#سخنانتون
سلام انشالله از فردا
من خودم یکبار نگاهم کن و ناحله رو دوست داشتم ولی همه رمان هایی ک گذاشتیم تا الان قشنگ بودن همه
شد مثل اتک ان تایتانننن
همه از مرگش خوشحال بودننن
نههه این حقیقت ندارددددد
کمککک
چرا همه شاهکار ها تهشون شخصیت اصلی میمیرهههههه د اخهههه نویسندههه ی روانیییی