eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82هزار عکس
55.3هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
👹 چی انسان رو دشمن دین میکنه؟ 🌺🍃
🔵 نمونه های معجزه آسا ااعتقادم اینه موارد زیر در این ایام شبیه معجزه بوده و دست خدا مستقیما در کار است 1⃣ عملیات طوفان الاقصی کمر رژیم صهیونیستی را شکست 2⃣ ۶ ماه مقاومت مردم غزه در مقابل کل آمریکا اسرائیل سازمان ملل کشورهای عربی ( اکثرا) ترکیه باکو یونان و.....فقط میشود گفت معجزه الهی است 3⃣ عملیات وعده صادق که توانست ۲۰ کشور حامی اسرائیل را در شکست مقابل ایران شکست دهد قطعا یک معجزه بود 4⃣ بیداری دانشجویان آمریکا و اروپا و حمایت آنان از مردم فلسطین جز معجزه چه میتواند باشد. .
رئیسی: خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود رئیس جمهور: 🔹خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود. .
خون کودکان غزه همه ظالم های عالم را به زیر می کشاند مگه میشه جنایتکاران این همه قتل عام کنند و بتوانتد راحت زندگی کنند؟ همه اشان تقاص پس خواهند داد. .
من یکبار نوشتم باز هم مینویسم و پیش بینی می کنم اعتقاد قلبی ام است و تحلیل هم دارم حاکمان زیر تا سال دیگه قطعا به زیر کشیده خواهند شد یا به درک واصل خواهند شد 1⃣ نتانیاهو 2⃣ جو بایدن 3⃣ مکرون 4⃣ السیسی مصری 5⃣ عبداله اردنی 6⃣ حاکم امارات 7⃣ بن سلمان 8⃣ الهام علیف 9⃣محمود عباس 🔟 اردوغان با خدای خود حرف میزنم و میخواهم خدایا این حرام زاده های قاتل و جنایتکار را به درک واصل گردان هرطور خودت صلاح می دانی خون کودکان فلسطینی بی پاسخ نمی‌ماند خدا منتقم است تا سال دیگه منتظرم ۹ / ۲ / ۱۴۰۳ .
🌸 تیم ملی فوتسال 🔸 بدون حاشیه 🔸 با تلاش صادقانه 🔸 با مربی مودب و با اخلاق و با غیرت 🔸 با افتخار و تواضع قهرمان شد درود بر مربی این تیم که پیروزی تیمش را تقدیم شهید الداغی کرد. .
🔹بزودی قیمت دلار به زیر ۵۰ هزارتومان خواهد رسید برنامه ریزی های زیر بنایی دولت کم کم نتیجه می دهد. .
با شکست اسرائیل مقابل ایران فتنه کرهای داخلی مزدور اسرائیل هم تدریجا ضعیف میشوند و نمیتوانند فتنه های گوناگون درست کنند. .
🅾 بی‌شرف مثل محمود عباس 🔹 حرام زاده ای حرام زاده تر از نتانیاهو 👇 محمود عباس سرکرده تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در ریاض: اسرائیل حق دارد امنیت خود را تضمین کند و این وظیفه ماست!!! 🔺🔺🔺🔺🔺 🔸 اسرائیل را امثال محمود عباس حفظ کرده اند این ملعون جوانان حامی مقاومت را دستگیر می کند و تحویل صهیونیست ها می دهد. .
🅾 🔸 با اهمیت دادن و تلاش های دولت در رشد ساخت و تولید کشتی .... کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد 🔹 این پیشرفت افتخار بزرگی را نصیب ایران می کند 🌸 خدایا امام خامنه ای و ایت اله رئیسی و دولتش را نصرت فرما .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ سلام امام زمانم ✋ دلتنـگِ حضوریم مــهِ هـــر دو جهــان را بی نــورِ تو کوریم همه جا و مکان را با مقــدمِ خــود نمــا کرم بر همــه عالم روشــن بنمـــا دلِ همــه پیــر و جــوان را 🤲 اللھم عجل لولیک الفرج 🤲 🌺🍃
🎤 🔸صادرات خدمات فنی و مهندسی طی ۳ سال گذشته نسبت به دولت قبل ۳ برابر شده و به سالانه ۱.۵ میلیارد دلار رسیده. خدایا امام خامنه ای و ایت اله رئیسی و دولتش را نصرت فرما .
🔹 برنامه های رسانه ای اصلاح طلبان در این روزها در مورد اوضاع دانشگاههای آمریکا 1⃣ سکوت مطلق 🔸چون اجازه دفاع از دانشجوهای حامی مقاومت فلسطین را ندادند 🔸 اگر از سرکوبگری آمریکا هم علنا حمایت کنند کاملا رسوا میشوند ♦️ گرچه حمایت آنها از سرکوبگری آمریکا کاملا مشخص است 2⃣ بزرگ کردن و پرداختن به موضوعات بی اهمیت داخلی برای انحراف اذهان عمومی 🔸 ولی اونقدر اخبار دانشگاههای آمریکا در سراسر دنیا منعکس شده که این جماعت مزدور آمریکا مانند یک روباه دم بریده وحشت زده به سوراخی پناه برده اند ♦️ مزدوری برای آمریکا عاقبتی جز نکبت و رسوایی ندارد # خاتمی و حسن خمینی و حامیان منحرف آنها.... .
26.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استقبال پرشور زنان پاکستانی از همسر رئیس جمهور ایران در مرکز فرهنگی ایران در لاهور 🔹🔹🔹🔹🔹 ♦️ از امتیازهای دولت رئیسی 🔸یکی از حرکت های موفق فرهنگی ایران در پاکستان که موجب عزت جمهوری اسلامی است 🔸در ۸ سال دولت روحانی نه تنها هیچ موفقیت فرهنگی و عزت برای جمهوری اسلامی ایجاد نشد 🔹بلکه دیپلماسی خارجی دولت روحانی در جهت تضعیف و تحقیر جمهوری اسلامی بود. .
این استقبال پرشور واقعا دیدنی وقابل تحسین است.👏👏👏 ماشاءالله خداوند حفظتون کنه واقعا خداقوت ودستمریزاد 😂 این کا می گفتند شیش کلاسه اس نتیجۀ صبروتحمل زخم زبون ها را ببینید و قضاوت باشما.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آدم‌هایی که روح بزرگی دارند، عقده‌های کمتری دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری، برای همین نباید از آنها ترسید. اما آدم‌های کوچک و حقیر، با عقده‌های بزرگ ترسناکند، چون از صدمه زدن به دیگران هراسی ندارند!⚠️ چقدر اين جمله دلنشينه: افکار هر انسان، میانگین افکار پنج نفری است که بیشتر وقت خود را با آنها می‌گذراند. خود را در محاصرهٔ افراد موفق و خوش قلب قرار دهید، (با خوب‌ها همنشینی کنید) 🌺🍃💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷👆👆 عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرش در بیمارستان بقیه الله تهران. این شش دقیقه ارزش ده بار دیدن و شنیدن داره. 🇮🇷والله والله هرکس به این حکیم فرزانه اقتدا نکنه عاقبت به خیر نخواهد شد .خیلی مراقب باشیم بی دین رفتن خیلی راحته ولی حفظ دین تا لحظات آخر سخته سخت سخت سخت😭😭😭
بهش گفتن آقا ابراهیم چرا جبهه رو ول نمیکنی بیای دیدار امام خمینی؟ گفت: ما رهبری رو برای اطاعت میخوایم نه تماشا...! هدیه به روح پهلوان شهید آقا ابراهیم هادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در غفلت آدمی همین بس که؛ عمر خود را درراه چیز هایی که او راه نجات نمی دهد، هدر کند... _حضرت امیرالمومنین علیه السلام
دیروز عصر گلزار شهدا کرمان جای دوستان خیلی‌ خالی 🌺🍃