eitaa logo
مرقومات/علی ریاحی پور
1.8هزار دنبال‌کننده
448 عکس
472 ویدیو
60 فایل
📝 مرقوماتی سیاسی و تاریخی... 🔴 کارشناس ارشد علوم سیاسی محقق و پژوهشگر انقلاب اسلامی 📲 ارتباط با ادمین ایتا: @Aliriahipoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ جریان انقلابی تکلیف خود را با این جریان خطرناک مشخص کند! 🔸در نقطه عطف مهمی قرار داریم. امروز بیش از گذشته پرده ها کنار رفته و صحنه مشخص است.جریان انقلابی باید انتخاب کند. سکوت در برابر استحاله موریانه وار خواص اغوا گر یا مقابله تمام عیار، اصولی و مکتبی با جریانی که به جنگ سیرت نظام رفته است. 🔸به لفاظی ها و قیل و قال ها وقعی ننهید، برخی آقایان، نظام و دستگاه محاسباتی شان اساسا تغییر کرده و پروژه آرمان زدایی با حفظ صورت نظام را کلید زده اند. آقایان جاری ساختن و طراحی سیاسی مبتنی بر منطق قرآن را تنش زایی و احساسی سخن گفتن می دانند! 🔸 آقایان به صراحت در صحبت های درگوشی شان انتخابات آینده و وضعیت اقتصادی کشور را بهانه می کنند! فاین تذهبون! امروز جریان انقلابی ذره ای نباید از مطالبات صریح نائب امام زمان مبتنی بر در « آماج قطعی سرکوب» قرار گرفتن « عوامل واقعی و پشت پرده» جنایات دشمن کوتاه بیاید. ⬅️ این چند دقیقه را از استاد عبدی عزیز بشنوید @marghoomat
🔺برادران عزیزتر از جانم در یمن را مصداق اتم و اکمل این آیه می دانم و خدا نکند که برای ما سنت استبدال آغاز شده باشد! این هشدار را دائما باید به خود بدهیم... 🔺حداقلش آن است که هر روز این سوال را از خودمان بکنیم که چقدر از این سنت دور و چه مقدار به آن نزدیک شده ایم... @marghoomat
پاسخ سخت، تله جنگ یا ایجاد بازدارندگی.mp3
41.34M
⭕نشست «پاسخ سخت؛ تله جنگ یا ایجاد بازدارندگی» 🔻با حضور: 👤استاد علی عبدی 👤 استاد علیرضا کمیلی 👤 استاد مهدی خانعلی زاده ⬅️ پیشنهاد می کنم این صوت را کامل گو‌ش دهید. احتمالا پاسخی باشد بر بسیاری از ابهاماتی که دارید. @marghoomat
⭕ هشدار تاریخی سعید جلیلی! تردید و عافیت طلبی! هر چند طوفان الاقصی طومار نقشه های کهنه و تازه را به هم پیچید، اما در شرایط ، لحظه ای و یا و کافی است تا استکبار دوباره نظمی دیگر را به صد سال آینده تحمیل کند! @marghoomat
هدایت شده از انسجام
🔴 بیانیۀ جمعی از نیروهای سیاسی در رابطه با خروج از انفعال نسبت به حماسه غزه 📜بخش هایی از بیانیه: 🔸 عملیات ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در غزه، یک زلزله شدید بود. اما مهم‌ترین پیامد طوفان الاقصی و حوادث پس از آن ایجاد یک فضای عمومی و انسانی علیه رژیم در سراسر جهان و به‌ویژه امریکا و اروپا بوده است. خشمی عمومی و ابراز شده، که نوید شکل‌گیری یک آرایش سیاسی و مردمی ضدّ رژیم و هم‌پیمانان آن، یا همان بلوک جهانی غرب، می‌داد. کیست که نداند سرنوشت اسرائیل چقدر به تاثیر این خشم عمومی در سبدهای رای حامیان این رژیم گره خورده است؟ 🔹 به گواهی رهبران محور مقاومت و شهادت آژانس‌های غربی، این فضا چیزی نبوده که نتیجه مهندسی افکار عمومی یا هجمهٔ لشکرهای سایبری یا میان‌داری چهره‌ها و گروه‌های نزدیک به مقاومت باشد. این وضعیت بیش از هر چیز گویای فرصت بزرگی است که در برابر جبهه مقاومت پیدا شده است بی آنکه برای پدید آمدنش اقدامی مستقیم کرده باشد. اما آیا ما آماده استفاده از این فرصت هستیم؟! 🔹 این انفعال نتیجه چه وضعیتی است؟! گریبان کدام بخش از دستگاه توسعهٔ خارجی سیاسی جمهوری اسلامی ایران را باید گرفت؟ در بعد نظامی و امنیتی، نیروهای وفادار، مجاهد و مخلص نظام، در این چهار دههٔ پس از جنگ تحمیلی بیشترین هزینه‌ها را برای مقابله با اسرائیل و آمریکا در منطقه داده اند و پاک‌ترین جوانان و شجاع‌ترین مردان امت را فدای مقاومت کرده اند؛ تا جایی که نفوذ نظامی و امنیتی‌شان قلب استکبار را نشانه گرفته است. اما آیا این مجاهدت پیوسته و طولانی و خالصانه، پشتیبانی سیاسی و اجتماعی کافی را داشته است؟ آیا فضای فکری و سیاسی و فرهنگی در منطقه، اروپا و آمریکا به شکل مشابهی شاهد تحرک نیروهای فرهنگی و سیاسی دستگاه‌های نظام بوده اند؟ 🔹 آن‌چه با آن مواجهیم یک وضعیت روحی است. وضعیتی که مبارزه را پایان‌یافته تلقی می‌کند و مدت‌هاست خود را برای یک زندگی امن و عادی آماده کرده است. تمایل به عادی‌سازی روابط با امریکا، توافق با قطب‌های بلوک سازش در منطقه، و تلقی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بازیگر عادی از نتایج چنین وضعیتی است. منحصر به چپ و راست هم نیست‌؛ آن‌چنان که مواضع سیاسیون اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و نواصول‌گرا در این روزهای پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ نشان می‌دهد. همان آرایشی که اکنون در حال آماده شدن برای پیروزی در انتخابات اسفندماه است. 🔹 واکنش به چنین وضعیتی نیازمند سیاستی بنیادی‌تر است. رویکردی باید در پیش گرفت که بتواند نیروی انقلابی را، نیرویی که مدعی شکلی از بودن انسان در این جهان است و نمی‌خواهد به مرزهای تاریخی و هویتی محدود بماند، جذب کند و به کار بیندازد. 🔶 متن کامل بیانیه را می‌توانید در آدرس‌ زیر مطالعه فرمایید: https://vrgl.ir/e3XqL‌ ✍برای پیوستن به جمع امضاکنندگان این بیانیه وارد لینک زیر شوید: https://survey.porsline.ir/s/6trfUpps 🇮🇷@Ensejam_iri
هدایت شده از رحمت الله معظمی
49.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بـازنـشـر یـک مـسـتـنـد تـاریـخی ➖تهیه و تدوین توسط حجت‌الاسلام امامیاری انجام شده است. ▪️این مستند، روایتی بی‌نظیر از تحریف فرمان انتقام سخت و تلاش برای تحمیل عقب‌نشینی از این فرمان بر رهبر انقلاب و تلاش برای سازش با دشمن است... ▪️اما مقاومت مطالبه‌گران انتقام سخت، نگذاشت ۵۹۸ دیگری تحمیل شود. ▪️به اراجیف محافظه‌کاران و تحلیل‌های کندفهمان اعتنا نکنید. ▪️مطالبه انتقام سخت را بدون لکنت فریاد بزنید تا دست سربازان ولایت بازتر بشود. زمان تولید: پاییز ۹۹ حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami
هدایت شده از قرارگاه شهید آوینی
💢 جزوه «انتقام که هست، انتقامی که باید» منتشر شد 🔺 گفتاری پیرامون مواجههٔ امروز ما با اسرائیل تأملی بر مبانی قرآنی، آسیب‌شناسی و الزامات کنشگری صحیح 👤 بر اساس گفتاری از: حجت الاسلام امیر شعبان جولا محقق و پژوهشگر انقلاب اسلامی 📥 دریافت نسخه الکترونیکی جزوه 👇 ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
هدایت شده از قرارگاه شهید آوینی
انتقامی که هست، انتقامی که باید.pdf
25.11M
💢 جزوه «انتقام که هست انتقامی که باید» 🔸 گفتاری پیرامون مواجهٔ امروز ما با اسرائیل تأملی بر مبانی قرآنی، آسیب‌شناسی و الزامات کنشگری صحیح 👤 بر اساس گفتاری از: حجت الاسلام امیر شعبان جولا محقق و پژوهشگر انقلاب اسلامی ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
هدایت شده از کنشــگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جنبش دانشجویی، کار سیاسی یا سیاستگذاری؟! 🔰 برشی از گفتگوی اساتید و مهمانان برنامه کنشگر با موضوع جنبش دانشجویی و امرسیاسی ➖دکتر محمد فدایی: تمامی رفتار های دولت یک پالسی است. سیاست گذاری فعل دولت و یک کار سیاسی است. کسانی که امروز با دولت سر و کار ندارند از پروژه امام انصراف دادند. ➖علی ریاحی پور: امروز در فضای جنبش دانشجویی نسبت به امر عدالتخواهی و انقلابی گری یک نوع سیاست زدایی صورت گرفته است. ما امروز از امر سیاسی به سیاست گذاری رسیده ایم. ما از عقلانیت ارزشی به سمت عقلانیت ابزاری حرکت کرده ایم. 🔸 لینک مشاهده فیلم کامل برنامه : قسمت اول قسمت دوم ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
38.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مبارزات شهید نواب صفوی علیه رژیم صهیونیستی 🎙 حاج محمدمهدی عبدخدایی 📆 یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ 🏴 مراسم عزاداری شهادت (ع) 🕌 مسجد دانشگاه تهران هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) [[ ashabolhossein.ir ]] [[ @ashabolhossein_ir ]]
مرقومات/علی ریاحی پور
🎥 مبارزات شهید نواب صفوی علیه رژیم صهیونیستی 🎙 حاج محمدمهدی عبدخدایی 📆 یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ 🏴
🔺استاد عبدخدایی عزیز را به واقع می توان یک تاریخ زنده 90 ساله دانست. حضور ذهن دقیق و ریزبین استاد از ویژگی های منحصر به فرد ایشون است. پیشنهاد میکنم علاقه مندان به تاریخ سیاسی معاصر کتاب خاطرات ایشان را حتما مطالعه کنند. @marghoomat
هدایت شده از کنشــگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آسیب شناسی جریان مسأله محوری! 🔰 برشی از گفتگوی اساتید و مهمانان برنامه کنشگر با موضوع جنبش دانشجویی و امرسیاسی دکتر محمد فدایی: 🔹اگر فلان اندیشکده و فلان نهاد فکری در پی آن است که تشکل دانشجویی را پیاده نظام کند و از دل آن بیانیه بکشد بیرون، بزنید در دهان آنان. 🔹حل مساله وظیفه تشکل دانشجویی نیست و قطعا آن را منحرف خواهد کرد. وظیفه تشکل دانشجویی طرح مساله است. 🔹عده‌ ای مساله محوری را امروز پروژه کرده اند. شما چرا بازی آنان را می خورید! ما باید این جریانات را بریزیم دور. علی ریاحی پور : 🔹مگر جنبش دانشجویی اندیشکده و پژوهشکده است! جنبش دانشجویی باید حرف دقیق بزند ،حرف دقیق زدن فرق دارد با ممحض شدن در یک موضوع. امین حیدرلو: 🔹 پاسخ مسأله محوری اساساً پاسخ جدیدی نبوده است! این پاسخ از اساس ایراد داشت. اساساً هر کاری چه در گذشته و چه در شرایط فعلی از یک مساله شروع می شود. در دهه نود گفتمان مسأله محوری جایگزین گفتمان فقر و غنا شد. 🔸 لینک مشاهده فیلم کامل برنامه : قسمت اول قسمت دوم ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
هدایت شده از کفِ دانشگاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مبارزه بی‌مردم! 👤علی عبدی، کارشناس مسئله فلسطین: 🔻ما نسبت به این موجودیت دچار چند ضعف و نقص اصلی بودیم و هستیم 📍مسئله اول مسئله شناختی است؛ ما از زمانی که مواجهه مستقیم‌تری با رژیم پیدا کردیم(چون در دهه شصت و هفتاد مواجهه مستقیم نبود و عمدتا مسئله لبنان و سوریه مطرح بود و مقاومت در فلسطین که اوایل دهه هفتاد شروع شد) اگرچه رژیم صهیونیستی از اوایل دهه هفتاد به مسئله ایران را جدی بهش پرداخت و ایران به عنوان تهدید اصلی و یک گفتمان جدی و فراگیر در رژیم مطرح شد. 🔻فقط پروپاگاندای اجتماعی، فقط تبلیغات، ولاغیر... 📍در رژیم صهیونیستی چه در سطح حاکمیت چه در سطح مردم هیچ تریدیدی نسبت به اینکه ایران تهدید اصلی این رژیم است وجود ندارد، تبدیل به یک گفتمانش کردند؛ لذا در مواجهه با این هیچ اختلافی وجود ندارد 📍دلیلش هم این است که ما مسئله رژیم صهیونیستی را به هیچ وجه تبدیل به گفتمان نکردیم و حتی برایش روایت‌هایی هم که تقویت کننده آن گفتمان باشد هم تولید نکردیم. 📍ما هر سال روز قدس ۴ تا جمله از حضرت آقا و حضرت امام کلیشه میگوییم بعد درب مسئله را می‌بندیم تا روز قدس سال بعد 🔺کفِ دانشگاه باش🔻 ✅ @kdnews_net 📍 @madrese_rah
⭕ ای تاریخ بنویس! 🔸ای تاریخ در صفحات قطور کتاب خود بنویس... بنویس از مظلومیت و غربت... بنویس از مدعیان بی هنری که اسیر تور شناختی جن و انس شدند.. 🔸بنویس از زمانه و دورانی که عزیزترین فرزندان این کشور بدست اشقی الاشقیا و در تاریخی ترین نبرد جهانی شربت سعادت را نوشیدند و در کشور خود غریبانه بدرقه شدند... 🔸بنویس از مصلحت پرستانی که مثل همیشه دنبال آن بودند و هستند که سریع تمومش کنید! جامعه تاب ندارد! ممکن است کار از دست ما خارج شود! اصلا چه نیازی به اجتماعی کردن امر مقاومت! مردم خسته اند! 🔸 ای تاریخ... بزرگتر بنویس... بنویس از کسانی که نه میدان را میدان مبارزه دیدند و نه خود را در قامت مبارز! 🔸 بنویس از کسانی که در مهم ترین برهه تاریخ و در زمانه ای که مسأله اول مستضعفین عالم فلسطین بود، مساله اول مجموعه های تحت امرشان هر چیزی بود جز فلسطین و شهدای طریق آن! 🔸 بنویس از کسانی که نمی خواهند مردم تقی زاده ها و عطایی ها و امیدوار ها و کریمی ها و... را بشناسند! 🔸 ای کاش آنقدری که حرف فلان کسک ذهن تان را مشغول کرد و قلمتان را به تراوش انداخت، این دست فرمان خطرناک آقایان هم روح و قلبتان را بهم می‌ریخت، مشغول سفربازی ها و اردوبازی هایتان باشید... @marghoomat
⭕ انفعال اجتماعی! 🔹شهدا بزرگترین دارایی ما برای خلق جریان اجتماعی‌اند. اما وقتی تشییع شهدا را صبح یک روز کاری در یک محله‌ای در گوشه‌ی شهر بدون تبلیغات انجام می‌دهی، یعنی می‌خواهی مانع آن شوی که اراده‌ای اجتماعی خلق شود. یعنی می‌خواهی با خون شهدا مقابله کنی و نگذاری خون ایشان جوشیده و جریان اجتماعی خلق کند. 🔺بلاشک مدافع حرم خواندن این شهدا یکی از بزرگ‌ترین ظلم‌ها به جمهوری اسلامی و این بر و بچه هاست. 🔹وقتی صحبت از انفعال اجتماعی می کنیم یعنی بیگانه‌سازی صحنه‌ی اجتماع از نبرد حق و باطل، از نبض جهان اسلام، از مسئله‌ی اول جهان اسلام. انفعال یعنی خیانت به خون شهدا، انفعال یعنی پایمال کردن تمام مجاهدت‌های رزمندگان ایرانی جان بر کفی که در میدان سنگ تمام می‌گذارند اما سیاسیون و تصمیم‌گیرانی که باید با پیوست‌های اجتماعی، مجاهدت‌های ایشان را مردمی می‌کردند، نه تنها چنین نمی‌کنند که مانع آن نیز می‌شوند. این از انفعال نیز فراتر است بلکه قریب به خیانت است. @marghoomat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اگر نتیجه کارهای ولو شبانه روزی مسئولان در ؛ این نشان می‌دهد آن کار واقعی نبوده و نمایشی بوده است. @marghoomat
هدایت شده از کنشــگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ جنبش دانشجویی کجا ایستاده است؟ موقعیتی انتقادی یا انفعالی؟ 🔰 برشی از گفتگوی اساتید و مهمانان برنامه کنشگر با موضوع جنبش دانشجویی و امرسیاسی دکتر محمد فدایی: 🔹جنبش دانشجویی با رفتن در گارد انتقاد بهانه را به دیگران داد. در دیدار های دانشجویی با آقا مسابقه سر شاذگویی و انتقاد است. الان باکلاسی این است که ما دفتر رهبری یا صدا و سیما و یا نهاد نظامی را بزنیم! محمد اسکندری: 🔹موضع انتقادی معنایش شاذگویی نیست. معنای آن این است که جنبش دانشجویی از صحنه یک تحلیلی دارد و مبتنی بر یک فکر، تحلیل و درگیری اش با صحنه، موقعیت انتقادی را برای خود انتخاب می کند. علی ریاحی پور: بزرگواران طوری از جریان انتقادی حرف می زنند که من واقعا تعجب می‌کنم! کو؟ مگر امروز در جنبش دانشجویی اساسا جریان انتقادی وجود دارد؟ امروز بیشتر شاهد جریان مجیزگویی هستیم تا جریان انتقادی! اتفاقا در دیدار دانشجویی با آقا، دعوا سر حرف کلی و گرد زدن و انگشتر و عبا و جانماز گرفتن از آقا است. امروز اوج ذوق زدگی جنبش دانشجویی این شده است که آقا انگشتری را که به ایشان هدیه داده شده را دست کرده است! 🔸 لینک مشاهده فیلم کامل برنامه : قسمت اول قسمت دوم ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
هدایت شده از کنشــگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ آیا مطالبه گری امروز جواب می دهد! 🔰 برشی از گفتگوی اساتید و مهمانان برنامه کنشگر با موضوع جنبش دانشجویی و امرسیاسی دکتر محمد فدایی: 🔹با مطالبه گری هیچ مشکلی حل نمی شود! ما به جای اینکه به مصداق بپردازیم باید به سمت اصلاح ساختار ها برویم. شما نمی توانید ده دانشجو را بیاورید که پروژه هفت تپه را توضیح دهند! علی ریاحی پور: 🔹اتفاقا ما برای بچه ها مثال‌های موفق مطالبه گری مثل ماجرای هفت تپه را میزنیم. خود رهبر انقلاب از کنش دانشجویان در موضوع هفت تپه و ماشین سازی تقدیر کردند! ما میگوییم که باید از مصداق به ساختار برسیم. مساله هفت تپه را به دوتا بیانیه دادن تقلیل ندهید! ما حاضریم ساعتها درباره هفت تپه صحبت کنیم. حجت الاسلام وطن فدا: 🔹مگر می شود در کشور با فریاد زدن مشکلی حل بشود! نباید گفتمان سازی را به بسیج کردن افکار عمومی تقلیل داد! امیرحسین فیضی: 🔹در ماجرای ماشین سازی و هفت تپه و اصل خصوصی سازی اتفاقا کنش جریان دانشجویی در رفت و برگشت بین مردم و آرمان بود. نباید معیار درست بودن یا غلط بودن یک کنش دانشجویی را این بگذاریم که چند نفر درباره آن می توانند صحبت بکنند! 🔸 لینک مشاهده فیلم کامل برنامه : قسمت اول قسمت دوم ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
⭕️ عید بزرگ مستضعفین 🔶 زمانی که حکمرانان حجاز پی عیاشی خود بودند، هیچ گاه به فکر از بین رفتن دودمانشان نبودند؛ اما ناگهان دلشان خالی شد، طاق های در ایران فرو ریخت و تن سرمایه داران یهود، به لرزه افتاد. 🔷 سال ها بعد، تولدی دوباره، نه تنها برای این مولود، که برای ستمدیدگان تاریخ بود. که تا آن موقع یا زیر چرخ های اشرافیت فرعونیان و چکمه های رومیان بودند یا زیر بار کتک و تازیانه ی حکمرانان جاهل حجاز و ایران، به یک باره نور امیدی در پس آن ظلمت پیدا کردند. نوری که آغاز کار را با «لیقوم الناس »شروع کرد و پایان را چنین نشان داد که «و نجعلهم ». 🔶 و این چنین بود که سراسر عالم، به دنبال اسلام، این یگانه راه نجات بودند. اصلا انگار این دین برای آن ها نازل شده بود. این احساس را می کردند که این دین بویش با بوی صلیب ها و ستاره داوود هایی که ملعبه دست سرمایه داران گشته، فرق می کند. این صدای الله اکبر آنچنان برایشان آشنا بود که آن را فطرتا، با جان و دل پذیرفتند. 🔷علاوه بر این ها، دیگر علم دست موبدان و و # آخوندهای نبود که مدام به بهانه و به اسم دین، خود را در هاله ای از عصمت، برتری و آقایی قرار دهند که کسی جرأت نکند به آنان تشری بزند! 🔸علمدار کسی شده بود که دائم سر میداد: «الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم» یا چنین عالم را توصیف میکرد که « قامت السماوات و الارض». رهبر این نهضت کسی از میان خودشان بود، طعم تلخ را چشیده بود، کاری مانند کار خودشان داشت و دور و برش هم، افرادی مانند خودش بودند. تمام پابرهنگان تاریخ بودند. از ابوذر گرفته تا یک فراری از دیار پارس به نام سلمان تا اسوه مظلومیت و اقتدار تمام تاریخ، علی بن ابی طالب. 🔹اما یا رسول الله؛ هنوز کار ما با تمام نشده است. هنوز هم در حال قطع دستان سرمایه داران و متحجرین ملبس به لباس شرک و نفاق هستیم. هنوز هم فرزندان معنوی تان در راه اعتلای پرچم راستین اسلام خون می دهند. از فلسطین و لبنان تا عراق و ایران. 🔸هنوز هم با کسانی درگیریم که در بحبوحه ی به غارت رفتن حق محرومین، به گوشه ی عبادتگاهشان چسبیده اند و میگویند که ما را با سیاست چه کار؟ سیاست کثیف است. اصلا به نماز و روزه و حج و... چه که مستضعفین در گرسنگی و تبعیض و جنگ تلف شوند؟ به جای این ها و ها، بچسبید به نمازتان، فلان دعا را چندین بار بخوانید که شاید آمرزیده شوید! امروز پاسداری از سیرت حقیقی اسلام و مولود مبارکش یعنی انقلاب اسلامی را بر خود واجب می دانیم و شمشیر قیام علیه کسانی که با حفظ صورت اسلام و انقلاب می خواهند به جنگ سیرت آن بروند را کشیده ایم و از صدای چکاچک شمشیرها ترسی به دل راه نمی دهیم. 🔹و ای رسول الله؛ آخرین امیدمان، به کسی مانند شما یعنی فرزند عزیزتان روح الله بود که بعثتتان را چنین برایمان توصیف کرد: « بعثت رسول خدا برای این است که راه رفع را به مردم بفهماند، راه اینکه مردم بتوانند با قدرت های بزرگ کنند را به مردم بفهماند. بعثت برای این است که اخلاق مردم را، نفوس مردم را، ارواح مردم را و اجسام مردم را، تمام اینها را از ظلمت ها نجات بدهد، ظلمات را بکلی کنار بزند و به جای او نور بنشاند، ظلمت جهل را کنار بزند و به جای او نور علم بیاورد، ظلمت را به کنار بزند و به جای او بگذارد، نور عدالت را به جای او بگذارد» 🔸و ای رسول خدا، میدانم که تا آخرین قطره خونمان برای تشکیل نهضت جهانی مستضعفین، همراه ما خواهی بود. ما به وعده روح الله ایمان داریم، ما به وعده کسی که بعد از قرنها بعثتی دوباره در دلها ایجاد کرد باور داریم که قرن جدید قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران خواهد بود: « هان‌ای مسلمانان جهان، و مستضعفان تحت سلطه ستمگران، بپاخیزید و دست اتحاد به هم دهید و از اسلام و مقدرات خود دفاع کنید و از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه بر و حق بر باطل است.» و این اسلام است که سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد: «من با اطمینان می‌گویم: ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و را فتح خواهد کرد.» @marghoomat
🔺 دیروز گفت و گوی مفصلی با موضوع انتخابات در برنامه « و اما امروز» شبکه آموزش داشتم. 🔸 سعی کردم به صورت خلاصه مروری بر مبانی جمهوریت، چرایی سرد بودن فضای انتخابات و راه حل های پیش رو داشته باشم. فیلم کامل گفت و گو 👇👇 http://www.telewebion.com/episode/0xb6fe159 @marghoomat
⭕ دیشب در برنامه « به اضافه یک» گفت و گویی صریح، چالشی و بی پرده داشتم. ای کاش دهها برنامه اینچنینی در صدا و سیما وجود داشت تا نگاه های متنوع سیاسی حتی کسانی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند، بیایند و حرفهای خود را بی پرده بزنند. راهی جز گفت و گو نداریم. فیلم کامل مناظره 👇👇 http://www.telewebion.com/episode/0xb714e83 @marghoomat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺چون دیدم خیلی داره میچرخه گفتم منم بذارمش و یادگار بمونه. البته توصیه میکنم فیلم کامل گفت و گو رو ببینید تا متوجه بشید جنس مباحث و صحبت‌ها در چه فضای پرتنشی در مناظره مطرح شده است. این کلیپ البته کامل تر از کلیپی هست که داره دست به دست میشه. 🔸قبل از اینکه وارد استودیو بشم به خودم قول دادم صریح و صادقانه صحبت کنم. ان شاء الله که عامل بوده باشم. @marghoomat
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
💠 شماره ۵۵۵ هفته‌نامه ۹دی منتشر شد 👈 فردا روی دكه‌های مطبوعات 🔻 رقابت اصلی در تهران بین دو لیست 🔹 گمانه‌زنی ۹دی درباره فهرستهای انتخاباتی مطرح برای مجلس شورای اسلامی 🔸دوران رونق سینما در مدیریت دولت انقلابی 🔸تاکتیک خطرناک ترورهای هدفمند فرماندهان مقاومت 🔸عید بزرگ مستضعفین 🔸مردم‌سالاری دینی بدون اقتصاد مردمی نمی‌شود! 🔸رهبری که رسولانه کار کرد 🔸ابعاد مهم جنایت صهیونیستها در رفح ♨️ فروش نسخه pdf هفته نامه ۹ دی ♨️ با توجه به درخواست مکرر برخی علاقمندان داخلی و بویژه عزیزان خارج از کشور، از سال ۹۸ فروش نسخه دیجیتال ۹دی آغاز شد. برای خرید نسخه PDF روی لینک زیر بزنید: ‏jaaar.com/kiosk/archives/9day هفته نامه ۹ دی 👇 http://eitaa.com/joinchat/389742592Cfbd77cc21a مدیر مسئول 👇 http://eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1