eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
کشته یا زخمی شدن 20 نظامی صهیونیست در درگیری با نیروهای القسام در غزه گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: 🔸 نیروهای ما در محله "شیخ رضوان" شهر غزه، توانستند ۲۰ نفر از نظامیان پیاده صهیونیست را که در داخل یک ساختمان مخفی شده بودند با خمپاره سنگر شکن TBG و خمپاره ضد نفر هدف قرار دهند. 🔸این کمین به کشته و زخمی شدن این نظامیان منجر شد. 🔸مجاهدان القسام پس از بازگشت از خطوط نبرد در محله شیخ رضوان در شهر غزه، از هدف قرار دادن 3 خودروی نظامی با گلوله "ال یاسین 105" خبر دادند و همچنین با مسلسل با نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی درگیر شدند که منجر به کشته شدن و زخمی شدن آنها شد.
✅ تازه ترین نقشه اعلامی اسرائیل: اسرائیل خان یونس در جنوب غزه را محاصره کرد 🔸این منطقه پر جمعیت ترین نقطه غزه است.
✅ یاشار گولر وزیر دفاع ملی ترکیه: بهایی که اسرائیل برای حذف مقامات ارشد حماس در خاک ترکیه خواهد پرداخت، خاورمیانه را شگفت زده خواهد کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸آیا واقعا تقوا داشتن نیروهای مقاومت مهمه؟ ➖ما پیروزی های جبهه مقاومت رو لطف خداوند متعال میدونیم، اما بد نیست بدونید که رعایت تقوا باعث میشه شخصیت و حتی فیزیک جسمی انسان محکم و قوی باشه.یکی از علل پیروزی های متعدد محور مقاومت بر دشمن، رعایت تقواست؛ چیزی که دشمن از اون بی بهره است .
39.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶انتخابات حداقلی، پروژه جدید برای چنج رژیم ➖بعد از شکست سخت گروهک های تروریستی اپوزوسیون در فتنه سال گذشته و خاموش شدن آتش تجزیه طلبان کردستان عراق، نهادهای امنیتی غربی بیش از پیش بر تمرکز به قشر مذهبی پرداختند. ➖تحلیل نهادهای امنیتی غربی و معاند این بود که کاری از آشوبگران برنمی‌آید، و ما برای چنج رژیم باید دست به دامان همان قشری شویم که انقلاب کردند؛ فلذا طبق معمول با حربه‌ی جنگ شناختی و جنگ نرم به ناامید کردن مردم میپردازند. ➖علت وجود زیاد اکانت‌های به ظاهر مذهبی، حجاب استایل‌ها، کانالهای مشکوک انقلابی‌نما و...، حمایت و توجه سرویس های امنیتی بخاطر تاثیرگذاری بر قشر مومن و ناامید کردن آنهاست؛ چیزی که امروز بسیار شاهد آن هستیم.و اگر زود به خود نجنبیم، دشمن با جنگ روانی در انتخابات مهره های نفوذی خودش را وارد نهادهای تصمیم گیرنده میکند. ➖با خودتان فکر کنید، چند کانال مشکوک در راستای ناامید کردن مردم کار میکنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعای خیر برای حضرت امام ره و مرحوم هاشمی رفسنجانی سمّی ترین دعای جهادتبیینی😂 لیست سخنرانی های سمی شیخ قمی
571.9K
پاسخ شیخ قمی به سوال زیر: شما توی موتور تون چی ریختید که خاموش شدنی نیست!؟ همیشه ام کار میکنه و خراب نمیشه‌! برام سواله!؟😳🧐🤔
🔴 بعد از ۴۷ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها ...نتیجه👇 🔹️گذرگاه رفح باز شد. 🔹️مردم آواره دارن به شمال غزه برمی‌گردن. 🔹️مردم دنیا بیدار شدند. 🔹️میلیون‌ها انسان در دنیا به خیابان‌ها آمدند. 🔹️دولت جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشت. 🔹️امیرعبداللهیان و رئیسی خوش درخشیدند. 🔹️جواد ظریف، چهره ریاکار و نفاق گونه خود را بیش از پیش فاش کرد. 🔹️دولت‌های عربی بی‌آبروتر از گذشته شدند. 🔹️مردم ایران مثل همیشه در صحنه بودند. 🔹️یمنی‌ها گُل کاشتند. 🔹️مردم عراق خود را به مرز اردن رساندند. 🔹️آمریکا در گرداب طوفان الاقصی فرو رفت. 🔹️اسرائیل گور خود را کند. 🔹️اراده صهیونیست‌ها در هم شکسته شد. 🔹️مقاومت، همچون پولاد آب دیده شد. 🔹️سلبریتی‌ها رسوا تر از گذشته شدند. 🔹️ماهیت تمدن غرب به گِل نشست. 🔹️علوم انسانی غربی ناکارآمدی خود را کاملا نشان داد. 🔹️ته اندیشه لیبرالیسم مشخص شد. 🔹️سازمان ملل که یک سازمان صهیونیستی است، کودک کشی را تأیید کرد. 🔹️اصلاح طلبان، دین خود را به غرب کاملا ادا کردند. 🔹️آنهایی که سر ماجرای زن، زندگی، آزادی مدام بیانیه میدادند، در این ایام خفه بودند. 🔹️مصر، عربستان و امارات باید منتظر عواقب کار خود باشند. 🔹️قطر کاملا همراه بود. 🔹️ترکیه نفاق خود را کاملا نشان داد. 🔹️الهام علی‌اف حساب کار دستش آمد. 🔹️ماجرای اوکراین فعلا فراموش شد. الجزیره، المنار و المسیره فضای رسانه‌ای جهان را در دست گرفتند. 🔹️هیمنه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در هم شکسته شد. 🔹️افسانه شکست ناپذیری اسرائیل نقش بر آب شد. 🔹️اتحاد، همدلی و همبستگی بین مردم دنیا بوجود آمد. 🔹️کبر مستکبرین در هم شکسته شد. 🔹️چشم دنیا به رهبر ایران بود. 🔹️چهار میلیارد انسان منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله بودند. 🔹️سید حسن نصرالله خود را سرباز ولایت خواند. 🔹️سپاه پاسداران از جدیدترین موشک های خود از جمله فتاح۲ رونمایی کرد. 🔹️سپاه، لبخند را بر لبان آقا نشاند. 🔹️اسرائیل، شکستی جبران ناپذیر خورد. 🔹️مردم دنیا علیه ظلم فریاد زدند. 📢 و در یک کلام دنیا یک گام اساسی به سمت ظهور برداشت.(تظاهرات علیه اسرائیل در اکثر کشورهای دنیا)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توضیحات سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم بهادری جهرمی: 🔹با فعال شدن دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در حوزه مبارزه با فساد، تاکنون ۲۰‌ پرونده قضایی تشکیل شده و حدود ۶۰ مدیر جابجا شده اند. 🔹در این پرونده یک واردکننده، تجهیزات چای وارد کرده و گفته است که می خواهد شهر چای تولید کند تا هم بازار داخلی را  داشته باشد و هم به بازارهای خارجی صادرات داشته باشد. 🔹یکی از مصادیق تخلف در این پرونده این است که ارزهایی که در گذشته داده شده در ۱۸ ماه رفع تعهد ارزی آن صورت نگرفته که بلافاصله دولت سیزدهم تخصیص ارز به این شرکت را متوقف کرد. 🔹اموال شرکت متخلف شناسایی و جلوی تخصیص ارز جدید به وی گرفته شد و صاحب شرکت نیز ممنوع الخروج شد. 🔹تمام مدیرانی که تخلف کرده بودند در همه مراجع مرتبط برکنار شدند. 🔹دولت اگر فسادی شناسایی کند، خود اولین نفری است که جلوی آن را خواهد گرفت تا از حقوق مردم صیانت کند.
💬دولت کار و فعالیت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وعده ایجاد سالی یک ميليون شغل محقق شد/ کاهش نرخ بیکاری به کانال ۷ درصد محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور: 🔹بسته‌ای در ارتباط با تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال برای ۶ استان زاگرس‌نشین آماده می‌شود. 🔹 پیشنهادی به شورای پول و اعتبار ارائه می شود که نرخ سود تسهیلات برای ایجاد اشتغال در این استان‌ها قدری کاهش پیدا کند تا از این طریق انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود. 🔹آمارها نشان می‌دهد که ما در حوزه اشتغال، وضعیت بهتری نسبت به قبل داریم. 🔹با تلاش دولت نرخ بیکاری وارد کانال هفت درصد شده است و هنگامی که نرخ بیکاری به زیر ۸ درصد برسد، نشان می‌دهد دولت در این حوزه طراحی جدی انجام داده است. 🔹ما وعده داده بودیم که سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم و تکلیفمان هم همین بود و در سال گذشته عددی که محقق شد بیش از این بود.
•• •• 👌﴾ جرعه‌به‌جرعه‌ میدهم‌شعربه‌نوشِ‌دلبرم📝 دل‌که‌نکرداثربه‌او❤️ شعرکندمگراثر ﴿😌 حافظ ✍🏻 | | بازنشر:
🚨سیبل یمنی ها آماده شد 🔹🔹ارتش رژیم صهیونیستی برای حفاظت از کشتی های اسرائیلی و به عنوان پیامی تهدیدآمیز برای یمن، یک کشتی موشکی ساعر 6 را به سمت دریای سرخ حرکت می دهد.
♦️القسام اعلام کرد که طی عملیاتی در اردوگاه جبالیا، 15 سرباز صهیونیست به هلاکت رسیده اند. ـــــــــــــــــــــــ
🔹 سمت چپ کشورهای طرفدار آتش بس فوری سمت راست کشورهای طرفدار به ادامه جنگ 🙄 ـــــــــــــــــــــــ
40.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را پرداخت می کنیم 🍃🌹🍃 🔻معاون اجرایی رییس جمهور: 🔹️دولت در شهریور ۱۴۰۰ با کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی مواجه بود ولی با تدبیر این مسئله حل و فصل شد. 🔹️ماهیانه با ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق مشارکت دولت قبل مواجهیم که هرماه این رقم پرداخت می شود. 🔺در آغاز دولت سیزدهم آمار فوتی کرونا روزانه ۷۰۰ نفر بود ولی دولت شرایط را مدیریت کرد. حل مسئله کرونا یک پدیده درمانی و پزشکی نبود زیرا اثرات زیادی در حوزه اقتصاد و کسب و  کار و اثرگذاری اجتماعی داشت. | ـــــــــــــــــــــــ
تحلیلگر اسرائیلی در کانال 13: رهبر ایران به کشورهای اسلامی گفت که اسرائیل را تحریم کنند، کشورهای عربی نپذیرفتند و سازمان همکاری اسلامی کاری نکرد سپس [آیت‌الله]خامنه‌ای تصمیم گرفت اسرائیل را از دریای سرخ تحریم کند و زندگی را برای اسرائیلی‌ها جهنم کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قضا ندارد رفقا جا بمونیم نمیرسیم❌👌🏾 ❤تصاویری زیبا از حضرتِ جان آرامشِ ایران❤🥰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ نان یمنی ها و بغض سید💔👌🏾 ❣شرافت و غیرت داشتن این شکلیِ دوستان❣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هدیه‌ی کیش به ایران: مدرن‌‌ترین فرودگاه کشور را بشناسید 🔹از امروز تمام پروازها به و از کیش به ترمینال جدید و هوشمند این جزیره انجام می‌شود؛ یک فرودگاه شیک، به روز و مطابق با استانداردهای بین‌المللی که در همین چند ماه اخیر و بعد از تعطیلی پروژه در دولت قبل، با همیت سازمان منطقه آزاد کیش بهره‌برداری شد. ✅اخبار سید ابراهیم رئیسی ⏰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا