مردم است.
🔹در این جا حاکمیت از آنِ آفریننده و صاحب اختیار همه مردم است. در مقابل حکم او تمام مردم یکسانند، چه پیغمبر و امام و ولىّ فقیه باشند و چه از شهروندان عادى. حتى اگر برده اى با پیامبر یا امام یا ولىّ فقیه به عنوان رهبر مسلمین، نسبت به یک موضوع حقوقى اختلاف پیدا کنند، وقتى نزد قاضى مراجعه کنند، باید یکسان کنار هم بنشینند و قاضى هم باید با آنها یکسان سخن بگوید.(*اشاره به داستان رفتار قاضی در اختلاف شخص یهودی با امیرالمومنین علیه السلام)
🔹پیامبر نیز حق ندارد به دل خواه خود، هر چه که خواست به مردم دیکته کند، تا روزى گفته شود چون مردم او را انتخاب نکرده اند و حکومت بر وفق خواست مردم نیست، پس حکومت، دیکتاتورى و حاکم نیز دیکتاتور است! پیامبر و غیر او، هرگز حق ندارند حتى یک کلمه بر خلاف حکم خدا حکمى صادر کنند. او، و به طور کلى حاکم اسلامى، مجرى قانون است؛ اما نه قانون مردم بلکه قانون خدا. او فرمانبردار است، اما نسبت به خدا. از خودش هیچ اراده اى ندارد: وَ لَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنا بَعْضَ الاَْقاویلِ لاََخَذْنا مِنْهُ بِالْيَمینِ ثُمَّ لَقَطَعْنا مِنْهُ الْوَتینَ ؛ یعنى اگر پیامبر(صلى الله علیه وآله) سخنى را به دروغ بر ما ببندد و قانونى را که ما وضع نکرده ایم، بگوید این قانون خدا است، ما به سختى با او برخورد مىکنیم
🔹️بنابراین او که پیامبر الهى است حق ندارد چیزى از پیش خودش بگوید، چه رسد به امام یا ولىّ فقیه. اگر بخواهد در بعضى از موارد مقررات خاص حکومتى وضع کند (احکام حکومتى)، آن هم باید با اجازه خداوند متعال باشد.
🔹️پس همه نسبت به خداى متعال بنده و مطیع و یکسان هستند، فقط مسؤولیت و مأموریتى به حاکم اسلامى داده شده که احکام الهى را در زمین اجرا کند. این نیز بدان جهت است که با توجه به ضرورت وجود حکومت در جامعه، وجود یک سلسله مقررات و قوانین الزامى است و براى اجراى قوانین و نیز حل اختلافاتى که در فهم و عمل به قانون پیش مىآید، هر جامعه اى نیاز به یک مجرى و فصل الخطاب دارد که در مقام اجرا بتواند حرف آخر را بزند و اختلافات را حل کند.
🔹️اگر بنا باشد هر کسى بگوید به نظر من قانون این را مىگوید و قرائت من از قانون این است، اختلافات حل نمىشود.
📚 كاوش ها و چالش ها-جلد دوم ، صفحه ۱۱۵
@mardomi_zanjan
10.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻قدرت تشکیلات
چطور غولهای سرمایهداری را شکست دهیم...
💎 حجتالاسلام دکتر محسن خاکی
برشی از دوره MPA با رویکرد حکمرانی مردمی
🎙 صوت کامل این جلسه:
https://eitaa.com/shipaa/778
🎥 فیلم کامل جلسه:
https://eitaa.com/shipaa/723
🔹کانال شیپا (شبکه پیشرفت):
https://eitaa.com/shipaa