eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ در روزهای اخیر رسانه‌های غربی و عبری تمرکز زیادی بر نقش ایران در یمن و حضور مستشاران کشورمان در این کشور داشته‌اند. از این رو باید در این حوزه نیز مراقب بود. حقیقت این است که در روزهای گذشته آمریکا و انگلیس برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای جهت تصاعد بحران و گسترش درگیری در سطح منطقه داشته‌اند که این با اراده تل‌آویو همراه شده و روزها و ساعات آتی از جهت اجرای این طرح‌ها بسیار حساس است که حملات دیروز به دمشق و یمن نیز در همین راستا بوده است. با توجه به عملیات رسانه‌ای دشمن، گسترش ترور و خرابکاری و عملیات‌های تاکتیکی در سطح منطقه علی‌الخصوص در یمن، لبنان و عراق بعید نیست. البته محور مقاومت به هیچ وجه دست بسته نیست و غافلگیری‌های راهبردی در مشت خود دارد. پیام‌های رد و بدل شده در ساعات اخیر پرتنش بوده است. انتظار می‌رود با توجه به مواضع دو طرف این تنش در سطح سیاسی به میدان نیز برسد‌.
⭕️ مسیر نفت و ارزاق رژیم چگونه بسته خواهد شد؟ 🔹 صبح دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم بستن راه نفت و ارزاق به رژیم توسط کشورهای اسلامی راهبرد مهمی را تعیین کردند. با توجه به خطاب ایشان به کشورهای اسلامی، در ابتدا این دولت‌های کشورهای اسلامی هستند که باید تصمیم به قطع صادرات بگیرند که در این زمینه دیپلماسی ما نیز موثر است. در مرحله دوم، فشار مردم و افکار عمومی هر کشور نیز مطرح است. در خصوص اقدام سخت، طیفی از راه‌ها برای ضربه به این مسیرها وجود دارد. از هدف قرار دادن کشتی‌ها و هواپیماها تا بنادر و فرودگاه‌های مقصد، خطوط لوله، مبدا صادرات در کشورهای هدف و حتی تاسیسات انرژی و مواد غذایی رژیم صهیونیستی در بانک اهداف برای تحقق راهبرد ترسیم شده توسط رهبری قرار می‌گیرند.
⭕️ صبح امروز پایگاه مرون رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله هدف قرار گرفت و پاسخ به ترورهای اخیر در سوریه و لبنان بخشی از هدف آن اعلام شد. این همان پایگاهی است که پهپادهایی که در ضاحیه جنوبی بیروت اقدام به ترور شیخ صالح العاروری کردند از آن برخاسته بودند و به نظر می‌رسد با توجه به نقش راهبردی راداری، جاسوسی و شناسایی در منطقه، این مرکز نقش جدی در ترور حاج صادق و یارانشان داشته است. البته سیاست مقاومت در این صد و چند روز نه انهدام دفعی و کامل پایگاه‌ها که زدن روزانه آنها و به مرور خارج کردن آن‌ها از سیستم است. در حملات متعدد مقاومت عراق به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه نیز هر بار یک رادار، سوله، یا هر تجهیزات دیگری منهدم می‌شود برای مثال در حمله چند روز قبل به عین‌الاسد نیز تنها رادار فرانسوی مستقر در عراق که به تازگی خریداری شده بود منهدم شد.
⭕️ فقط یک بیمارستان اسرائیلی 2642 نظامی زخمی را پذیرفته است! 🔸بیمارستان «سوروکا» در شهر«بئر السبع» در جنوب سرزمین های اشغالی اعلام کرد که روز دوشنبه 7 نظامی زخمی اسرائیلی را پذیرش کرده است که حال دو نفر از آنها وخیم است. این نظامیان در نبردهای جنوب نوار غزه زخمی شده اند. 🔸این بیمارستان تأکید کرد که از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر تا کنون 2642 نظامی زخمی را پذیرفته است که 33 نفر از آنها همچنان تحت درمان هستند و حال 11 نفر از آنها نیز وخیم است. 🔸 این در حالی است که رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که از ابتدای جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون بیش از 405 نظامی اسرائیلی به شکلی خطرناک زخمی شده اند.
🇮🇷گسترش صنایع موشکی مرهون سردار قالیباف عزیز است سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه طی سخنانی در جشن 4سالگی دکتر سلام با بیان این مطلب که "ما نیز مشتری دکتر سلام هستیم"، گفت:‌ اگر امروز موشکی به اینجا رسیده نمادش شهید تهرانی مقدم است. وی افزود: کسی که باعث شد موشکی این‌گونه گسترش پیدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا می‌توانیم نام او را ببرم، سردار قالیباف است.  فرمانده هوافضای سپاه گفت:‌ دوره فرماندهی سردار قالیباف عزیز تدبیری اندیشیده شد تا در هر شهر و استان یک پایگاه موشکی احداث شود. https://eitaa.com/marsad
29.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹سردار تبریک می گوییم مجلس عروسی فرزند مسئول انقلابی در جمهوری اسلامی
ملت ایران ، خادم و خائن را تشخیص میدهد و قدرشناس شهدای زنده است
سیلی سخت حماس ، جبران پذیر نیست 😂
📌سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق: حملات آمریکا آشکارا حاکمیت عراق را نقض می کند. .
📌وزارت امور خارجه: دولت عراق قصد خود را برای ارائه شکایت به شورای امنیت سازمان ملل پس از بمباران دیشب عراق توسط آمریکا اعلام کرده و تصمیم به تشکیل کمیته ای به ریاست مشاور امنیت ملی (قاسم الاعرجی) برای بررسی حمله و جمع آوری اطلاعات برای حمایت از موضع دولت در سطح بین المللی صورت گرفته است. .
همگی به نیابت از شهید عزیزمون محمد رضا قانعی دشتکی صلوات میفرستیم بر مادر پهلو شکسته مان حضرت فاطمه صدیقه(س)... اللهم صل علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعددما احاط به علمک...
🔴 برگ‌های برنده سیاست خارجی ایران 🔻وزیر امور خارجه اریتره: اریتره آمادگی دارد روابط خود را با ایران در سطوح مختلف، از جمله نظامی، "حتی تا سطح استراتژیک" گسترش دهد. 🔻 پی‌نوشت : از طرفی باتوجه به موقعیت جغرافیایی مهم اریتره ، این رخداد در صورت وقوع به یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده سیاست خارجی ایران تبدیل خواهد شد. و از طرفی با توجه به احساس خاطر غرب از این جهت گیری دولت اریتره، سستی در تعمیق علاقات و ارتباطات منسجم و تشکیلاتی از سوی هر دو کشور زمینه را برای ایجاد کودتا و جابجایی قدرت در اریتره فراهم خواهد کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اطلاعیه ✅ لحظه ورود حجت الاسلام راجی جهت رونمایی از کتاب صعود چهل ساله۲ با عنوان درنزدیکی قله 🔸 در جمع تمام رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور، با حضور وزیر علوم، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ریاست دانشگاه فردوسی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ناراحتی و عصبانیت شدید مجری و کارشناس بهایی شبکه صهیونیستی اینترنشنال از پیروزی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا!😄🇮🇷✌️ 🔹طارمی، جهانبخش و سایر ورزشکاران به [سردار] قاسم سلیمانی ابراز علاقه می‌کنند و او را قهرمان ملی می‌دانند؛ نمی‌شود اسم این‌ها را آدم گذاشت؛ این تیم، تیم سپاه و جمهوری اسلامی است! همه این ورزشکاران، هم‌وطن رهبر ایران و قاسم سلیمانی هستند!
رژیم صهیونیستی در مرز سوریه خندق می کند!! جنگ خندق (احزاب) خوب براشون حسی شده😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴زارع پور: استقبال از پیام‌رسان‌های داخلی ۵ برابر شده است 🔹وزیر ارتباطات در حاشیه دولت: براساس گزارشات استقبال از پیام رسان‌های اجتماعی داخلی ۵ برابر شده است و روز به روز به مخاطبین آنها افزوده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نگرانی و گلایه‌های رهبرانقلاب درباره پاسداشت زبان فارسی 🔹رهبر معظم انقلاب: بابت استفاده از زبان بی‌هویت لاتین به‌جای زبان فارسی گله‌مندم 🔹وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش «قند شیرین پارسی»: چه کسی حاضر است زبان شیرین خود را کنار گذاشته و از کلمات نامانوس استفاده کند؟ باید جلوی این خودباختگی را بگیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جبلی از تغییر تعرفه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خبر داد؛ تهران ۴۰ میلیون تومان 🔹رئیس صدا و سیما در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از روز شنبه تعرفه‌های تبلیغاتی برای نامزدی‌های انتخابات طبق پیشنهاد صدا و سیما تغییر یافت و بالاترین عددد مربوط به تهران است با رقم ۴۰ میلیون و اکثر حوزه بین ۵ تا ۱۰ میلیون است. 🔹در همین راستا اگر هر نامزدی بتواند یک درصد آرا ماخوذه را بدست آورد کل پول به او بازگردانده می‌شود و تقریبا تعرفه شبه رایگان خواهد بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حس خویشاوندی با دختران ایرانی! 🔺درآمد ۴ تا ۵ میلیون دلاری ماهیانه مسیح علی‌نژاد از ۲ کمپانی رسانه‌ای در نیویورک با فروش ویدیو اغتشاشگران
34.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴فیلم/ ماجرای لباس طلبگی حضرت آیت الله خامنه‌ای 🔺برشی جالب از گفت‌وگوی صمیمانه رهبر انقلاب با جمعی از جوانان و نوجوانان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گاف‌های پیرمرد پرحاشیه‌ی آمریکا تمامی ندارد 😏 این داستان: بایدن و دوست خیالی...🤪 🔺جو‌ بایدن در یک سخنرانی عمومی، در میان حاضران در سالن، وزیر بهداشت آمریکا را که در واقع آنجا حضور نداشت، دید. او از «خاویر بسرا» غایب به دلیل تلاش او برای حمایت از حقوق باروری زنان تشکر کرد!
1_1060154224.mp3
1.39M
📣))🌸 اذان شهید باکری 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
097-۱.mp3
152.3K
🟢📣)))) ترتیل سوره قدر