🇮🇷 سامانه مردم رسی
کد ثبت: #1006454 #4d38e6ea9ad5d95f5d67fa47b6a38c25 سلام خداقوت چقدربااطمینان وارامش میگیدبساط بیحجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کد ثبت:
#1006488
#71c94ed881607ccc927e57a7899b61c5
رهبر انقلاب کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است این مسئله، قطعا حل خواهد شد انشاءالله
#گزارش_مردمی_شهریور_1403
مردم رسی:
ممنون از ارسال فیلم🙏
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 http://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/mardomrasi
📺https://www.aparat.com/v/VB8SC
1.4M
♨️صــوت خـیــلی مــهــم دکــتــر تــقـوی
❌گـــول ظـاهــر آرام شـهـرهــا را نــخـوریـد
📌 ۱۵ شـهـریــور ۱۴٠۳
📣منتشر کنید...
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608
ربیع الاول که آمد خیلی کانال ها رنگ پروفایلشان را از سیاه و سفید به رنگی تغییر دادند، ولی ما همچنان داغدار غزه هستیم...
کُشت ما را غم کودکان غزه.
به روزمان برکت بدهیم با فرستادن یک لعنت بر اسرائیل و حامیانش ....
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608
متاسفانه تصویر دلخراش کنده شدن گوش یک شهروند شیرازی توسط سگ صاحبدار بی قلاده ای در یکی از پارکهای شیراز به دست ما رسید.
ظاهرا در موضوع سگ گردانی تا یک اتفاق وحشتناکی رخ ندهد، کسی عین خیالش نیست.
و آزادی صاحبان سگ به آزادی انسانها ترجیح دارد.
😡حتما پیگیری میکنیم.
اگر یک کودک خردسال گیر این سگ افتاده بود چه اتفاقی رخ می داد؟؟؟
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608
44.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کد ثبت:
#1006600
#71c94ed881607ccc927e57a7899b61c5
۱۵ مرگ با هاری، یکی از فجیعترین مرگهای جهان آیا واقعا با یه خراش ساده، ممکنه هاری بگیریم و حتی بمیریم برشهایی از قسمت چهارم مستند ۶قسمتی دومینو خطر مرگ بر اثر هاری سگ گربه حیواناتخانگی گرسنگی تشنگی عطش آب توهم اضطراب ترس واکسن مرگ جن جنگیر زخم عفونت خشم حمله ویروس RNA گزش مغز اعصاب تشنج فراموشی مرگ
#سگ_مسئله
#گزارش_مردمی_شهریور_1403
کد ثبت:
#1006606
#d90d9031dc24ac1f6376991411319f70
زنده باد به شما که در همه حال حواستون به غزه و فلسطین هست به گفته خمینی عزیز، مرگ بر اسراییل و امریکا یک شعار نیست باور ماست
#گزارش_مردمی_شهریور_1403
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫یکی زنهای بی حجاب طرفدار دارند و یکی سگ ها
🔰درد و دل نگهبان یکی از پارکها در خصوص کشف حجاب و سگ ها و کسانی که از آنها طرفداری می کنند.
🤨آهای اونی که ژست روشنفکری گرفتی و میگی چیکارشون داری!!
😐 گناه تو، کمتر از انجام دهنده نیستا.
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 این سخنرانی شهید بهروز مردای برای ساعاتی قبل از شهادتش در شلمچه میباشد ...
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳ورژن جدید اسلام در صحبت های سید جواد هاشمی 👆
💠سوره مبارکه النساء آیه ۱۵۰
إِنَّ الَّذينَ يَكفُرونَ بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَيُريدونَ أَن يُفَرِّقوا بَينَ اللَّهِ وَرُسُلِهِ وَيَقولونَ نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَنَكفُرُ بِبَعضٍ وَيُريدونَ أَن يَتَّخِذوا بَينَ ذٰلِكَ سَبيلًا﴿۱۵۰﴾
کسانی که خدا و پیامبرانِ او را انکار میکنند، و میخواهند میان خدا و پیامبرانش تبعیض قائل شوند، و میگویند: «به بعضی ایمان میآوریم، و بعضی را انکار می کنیم» و میخواهند در میان این دو، راهی برای خود انتخاب کنند...
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608
🇮🇷 سامانه مردم رسی
😳ورژن جدید اسلام در صحبت های سید جواد هاشمی 👆 💠سوره مبارکه النساء آیه ۱۵۰ إِنَّ الَّذينَ يَكفُرونَ
✅ایجاد نظام اسلامی به نحو کامل، مطالبه اسلام از مسلمین
آنچه ما از مجموع معارف قرآنی استفاده میکنیم و درمییابیم، این است که مطالبهی اسلام از مسلمین، ایجاد نظام اسلامی بهنحو کامل است؛ مطالبهی اسلام، تحقّق کامل دین اسلام است. این آن چیزی است که انسان در مجموع آن را احساس میکند.
دین حدّاقلّی و اکتفای به حدّاقلها، از نظر اسلام قابل قبول نیست؛ ما در معارف خودمان چیزی بهعنوان دین حدّاقلّی نداریم، بلکه در قرآن کریم در موارد متعدّدی اکتفای به بعضی از تعالیم دینی دون بعضی، مذمّت شده است؛ «اَلَّذینَ جَعَلُوا القُرءانَ عِضین»
همانها که قرآن را تقسیم کردند (؛ آنچه را به سودشان بود پذیرفتند، و آنچه را بر خلاف هوسهایشان بود رها نمودند)!
یا آیهی شریفهی «وَ یَقولونَ نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَ نَکفُرُ بِبَعض» (میگویند: «به بعضی ایمان میآوریم، و بعضی را انکار می کنیم»)
که مربوط به منافقین است، اشارهی به همین است. حتّی برخی از بخشهای دین که خیلی برجسته است - مثل اقامهی قسط - هم کافی نیست که انسان دل خود را خوش کند که ما حالا دنبال اقامهی قسطیم و اقامهی قسط خواهیم کرد، پس اسلام تحقّق پیدا کرد؛ نه، این نیست. بله مسلّماً اقامهی قسط در جامعه، یک قلم مهم است. از این آیهی شریفه در سورهی مبارکهی حدید، لَقَد اَرسَلنا رُسُلَنا بِالبِیِّنت وَ اَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتبَ وَ المیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسط
سوره مبارکه الحديد آیه ۲۵
اینجور بهنظر میرسد در بادی امر، که هدف از ارسال رسل و انزال کتب و معارف الهی، اقامهی قسط است که حالا این جملهی «لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسط» را هرجور معنا کنیم - چه به این معنا بگیریم که «لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسط» یعنی «لِیُقیمَ النّاسُ القِسطَ» که مثلاً «باء» را «باء تعدیه» بگیریم، که این وظیفهی مردم است که در محیط زندگی خودشان اقامهی قسط کنند؛ یا نه، «باء تسبیب» که «لِیَقومَ النّاسُ بِسَبَبِ القِسط»، یعنی با قسط با مردم [رفتار کنیم]؛ هرکدام از این دو معنا یا معانیِ احتمالیِ دیگری که وجود دارد، اگر در نظر گرفته بشود - اهمّیّت اقامهی قسط را در جامعه روشن میکند. لکن این بدین معنا نیست که شارع مقدّس از ما قبول میکند که ما مثلاً اکتفا کنیم به اقامهی قسط و همهی همّت خودمان را بگذاریم برای اینکه اقامهی قسط بشود، ولو برخی از احکام دیگر اسلام - مثلاً - مورد بیتوجّهی قرار بگیرد؛ نه، آیهی شریفه میفرماید که «اَلَّذینَ اِن مَکَّنّهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصّلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکوةَ وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَر». یعنی انتظاری که خدای متعال از متمکّنین در ارض دارد، اینها است که اوّلش «اَقامُوا الصّلوة» بعد «وَ ءاتَوُا الزَّکوةَ وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَ للهِ عاقِبَةُ الاُمور» (سوره مبارکه الحج آیه ۴۱)[است].
اینجور نیست که اگر ما به قسط توجّه میکنیم، حق داشته باشیم که از اقامهی صلات و اهمّیّت دادن به صلات یا به زکات یا به امر به معروف و نهی از منکر غفلت کنیم، بلکه «اَنِ اعبُدُوا اللهَ وَ اجتَنِبُوا الطّاغوت» (سوره مبارکه النحل آیه ۳۶)
- که چندین بار این لفظ و این مضمون در قرآن تکرار شده - نشان میدهد که اصلاً خدای متعال پیغمبران را فرستاد برای توحید، برای اجتناب از طاغوت، برای عبودیّت خداوند؛ اساس کار این است. یا وصیّتی که خدای متعال در آن آیهی شریفهی سورهی شوری، به نوح و به ابراهیم و به موسی و به بقیّه کرده است: اَن اَقیمُوا الدّین؛ آنکه مورد نظر است، اقامهی دین است؛ یعنی همهی دین را باید اقامه کرد؛ وَ لاتَتَفَرَّقوا فیهِ کَبُرَ عَلَی المُشرِکینَ ماتَدعوهُم اِلَیهِ اللهُ یَجتَبی اِلَیهِ مَن یَشآءُ وَ یَهدی اِلَیهِ مَن یُنیب؛ یعنی همهی دین - همهی اجزا و همهی ارکان دین - مورد توجّه است، و معارض اصلی هم در مقابل این حرکت و این رویکرد - یعنی اقامهی دین بتمامه، بجمیع اجزائه، بکلّه - عبارتند از قلدرهای عالم، مستکبران عالم؛ کَبُرَ عَلَی المُشرِکینَ ما تَدعوهُم اِلَیه؛ (سوره مبارکه الشورى آیه ۱۳)
آنچه تو به آن دعوت میکنی، برای مشرکین[گران است]؛ یا در آیهی شریفه در اوّل سورهی مبارکهی احزاب؛ یاَیُّهَاالنَّبِیُّ اتَّقِ اللهَ وَ لا تُطِعِ الکفِرینَ و المنِفقینَ اِنَّ اللهَ کانَ عَلیمًا حَکیمًا؛ (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۱)
یعنی هم علیم است خدای متعال که احاطهی علمی دارد به تمام اجزا و ذرّات عالم و سازوکار زندگی ذرّات، و هم حکیم است؛ با حکمت، راه تو را در این مجموعه مشخّص کرده و باید دنبال کنی. وَ اتَّبِع ما یوحی اِلَیکَ مِن رَبِّکَ اِنَّ اللهَ کانَ بِما تَعمَلونَ خَبیرًا * وَ تَوَکَّل عَلَی اللهِ و کَفی بِاللهِ وَکیلًا؛ (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲)
در مقابلهی با این حرکت تو، دشمنی وجود خواهد داشت. بنابراین [قضیّه] این است.
مقام معظم رهبری
۱۳۹۳/۱۲/۲۱
این سید جواد هاشمی یک جلسه رفته پیش علی ضیا حسابی بارش رو سنگین کرده.
😅بنده خدا فرشته های رقیب و عتید اون روز، روز پر کاری داشتند، اون از تعریف از گناهکارش، این از تفسیر به رای اسلامش که میگه کاری به کسی نداشته باشید ...
⚠️ درس اخلاقی:
حواستون باشه پیش کی می روید.
▪️▪️▪️▪️
🇮🇷 سامانه هوشمند نظارت مردمی، مردم رسی
📩 10004996
🌐 UU1.IR
📮 https://ble.ir/10004996bot
🔰https://eitaa.com/joinchat/1086128478C5be95d2608