eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
3.5هزار دنبال‌کننده
110.2هزار عکس
73.7هزار ویدیو
432 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. @marsad ➤‏჻჻჻✺ #کانال‌مرصاد https://eitaa.com/joinchat/2367291618Cb9f03130d6 پاسخگوی شما: @aEbadian
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مرصــــاد
🔴پیام قدردانی سپاه پاسداران خطاب به برگزارکنندگان حماسهٔ اجتماعات شبانهٔ مردمی 🔹مداحان گرانقدر، خطیبان ارجمند، هنرمندان متعهد، ورزشکاران غیرتمند، مدیران و تمامی نقش‌آفرینان تجمعات شبانه مردمی سراسر ایران اسلامی؛ بیش از هشتاد شب پیاپی، خیابان‌ها و میدان‌های ایران اسلامی در شهر و روستا، به تماشای شکوهی نشست، که شما با سرمایه ایمان، غیرت و هنر خویش، به زیبایی خلق کرده و صحنه‌هایی رقم زدید که در محاسبات دشمنان این کشور، به‌ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی، «معجزه‌ای غیرقابل باور» تلقی می‌شود. 🔹روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمیق‌ترین سپاس و قدردانی خود را تقدیم می کند به شما خطیبان که با روشنگری در تریبون‌ها و سخنرانی‌های آتشین، چراغ بصیرت را در شبستان‌های این مرز و بوم روشن نگه داشتید. 🔹شما مداحان شورآفرین که با نوای حماسی و مرثیه‌های روشنگرانه خود، روح غیرت و شهادت‌طلبی را در رگ‌های اجتماعات دمیدید. 🔹شما هنرمندان متعهد که با قلم، تصویر، سرود و نمایش، زبان گویای اعتراض به قلدری‌های استکبار و همدلی و حمایت از نیروهای مسلح و مدافعان وطن و همچنین غزه و مقاومت اسلامی را بلند کردید. 🔹شما ورزشکاران غیرتمند، که با حضور مقتدرانه و نمادین نشان دادید که میدان ورزش، عرصه دیگری از جهاد تبیین و نمایش وحدت ملی است. 🔹شما مدیران، میدان داران، مجریان و خادمان گمنام در فراهم آوری امکانات و زمینه‌سازی حضور میلیونی مردم مبعوث‌شده ایران اسلامی نقش‌آفرینی کردید. 🔹شما حافظان امنیت در کسوت انتظامی، امنیتی و بسیج که حریم مقدس حضور یافتگان در تجمعات را، از گزند اهریمنان و خیانت‌کاران به ملت و کشور پاس داشتید. 🔹شما خادمان فرهنگی که با قریحه و ذوق مثال‌زدنی با متون فاخر و تصاویر ارزنده خیابان‌آرایی و جایگاه‌سازی کردید. 🔹و شما مردم مبعوث‌شده بصیر و آگاهی که این هشتاد و چند شب پرشور که طوفانی از «سرمایه اجتماعی» و «وحدت ملی» بود، در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان، ماهیت مستحکم و بازدارنده نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشیدید و با پیوند قلبی و رفتاری با نیروهای نظامی میدان نبرد سخت، ثابت کردید که حماسه‌آفرینی در جمهوری اسلامی، نه تصادفی، که برآمده از یک اراده اعتقادی و ایمانی، باورمند به منافع ملی و میهنی، هماهنگ و عاشقانه است. 🔹امروز، به برکت مجاهدت پرشور شما و ملت لبیک گو به فرمان مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای (دام ظله العالی)، قدرت نرم انقلاب چنان در تار و پود جامعه رسوخ کرده که هیچ تهدید نظامی یا روانی دشمن توان مقابله با آن را ندارد. 🔹بی‌تردید همه شما وعده داده‌اید که تا پایان راه و تحقق اهداف عالیه انقلاب و مقاومت تاریخ ساز، در صحنه هستید؛ چه در زمان نبرد نظامی و چه در زمان نبرد مذاکره، چه اینکه می دانید مذاکره، صحنه دیگری از کارزار میدان نبرد است که نیازمند استمرار حضور مقتدرانه و پرشور در خیابان و پشتیبانی از افسران عرصه دیپلماسی تا کسب پیروزی نهایی است و این "وعده صادق"، بزرگ‌ترین سپر دفاعی کشور عزیزمان ایران است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
✍اولاً در این دولت هیچکس ادعا نکرده که مسائل مملکت را با مذاکره می‌خواهد حل کند. 🔶بارها آقای پزشکیان و آقای عراقچی گفتند که مملکت لنگ مذاکرات نمی‌ماند. 🔷هدف از مذاکره اقناع افکار عمومی مردم داخل کشور و مردم منطقه و دنیاست، که اگر روزی جنگ شد که شده، و عواقب جنگ مردم دنیا را گرفت که گرفته، همه بدانند مقصرش آمریکا بود و بس، که الان همه به این فهم رسیدند. 🔶ثانیاً ما نفهمیدیم رهبری قتیل المذاکرات است یعنی چه؟ یعنی چون مذاکره کردیم جنگ شد؟ 🔷 در حالی که هر کس یک کم معلومات سیاسی داشته باشه یا حداقل از تجربه عبرت گرفته باشه، میدونه که چون آمریکا در مذاکره نتیجه نمی‌گیره، رو به جنگ نظامی میاره. 🔶اگر جنگ نتیجه مذاکره هست، چرا در زمان دولت روحانی به ما حمله نشد؟ دولتی که مذاکره را تا انتها رفت، عقب نشینی‌های گسترده کرد و وزیر امور خارجه‌اش در پشت بلندگو از قدرت نظامی آمریکا میگفت. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
🔸آرزوی نتانیاهو و ترامپ چیست ؟ سقوط جمهوری اسلامی.... آرزوی خوارجی ها چیست ؟ سقوط دولت پزشکیان ♦️ نتیجه سقوط دولت پزشکیان ؟ ایجاد چالش برای کشور و مقدمه سقوط نظام ... 🔹 آیا هدف ترامپ و نتانیاهو با هدف خوارجی ها یکی است؟ بله قطعا یکی است 🔹نتیجه چه میشه ؟ نظام اسلامی پیروز می‌شود ضدانقلاب ها و دشمنان نظام اسلامی شکست میخورند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از بصیرت نیوز
یک سئوال: آیا افراد بدزبان نماد جریان مذهبی و ولایتمدار هستند ، یا همانند داعش مأمور به سیاه‌نمایی شریعت مقدس و انقلابی‌ اسلام هستند؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اهمیت و برتری غدیر حاج آقا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
✅ ارتش: آماده مقابله قاطع و همه‌جانبه با هرگونه تعدی دشمنان هستیم 🔸ارتش در بیانیه‌ای: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آرمان‌های رهبران کبیر و شهید و تحت فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، با عزمی راسخ و اراده‌ای خلل‌ناپذیر، خود را برای مقابله قاطع و همه‌جانبه با هرگونه تهدید و تجاوز دشمنان آماده نموده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مردم لندن خواستار پایان نسل‌کشی در فلسطین و آزادی همه اسرای فلسطینی شدند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
✅ بقائی: در این مرحله هیچ گفتگویی درباره مسایل هسته ای نداریم اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه: 🔸هدف از سفر فرمانده ارتش پاکستان تبادل پیام‌ها میان‌ ایران و آمریکا بود. 🔸طی روزهای گذشته پیرامون مسائلی که اختلاف نظر وجود داشت بحث شد. 🔸ما به توافق خیلی دور و خیلی نزدیک هستیم. با مواضع متناقض آمریکا نمی‌توانیم‌ بگوییم که این روند تغییر می‌کند. دیدگاه‌ها نزدیک شده است اما نه به معنای توافق بلکه بتوانیم به یک راه‌حل برسیم. 🔸در این مرحله هیچ گفتگویی درباره مسایل هسته ای نداریم. 🔸با مواضع متناقض آمریکا نمی‌توانیم‌ بگوییم که این روند تغییر می‌کند. دیدگاه‌ها نزدیک شده است اما نه به معنای توافق بلکه بتوانیم به یک راه‌حل برسیم. 🔸کسی به خودش اجازه نمی‌دهد پیام تهدیدآمیز برای ما بیاورد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
بقائی: ایران بر خاتمه جنگ در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان تاکید دارد 🔸در مورد موضوع هسته‌ای در این مرحله صحبت نمی‌کنیم. 🔸می‌دانیم که موضوع هسته‌ای بهانه دو جنگ تجاوز علیه ایران بوده‌است. 🔸ما این تجربه را داریم که دو بار در طول مذاکرات هسته‌ای مورد تجاوز قرار گرفتیم. 🔸مسئولانه و خردمندانه تصمیم گرفتیم که موضوع مذاکرات را بر خاتمه جنگ در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان قرار بدهیم. 🔸اینکه در ۳۰ روز یا ۶۰ روز وارد موضوع هسته‌ای شویم مربوط به بعد از این مرحله است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
✅ بقائی: خیلی دور و خیلی نزدیک به توافق هستیم 🔸پاکستان به عنوان میانجی اصلی گفتگوها نقش مهمی را ایفا کرده و هدف از این سفر ادامه تبادل پیام‌ها بین ایران و امریکا بود. 🔸تمرکز ما در این مرحله بر خاتمه جنگ تحمیلی است. بر اساس پیشنهاد ۱۴ بندی ایران که رفت و برگشت شده و دیدگاه ها تبادل شده است. 🔸در این چند روز راجع به برخی نکات بحث شد و پیشنهادهایی مطرح شد‌ که همچنان در حال بررسی است. 🔸شاید بگوییم خیلی دور و خیلی نزدیک به توافق هستیم. از یک طرف ما تجربه ضد و نقیض گویی طرف امریکایی را داریم و دیدگاهیشان را تغییر دادند. مواضع متناقض را بارها بیان کردند. ما نمی‌توانیم کاملا مطمئن باشیم که این رویکرد تغییر نمی‌کند. 🔸از یک طرف در گفتگو بین دو طرف، روند به سمت نزدیک تر شدن دیدگاه ها است. نه به این معنا که راجع به موضوعات به این مهمی به تفاهم برسیم. به این معنا که بر مبنای مجموعه از پارامترها بتوانیم به یک راه حل مرضی الطرفین برسیم. 🔸بنای ما بر این بوده که ابتدا یادداشت تفاهمی را تفاهم کنیم مشتمل بر ۱۴ بند و در این یادداشت تفاهم مهمترین موضوعاتی که لازمه خاتمه جنگ تحمیلی است و مواردی که برای ما اهمیت اساسی دارد در آن گنجانده شود. ظرف یک مدت زمان ۳۰ تا ۶۰ روزه درباره جزییات موضوعات گفتگو شود و نهایتا به توافقی دست پیدا کنیم. 🔸ما در مرحله نهایی سازی این یادداشت تفاهم هستیم. موضوعاتی که در این مرحله بحث می‌شود بر خاتمه جنگ متمرکز است. موضوع پایان یافتن تعرضات دریایی آمریکا و موضوعات مرتبط با آزاد شدن اموال بلوکه شده ایران در این یادداشت تفاهم پرداخته می‌شود. 🔸تحریم‌ها قطعا یکی از موضوع‌های مورد بحث در هر گفتگویی با طرف آمریکایی است. تحریم‌ها هم غیرقانونی و ضدبشری است. 🔸چون در مورد موضوع هسته‌ای صحبت نمی‌کنیم، قاعدتا در مورد جزئیات تحریم‌ها هم صحبت نمی‌شود. 🔸صراحتا مطالبه ایران برای رفع تحریم‌ها در متن مطرح شده‌است. این موضع ثابت ماست. 🔸بعد از اینکه یادداشت تفاهم نهایی شود باید در مراحل بعدی باید مورد مذاکره قرار گیرد. 🔸در همین ارتباط موضوع آزادسازی اموال بلوکه‌شده ایران مطرح است. 🔸در همین ابتدای امر باید در مورد آزادسازی امول بلوکه‌شده تعیین تکلیف شود. 🔸لذا در تفاهم‌نامه چهارده بندی هم موضوع هسته‌ای مورد اشاره قرار می‌گیرد و هم موضوع آزادسازی اموال بلوکه‌شده. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
✅ مزدوران رژیم صهیونیستی خواستار قطع همکاری با این رژیم هستند 🔸نیروی «رادع»، وابسته امنیت مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که درخپاست‌هایی از سوی عناصر وابسته و مزدور و فریب خورده رژیم صهیونیستی دریافت کرده است. 🔸بنا به این اعلانیه، طی ۱۲ ساعت گذشته، امنیت مقاومت ۱۰ درخپاست رسیدگی به پرونده عناصر باندهای وابسته و فریب خورده دریافت کرده است. 🔸عناصر فریب خورده، ضمن درخواست رسیدگی به پرونده خودشان، خواستار بازگشت به آغوش ملت خود شد قبل از آنکه دیر شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad