💎راهکارهای کنترل جعیت غیریهود
🔹در اعتقادات یهودیان این مسئله ثابت است که مسلمانان، مسیحیان، بودائیان و هر کس غیر یهود *جنتل*(حیوان انسان نما) هستند و باید جمعیت این گونه ی حیوانی تنظیم شود!
🔹در کشور ما این روش ها از طریق سازمان های به اصطلاح بینالمللی با اسناد متفاوتی اجرا می شود که همگی ساخته دست صهیونیست می باشد.
☠️مستقیم
1️⃣بالابردن سن ازدواج(بامدیریت یونسکو)
2️⃣دوره های اجباری سربازی(تاخیر اشتغال و ازدواج)
3️⃣بالابردن طول سال های تحصیلات اجباری
4️⃣ایجاد ترس از ایدز جهت خوف از ازدواج
5️⃣تروج همجنس گرایی(بامدیریت بهداشت جهانی)
☠️غیرمستقیم
1️⃣تورم و گرانی(بامدیریت تجارت جهانی)
2️⃣بیکاری(صندوق بین المللی پول)
3️⃣بیماری و مرگ ومیر(بهداشت جهانی)
4️⃣واکسیناسیون عمومی(بهداشت جهانی)
5️⃣آبیاری تحت فشار و قطره ای(فائو)مرگ سفره های زیر زمینی آب
6️⃣کشاورزی صنعتی و گلخانه ای(فائو)
7️⃣دستکاری ژنتیکی(فائو)
8️⃣اغذیه غیرارکانیک(فائو)
9️⃣غربالگری مادران و دستور عمومی سقط جنین(بهداشت جهانی)
و دهها روش دیگر...
یا بقیه الله
@marsad
📜 #متن |🔰 ما مقصریم!
👥 چه چيزى در تو آمده كه فرزند تو از آن بيگانه است؟
👥 اين بصيرت را چه كسى بايد منتقل مى كرد؟
👥 اگر من از خط انتقال مى گويم براى اين است كه اين احساس بيگانگى را مى بينم.
👥 ما مى بينيم نسلى كه بعد از ما آمده، با آن چيزى كه ما ديروز آن را بديهى مى دانستيم، كاملًا فاصله دارد.
👥 مؤمن است. معتقد است. متوجه است. دلسوز است، ولى مترهايش كاملًا متفاوت شده است.
👥 چرا؟! چه چيزى را بايد تحصيل مى كرديم كه نكرديم؟ چه چيزى را بايد تبليغ مى كرديم كه نكرديم؟ و چگونه بايد تبليغ مى كرديم؟
👥 دغدغه من اين است كه ما اين خط انتقال معرفت را پاسدارى نكرده ايم.
👥 خط مى گويم و نه نقطه!
👥 منظورم از خط مجموعه اى از كارها و فعاليت هايى است كه بايد انجام مى شده و نشده است.
👥 آنها كه بچه هاشان بزرگ شده اند، بلكه بچههايى را كه در دامن ديگران بزرگ شده اند ولى با يك جهت و هدفى با ما پيوند خورده اند، آدم مى بيند اينها با دنياى ما فاصله دارند.
👥 اگر اين فاصله هست، آيا ما مقصر نبوده ايم؟ آيا اداى امانت كرده ايم؟
👥 آن كارى را كه بايد انجام مى داديم و آن زمينه هايى را كه بايد فراهم مى كرديم، فرصت هايى را كه بايد پيش مى آورديم تا اين نسل، انگيزه، ارتباط، وعى، برداشت و تفقه جديدى از دين داشته باشد، آيا اين كار را كرده ايم؟ ما مقصّر بودهايم يا نه؟
❛❛ عینصاد
📚 #خط_انتقال_معارف | ص ۱۵
#⃣ #بریده_کتاب #دین_شناسی
💠به کانال علمی فرهنگی مذهبی سیاسی اجتماعی جنت المهدی ۳۱۳
🌸࿐༅🍃🌸🍃༅࿐🌸
⚠️باماهمراه باشید.
یا بقیه الله
@marsad
خواص پسته خام برای سلامتی چیست؟🤔
▫️کاهش استرس
▫️محافظت پوست در برابر خورشید
▫️داشتن قلبی سالم
▫️تقویت بینایی
▫️تقویت سیستم ایمنی بدن
یا بقیه الله
@marsad
333.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عـڪس از صفحـھ بگیرین هر شهیدے براتون اومد براش یڪ فاتحه بخونید'🖇
#ثوابیهویی
یا بقیه الله
@marsad
1.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
6- آیا «علم دینى» امکان دارد؟
فهم داعى از عبارت سؤال این است که آیا انسانها مى توانند به اسرار احکام و دیگر فرمودههاى دین الهى آگاه شوند؟
در پاسخ آن گوییم: همان گونه که کتاب تکوینى- أعنى نظام هستى- براساس علم و حکمت است که «عالَم یعنى علم انباشته روى هم»، کتاب تدوینى اعنى قرآن کریم نیز به مثابت کتاب تکوینى است که عین علم و محض حقیقت است.
مثلا همه احکام واجبات متضمّن مصالح اند، و همه محرّمات را مفاسدى است. احکام دین از اول کتاب طهارت تا آخر کتاب دیات بر مبناى علل و اسباب اند. از خوردن غوره و آب آن، و انگور و شیره و سرکه و کشمش آن منع و نهى نفرموده است، ولى از شرب خمر آن چون مفاسد و مضارّ آن بسیار است امر به اجتناب فرموده است که یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَ الْمَیْسِرُ وَ الْأَنْصابُ وَ الْأَزْلامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّیْطانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ إِنَّما یُرِیدُ الشَّیْطانُ أَنْ یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَداوَةَ وَ الْبَغْضاءَ فِی الْخَمْرِ وَ الْمَیْسِرِ وَ یَصُدَّکُمْ عَنْ ذِکْرِ اللَّهِ وَ عَنِ الصَّلاةِ فَهَلْ أَنْتُمْ مُنْتَهُونَ.
جوامع روایى که تراث علمى صادر بیت وحى و عصمت اند، و در حقیقت تفسیر انفسى قرآن کریم اند، بیانگر بسیارى از اسرار احکام و آداب دین اند، و اشارات و راهنمایی هایى دارند که سرمایه تحقیق پژوهشگر دینى اند. کتاب علل الشرائع جناب شیخ صدوق در 647 باب، و کتاب دیگرش به نام معانى الاخبار در 426 باب، نمونهاى از این حکم حکیم اند.
مثلا إمام الکلّ فى الکلّ حضرت امیر المؤمنین على (علیه السلام) در بیان سرّى از اسرار تکوینى فرموده است:
لیس شىء تغیب أذناه إلّا و هو یبیض، و لیس شىء تظهر أذناه إلّا و هو یلد. (عیون الأخبار ابن قتیبه دینورى، ج 2، ص 88).
یعنى هر جاندارى که گوشهاى او برآمده نیست تخم مى گذارد، و هر جاندارى که گوشهاى او برآمده است بچه مى زاید.
چنان که مار و سوسمار و ماهى و مارماهى و باخه و اکثر پرندگان که گوش آنها به سر آنها چسبیده است و لاله ندارد تخم مى نهند؛ و انسان و آهو و اسب و شتر و شیر و شب پره که گوش آنها برآمده است و لاله دارد بچه مى آورند.
از خانمى بزرگوار که نویسنده و دانش پژوه بوده است و با عزم و اراده و همّتى شگفت در پى تحقیق این موضوع مهمّ برآمده است یادى شود، و آن این که فاضل قاجار فرهاد میرزا در کتاب شریف زنبیل (ط 1، ص 14) گوید:
«از مجلس امیر کمال الدین حسین فنائى نقل شد: حضرت صادق (علیه السلام) از امّ جابر پرسید که در چه کارى؟ عرض کرد که مى خواهم تحقیق کنم از چرنده و پرنده کدام بیضه مى نهند و کدام بچه مى آورند؟
فرمود که احتیاج به این مقدار فکر نیست، بنویس که گوش هر حیوانى که مرتفع است بچه مى آورد، و هر کدام که منخفض است بیضه مى نهد ذلِکَ تَقْدِیرُ الْعَزِیزِ الْعَلِیمِ.*
باز با آن که پرنده است و گوش او منخفض و به سر او چسبیده بیضه مى نهد.
سلحفات (لاک پشت) که چرنده است چون بدین منوال است بیضه مى نهد. و گوش خفاش چون مرتفع است و به سر او چسبیده نیست بچه مى آورد».
محض آگاهى عرض مى شود که جناب شیخ رئیس ابو على سینا در اول مقاله پنجم حیوان شفاء (ط 1، رحلى، چاپ سنگى، ص 403) فرموده است: «لیس شىء ممّا له رجلان یلد حیوانا إلّا الإنسان وحده» یعنى هیچ جاندار دو پا بچه نمى آورد مگر انسان فقط. بدین معنى که حیوانات دو پا به جز انسان هم تخم مى نهند و تنها انسان است که بچه مى آورد.
و دانسته شد که این سخن به اطلاق درست نیست زیرا که خفّاش از جانداران دوپاست و بچه مى آورد؛ اما آن ضابطه اى که از امام معصوم نقل کرده ایم به تمام و کمال است. به موضوع بحث برمى گردیم و گوییم:
به عنوان نمونه در بیان سرّى از اسرار تکوینى، مطلب مذکور گفته آمد؛ اکنون در بیان سرّى از اسرار تشریعى باز به عنوان نمونه گوییم:
از معصوم (علیه السلام) سؤال شده است هر گاه کسى تخمى در اجمه- یعنى در بیشه- یافته است، و یا تخم پرنده آبى یافته است و نمى داند که تخم حیوان حلال گوشت است تا خوردن آن جایز باشد و یا تخم حیوان حرام گوشت است که خوردن آن حرام باشد، به چه نشانه داند که تخم حلال گوشت یا حرام گوشت است؟
در جواب فرموده است: هر تخمى که دو طرف آن یکسان است از حرام گوشت است، و اگر مثل تخم مرغ خانگى است که یکطرف آن پهن است- یعنى مخروطى است- آن تخم حیوان حلال گوشت است. چند روایت در این موضوع در جزء یازدهم وافى فیض از کافى و تهذیب ذکر شده است (وافى، چاپ رحلى، ج 3، ص 15).
تخم مار دراز و هر دو طرف آن یکسان است، و تخم باخه گرد است و از همه جانب یکسان است، و هر دو حرام گوشت اند. و تخم کبک و کبوتر و گنجشک و مرغ خانگى مخروطى است که یک طرف پهن و جانب دیگر آن کشیده است و اینها حلال گوشت اند.
🆔 کان
﷽
چگونه حرفزدن را از قرآن بیاموزیم
دوازدہ ویژگی یڪ سخن خوب از دیدگاه قرآن ڪریم:
_۱. آگاهانه باشد_.
"لا تَقْفُ ما لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ"
_۲.نرم باشد_.
"قَوْلاً لَّيِّناً" _(زبانمان تیغ نداشته باشد)_
_۳.حرفی ڪه می زنیم_ خودمان هم عمل ڪنیم.
"لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ
_۴.منصفانه باشد._
"وَإِذَا قُلْتُمْ فَاعْدِلُوا"
_۵.حرفمان مستند باشد._
"قَوْلًا سَدِيدًا" _منطقی بزنیم._
۶.سادہ حرف بزنیم.
"قَوْلاً مَّیْسُورًا" _(پیچیدہ حرف زدن هنر نیست روان حرف بزنیم)_
_۷.ڪلام رسا باشد._
" قَوْلاً بَلِیغًا"
_۸.زیبا باشد._
"قولوللناس حسنا"
_۹.بهترین ڪلمات را انتخاب ڪنیم._
"یَقُولُ الَّتی هِیَ أحْسَن"
_۱۰.سخن هایمان روح معرفت و جوانمردے داشته باشد._
"و قولوا لهم قولا معروفا"
_۱۱.همدیگر را با القاب خوب صدا بزنیم_.
"قولاً كريماً"
_۱۲.ڪمڪ ڪنیم تا درجامعه حرف هاے پاڪ باب شود._
"هدوا الی الطّیب من القول
یا بقیه الله
@marsad