eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌وزارت خارجه روسیه: اخراج وابسته نظامی روسیه از سوی لندن اقدامی با انگیزه سیاسی است که آسیب های جبران ناپذیری به روابط دوجانبه وارد می کند تصمیم لندن برای اخراج وابسته نظامی سفارت روسیه در انگلیس را غیردوستانه و بی اساس است مسکو وابسته نظامی سفارت بریتانیا در روسیه را عنصر نامطلوب خواند؛ او باید ظرف یک هفته خاک روسیه را ترک کند .
📌ترور بیش از 100 دانشمند و پژوهشگر فلسطینی در جنگ دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای از ترور و شهادت بیش از 100 دانشمند، استاد دانشگاه و پژوهشگر در جریان جنگ نسل کشی علیه نوار غزه از هشت ماه پیش خبر داد. این دفتر تاکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان و پژوهشگران نوار غزه در کنار بمباران و تخریب کامل بیش از 103 دانشگاه و مدرسه و تخریب جزئی 311 دانشگاه و مدرسه دیگر، نابودی کامل بخش آموزش فلسطین است. دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه ضمن محکوم کردن جنایت ترور این تعداد از دانشمندان و اساتید فلسطینی و همچنین بمباران هدفمند نهادهای آموزشی، از همه دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی در سطح جهان خواست که این جنایت هولناک را محکوم کنند. این نهاد فلسطینی، اشغالگران صهیونیست و دولت آمریکا را مسئول کامل این جنایت تاریخی دانسته و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دانشمندان فلسطینی را ترور می‌کند و آمریکا نیز شریط در این جنگ نسل کشی است و در تداوم آن نقش دارد که تاکنون بیش از 120 هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است .
📌شهادت یک تن دیگر از رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان .
📌رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: در مرز با لبنان آمادگی بالایی داریم و باید واکنش‌های شدیدی داشته باشیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌امروز نیز بخشی از کمک های هوایی بر فراز خان یونس بار ریزی شد .
📌رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه: مردم فلسطین همچنان برای دستیابی به آزادی و استقلال خود هزینه های سنگینی می پردازند .
🚨انفجار در یکی از نقاط حضور نیروهای ترکیه در منطقه آمادیه در استان دهوک در شمال عراق .
📌احمد مسعود فرمانده غربگرای جبهه ملی افغانستان : در راه مبارزه با طالبان تنها مانده‌ایم؛ اما از پیروزی خود اطمینان کامل داریم. .
🔻رئیس جمهور مصر: ما اراده سیاسی واقعی برای پایان دادن به مناقشه فلسطین و اسرائیل نمی بینیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻انهدام انبار پهپادهای اوکراین توسط روسیه 🔹یک انبار بزرگ پهپادهای دریایی ارتش اوکراین در اثر حمله موشکی نیروهای مسلح روسیه در نیکولایف منهدم شد. 🔹در مجموع حدود ۴۰ واحد پهپاد و یک انبار سوخت و روان کننده منهدم شد. .
‌ 🔻کاریکاتور روزنامه الوطن عمان‌ 🔹 روزنامه الوطن یکی از روزنامه‌‌های اصلی عمان و زیر نظر وزارت اعلام این کشور است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که حل نشود 🔹رئیس‌جمهور: در جهت رفع مشکل درمانی در استان شاهد بهره برداری از هزار تخت بیمارستانی در سراسر استان هستیم. سه نیروگاه با ظرفیت ۱۷۰۰ مگابایت برق به زودی قابل بهره برداری است. 🔹اگر دیروز کسانی بودند که حل مسأله را به خارج از مرزها می بردند و می گفتند به دست بیگانه حل می شود ما معتقدیم به تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب و آنچه شهدا به ما آموختند، حل مسائل این کشور به دست توانای شما مردم است. 🔹 این استان زمینه تولید مواد غذایی را دارد. واردات نباید به تولید داخلی ضربه وارد کند. سیاست دولت استفاده از تولیدات داخلی است. 🔹واردات باید به میزان رفع نیاز مردم صورت گیرد. تولید کاغذ در کشور سبب شد از واردات این محصول بی نیاز شویم. .
‌ 🔻میدان «انقلاب» مشهد بازگشایی شد 🔹رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: میدان انقلاب مشهد که از عصر دیروز بر اثر سیل مسدود بود، پس از ۱۸ ساعت تلاش ساعتی قبل به صورت کامل بازگشایی شد. 🔹طبق هشدار هواشناسی برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش‌رو نیز بارش‌های شدید رگباری در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی ادامه دارد، لذا شهروندان از تردد در مناطق روستایی و ییلاقی خودداری کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻آب، برق و گاز روستاهای سیل‌زده امروز وصل می‌شود 🔹وزیر کشور: آب، برق و گاز در استان خراسان رضوی وصل است و فقط چند روستا در این زمینه دچار مشکل هستند که تا امروز مشکلشان برطرف خواهد شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻تصاویری از انهدام تانک مرکاوا ارتش اشغالگر صهیونیستی در جبالیا به دست دلاورمردان قسام .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻زمین خوردن «آلگری» در جشن قهرمانی! 🔹 «آلگری» هنگام بالا انداخته شدن توسط بازیکنان یوونتوس در جشن قهرمانی زمین خورد! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔻باید دست سوداگران در کوه‌خواری را قطع کرد 🔹رئیسی در جمع مردم مازندران: امروز در کشور اجماع مبارزه با فساد وجود دارد. 🔹مراتع و جنگل‌ها که سرمایه بزرگی است باید حفظ شود و به دست سوداگران نیفتد. باید با قاطعیت مقابل افرادی که می‌خواهند ذخایر ملی و ارزشمند دست‌اندازی کنند ایستاد. باید دست زیاده‌خواهان را قطع کرد. 🔹در حوزه آزادسازی سواحل گام خوبی برداشته شد اما مسئله مهم بعد از آزادسازی، رهاسازی نیست، بلکه آبادسازی است. .
پناه بر خدا ! بدون شک چهره تتلو برای مذهبی‌ها ، نه جذاب است و نه خطرناک. ولی چهره اثرگذار و منحرف کننده. آنگاه که رهبر معنوی و سیاسی جامعه ، توصیه بر پرهیز از اعتمادزدایی از مسئولین می‌کند ، کدام چهره برخلاف نظر رهبر ، در قالب انتقاد و روشنگری اقدام به زیر پا گذاشتن اوامر رهبری می‌کند. کدام چهره ادعای انقلابی بودن می‌کند و منافقانه با پوشش حفاظت از انقلاب ، اقدام به تخریب نیروهای انقلابی و سران سه قوه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کند؟ و ...
📌یک مقام در سازمان ملل:تقریباً هیچ ذخایر غذایی در جنوب غزه باقی نمانده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ویدئویی دیگر از حجم شدید سیل در میدان انقلاب ویدئوهای سیل مشهد را اینجا ببینید
*در مورد «پا» اگر نمی دانستید از امروز به بعد بدانید* ▪️هر دو پا با هم، ۵۰ درصد اعصاب بدن انسان، ۵۰ درصد رگ ها و ۵۰ درصد حجم خون، در آنها جریان دارد. *راه رفتن* ▪️ پاها ، دارای بزرگترین شبکه گردش خون هستند که بدن را به هم متصل می کند. *پس هر روز پیاده روی کنید* ▪️تنها زمانی که پاها سالم هستند جریان خون به آرامی جریان می یابد، بنابراین افرادی که عضلات پا قوی دارند قطعا قلب قوی خواهند داشت. *راه رفتن* ▪️پیری، از پا به بالا شروع می شود. *راه رفتن* ▪️با افزایش سن، بر خلاف زمانی که فرد جوان است، دقت و سرعت انتقال دستورات بین مغز و پاها کاهش می یابد. *لطفا پیاده روی کنید* ▪️علاوه بر این، به اصطلاح کلسیم (کود استخوان) دیر یا زود با گذشت زمان از بین می رود و سالمندان را مستعد شکستگی استخوان می کند. *راه رفتن* ▪️شکستگی استخوان در سالمندان به راحتی می تواند باعث ایجاد یک سری عوارض به خصوص بیماری های کشنده مانند ترومبوز مغزی شود. *راه رفتن* ▪️آیا می دانید ۱۵ درصد بیماران مسن به طور کلی، حداکثر در عرض یک سال پس از شکستگی استخوان ران می میرند *هر روز بدون شکستگی پیاده روی کنید* ▪️ ورزش کردن پاها، حتی بعد از ۶۰ سالگی، هرگز دیر نیست. *راه رفتن* ▪️اگرچه پاهای ما به تدریج با گذشت زمان پیر می‌شوند، ورزش کردن پاها یک کار مادام العمر است. *۱۰,۰۰۰ قدم راه بروید* ▪️تنها با تقویت منظم پاها می توان از پیری بیشتر پیشگیری کرد یا آن را کاهش داد. *۳۶۵ روز پیاده روی* ▪️ لطفا روزانه حداقل ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پیاده روی کنید تا مطمئن شوید که پاهایتان ورزش کافی دارند و از سلامت عضلات پایتان مطمئن شوید. *به راه رفتن ادامه بده* شما باید این اطلاعات مهم را با همه دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، زیرا *همه به طور روزانه در حال پیر شدن هستند.* *قابل توجه عزیزان* *گروه سنی 40 تا 90* *کنترل کردنی‌ها* ۱- فشار خون ۲- گلوکز ۳- تریگلیسرید ۴- کلسترول *کم کردنی‌‌ها* ۱- نمک ۲- شکر ۳- آرد سفید ۴- غذاهای فراوری شده *مورد نیازها* ۱- سبزیجات ۲- حبوبات ۳- لوبیا ۴- مغزها ۵- تخم مرغ ۶- روغنهایی نظیر روغن زیتون یا نارگیل ۷- گردو ۸- میوه‌ها *فراموش کردنی‌ها* ۱- سنتان ۲- گذشته تان ۳- مشکلاتتان *اساسی‌ها* ۱- دوستانتان ۲- افکار مثبت ۳- خانه‌ای تمیز که در آن از شما استقبال بشود. *همیشگی‌ها* ۱- شادی و لبخند و خنده ۲- فعالیت فیزیکی حتی کوتاه ۳- کنترل وزن گاه گاهی *6 چیز که نباید صبر کنید* ۱- صبر نکنید تا تشنه شوید بعداً آب بخورید. ۲- صبر نکنید تا خوابتان بگیره بعداً بخوابید. ۳- صبر نکنید تا خسته شوید بعداً استراحت کنید. ۴- صبر نکنید تا بیمار شوید بعداً آزمایشات پزشکی انجام بدین. ۵- صبر نکنید تا بعداً به کسی بگویید: دوستت دارم. ۶- صبر نکنید کسی یا چیزی بتواند روی اعتماد به نفستان تأثیر منفی بگذارد. *اگر دوستانی دارید* *که دوستشان دارید* *این پیشنهادها را* *برایشان بفرستید.* *سالم و تندرست باشین* 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیا لیوان های یک بار مصرف کاغذی واقعا از کاغذ ساخته شده ؟ .
پناه بر خدا ! بدون شک چهره تتلو برای مذهبی‌ها ، نه جذاب است و نه خطرناک. و قطعاً چهره اثرگذار و منحرف کننده مومنین ، مشخصات دیگری دارد. آنگاه که رهبر معنوی و سیاسی جامعه ، توصیه بر پرهیز از اعتمادزدایی از مسئولین می‌کند ، کدام چهره برخلاف نظر رهبر ، در قالب انتقاد و روشنگری اقدام به زیر پا گذاشتن اوامر رهبری می‌کند. کدام چهره ادعای انقلابی بودن می‌کند و با روشی منافقانه و ادعای حفاظت از انقلاب ، اقدام به تخریب نیروهای انقلابی و سران سه قوه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کند؟ و ... شیطان به کدام چهره نیاز بیشتری دارد ؟ شیطان بزرگ آمریکا ، از کدام رضایت بیشتری دارد ، کدامیک بر پارلمان کشور اثر گذاشته ، کدامیک میتواند تا امیدی و سیاه‌نمایی کند ، کدامیک میتواند در صفوف نیروهای مذهبی و مومن تفرقه ایجاد کند و ... قضاوت درخصوص این دو چهره چندان سخت نیست . خداوند عاقبت همه را بخیر کند ، ان‌شاءالله 🤲
📌رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه: مردم فلسطین همچنان برای دستیابی به آزادی و استقلال خود هزینه های سنگینی می پردازند. .