eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 بسته خبری پر بازدید های اینروزها جمعه ۱۵ دی 🔹داعش مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت 🔸 در جلسه شورای‌عالی امنیت ملی صورت گرفت؛ شناسایی هر چه سریع‌تر عاملان مزدور حمله تروریستی کرمان 🔹سپاه پاسداران: جنایت تروریستی کرمان اقدامی کور برای القای ناامنی در کشور است 🔸شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی بزدلانه کرمان ایران را بشدت محکوم کرد 🔹 آمریکا حفاظت فیزیکی از قاتلان سردار سلیمانی را تمدید کرد 🔸دولت عراق: مسئولیت حمله به مقر الحشد الشعبی برعهده ائتلاف آمریکایی است 🔹شهدای غزه به ۲۲۴۳۸ نفر افزایش یافت/موشکباران شدید شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه از سوی مقاومت/عملیات حزب الله لبنان علیه ۳ پایگاه نظامیان صهیونیست 🔸 هشدار میقاتی درباره تشدید تحرکات رژیم صهیونیستی علیه لبنان 🔹 محاکمه رژیم اسرائیل هفته آینده در دادگاه لاهه 🔸 مشاور بایدن به دلیل حمایت آمریکا از جنایات اسرائیل استعفا کرد 🔹 رهبر انصارالله: حمله آمریکا به گروهی از قهرمانان نیروی دریایی یمن، بدون پاسخ نخواهد ماند 🔸آمریکا: بودجه کمک به اوکراین تمام شد/ منبع جادویی نداریم مگر کنگره تصمیم بگیرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آیا صادق زیباکلام خواهدگفت «انگلیس غلط کرد؟» 🔹 مناظره جنجالی صادق زیباکلام و احمد قدیری
🔺بازی ۲۲۵ میلیارد دلاری انصارالله یمن در دریای سرخ/ تنش‌ها ادامه دارد 🔹شبکه خبری CNBC اعلام کرد که با تداوم اقدامات انصارالله یمن در تنگه باب‌المندب، کشتی‌های تجاری بیشتری در حال دور زدن دریای سرخ و استفاده از مسیر دماغه امیدنیک در جنوب آفریقا هستند. 🔹این وضعیت تاکنون بر ۲۲۵ میلیارد دلار مبادلات تجاری تاثیر گذاشته و ۳۳۰ کشتی از این وضعیت متاثر شده‌اند. 🔹شرکت کپلر هم اعلام کرده، تعداد کشتی‌هایی که تغییر مسیر داده‌اند از ۱۸ فروند در ماه گذشته و از ۵۵ فروند در هفته گذشته به ۱۲۴ فروند در این هفته افزایش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 مجری صدا و سیما زیبا کلام رو نقره داغ کرد ✍دقیقا توقعی که ما از صدا و سیما داریم همینه که اینجور قاطع، در برنامه های سیما افراد خائن به مردم و مملکت رسوا شوند
🔺 کره شمالی به خاک کره جنوبی حمله کرد. 🔹پس از افزایش شدید تنشها در شبه جزیره کره، کره جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی او حداقل 200 گلوله توپ به سمت خاک کره جنوبی در بخش جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است.
📌نیروهای پشتیبانی سریع سودان (RSF) روز سه‌شنبه اعلام کردند که آماده آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط از طریق گفتگو با ارتش سودان هستند .
📌نخست وزیر ایتالیا: کمک نظامی به کی یف در میدان نبرد، راه را برای مذاکره هموار می کند جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا گفت حفظ برابری و توازن در میدان نبرد راه مذاکره برای حل و فصل اوضاع اوکراین است، و ادامه حمایت از کی یف به این امر کمک می کند .
📌وزارت بهداشت غزه: تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به 22600 شهید و 57910 مجروح رسیده است. .
📌کانال 12 اسرائیل: نتانیاهو در حال بررسی بستن برخی از ادارات دولتی و انتقال وجوه آنها برای تامین هزینه های جنگ است.
📌میراحمدی: دستگیری عاملان‌ جنایت حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان ؛هر دو عملیات انتحاری بوده است معاون امنیتی وزیر کشور در گفت و گو با ایرنا آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی را به تفکیک جنسیتی تشریح کرد. به گفته وی تعداد شهدای زیر ۱۸ سال ۳۰ نفرافراد زیر ۱۰ سال ۹ نفر که مردان ۳۶ نفر و زنان ۵۳ نفر هستند که جمع شهدا ۸۹ نفر است که ۷۶ نفر ایرانی و ۱۳ نفر افغانستانی هستند. باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است. درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری هستند که در بخش مراقبت های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به شهدا افزوده شود. افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود. اجازه دهید گزارش نهایی را دستگاه های امنیتی بدهند./ایرنا
ادعای مضحک بلاگرهای انقلابی‌نما ، در جهت بحران‌نمایی موضوع حجاب ، شتابزدگی عوامل توپخانه انتخاباتی دشمن و ضد مسئولین انقلابی را نشان میدهد. خب بیچاره‌ها کمتر از دوماه وقت دارن تا نیروهای انقلابی رو بنفع اصلاحات و کاهش آراء تحت تاثیر قرار دهند !
45.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹رهبری:جمهوری اسلامی با اتکاء به قدرت الهی و با باور کردن قدرت حضور مردم از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد!
تصویری از رهبر انقلاب قابل استفاده در پروفایل شبکه های اجتماعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 راهبرد جدی دشمن اسرائیل با تغییر ميدان بازي از جنگ غزه به ترور رسمی فرماندهان مقاومت‌ در لبنان و عراق روی آورده است احتمال گسترش ترورها به کل منطقه از جمله یمن و ایران وجود دارد. جبهه مقاومت‌ باید راهبردها و تاکتيک های جدیدی اتّخاذ کند. ضریب امنیت فرماندهان را بالا ببرد و مقابله به مثل نیز راهکاری مناسب است @