eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
90.1هزار عکس
60.2هزار ویدیو
393 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
هر چیزی در جهان مانند سکه دارای  دو رو می‌باشد.🌿 نه از شادى‌هايت 🎋 بى‌اندازه مسرور شو،🌿 و نه از غصه‌هايت 🎋 بى‌اندازه غمگين شو.🌿 لذت زندگى، گام نهادن🎋 در مسير تعادل است.
11.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" شیطان پرستی سیستماتیک " 🚱موجودات غیر ارگانیک
🎁🌿🎁☘🎁🌿🎁☘🎁🌿 عزیزان هفت سین قرآن تقدیمتون ان شاءالله شب آخر سال با گلاب وزعفران داخل ظرف چینی بنویسید بعد شریت دزست کنید ‌سال که تحویل شد اولین چیزی که نوش جان میکنید از این شربت باشه یادآوری موقع نوشتن با وضو ورو به قبله 🌼♦️🌼♦️🌼♦️🌼
برگشـت گفت: زمانہ دیگه عوض شده همه دارن گناه می کنن!!! تو به یه گناه ما گیردادی؟😒 گفتـم: همہ داشتـن به امام حـسین علیه السلام ضربہ میزدن جز اندکی...🙂 دوسـت داشـتی جزو کدوم دسته باشی؟! سریـع گفـت:معلومه! جزو۷۰نفر🌱 کے دلش میاد اخـم به صـورت امام حسین علیه السلام بیاره؟؟😔 گفتم:زمانه عوض نشـده.. توهم باهرگـناهت به قلـــــب حسین زمانه ات ضربه میزنی!😔 باهرگناهت اخم که هیچی...! باعث گریه های یوسف زهرا 🌹میشۍ! 🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
8.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد عزیزی درمورد انرژی منفی که از خانم های بی حجاب ارسال میشه و انرژی های منفی که دریافت می کنند که موجب افسردگی و حال بد درونی میشه صحبت می کنند... استاد عزیزی 👈 بسیاااااااااار عااااالی مهههههم
🌸گویند تمنّایی 💗از دوست بکن سعدی 🌸جز دوست نمیخواهم 💗از دوست تمنّایی… 🌸تقدیم به شما دوستان خوب 🍃🌺🌺🍃🌺🌺🍃🌺🌺
انسان شناسی ۲۳۱.mp3
11.73M
۲۳۱ 💢 ارزش عمل‌ها باهم فرق دارد، دو عمل یکسان از دو انسان مختلف، می‌تواند دو درجه مختلفِ مقبولیت را به خود اختصاص دهد! ※ ملاک یک عمل مقبول که می‌تواند خداوند را راضی و شاد کند، چیست؟
🔴انقلابیِ نمایشی ✍مهدی جمشیدی ۱. «انقلابیِ‌ نمایشی»، کسی است که بنیان‌های فکر اسلامی و انقلابی‌اش دچار چرخش به سوی لیبرالیسم شده است، امّا همچنان «ادّعای انقلابی» دارد و با «ادای انقلابی»، تظاهر می‌کند. او آن‌قدر «عمل‌گرا» و «روزمرّه‌اندیش» بوده که به‌تدریج، دامنۀ تجدیدنظرهایش به قلمرو ارزش‌های اساسی نیز رسیده و از درون، استحاله و مسخ شده است. او خویشتنِ انقلابی‌اش را باخته و جز پوستۀ نمادین و شعاری، چیزی از هویّتش باقی نمانده است. او چون در مواجهه‌های عملی و عینی، احساس کرده است که «منطق انقلابی»، شکست می‌خورد و او را ناکام می‌گذارد، هستۀ انقلابی‌گری را وانهاده و پوستۀ انقلابی را حفظ کرده است تا در عین این «عبور هویّتی» و «چرخش فکری»، دست‌کم برخی از ظواهر را نگاه داشته باشد. در واقع، رندانه و زیرکانه چرخش کرده است، نه صادقانه و شفاف. حرف‌های ناگفتۀ زیرمیزی دارد که تعهد به منافعش، اجازۀ بازگویی آنها را نمی‌دهد. چون می‌خواهد در ساخت قدرت بالا برود و بماند و منزلت سیاسی‌اش تثبیت شود، جسارت ساختارشکنی ندارد. در پی جایابیِ ساختاری است نه طرد شدن. بدین‌جهت، در جادّۀ «محافظه‌کاری» و «کلّی‌گویی»، شب‌روی می‌کند تا مبادا حاشیه‌ای ساخته شود. در خلوت به گونه‌ای سخن می‌گوید که احساس می‌کنیم که تفاوت او با رقیب سیاسی‌اش، فقط «سیاسی» است و مسأله، بودنِ «شخص او» است نه «استقرار ارزش‌ها». او فقط در ظاهر و به‌نام، نمایندۀ ارزش‌هاست نه در واقع. واقع و واقعیّت، چیزی جز منافع شخصِ او نیست و باقی، «پوشش‌ها» و «توجیه‌ها» و «نقاب‌ها»یی برای پنهان نگاه‌داشتن این راز هستند. ۲. «انقلابیِ نمایشی»، این‌گونه فهمیده است که لیبرالیسم، «منطقِ زمانه» شده و او نیز چاره‌ای جز بازتولید این منطق ندارد و باید از خود، چنین خویشتنِ جدیدی بسازد. او دربارۀ منافع شخصی‌اش، تاب‌آوری ندارد و اهل مدارا نیست، امّا اگر پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی در میان باشد، از هیچ تساهل و تسامحی فروگذار نمی‌کند و هیچ خطّ قرمزی را نمی‌شناسد. به‌خوبی می‌داند که می‌تواند با ارجاع به «مصلحت‌اندیشی» و «خواست مردم» و «عقلانیّت» و «حکمرانی خوب» و «حکمرانی نو» و «بحران حکمرانی» و ... از همۀ ارزش‌ها عبور کند. او هیچ‌گاه دستش از توجیه، خالی نیست؛ برای مستقر نشدن هر یک از ارزش‌ها، ده‌ها استدلال دارد و به این واسطه، اسلام و انقلاب را به «آرزوهای خوب امّا نشدنی» تبدیل می‌کند. حتّی اندکی آرمان‌گرایی را نیز برنمی‌تابد و با تیغ واقعیّت‌ها و شبه‌واقعیّت‌ها به جان آرمان‌ها می‌افتد و از آنها، تصویری «خیالی» و «خام» می‌سازد. گویا ارزش‌ها فقط در صفحه‌های کتاب، شدنی هستند، امّا همین که میدان واقعیّت پدید آمد، باید آنها را کنار نهاد و جانب لیبرالیسم را گرفت. به‌این‌ترتیب، او وانمود می‌کند که ارزش‌های اسلامی و انقلابی، «خوب‌های ناممکن» هستند؛ محال‌هایی برای ناکجاآباد که از سطح شعار، فراتر نمی‌روند و اگر چالش نیافرینند، هیچ گرهی را نمی‌گشایند. ۳. «انقلابیِ نمایشی»، به رهبر انقلاب ارجاع می‌دهد، امّا ارجاع‌هایش «گزینشی» و «دلخواهانه» هستند و ازاین‌رو، حاصلش جز «تحریف» نیست. رهبر انقلاب را به نفع خویش، مصادره‌به‌مطلوب می‌کند و از ایشان چهره‌ای می‌سازد که خود می‌خواهد. او همۀ آیت‌الله خامنه‌ای را قبول ندارد، بلکه حتّی بسیاری از درون‌مایه‌های اندیشه‌اش را نمی‌پسندد، امّا چون می‌خواهد در قدرت سیاسی بماند و از نردبان قدرت بالا برود، زبان به اعتراض نمی‌گشاید و شفاف سخن نمی‌گوید، بلکه موذیانه، تفکّر ایشان را تحریف می‌کند. همچنان‌که کسانی در جریان اصلاحات از امام خمینی، چهرۀ لیبرال ساخته‌اند، کسانی نیز در جریان اصول‌گرایان، با آیت‌الله خامنه‌ای چنین معامله‌ای می‌کنند. ۴. انقلابیِ نمایشی، بی‌ایدئولوژی است؛ چون «سیّال» و «شناور» است و بر اساس «اقتضاهای شکنندۀ روزمرّه»، هویتّش را تعریف می‌کند. در هر زمانی به رنگی درمی‌آید و این رنگ نیز برآمده از «جوّ» و «فضا» است؛ همچون آفتاب‌پرست، این «زمینه»‎ است که رنگ‌ و لعاب او را تعیین می‌کند. خودش، همان بیرون است و اگر خودی در میان باشد، جز منافع و تمنیّات و لذّت قدرت نیست. به‌این‌ترتیب، ایدئولوژی‌اش به تعبیری، «جوّزدگی» و «عوام‌زدگی» است، البتّه با نام موجّه «مردم» و «جامعه» و «مصلحت» و «عقل سیاسی» و ... . در واقع، ایدئولوژی‌اش تابع جهت وزش باد است نه حقیقت. او از ارزش‌ها، آنچنان خواجه‌گانی ساخته است که در حرم‌سرای لیبرالیسم، بیتوته کرده‌ و بی هیچ تنش و تلاطمی، به خدمت «سلطنت لذّت» گمارده شده‌اند؛ ارزش‌هایی رقیق و منفعل و بی‌خاصیّت که تسهیل‌گر جماع تحمیلی «لیبرالیسم» با «جامعۀ ایران» هستند.
11.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه هنوز هم با فرمون «فرزند کمتر=زندگی بهتر» جلو بریم، چه اتفاقی می‌افته؟😭 در این کلیپ سوار بر ماشین زمان می‌شید و آینده رو به وضوح می‌بینید.😳😳 ✅نشر حداکثری 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
14.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اول فروردین خبری نیست آخر شعبان را دریاب بیان دلنشین آیت الله جوادی آملی   
عاشقان وقت نماز است📿 اذان می گویند🌺 حَـےِّ عَلَـے الْصَّلٰاة... عاشقانه به سوی نماز بشتابید💕 بھِ‌‌رسم‌شـــهــ🌿ادت