eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
82.1هزار عکس
55.4هزار ویدیو
353 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌مقامات آمریکایی به شبکه CBS می گویند که آنها حملات اخیر رژیم صهیونیست در عمق لبنان را به عنوان آمادگی برای حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیست در منطقه تفسیر می کنند. .
📌اختلاف در اتحادیه اروپا در خصوص تحریم روسیه خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش کرد که بروکسل (مقر اتحادیه اروپا) به واسطه مخالفت آلمان با طرح تنبیه شرکت‌هایی که با روسیه وارد تعامل می‌شوند، موفق نشد در خصوص وضع دور جدیدی از تحریم‌ها علیه مسکو به توافق برسد. طبق این گزارش، اعضای اتحادیه اروپا قصد داشتند شب گذشته درباره وضع تحریم‌ها علیه روسیه مذاکره کنند اما این موضوع «در دقیقه آخر از دستورکار نشست خارج شد». .
📌خبرنگار الجزیره: یورش اسرائیل به شهر بنت جبیل در جنوب لبنان .
📌انفجار بمب در مسیر یک خودروی زرهی اسرائیلی در غزه منابع عبری زبان اعلام کردند بر اثر انفجار بمب در کنار یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تلفاتی به نیروهای اسرائیلی وارد شده است. این منابع تاکید کردند که نیروهای پشتیبانی و نجات ارتش وارد عمل شده و در حال جابجایی کشته‌ها و مجروحان هستند. .
📌باراک: جنگ علیه حماس شکست خورده و باید متوقف شود نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جنگ باید همین الان متوقف شود و به دنبال توافقی برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی و تغییر دولت بود. ایهود باراک اذعان کرد که جنگ علیه حماس شکست خورده و باید متوقف شود و اسرای اسرائیلی از طریق دستیابی به یک توافق سیاسی آزاد شوند. باراک گفت دولت نتانیاهو باید فلج شود و یک میلیون نفر دست به تظاهرات زده و 50 هزار نفر هم مقابل کنست تحصن کنند. .
📌کرملین: پوتین انتخاب مجدد رامافوسا به عنوان رئیس جمهور آفریقای جنوبی را تبریک گفت پوتین خطاب به رامافوسا: من به تداوم گفتگوهای سازنده امیدوارم؛ خوشحال می شوم شما را در نشست بریکس در کازان در تاریخ 22 تا 24 اکتبر ملاقات کنم. .
📌۸ نظامی اسرائیلی در غزه در آتش سوختند منابع عبری‌زبان از جمله وبگاه «حدشوت بزمان» نوشته‌اند که در پی انفجار یک نفربر در غزه، تمامی ۸ سرنشین آن درون شعله‌های آتش کشته شده‌اند. به گفته این منابع، در پی انفجار مین ضد تانک در مسیر این نفربر تمامی سرنشینان آن که در خواب بودند، کشته شده‌اند. برخی منابع نیز از اصابت موشک ضد زره به این نفربر خبر می‌دهند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باقری وارد اربیل شد. سرپرست وزارت امور خارجه ایران به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات منطقه کردستان عراق وارد اربیل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب الله مسئولیت پرتاب ده ها راکت کاتیوشا و فلق را به سمت کریات شمونا و شهرک نزدیک کفار زولد بر عهده گرفت. این پاسخی است به حمله دیروز اسرائیل در جاناتا که در آن حداقل دو غیرنظامی کشته و بسیاری دیگر زخمی شدند.
📌تصمیم دانمارک به خارج کردن سرمایه‌های خود از شرکت‌های مرتبط با شهرک‌های صهیونیستی خبرگزاری دانمارک اعلام کرد که شهرداری کپنهاگ پایتخت دانمارک تصمیم گرفته سرمایه‌های خود را از شرکت‌های مرتبط با شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی فلسطین خارج کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌قاضی‌زاده هاشمی: انشاالله همۀ عزیزان به نفع فرد اصلح کنار می‌روند. .
📌فضل الرحمان: تلاش‌هایم برای بهبود روابط میان افغانستان و پاکستان نقش بر آب شده است. مولانا فضل الرحمان، رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان گفته که تلاش‌های زیادی کرده تا روابط میان کابل و اسلام آباد بهبود یابد اما این تلاش‌ها نقش بر آب شده است. .
📌ذخایر بانک مرکزی ترکیه به حداکثر رکورد تاریخی خود یعنی به 146.2 میلیارد دلار رسید. .
📛۸ کشور اول جهان در کسب بالاترین درآمد گردشگری در سال ۲۰۲۳ به ترتیب: ⚪️آمریکا ⚪️اسپانیا ⚪️بریتانیا ⚪️فرانسه ⚪️ایتالیا ⚪️امارات ⚪️ترکیه ⚪️استرالیا .
📌رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه: روابط تجاری خود را با اسرائیل قطع کردیم و علیرغم فشار زیادی که تحت آن قرار داریم، از مواضع خود در حمایت از غزه عقب نشینی نخواهیم کرد. .
📌آمریکا در پاسخ به حضور کشتی های جنگی روسیه در کوبا، زیر دریایی و ناو های خود را وارد آب های سرزمینی این کشور کرد. کوبا این اقدام آمریکا را محکوم کرد. .
📌رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش رژیم صهیونسیتی، تامیر هیمن: وجهه ما به عنوان یک کشور قدرتمند نظامی رو به افول است و با خطر انزوا مواجه هستیم. 😉 خبر نداری ، رفتن به فناااا😂
📌شبکه ۱۲عبری: ارتش تا ده روز دیگر پایان عملیات در غزه را اعلام می‌کند. .
📌حمید نوری آزاد شد غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر: حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیرقانونی به سر می‌برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت. این موفقیت مرهون تلاش همکارانم در قوه‌قضائیه، وزارت اطلاعات، وزارت خارجه به‌خصوص شهید امیرعبداللهیان است. .
📌وزارت بهداشت غزه: شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر به 37296 شهید و 85197 مجروح رسیده است. .
📌رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه: هاکان فیدان، وزیر خارجه این کشور در جریان سفر خود به مسکو، با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره وضعیت مناطق تحت کنترل گروه های کرد در سوریه و "انتخاباتی" که آنها در حال برنامه ریزی هستند، به طور مفصل گفتگو کرد. .
ماشاءالله خداوند حفظتون کنه 🤲 🌺🍃
خداوند حفظتون کنه 🌺🍃